Cumparare masina electrica
Last Updated: Apr 02 2024 09:24, Started by
bzalex
, Sep 30 2018 11:36
·
43
#10837
Posted 22 March 2021 - 13:23
MembruAnonim, on 20 martie 2021 - 12:17, said:
La electricele de azi compromisul e range ul limitat Cred ca mai degraba timpul de incarcare e cel mai mare compromis, urmat de disponibilitatea statiilor de incarcare. Daca s-ar incarca in 5 minute si ai fi sigur ca gasesti statii de incarcare din 10 in 10 Km, o masina cu range de 200 Km ar fi foarte simplu de folosit. Opresti 5 minute dupa vreo 2 ore de condus, iti indrepti putin spatele, apoi pleci din nou la drum. MembruAnonim, on 20 martie 2021 - 12:17, said:
și prețul exagerat. Edited by kolfleading, 22 March 2021 - 13:24. |
#10838
Posted 22 March 2021 - 15:42
Hai macar 300. Daca sunt 200, de fapt te vei opri dupa 150, ca nimeni nu are nevoie de senzatii tari sa mearga pana la ultimul kilometru.
|
#10839
Posted 22 March 2021 - 16:25
Daca sunt statii de incarcare din 10 in 10 Km, nu are nici un rost sa te opresti dupa 150 Km.
|
#10840
Posted 22 March 2021 - 16:31
Trebuie sa ai posibilitatea sa încarci acasă și să te limitezi in range-ul mașinii.
La stații publice doar ocazional, nu te poți baza pe ele. Din toamna se vor aglomera stațiile publice și o să pierzi mult timp. Acum e parfum că sunt puține mașini electrice. |
#10841
Posted 22 March 2021 - 23:40
La stilul meu de condus dacă are autonomie 100km e bine.
Pentru încărcare îmi montez panourile electrice și încarc mașina în loc să injectez în rețea cu 19 bani kilovatu |
#10843
Posted 23 March 2021 - 09:10
Pe autostrăzi nici benzina nu ai din 10 in 10km. Benzinăriile sunt cam la 40-50km una. Și poți avea ghinion sa fie închisă una de ex, sau extrem de aglomerata ca are și un restaurant cunoscut de navetiști, sau e ultima înainte sau prima după granița și e benzina mai ieftina decât cea de înainte sau de după și acolo opresc toti. Una peste alta eu unul întru în fibrilatii pe autostrada când am sub 50km autonomie... De asta zic ca 200km autonomie pe autostrada e prea puțin chiar dacă nu ma deranjează o pauza la fiecare 2h. Cu 300 m-as simti mai bine, și nu-i o chestie de neatins chiar și cu bateriile actuale.
Edited by KiloW, 23 March 2021 - 09:12. |
#10844
Posted 23 March 2021 - 09:11
Avand in vedere cati kilometri fac acesti oameni, chiar m-as bucura sa nu mai polueze in halul in care o fac acum. Solutia de viitor este locul de incarcare dedicat si panourile solare.
Iar 300km ating o gramada de masini electrice in ziua de azi: corsa-e, e208, id3, e2008, ZOE, i3, leaf+, kona, etc. Edited by CRG, 23 March 2021 - 09:18. |
#10845
Posted 23 March 2021 - 09:40
figo1988, on 23 martie 2021 - 06:43, said:
Apropo de Dacia spring mi se pare excelent poziționată pe piata. O să ajungă masina favorita a livratorilor, a celor care fac Uber etc În Iași cel puțin cred ca am văzut maxim 10 stații de încărcare. Stau toți la curte? |
#10846
Posted 23 March 2021 - 09:41
@crg
Da, dar combinatia 300km PE AUTOSTRADA si cu incarcare la +300kw (adica sa nu stau o ora ca sa se incarce la fiecare doua ore de drum) inca nu exista decat la masini exorbitant de scumpe. Din ce stiu prima sub 100k€ care ofera viteza asta de incarcare e Ioniq, nu stiu sa mai existe alt model, si probabil nici Ioniq nu are 300km autonomie cu mers la 120-130km/h (probabil ca la 130km/h nu o sa aiba nici 200km autonomie, insa sa ramanem optimisti). Edited by KiloW, 23 March 2021 - 09:43. |
|
#10847
Posted 23 March 2021 - 09:46
StefanN1234, on 23 martie 2021 - 09:40, said: Fără sa fiu giga contra, dar cei care și au comandat o pentru uz personal, unde o sa o încarce? În Iași cel puțin cred ca am văzut maxim 10 stații de încărcare. Stau toți la curte? Sau la bloc unde au achiziționat parcări private supraterane sau subterane și le echipează cu priza încărcare auto. |
#10848
Posted 23 March 2021 - 10:09
neoq, on 23 martie 2021 - 09:46, said: Sau la bloc unde au achiziționat parcări private supraterane sau subterane și le echipează cu priza încărcare auto. Nu trebuie autorizații pentru asa ceva? Vorbim de cei care au luat Dacia, nu Tesla. Sunt blocuri noi unde dacă pui în funcțiune în același timp mașina de uscat și plita electrica îți sare siguranta. |
#10849
Posted 23 March 2021 - 10:14
StefanN1234, on 23 martie 2021 - 10:09, said: Legea 101/2020 e la mișto? https://www.automark...aiba-99527.html Edited by raven75, 23 March 2021 - 10:14. |
#10850
Posted 23 March 2021 - 10:30
#10851
Posted 23 March 2021 - 13:34
Macar de si-ar lua cate o electrica toti cei care stau la casa si au la ora actuala 2 fosile in dotare... Indiferent ca stai la bloc sau casa, un punct de incarcare la care ai acces neconditionat este obligatoriu, altfel risti sa dai de situatii nedorite.
|
|
#10852
Posted 23 March 2021 - 14:30
Eu sunt de acord cu cristimate in o privinta: pretul exagerat de mare pentru electrice. Toate exceptand Spring. Pentru ce ofera, chiar nu se justifica 40k, 50k. Plus ca Ro este deficitara la statii de incarcare.
|
#10853
Posted 23 March 2021 - 14:38
Dar faptul ca tehnologia bateriilor este emergenta si prin urmare foarte scumpa il bagam sub pres sau cum?
Cat costa in 1900 un automobil si cat de usor era pentru un om de rand sa isi cumpere unul ? Ia intereseaza-te ... Azi nu e chiar la fel dar situatia e similara: o tehnologie noua, care inca cere sume uriase bagate in R&D, cu o evolutie continua = mai scump decat o tehnologie care e pe piata de 150 de ani. |
#10854
Posted 23 March 2021 - 14:38
cipi_v, on 23 martie 2021 - 14:30, said:
Plus ca Ro este deficitara la statii de incarcare. Asta imi aduce aminte de o discutie ce am avut-o mai demult cu reprezentatul unei companii de telefonie mobila: -eu: cand dati drumul la serviciul LTE-M pe toata tara, ca vrem sa dam drumul la produse de genul, si nu avem infrastructura -el: pai nu dam drumul ca nu vin furnizorii cu echipamente pentru LTE-M -eu: pai nu vin ca nu au LTE-M si tot asa.... |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users