Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mi-au disparut amigdalitele ?

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone
 Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...
 Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...

Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...
 Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...

Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11
 

CITROËN CACTUS C4 Feel 1,2 Puretech 110 CP Aut6 2018

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
277 replies to this topic

#1
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare , am încercat sa caut o mașina de oraș pentru a înlocui Yarisul pe care l-am avut pana de curând și pe care l-am cedat ( cu mare plăcere) soției. Spun cu mare plăcere pentru ca realmente este o mașina cu niște scaune fata de tot r....atul in car nu am reușit niciodată sa îmi găsesc o poziție confortabila.
  Așa ca am început sa colind showroomurile din Cluj, am căutat ceva intr-un buget de maxim 17000 euro și am căutat cât mai multă mașina la cât mai putini bani care sa îndeplinească și câteva criterii foarte clare pe care mi le-am stabilit pe baza experienței anterioare.
   In primul rând, am renunțat la vrăjeala cu hibrizii ăștia f economici....o minciunica foarte comercială ....și am căutat o mașina pe benzina, motor mic, putere peste 100 cp, cutie automata ( obligatorie in orașul asta ) , scaune încălzite cu reglaj lombar !!! , volan reglabil, senzori parcare, Climatronic, pilot automat, spațiu interior bun și garanție cât mai mare.
    Am trecut pe rând pe la Kia ceed ( prea scumpă in configurația cu automata) , Hyundai I 20 modelul de top ( asta a fost in finala dar a pierdut), Kia Rio ( a avut cutie automata cu 4 viteze..bleah), Opel Corsa....prea mic, VW polo...prea scump și prea mic, Skoda rapid...nu știu de ce nu dar nu....ma rog....am colindat tot orașul pana când m-am enervat teribil pe dealeri care sunt niște ccnari care sunt așa de îmbuibați de cât vând ca nu se mai deranjează sa aibă mașini de test sau sa facă stocuri. Am renunțat la Mazda 2 sau 3 pentru ca aveau un timp uriaș de așteptare și așa am ajuns in zona Fiat și Renault....pe care le-am depășit cu un mic tremurat din cauza experiențelor triste și multe cu dealerii din Cluj și am dat de Peugeot unde am intrat sa văd un 2008 sau un 308.....și am văzut ca între timp au înglobat și Citroën......și am avut ocazia sa dau peste un tânăr vânzător de mașini cu adevărat profi, foarte bine instruit și documentat, cu mașina de test drive pe țeava in 5 minute și cu mașini de diverse dotări pe stoc....am văzut noul cactus și mi-am lipit limba de el.
   Sâmbătă in 6.10 l-am condus, luni in 8  l-am comandat și săptămâna asta marți 16.10 l-am ridicat.
   Ca sa spun ce m-a convins la mașina asta....in primul rând prețul de 15600 euro TVA inclus, toate criteriile îndeplinite plus Apple carplay, garanția de 4 ani, dimensiunea mașinii foarte mare ( 417 cm aproximativ) și spațiul interior foarte foarte generos. Dar mai presus decât toate astea a primat confortul la rulare datorită sistemului nou de amortizare Citroën , silențiozitate maxima la interior din cauza sticlei mai groase  și scaunelor demne de mașini mult mai scumpe.
   Una peste alta, o mașina foarte tare la bani de Logan .
    Punctele care eu le consider slabe : motor de 1200 cmc in 3 cilindri pe care l-am desconsiderat apriori însă care m-a convins după drive test.
    Motorul trage foarte bine la turații mici ( surpriza) și e silențios la viteze constante de croaziera.
     Cutia de 6 viteze automata e satisfăcătoare ....obligatorie in oraș însă se mai încurca uneori dacă nu ești foarte hotărât dacă o calci sau mergi încet....din fericire are un buton sport care face totul mult mai distractiv.
   Oricum e in rodaj și se simte ca “strânge “ la greu.....trebuie sa merg 1000 km pana se mai dezleagă. Ce de test avea aproape 1000 km și era foarte fâșneață și rapida.
   Revin cu câteva poze.

Attached Files


Edited by m6d, 18 October 2018 - 20:18.


#2
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,383
  • Înscris: 24.09.2017
m-am uitat si eu acum.nu-i rau.nu mai are urateniile alea pe usa.ce consum extraurban?
cica motorul anului in 2017.nu-i rau de loc.
sunt de acord cu hibridele.firmele destepte au trecut la full electric.
kia avea scaune ok?

Edited by bobitad, 18 October 2018 - 20:24.


#3
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Sa o stăpanești sănătos. Sincer te vedeam in curtea DS

Cred și mie mi-a plăcut. Și picanto este foarte mișto dar parca scaunele sunt mai nașpa decât în Yaris.

Soția vrea ds3 crossback electric, așa ca și  colegi de breaslă, peste 3-4 ani când o să fie livrabilă, te las sa faci drivetest :)))))

Edited by bobalex18, 18 October 2018 - 20:30.


#4
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bobitad, on 18 octombrie 2018 - 20:21, said:

m-am uitat si eu acum.nu-i rau.nu mai are urateniile alea pe usa.ce consum extraurban?
cica motorul anului in 2017.nu-i rau de loc.
sunt de acord cu hibrizi.firmele destept au trecut la full electric.
kia avea scaune ok?
Kia ceed avea la top scaune foarte  bune, cu profilare anatomica buna si suport lateral mai bun ca c4 insa era foarte joase...c4 e un fel de  crossover...emai inaltut.
Acum am doar 70 km si facuti pe traseul meu obisnuit plus oras aglomerat...acum am media de 8,8% insa e evident ca o sa scada mai mult. Sigur ca urban va consuma mai mult decat yarisul....vreo 8-9% insa afara poate sa scoata 5%.
  Confortul la rulare e parca dintr-o clasasuperioara.

 bobalex18, on 18 octombrie 2018 - 20:26, said:

Sa o stăpânești sănătos. Sincer te vedeam ĂŽn curtea DS
Mda...si cer sa fiu la cat de des “se intampla” sa schimb masina e mai  bine sa incerc sa limitez “investitia”  ca nu le tin suficient ca sa le amortizez macar un pic....DS ul era scumpitel bine de tot...dar e drept ca sunt deosebite. Si cactusul e mult in afara turmei ...ca design cel putin.

#5
bobitad

bobitad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,383
  • Înscris: 24.09.2017
intrebam fiindca nu mi se pare ca are cea mai buna aerodinamica din lume.practic e ca un break combinat cu suv.un crossover mai mare.am vazut ca aveau la rabla niste combinatii.
daca tu zici 5% e bine. are 1.2 tone sau ceva de genu?
astia pe site zic 3.9 la manuala si 4.6 la automata.ce sa zic..poate mi se pare mie mare:)

Edited by bobitad, 18 October 2018 - 20:41.


#6
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Are o colega C4 cactus și l-am condus vreo 400 de km. mi se pare super nonconformist. Mie unul chiar mi-a plăcut. Apreciez faptul că cei de la.citroen au încercat să iasă din tipar

#7
gushpi

gushpi

    cârcotaș

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,099
  • Înscris: 17.01.2012
bv bre!
io salivez după forma lui rover Evoque..., dar cum n-o să am niciodat atâția bani, mi se pare că cactusul ăsta e un evoque mai mititel - și abordabil...
aștept păreri despre rulajul și comportarea când ești nervos în trafic!

#8
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bobitad, on 18 octombrie 2018 - 20:32, said:

intrebam fiindca nu mi se pare ca are cea mai buna aerodinamica din lume.practic e ca un break combinat cu suv.un crossover mai mare.am vazut ca aveau la rabla niste combinatii.
daca tu zici 5% e bine. are 1.2 tone sau ceva de genu?
astia pe site zic 3.9 la manuala si 4.6 la automata.ce sa zic..poate mi se pare mie mare:)
Mașina e foarte ok ca aerodinamică...in special dacă o compari cu un suc. Greutatea e surpriza cea mai plăcută circa 1050-1070 kg . Consumurile wltp de 3-4% sunt kkt ....in realitate dacă o sa scoată sub 5% afara îmi dau singur premiu ....însă nu e exclus dacă o conduc hibrid style ....așa făceam cu Yarisul 4-4,5%. Promit sa fac niște probe wendul asta.
  Oricum, e clar o mașina out of The box ...totul e “altfel” la ea. Gurile de ventilație ...locurilede depozitare, forma...e un ciudățel cartușul asta.
   Dacă era după mine, băgăm in el un 1,4 lt in 4 cilindri și era parfum....dar merge și așa.

#9
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
Chestiunea cu scaunele nașpa la Toyota am observat-o și eu dar la Avensis (actualul). Ciudat, Toyota m-a cucerit cu marketingul lor excelent dar când luam contact cu mașinile lor nu găseam nicio chimie. Cu o singura exceptie: Landcruiser. Dar... de el nu aveam nevoie și nici buget.

On topic, ești clientul ideal pentru o reprezentanta... Te hotărăști rapid când vrei ceva.

Fain c4 cactus, dar dintr-o preconcepție legata de 1200cmc și 3 cilindri, cred ca as fi mers pe o Mazda CX3 de 1500 sau chiar 2000cmc skyactiv, chit ca trebuiau scoși mai mulți bani din buzunar sau de așteptat o vreme.

Drumuri bune!


#10
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 clausio, on 18 octombrie 2018 - 21:31, said:

Chestiunea cu scaunele nașpa la Toyota am observat-o și eu dar la Avensis (actualul). Ciudat, Toyota m-a cucerit cu marketingul lor excelent dar cĂąnd luam contact cu mașinile lor nu găseam nicio chimie. Cu o singura exceptie: Landcruiser. Dar... de el nu aveam nevoie și nici buget.

On topic, ești clientul ideal pentru o reprezentanta... Te hotărăști rapid cĂąnd vrei ceva.

Fain c4 cactus, dar dintr-o preconcepție legata de 1200cmc și 3 cilindri, cred ca as fi mers pe o Mazda CX3 de 1500 sau chiar 2000cmc skyactiv, chit ca trebuiau scoși mai mulți bani din buzunar sau de așteptat o vreme.

Drumuri bune!
Total de acord cu faza cu chimia lipsa cu Toyota ....nu Ăźnțeleg poziția fruntașă când  ma uit cât  de anost e interiorul...uneori și la echipările de top.
  Mazda am avut 2 ...un 6 diesel ff bun și cx5 benzina aspirat 2000....asta mai merge , Ăźnsă 1500 benzina aspirat e la fel de slab ca 3 cilindri de la psa...chiar mai nașpa ca trebuie turat mult sa storci ceva de la el. Ca 3 ca 4 cilindri...turbo e turbo.

In alta ordine de idei, vreau sa iau un set de jante de aliaj pe 16 și nu sunt familiarizat cu producătorii aftermarket...care sunt ok și care nu...ceva sugestii???
   Dealerul îmi oferă jante originale pe la 640 RON...am văzut la Alcar jante hibrid drăguțe și ieftine....

Edited by m6d, 18 October 2018 - 21:45.


#11
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 09.05.2006
Ia originale la banii aia, în general la noi se vând jante aftermarket italiene sau de alte surse inferioare care se îndoaie ușor sau devin pătrate pe drumuri românești. Și nu cred sa coste și alea sub 100euro/buc.

Sau te duci la Augsburg Srl și ceri un preț la jante aftermarket Borbet (le vezi pe www.borbet.de - au configurator pe modele de mașini)

#12
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 clausio, on 18 octombrie 2018 - 21:59, said:

Ia originale la banii aia, în general la noi se vând jante aftermarket italiene sau de alte surse inferioare care se îndoaie ușor sau devin pătrate pe drumuri românești. Și nu cred sa coste și alea sub 100euro/buc.

Sau te duci la Augsburg Srl și ceri un preț la jante aftermarket Borbet (le vezi pe www.borbet.de - au configurator pe modele de mașini)
Hmm sa înțeleg ca Borbet sunt ok? Ca eu la GLK ....Mercedes , am avut surpriza sa văd ca jantele OEM erau făcute in Turcia....

#13
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Jante...o singura recomandare vossen. Aaaaa.....ăștia fac de la 19 in sus și un set costă cât o Toyota :))))

Mai sunt bola, care sunt Best buy, dar tot nu are rost.....

Util comentariu las :)))))

Sfatul meu este sa iei oe. Daca alegi aftermarket sa verifici greutatea unei jante pe care o ai acum cu cea pe care o cumperi. O diferență de 1 kg îți poate cauza o uzură și cu 200% mai mare la anumite componente (brate, bucși, pivoți, etc).


#14
OPEDI

OPEDI

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,729
  • Înscris: 16.11.2017
Sa o stăpanești sănătos.

#15
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
Multe branduri premium iau jante de la ronal. Doar că au liniștit specială și dedicata echipării pe cu persoana care auditează in permanență ctc. Ce se vinde că aftermarket nu are nicio legătură cu echipările.oe

#16
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bobalex18, on 18 octombrie 2018 - 22:14, said:

Jante...o singura recomandare vossen. Aaaaa.....ăștia fac de la 19 in sus și un set costă cât o Toyota :))))

Mai sunt bola, care sunt Best buy, dar tot nu are rost.....

Util comentariu las :)))))

Sfatul meu este sa iei oe. Daca alegi aftermarket sa verifici greutatea unei jante pe care o ai acum cu cea pe care o cumperi. O diferență de 1 kg ĂŽți poate cauza o uzură și cu 200% mai mare la anumite componente (brate, bucși, pivoți, etc).
Mda...”util” și distrugător coment....ma bag la negocieri cu oe

#17
alexpet

alexpet

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,358
  • Înscris: 07.05.2007

 m6d, on 18 octombrie 2018 - 20:10, said:

   In primul rând, am renunțat la vrăjeala cu hibrizii ăștia f economici....o minciunica foarte comercială ....și am căutat o mașina pe benzina, motor mic, putere peste 100 cp, cutie automata ( obligatorie in orașul asta ) , scaune încălzite cu reglaj lombar !!! , volan reglabil, senzori parcare, Climatronic, pilot automat, spațiu interior bun și garanție cât mai mare.
si soțul...ce zice?

Edited by alexpet, 18 October 2018 - 22:18.


#18
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 alexpet, on 18 octombrie 2018 - 22:18, said:


si soțul...ce zice?
Soțul....adică eu...zice ca e bine așa....orice mașina noua e binevenita!!!������

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate