Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie
 Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986
 Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...
 Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 

Kia Soul EV 2018

- - - - -
  • Please log in to reply
355 replies to this topic

#109
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Am probat si cu B-ul, tot asa face, pleaca usor inainte!

Astazi am incarcat-o pana la 100%, a trecut o luna de cand o am.
Distanta parcursa 2100 km, costuri pana acum cu incarcarea: 16 lei.

Am economist 700 lei cu combustibilul in prima luna. Eu zic ca e bine!

#110
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
In prima luna am mers mai incet, acum am inceput sa ma dau un pic la ea iar consumul este acceptabil.
La temperaturi de 0-5 grade celsius diferenta de consum intre 70 km si 85 km este insesizabila. Am parcurs 110 km cu caldura setata la 20 grade
pe auto, cu incalzire in scaune si in volan. Am plecat cu 71% baterie si am ajuns cu 22%. Viteza de deplasare in localitati 60 km/h in afara 75-90 km/h.

#111
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostCrispy23, on 23 noiembrie 2018 - 21:16, said:

Am probat si cu B-ul, tot asa face, pleaca usor inainte!

Deci e altfel ( cutia )  fata de i3 .

#112
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Ceva informatii cum se comporta masinuta pe gerul asta ? Sau inca nu ai iesit Posted Image

#113
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Am fost plecat in mini-vacanta dar nu cu electrica. Maine o iau...

#114
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Am lasat masina de miercuri 28.11 pana astazi dimineata in ger, nepornita. Bateria era la 43% miercuri si cand am pornit-o azi imi arata 42%.
Am plecat la -6 grade si am ajuns dupa 50 km la -2 grade cu 18% baterie . Temperatura setata pe 20.5 grade tot drumul, viteza intre 45 - 70 km/h.
Caldura in scaune si in volan pornita. Inainte de plecare am lasat-o pornita 10 min. sa se dezghete si sa se incalzeasca.

Edited by Crispy23, 03 December 2018 - 09:54.


#115
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Astazi am facut 3000 km. Consumul mediu este de 14.3 kWh.
Cei 100 - 110 km zilnic ii fac cu 50% din baterie.
Am observat ca la temperaturi intre -5 si -10 grade consumul creste cu 10%.
Astept sa vad ce se va intampla cand temperatura va scadea sub -10 grade.

O singura data am incarcat-o la o statie publica unde am platit 16 lei.
In rest o incarc exclusiv la serviciu, 3000 km cu 16 lei eu zic ca e bine.

#116
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017
Cand o sa ai timp si binenteles o sa vrei , sa faci un test la minus x grade cu bateria plina insa cu caldura pe maxim , incalzirea in scaun sofer , incalzirea in volan , sa vezi cu cat se mareste consumul fata de cum rulezi in clipa de fata , merci ( si daca vei face testul si daca nu Posted Image ).

#117
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Cum ti se pare insonorizarea ei de pana acum si care ar fi modelul pentru comparatie ? Stiu ca electricele au avantajul ca nu se aude decat f. slab motorul electric dar nu trebuie uitat ca exista zgomot in interior si de la rulaj sau de la vant (frecarea cu aerul) la viteze mai mari, iar la electrice stiu ca pentru a-i scadea greutatea si deci pentru a-i mari autonomia se cam renunta la multe chestii de antifonare.

#118
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Nu mi se pare mai zgomotoasa ca alte masini. Ce am observat pana acum e ca la viteze pana la 85 - 90 km/h se aud
doar anvelopele de iarna iar daca trec de aceasta viteza incepe sa se auda si suieratul aerului (din cauza frecarii).
Dar acest lucru nu e foarte important pentru mine pentru ca oricum am mai tot timpul muzica in difuzoare si rar depasesc 90 km/h.

Baxon, o sa fac si testul de care zici...doar asa pentru tine! Posted Image Sa vina frigul si o testez. Incalzirea in scaune si in volan
consuma infim in comparatie cu pompa de caldura. Am observat la -5 grade cand pornesc masina si e rece,
pompa de caldura consuma undeva la 1,7 kWh dar cand s-a ajuns la temperatura dorita ea sta cuminte, intre 0 si 0,5 kWh.

De ce spun ca incalzirea in scaune si in volan consuma infim? Cand accesez meniul si intru la ''battery consumption''
imi apar 3 cadrane, unul e cu ''driving'' (nu stiu exact daca chiar asa se numeste), unde imi arata cati kWh consuma masina pentru propulsie, cel
de-al doilea este ''climate'' unde imi arata cat de mult consuma pompa de caldura iar cel de-al treilea e cu ''electronics''. Aici intra navigatia, radioul,
luminile si incalzirea in scaune si in volan. Daca le pornesc pe toate nu ajung la 0,5 kWh consum.

Edited by Crispy23, 07 December 2018 - 14:59.


#119
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Cateva chestii negative observate pana acum:

- butoane pozitionate ciudat: incalzirea in volan e undeva in partea stanga sub volan la fel ca si usita de deschidere a mufelor de incarcare;
aceasta usita ingheata la temperaturi scazute si se deschide mai greu;

- nu exista butonul ''mute'' (sau ''sound off'') ca sa opresti muzica atunci cand iti suna telefonul;

- lipsa aparatorilor de noroi face ca tot spatele masinii sa devina foarte murdar;

- camera spate este foarte expusa si se murdareste extrem de usor;

- culoarea blugilor ramane pe tapiterie (piele sintetica)

- pragurile la interior (sub usa) se incarca cu noroi la greu, daca nu esti atent la urcare/coborare te murdaresti imediat pe pantaloni;

- faza scurta, faza lunga si proiectoarele sunt cu halogene clasice, la o masina fabricata in 2018 si cu un pret de 35000 euro;

- lipsa rotii de rezerva.

Cateva chestii pozitive (printre multe altele) observate pana acum:

- spatiul interior destul de generos;

- sunetul din boxe este peste medie;

- pozitia la volan inalta;

- stabilitate buna pe sosea.

Edited by Crispy23, 12 December 2018 - 22:17.


#120
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Ne poti spune ce masini ai condus inainte? ca sa stim cam cu ce compari. Poate asa e mai fair play, si atunci stim exact la ce ne raportam.

#121
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,311
  • Înscris: 02.02.2006

View PostCrispy23, on 12 decembrie 2018 - 22:16, said:

- nu exista butonul ''mute'' (sau ''sound off'') ca sa opresti muzica atunci cand iti suna telefonul;
Câteva idei de pe alt forum:
  • Comanda vocală "Mute"
  • Apăsare lungă (1 secundă) pe Vol-
  • Apăsare lungă pe Mode
  • Apăsare pe rotița de volum
E ciudat să n-ai buton dedicat, știu. Am avut experiența asta pe Focus.

View PostCrispy23, on 12 decembrie 2018 - 22:16, said:

- lipsa aparatorilor de noroi face ca tot spatele masinii sa devina foarte murdar;
Îți zic ce mi s-a zis și mie acum 3 ani: bun venit în lumea hatchback :)

Apărătorile de noroi nu te ajută cu nimic, stai liniștit.

View PostCrispy23, on 12 decembrie 2018 - 22:16, said:

- culoarea blugilor ramane pe tapiterie (piele sintetica)
Asta este problema blugilor.

#122
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostCrispy23, on 12 decembrie 2018 - 22:16, said:



- nu exista butonul ''mute'' (sau ''sound off'') ca sa opresti muzica atunci cand iti suna telefonul;


- culoarea blugilor ramane pe tapiterie (piele sintetica)

Nu ai bluetooth ? Cand suna tel nu ai avea nevoie sa dai muzica pe mute ci sa vorbesti prin intermediul UM .
Blugii sunt de calitate nu prea buna daca se intampla asta Posted Image

#123
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009

View PostDeenman, on 12 decembrie 2018 - 23:01, said:

Ne poti spune ce masini ai condus inainte? ca sa stim cam cu ce compari. Poate asa e mai fair play, si atunci stim exact la ce ne raportam.

Nu stiu ce relevanta are intrebarea ta dar fac un efort sa-mi aduc aminte...s-ar putea sa uit ceva: Daewoo Matiz, Daewoo Cielo, Hyundai H1 2005,
Opel Corsa 2006, Skoda Roomster 2007, Hyundai Santa Fe 2009, Toyota Prius 2010, Opel Zafira 2012, Nissan Evalia, Toyota Prius Plus 2014, Suzuki Vitara 2016.
E de ajuns?

View PostBaxon, on 13 decembrie 2018 - 11:15, said:

Nu ai bluetooth ? Cand suna tel nu ai avea nevoie sa dai muzica pe mute ci sa vorbesti prin intermediul UM .
Blugii sunt de calitate nu prea buna daca se intampla asta Posted Image

Masina are bluetooth dar daca mai sunt si alte persoane in masina prefer sa nu-l folosesc.

Cu blugii cred ca ai dreptate!

View Postalexcrist, on 13 decembrie 2018 - 07:19, said:

Câteva idei de pe alt forum:
  • Comanda vocală "Mute"
  • Apăsare lungă (1 secundă) pe Vol-
  • Apăsare lungă pe Mode
  • Apăsare pe rotița de volum

Cu vol - am incercat si nu merge, o sa incerc si cu celelalte variante. Mersi pentru sfaturi!

Edited by Crispy23, 13 December 2018 - 19:59.


#124
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

View PostCrispy23, on 23 noiembrie 2018 - 21:16, said:

Am probat si cu B-ul, tot asa face, pleaca usor inainte!

Astazi am incarcat-o pana la 100%, a trecut o luna de cand o am.
Distanta parcursa 2100 km, costuri pana acum cu incarcarea: 16 lei.

Am economist 700 lei cu combustibilul in prima luna. Eu zic ca e bine!
Cred ca aici se joaca toată faza...economie de 150 euro/ luna x12 lunix4 ani= 7200 euro....plus prețul mașinii...încă nu merita. Dacă faci, ca 70% dintre muritori vreo 30-45 km/ zi....nici o șansa pana in 2025. Asta e, trebuie sa apara mașini de genul asta sub 18-20.000 euro...atunci o sa se schimbe tot jocul....și se pare ca asta face VW cu noua platforma .

#125
Crispy23

Crispy23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 612
  • Înscris: 04.04.2009
Faceam naveta cu un Suzuki Vitara 2016 care m-a costat 21000 euro. Pe Kia Soul EV am dat 23800 euro.
Diferenta doar de 2800 euro. Din anul 2 deja sunt pe plus cu electrica. Si masina are 7 ani garantie, de ce ai
inmultit doar cu 4? In 7 ani imi raman in buzunar vreo 10000 de euro...

Fiecare isi face propriile calcule. Daca pentru tine nu merita nu inseamna ca e la fel pentru toata lumea.
Vorba unui coleg de pe alt forum, daca calculul ar fi pur economic ne-am da toti numai cu Logan pe gpl.

Edited by Crispy23, 15 December 2018 - 07:04.


#126
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postm6d, on 15 decembrie 2018 - 00:45, said:


Lși se pare ca asta face VW cu noua platforma .

Prețul estimat pentru vw id e peste 30k de euro. Și o sa fie o masina de clasa compacta

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate