Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 

Cumparare masina electrica

* * * - - 12 votes
  • Please log in to reply
17742 replies to this topic

#15013
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
De obicei nu vezi masini scumpe pe trotruar, nu la mine la bloc mai ales ca e si ditamai bordura. La mine in "sat" electricele nu au gratuitate la parcare, e foame mare la primarie.......

#15014
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,641
  • Înscris: 23.04.2007
Sunt automobilele electrice apanajul clienților bogați?

Prețurile automobilelor electrice rămân foarte ridicate, deseori chiar inabordabile pentru clasa medie, în ciuda primelor cu care statele europene încearcă să încurajeze achiziția. Se pare că acest fenomen va fi unul de durată în Europa.

La prețuri uneori chiar duble față de versiunile termice, mașinile electrice rămân, pentru o mare parte a șoferilor, adevărate produse de lux. O stare de fapt pe care directorii constructorilor europeni nu o neagă, ba chiar își asumă această politică de prețuri elitistă pentru versiunile electrice. Și atunci… când va deveni mașina electrică accesibilă în Europa?

„Suntem încă într-o fază de descoperire tehnologică, timp în care, prin definiție, produsele noi sunt scumpe. Astăzi, persoanele privilegiate, care au posibilități financiare, un garaj și o stație de încărcare acasă, își pot permite un vehicul electric. Este incorect din punct de vedere politic să afirmi așa ceva, dar acesta este adevărul”.
Luca de Meo, CEO Renault

Chiar dacă dacă directorii se străduiesc să asigure marea masă că va veni și „democratizarea mașinii electrice”, același adevăr ne demonstrează că producătorii europeni nu au de ce să se grăbească cu scăderea prețurilor.

Și totuși, de ce continuă să fie mașinile electrice atât de scumpe? Pur și simplu pentru că deciziile luate de statele europene cu privire la interzicerea motoarelor termice nu sunt deloc pe placul producătorilor. Mulți se consideră chiar trădați sau ignorați de autoritățile publice.

Marile nume din industria auto se văd nevoite să producă modele electrice, ceea ce presupune investiții colosale în această direcție. Acesta este motivul pentru care prețurile vor continua să fie atât de mari, în următorii ani. Constructorii transferă costul investițiilor costisitoare, pe care le implică tranziția la electromobilitate, în prețurile noilor modele electrice.


În opinia constructorilor, statele europene sunt cele cărora le revine misiunea de a-și asuma nemulțumirea socială cu privire la aceste tarife. A spus-o foarte clar Carlos Tavares, președintele Stellantis: „electricitatea a fost energia aleasă de politicieni, nu de constructori”.

Drept urmare, constructorii consideră că nu au de ce să scadă prețurile, o pasivitate suficientă pentru a face automobilul electric inaccesibil pentru o lungă perioadă de timp.

#15015
sparkyson

sparkyson

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,120
  • Înscris: 11.01.2009
"Plantarea copacilor si conservarea ariilor protejate a fost decizia politicienilor, nu a constructorilor de mobila", spune I. Cheia, proprietar de fabrica de mobila ieftina de import.

#15016
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013

 adrian_r5, on 07 noiembrie 2022 - 13:44, said:

deciziile luate de statele europene cu privire la interzicerea motoarelor termice nu sunt deloc pe placul producătorilor. Mulți se consideră chiar trădați sau ignorați de autoritățile publice.

Marile nume din industria auto se văd nevoite să producă modele electrice, ceea ce presupune investiții colosale în această direcție. Acesta este motivul pentru care prețurile vor continua să fie atât de mari, în următorii ani. Constructorii transferă costul investițiilor costisitoare, pe care le implică tranziția la electromobilitate, în prețurile noilor modele electrice.

Asta mi-a placut. Confirma ce am spus eu referitor la preturile EV si contrazice ce a spus garett in mod repetat.
Dar in acelasi timp, garett ti-a dat Like la mesaj.  Posted Image Posted Image Posted Image


 adrian_r5, on 07 noiembrie 2022 - 13:44, said:

A spus-o foarte clar Carlos Tavares, președintele Stellantis: „electricitatea a fost energia aleasă de politicieni, nu de constructori”.
Evident ca producatorilor nu le convine si apa e uda si iarba e verde.

Evident ca producatorii traditionali ar fi preferat sa mai vanda inca 20 de ani masini cu pistoane care ard combustibili fosili, sa mai scoata profit din investitiile existente in tehnologiile ICE.

Evident ca tranzitia de la ICE la EV se face IN CIUDA producatorilor traditionali, contrar cu ceea ce spunea garett.

Attached Files



#15017
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Eu i-am dat like pentru recunoașterea faptului că EV-urile sunt doar niște jucării de fițe pentru hipsterii bogați, dar mă rog, whatever makes you happy!
"Astăzi, persoanele privilegiate, care au posibilități financiare, un garaj și o stație de încărcare acasă, își pot permite un vehicul electric. Este incorect din punct de vedere politic să afirmi așa ceva, dar acesta este adevărul"

Edited by garett, 07 November 2022 - 19:37.


#15018
emacs

emacs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 805
  • Înscris: 18.05.2019

 garett, on 07 noiembrie 2022 - 19:35, said:

(...) EV-urile sunt doar niște jucării de fițe pentru hipsterii bogați, dar mă rog, whatever makes you happy!
Anul 2018 a fost acum ceva vreme, hai sa vorbim despre masinile din 2022.

 garett, on 07 noiembrie 2022 - 19:35, said:

"Astăzi, persoanele privilegiate, care au posibilități financiare, un garaj și o stație de încărcare acasă, își pot permite un vehicul electric. Este incorect din punct de vedere politic să afirmi așa ceva, dar acesta este adevărul"
Da, ca Spring-urile luate la sub 10k eur, mai ieftin decat un Logan, sunt ceva ce doar "bogatii" pot cumpara. Sau ca un ID.3 1st, la 26-27k EUR, sau un C4 la 26-29k EUR sunt asa, niste obiecte de lux suprem. Ai dreq burgheji care isi ia ei masini scumpe de fite.

#15019
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
Ceartă-te cu De Meo, că el a scos Megane la 50k!
Lui îi aparține și citatul, btw.

Edited by garett, 07 November 2022 - 20:38.


#15020
relu11051

relu11051

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 02.05.2008
@garett Megane pleaca de pe la 22.000 eur cu rabla inclusa. De cand este Megane EV etalon in electrice????
Un ZOE pe alta caroserie l-am vazut live nu m-a impresionat cu nimic. Gama Renault nu ma mai impresioneaza cu nimic de ani de zile.

#15021
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006
De la 36k varianta cea mai cheală, 47k varianta full
https://www.renault....nfigurator.html
Rabla s-a terminat anul ăsta, iar reluăm nesfârșita discuție "nu contează prețul de catalog"?
Renault se presupune că e "pentru mase", "mașina poporului" francez, ID.3-ul menționat de colegul de mai sus nu mai este, 25k e e-up pe site, deci succes!
https://configurator...O_VW19/V/models

#15022
icssizero

icssizero

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,193
  • Înscris: 28.02.2022

 relu11051, on 07 noiembrie 2022 - 20:49, said:

De cand este Megane EV etalon in electrice????

Poate de cand a fost pe locul 2 in competitia masina anului 2022 ??!?

Edited by icssizero, 07 November 2022 - 22:37.


#15023
relu11051

relu11051

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,243
  • Înscris: 02.05.2008
@garett un vecin d-al meu a dat 22.000 de euro, masina vine in primavara... deci daca minte el mint si eu. Pe mine nu ma atrage cu nimic.
@icssizero locul 2 la masina anului 2022 unde? cine a facut acest clasament?
Asa stiu si eu un clasament in care concura cu model 3, Ioniq 5, EV6, E-tron, Mach-e, model Y, EQS... ma bufneste rasul cand vad asemenea comparatie

#15024
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009
https://www.teslarat...ithout-warning/

Începe...

#15025
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,641
  • Înscris: 23.04.2007

 ro_explorer, on 08 noiembrie 2022 - 08:36, said:

Începe...
O fi bine ... o fi rau ... 'om trai si 'om vedea  Posted Image

#15026
kolfleading

kolfleading

    Born to Raise Hell

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,968
  • Înscris: 01.03.2013

 garett, on 07 noiembrie 2022 - 19:35, said:

EV-urile sunt doar niște jucării de fițe pentru hipsterii bogați!
Posted Image Posted Image Posted Image

Inseamna ca cei mai bogați hipsteri cu fițe din Timisoara sunt soferii de Uber si instalatorii.

1. E plin de masini electrice care fac Uber in Timisoara (VW ID.4, ID.3, Sokda Eniaq, Hyundai Kona, Hyundai Ioniq...)

2. Eu stiu doi instalatori (termice si sanitare) care si-au luat Dacia Spring

Sau ... poate ca toti acestia au facut un calcul corect de TCO si le-a iesit mai ieftina masina electrica vs. un diesel care consuma "doar 5.5%" daca te iei dupa postarile de pe softpedia.

 ro_explorer, on 08 noiembrie 2022 - 08:36, said:

Începe...
In articol zice asa:
The cost of owning and driving a climate bonus car is starting to be comparable to the cost of owning and driving a petrol or diesel car.

Edited by kolfleading, 08 November 2022 - 09:53.


#15027
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,641
  • Înscris: 23.04.2007

 kolfleading, on 08 noiembrie 2022 - 09:52, said:

2. Eu stiu doi
Da' stii macar unu' care sa faca transport persoane pe ruta Timisoara - Aeroport Budapesta si retur cu masina electrica ?

Edited by adrian_r5, 08 November 2022 - 10:08.


#15028
garett

garett

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,874
  • Înscris: 28.06.2006

 kolfleading, on 08 noiembrie 2022 - 09:52, said:

1. E plin de masini electrice care fac Uber in Timisoara (VW ID.4, ID.3, Sokda Eniaq, Hyundai Kona, Hyundai Ioniq...)
A face Uber implică a scoate venituri de pe urma autoturismului, deci a-l considera MIJLOC DE PRODUCȚIE, nu autoturism personal. Sunt convins că nu este absolut nici o legătură între proliferarea mașinilor electrice pe partea de rideshare și posibilitățile inițiale de încărcare gratuită...

 kolfleading, on 08 noiembrie 2022 - 09:52, said:

2. Eu stiu doi instalatori (termice si sanitare) care si-au luat Dacia Spring
Aia fiind o trotinetă cu patru roți, cu utilizare urbană, care a putut fi cumpărată la vreo 8k.
Ironic, fix cât costă în China cu tot cu taxe.
Discuția era despre MAȘINI.

 adrian_r5, on 08 noiembrie 2022 - 10:05, said:

Da' stii macar unu' care sa faca transport persoane pe ruta Timisoara - Aeroport Budapesta si retur cu masina electrica ?
Worst case scenario pierzi avionul că a rămas fără baterie, mare chestie!

#15029
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,655
  • Înscris: 15.12.2009

 kolfleading, on 08 noiembrie 2022 - 09:52, said:

In articol zice asa:
Intre timp in viata reala eu nu mi-as mai putea achizitiona azi model 3 -ul pe care il conduc deja caci iese din buget.

Pe o parte masina s-a scumpit cu 9K euro ea de la mama ei, pe a doua parte dobanzile de finantare auto au crescut de la cca 2-3% la cca 4-5% si in al treilea rand nu mai exista 7K euro bonus.
Altfel spus, acum, masina mea costa cu 25% mai mult si o finantezi mai scump.

#15030
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,012
  • Înscris: 29.06.2011
Pai.....parca se iefteneau "jucariile" cu baterii........

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate