Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#14977
Posted 16 October 2022 - 21:01
off3nc3, on 16 octombrie 2022 - 20:15, said:
Mai vorbim in primavara , pretul kw pe consum in regie proprie a ajuns la 4,9 kwh acuma la enel pe noile contracte, daca voi credeti ca va ramane la 2.5 ron/kwh incarcarea , va doresc vise frumoase , vin vremuri grele bajetzi. Pana una alta eu incarc (public) de la Enel cu 1.16RON/kWh si 1.5-1.8RON/kWh din alte retele. Cel mai scump pe la 2.3RON/kWh DC. Acasa e 0.75 la Hidroelectrica, cel putin inca un an de-aici incolo. |
#14978
Posted 16 October 2022 - 22:01
lol, articol de autobaza (uber)
"Acest lucru este evident atat din partea celor de la Kaufland cat si Renovatio care au asteptat sa romanii din marile orase sa-si cumpere cat mai mult masini electrice pentru ca introduce tarife foarte mari la reincarcare in reteaua lor." "realitatea crunta pentru cei cu masini electrice este CA TREBUIE SA SCOATA BANI DIN BUZUNAR DIN ACEASTA LUNA!" "In Bucuresti soferii de UBER SI BOLT cu masini electrice au cel mai mult de pierdut pentru ca de astazi nu mai este nimic GRATUIT!" Edited by zeroice, 16 October 2022 - 22:02. |
#14979
Posted 17 October 2022 - 07:04
cata, on 16 octombrie 2022 - 21:00, said:
Primăvară 2024? Depinde când îți expira contractul, oricum este plafonat până la 31.08.2023 https://www.google.c...st-2023-2067799 |
#14980
Posted 17 October 2022 - 07:35
#14981
Posted 17 October 2022 - 09:33
Jeep Avenger, primul SUV electric al producătorului american, a fost prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris.
• Jeep anunțase anterior că Avenger va avea o autonomie maximă de 400 de kilometri, iar acum a furnizat mai multe detalii tehnice. • Un motor electric, 156 CP și 260 Nm. Roți motrice față. • Baterie de 54 kWh. Autonomie maximă de 550 de kilometri în oraș (WLTP). • Încărcare AC la 11 kW. Încărcare completă a bateriei (0-100%) în 5,5 ore. • Încărcare DC la 100 kW. La o astfel de stație, bateria se poate încărca de la 20% la 80% în 24 de minute, potrivit Jeep. • Primele exemplare Jeep Avenger vor ajunge la dealerii din Europa în primul trimestru din 2023. • Începând din 2030, Jeep va comercializa doar modele electrice pe Bătrânul Continent. Sursa Attached FilesEdited by cata, 17 October 2022 - 09:34. |
#14982
Posted 17 October 2022 - 10:01
Cred ca partea electrica este "platforma" comuna de la Stellantis. La anul o sa apara si pe modelele PSA, o sa fie interesant noul 308 cu aceasta "platforma".
|
#14983
Posted 17 October 2022 - 11:54
Cum adica o sa apara si pe modele PSA ? Nu e invers ? Modelele PSA + Opel o folosesc deja de cativa ani iar acum au mai trantit un model. Din cate imi aduc aminte viitoarea platforma STLA va aparea peste cativa ani.
LE Am verificat, nu mai foloseste sistemul 3in1 de la Vitesco. Cel putin motorul este altul. Probabil ca si inverorul e altul. Edited by r_vlad, 17 October 2022 - 11:58. |
#14984
Posted 17 October 2022 - 12:29
Modelele PSA+Opel folosesc "platforma" electrica cu bateria de 45kWh. Asta de la Jeep este o platforma noua cu o baterie de 51kWh .
https://ev-database....paging:number=9 |
#14985
Posted 17 October 2022 - 14:51
Adm, on 17 octombrie 2022 - 07:35, said: Am tradus la Tesla Model 3 si Y: "Cel mai fiabil sistem de propulsie din lume, cele mai ieftine piese, accelerare, suport cele mai ieftine piese din toate vehiculele electrice din lume (Bara de protecție 280 EUR, aripi 280 EUR, far 300 EUR)" Era ironic? sper ca e la misto ce scrie in lista aia... |
#14989
Posted 21 October 2022 - 17:35
Este bine si doar pe drumurile europene, asa poate isi vor dori mai multi o masina electrica, pentru ca mentalitatea unora care isi cumpara o masina noua este de a nu cumpara o electrica full pentru ca nu sunt statii, daca nu sunt suficiente masini electrice nu merita ca o statie sa fie amplasata sa stea mai mult goala decat ocupata, si cercul vicios se tot repeta, astfel incat daca macar pe drumurile europene se gasesc statii mai dese, un procent considerabil s-ar orienta catre full electric si ar scapa de fricile cu privire la autonomie sau pana de baterie, in plus incarcarile ar fi mult mai scurte indiferent de capacitatea de incarcare a masinii la drum lung.
|
#14990
Posted 22 October 2022 - 07:21
Asa cum constructorii auto sunt cumva fortati sa-si scada media de CO2 pe marca, evident vanzand cat mai multe EV, PHEV, altfel platind amenzi usturatoare, s-ar putea introduce o treaba asemanatoare la statiile peco, sa devina si ele mai verzi, oferind si posibilitatea alimentarii vehiculelor nepoluante pentru a nu fi penalizati. Atunci sa vezi furnicar de statii de incarcare in toate benzinariile.
|
#14991
Posted 22 October 2022 - 09:44
robertcb, on 22 octombrie 2022 - 07:21, said:
Asa cum constructorii auto sunt cumva fortati sa-si scada media de CO2 pe marca, evident vanzand cat mai multe EV, PHEV, altfel platind amenzi usturatoare, s-ar putea introduce o treaba asemanatoare la statiile peco, sa devina si ele mai verzi, oferind si posibilitatea alimentarii vehiculelor nepoluante pentru a nu fi penalizati. Atunci sa vezi furnicar de statii de incarcare in toate benzinariile. desi suna bine si populist, in realitate n-are nici-o treaba cu statiile peco, care sunt un simplu teren pe care se poate instala sau nu un charger. problema e la distributie, sporuri de putere, bransamente, birocratie, samd. viata e greu "en il gruppo Enel" cand e vb. de investitii si modernizarea retelei |
|
#14992
Posted 22 October 2022 - 11:44
Eee, lasati, de 30 de ani enel profita urias cu investitii minime de pe urma infrastructurii mostenite din epoca de aur, a sosit momentul sa mai si scoata din buzunare pentru modernizare si onorarea cererii mai mari de energie. Cand le ceri spor de putere la domiciliu se comporta de parca le injuri toate neamurile pana la gradul 3. Si uite asa multi evita achizitia unui EV.
|
#14993
Posted 22 October 2022 - 13:08
robertcb, on 22 octombrie 2022 - 11:44, said:
Eee, lasati, de 30 de ani enel profita urias cu investitii minime de pe urma infrastructurii mostenite din epoca de aur, a sosit momentul sa mai si scoata din buzunare pentru modernizare si onorarea cererii mai mari de energie. Cand le ceri spor de putere la domiciliu se comporta de parca le injuri toate neamurile pana la gradul 3. Si uite asa multi evita achizitia unui EV. tocmai. amenzile nu trebuie colectate de catre stat pt. ca habar n-au ce sa faca cu banii, cum sa deruleze un proiect. or sa se duca-n pensii speciale. trebuie pusa presiune pe privat sa investeasca in infrastructura aflata in gestiune, la greu. Nu e posibil ca firmele (chiar si private) sa nu poata instala statii/hub-uri de incarcare pe autostrazi (alea amarate dar existente) pt. ca n-au sporuri de putere. |
#14994
Posted 22 October 2022 - 15:35
Ce presiune poți sa pui când dețin monopol pe partea de distribuție?
Iar furnizorii cumpara toți la PZU (prețul zilei următoare) și vând cu cât vor pentru ca energia este oricum compensata, iar cu cât e mai mare diferența între prețul de cumpărare (PZU) și prețul compensat, cu atât e profitul mai mare. De aceea trebuie reglementări cu cap, nu un ANRE plin de sinecurisme. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users