Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cumparare masina electrica
#15013
Posted 05 November 2022 - 19:17
De obicei nu vezi masini scumpe pe trotruar, nu la mine la bloc mai ales ca e si ditamai bordura. La mine in "sat" electricele nu au gratuitate la parcare, e foame mare la primarie.......
|
#15014
Posted 07 November 2022 - 13:44
Sunt automobilele electrice apanajul clienților bogați?
Prețurile automobilelor electrice rămân foarte ridicate, deseori chiar inabordabile pentru clasa medie, în ciuda primelor cu care statele europene încearcă să încurajeze achiziția. Se pare că acest fenomen va fi unul de durată în Europa. La prețuri uneori chiar duble față de versiunile termice, mașinile electrice rămân, pentru o mare parte a șoferilor, adevărate produse de lux. O stare de fapt pe care directorii constructorilor europeni nu o neagă, ba chiar își asumă această politică de prețuri elitistă pentru versiunile electrice. Și atunci… când va deveni mașina electrică accesibilă în Europa? „Suntem încă într-o fază de descoperire tehnologică, timp în care, prin definiție, produsele noi sunt scumpe. Astăzi, persoanele privilegiate, care au posibilități financiare, un garaj și o stație de încărcare acasă, își pot permite un vehicul electric. Este incorect din punct de vedere politic să afirmi așa ceva, dar acesta este adevărul”. Luca de Meo, CEO Renault Chiar dacă dacă directorii se străduiesc să asigure marea masă că va veni și „democratizarea mașinii electrice”, același adevăr ne demonstrează că producătorii europeni nu au de ce să se grăbească cu scăderea prețurilor. Și totuși, de ce continuă să fie mașinile electrice atât de scumpe? Pur și simplu pentru că deciziile luate de statele europene cu privire la interzicerea motoarelor termice nu sunt deloc pe placul producătorilor. Mulți se consideră chiar trădați sau ignorați de autoritățile publice. Marile nume din industria auto se văd nevoite să producă modele electrice, ceea ce presupune investiții colosale în această direcție. Acesta este motivul pentru care prețurile vor continua să fie atât de mari, în următorii ani. Constructorii transferă costul investițiilor costisitoare, pe care le implică tranziția la electromobilitate, în prețurile noilor modele electrice. În opinia constructorilor, statele europene sunt cele cărora le revine misiunea de a-și asuma nemulțumirea socială cu privire la aceste tarife. A spus-o foarte clar Carlos Tavares, președintele Stellantis: „electricitatea a fost energia aleasă de politicieni, nu de constructori”. Drept urmare, constructorii consideră că nu au de ce să scadă prețurile, o pasivitate suficientă pentru a face automobilul electric inaccesibil pentru o lungă perioadă de timp. |
#15015
Posted 07 November 2022 - 15:57
"Plantarea copacilor si conservarea ariilor protejate a fost decizia politicienilor, nu a constructorilor de mobila", spune I. Cheia, proprietar de fabrica de mobila ieftina de import.
|
#15016
Posted 07 November 2022 - 16:39
adrian_r5, on 07 noiembrie 2022 - 13:44, said:
deciziile luate de statele europene cu privire la interzicerea motoarelor termice nu sunt deloc pe placul producătorilor. Mulți se consideră chiar trădați sau ignorați de autoritățile publice. Marile nume din industria auto se văd nevoite să producă modele electrice, ceea ce presupune investiții colosale în această direcție. Acesta este motivul pentru care prețurile vor continua să fie atât de mari, în următorii ani. Constructorii transferă costul investițiilor costisitoare, pe care le implică tranziția la electromobilitate, în prețurile noilor modele electrice. Dar in acelasi timp, garett ti-a dat Like la mesaj. adrian_r5, on 07 noiembrie 2022 - 13:44, said:
A spus-o foarte clar Carlos Tavares, președintele Stellantis: „electricitatea a fost energia aleasă de politicieni, nu de constructori”. Evident ca producatorii traditionali ar fi preferat sa mai vanda inca 20 de ani masini cu pistoane care ard combustibili fosili, sa mai scoata profit din investitiile existente in tehnologiile ICE. Evident ca tranzitia de la ICE la EV se face IN CIUDA producatorilor traditionali, contrar cu ceea ce spunea garett. Attached Files |
#15017
Posted 07 November 2022 - 19:35
Eu i-am dat like pentru recunoașterea faptului că EV-urile sunt doar niște jucării de fițe pentru hipsterii bogați, dar mă rog, whatever makes you happy!
"Astăzi, persoanele privilegiate, care au posibilități financiare, un garaj și o stație de încărcare acasă, își pot permite un vehicul electric. Este incorect din punct de vedere politic să afirmi așa ceva, dar acesta este adevărul" Edited by garett, 07 November 2022 - 19:37. |
#15018
Posted 07 November 2022 - 20:03
garett, on 07 noiembrie 2022 - 19:35, said:
(...) EV-urile sunt doar niște jucării de fițe pentru hipsterii bogați, dar mă rog, whatever makes you happy! garett, on 07 noiembrie 2022 - 19:35, said:
"Astăzi, persoanele privilegiate, care au posibilități financiare, un garaj și o stație de încărcare acasă, își pot permite un vehicul electric. Este incorect din punct de vedere politic să afirmi așa ceva, dar acesta este adevărul" |
#15020
Posted 07 November 2022 - 20:49
#15021
Posted 07 November 2022 - 20:59
De la 36k varianta cea mai cheală, 47k varianta full
https://www.renault....nfigurator.html Rabla s-a terminat anul ăsta, iar reluăm nesfârșita discuție "nu contează prețul de catalog"? Renault se presupune că e "pentru mase", "mașina poporului" francez, ID.3-ul menționat de colegul de mai sus nu mai este, 25k e e-up pe site, deci succes! https://configurator...O_VW19/V/models |
#15022
Posted 07 November 2022 - 22:36
#15023
Posted 07 November 2022 - 23:05
@garett un vecin d-al meu a dat 22.000 de euro, masina vine in primavara... deci daca minte el mint si eu. Pe mine nu ma atrage cu nimic.
@icssizero locul 2 la masina anului 2022 unde? cine a facut acest clasament? Asa stiu si eu un clasament in care concura cu model 3, Ioniq 5, EV6, E-tron, Mach-e, model Y, EQS... ma bufneste rasul cand vad asemenea comparatie |
#15025
Posted 08 November 2022 - 09:10
#15026
Posted 08 November 2022 - 09:52
garett, on 07 noiembrie 2022 - 19:35, said:
EV-urile sunt doar niște jucării de fițe pentru hipsterii bogați! Inseamna ca cei mai bogați hipsteri cu fițe din Timisoara sunt soferii de Uber si instalatorii. 1. E plin de masini electrice care fac Uber in Timisoara (VW ID.4, ID.3, Sokda Eniaq, Hyundai Kona, Hyundai Ioniq...) 2. Eu stiu doi instalatori (termice si sanitare) care si-au luat Dacia Spring Sau ... poate ca toti acestia au facut un calcul corect de TCO si le-a iesit mai ieftina masina electrica vs. un diesel care consuma "doar 5.5%" daca te iei dupa postarile de pe softpedia. ro_explorer, on 08 noiembrie 2022 - 08:36, said:
Începe... The cost of owning and driving a climate bonus car is starting to be comparable to the cost of owning and driving a petrol or diesel car. Edited by kolfleading, 08 November 2022 - 09:53. |
#15027
Posted 08 November 2022 - 10:05
kolfleading, on 08 noiembrie 2022 - 09:52, said:
2. Eu stiu doi Edited by adrian_r5, 08 November 2022 - 10:08. |
|
#15028
Posted 08 November 2022 - 10:19
kolfleading, on 08 noiembrie 2022 - 09:52, said:
1. E plin de masini electrice care fac Uber in Timisoara (VW ID.4, ID.3, Sokda Eniaq, Hyundai Kona, Hyundai Ioniq...) kolfleading, on 08 noiembrie 2022 - 09:52, said:
2. Eu stiu doi instalatori (termice si sanitare) care si-au luat Dacia Spring Ironic, fix cât costă în China cu tot cu taxe. Discuția era despre MAȘINI. adrian_r5, on 08 noiembrie 2022 - 10:05, said:
Da' stii macar unu' care sa faca transport persoane pe ruta Timisoara - Aeroport Budapesta si retur cu masina electrica ? |
#15029
Posted 08 November 2022 - 10:37
kolfleading, on 08 noiembrie 2022 - 09:52, said:
In articol zice asa: Pe o parte masina s-a scumpit cu 9K euro ea de la mama ei, pe a doua parte dobanzile de finantare auto au crescut de la cca 2-3% la cca 4-5% si in al treilea rand nu mai exista 7K euro bonus. Altfel spus, acum, masina mea costa cu 25% mai mult si o finantezi mai scump. |
#15030
Posted 08 November 2022 - 10:58
Pai.....parca se iefteneau "jucariile" cu baterii........
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users