Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
orange Romania, actul aditional si profesionalismul ( asigurare telefon orange )
Last Updated: Sep 26 2018 07:40, Started by
AdrianHoria
, Sep 24 2018 21:24
·
0
#1
Posted 24 September 2018 - 21:24
Salutare, la inceputul lunii iulie am prelungit abonamentul la orange. Pana atunci plateam 25 de euro, acum deoarece am modificat abonamentul si am primit si un telefon Samsung S8 platesc 45 de euro. Pana sa accept oferta lor, deoarece am anuntat ca vreau sa trec la Vodafone am tot fost sunat de un vanzator servicii care mi-a promis inclusiv ca voi avea asigurare tip casco la telefon, a mentionat ca va fi inclusa in pretul abonamentului si ca nu acopera furtul. Atat.
Cam la 2 luni si jumatate dupa ce am primit telefonul prin Cargus, am constatat ca mi s-a spart displayul in buzunar, probabil datorita cheii de la masina. Nefiind crapat foarte tare nu am dat mare importanta. Doar ca la 2 zile dupa intamplare mi-am adus aminte ca negustorul de la orange mi-a spus ca voi avea asigurare la telefon asa ca am sunat la servicul clienti unde am aflat cu surprindere ca de fapt nu am nici o asigurare. Am facut sesizare la care mi s-a raspuns azi si mi s-a spus ca de fapt este vina mea ca nu m-am dus cu un anume act aditional in termen de 30 de zile de la un magazin orange sa semnez acel act in fata notarilor angajati la magazin. Au tot incercat sa se acopere si sa ma scoata vinovat. Le-am explicat ca nu am primit absolut nimic pe langa acel telefon in afara de instructiunile de folosire, ei tot incercau sa imi explice ca de fapt am primit dar sunt eu prost... Pana la urma au verificat si au constatat ca acel contract nu mi-a fost trimis pe mail cum ar fi fost normal, acordul de prelungire facandu-se telefonic, apoi au revenit la actul aditional. Aditional la ce? La contractul pe care de fapt nu il am? Dupa alt telefon au constatat ca mi-au timis contractul cu tot cu actul aditional prin renumita posta romana si ca daca nu am primit sa ma cert cu posta ca ei au trimis. Corect mi se pare ca vanzatorul care mi-a facut oferta telefonic ar fi trebuit sa imi spuna acest detaliu si sa se asigure ca am primit toate actele. Asa consider ca ar fi fost profesionist din partea lor. Am uitat sa specific ca mai am 2 abonamente de 12 si 15 euro, plus cablu tot de la orange. Aceasta este prima mea postare si as vrea sa va cer un sfatul. 1. Sa imi iau un avocat sa ii dau in judecata si sa ii reclam pe unde pot? 2. Sa ma angajez pe baza de contract sau alta varianta la Vodafone si tinand cont ca ma cunosc cu destul de multa lume, inclusiv la firme mai mari sau mai mici sa incerc sa contractez clienti orange? 3. Amandoua variantele? |
#2
Posted 24 September 2018 - 21:37
AdrianHoria, on 24 septembrie 2018 - 21:24, said: Aceasta este prima mea postare si as vrea sa va cer un sfatul. 2. Personal as rezilia toate abonamentele la ei. l.e.: *greseala Edited by super8, 24 September 2018 - 21:59. |
#3
Posted 24 September 2018 - 21:42
Eu inregistrez apelurile telefonice cand e vorba de astfel de chestii.
|
#4
Posted 24 September 2018 - 21:45
Cu orange am eu probleme, nu cu Vodafone Si nu am cum sa reziliez decat daca platesc rezelierea...doar ca toate abonamentele le-am prelungit de mai putin de 3 luni si mai am pana la 2 ani
Eu am toate convorbirile inregistrate, doar ca nu ma ajuta cu nimic momentan. Au recunoscut tot ce au vorbit cu mine |
#5
Posted 24 September 2018 - 21:48
Quote am constatat ca mi s-a spart displayul in buzunar Quote probabil datorita cheii de la masina. Quote 2. Sa ma angajez pe baza de contract sau alta varianta la Vodafone si tinand cont ca ma cunosc cu destul de multa lume, inclusiv la firme mai mari sau mai mici sa incerc sa contractez clienti orange? Edited by OPEDI, 24 September 2018 - 21:50. |
#6
Posted 24 September 2018 - 22:04
AdrianHoria, on 24 septembrie 2018 - 21:45, said: Cu orange am eu probleme, nu cu Vodafone Si nu am cum sa reziliez decat daca platesc rezelierea...doar ca toate abonamentele le-am prelungit de mai putin de 3 luni si mai am pana la 2 ani Eu am toate convorbirile inregistrate, doar ca nu ma ajuta cu nimic momentan. Au recunoscut tot ce au vorbit cu mine Nu vrei sa termini contractul cu ei ca sa nu platesti rezilierea, dar nici nu vrei sa platesti reparatia telefonului. Vezi ce e mai avantajos si decide Totusi ai zis ca ai dovezi cu inregistrari telefonice; ei bine, poate acestea te pot ajuta in instanta sa nu mai platesti rezilierea. Sa sa-ti repare gratis telefonul ? |
#7
Posted 24 September 2018 - 22:12
Am raportat si eu ca teparii de la Retentie s-au inmultit in ultima vreme, una zic si alta fac: daca nu e vina celui care promite atunci e vina celui/celor care implementeaza tehnic care cam 'rateaza' se pare. Parca am fi la bisnita.
Daca nu m-as fi fript de 3 ori pana acum nu as fi comentat aiurea, insa stiu ce spun. Deci MARE grija, ce a patit colegul de mai sus dovedeste inca o data acest lucru. Pacat ca la alte departamente se trage tare pe tehnic, iar la altele se joaca magareste. Si la Prepay ne cam 'articuleaza', acum e oferta acum nu mai e, logic si corect pana la urma ca nu e contractual serviciul, in schimb nu actualizeaza in timp real si pe site ce modifica/ce retrag si te simti cumva fraierit, desi ei cumva au tot dreptul sa o faca, insa e vorba de respectul fata de client pana la urma, fie el postapid sau prepaid tot bani sunt. Cum mentionam azi pe topicul aferent ofertelor la cartela, nelimitatul la activarea/reactivarea de optiuni nu se mai aloca, insa informatia e inca prezenta pe site. 1.JPG 210.19K 53 downloads Personal imi reziliez tot ce am la ei (cu exceptia unui sigur numar caruia ii mai dau inca o sansa in Decembrie pt o oferta de retentie, sa vad ce-o iesi si de data asta) si raman doar cu un Prepay de folosinta personala. @RealThing Poate ar trebui mutat thread-ul pe aria ORO. Multam, Edited by emanu900, 24 September 2018 - 22:28. |
#8
Posted 24 September 2018 - 22:27
emanu900, on 24 septembrie 2018 - 22:12, said: Personal imi reiliez tot ce am la ei (...) si raman doar cu un Prepay de folosinta personala. Nu stai sa te lamentezi ci iei masuri care te avantajeaza; cum ar fi rezilierea contractelor care "spun" ca esti bun de jumulit. Cum ei nu sunt obligati sa aiba respect fata de client, nici tu nu esti obligat sa platesti abonamentul la dupa ce ai fost inselat, pacalit, mintit etc. Pur si simplu platesti rezilierea contractului sa scapi de ei |
#9
Posted 24 September 2018 - 22:40
super8, on 24 septembrie 2018 - 22:27, said:
Asa, tati ! asa se face cand nu iti place cum esti tratat. Nu stai sa te lamentezi ci iei masuri care te avantajeaza; cum ar fi rezilierea contractelor care "spun" ca esti bun de jumulit. Cum ei nu sunt obligati sa aiba respect fata de client, nici tu nu esti obligat sa platesti abonamentul la dupa ce ai fost inselat, pacalit, mintit etc. Pur si simplu platesti rezilierea contractului sa scapi de ei emanu900, on 24 septembrie 2018 - 22:12, said: Poate ar trebui mutat thread-ul pe aria ORO. Multam, |
#10
Posted 25 September 2018 - 06:39
Daca esti PF, cere-le in scris toatea astea si depune-le la ANPC. Cred ca am mai citit de un caz similar...
|
|
#11
Posted 25 September 2018 - 07:27
Putina documentatie din partea ta nu strica. Abonamentul de 45 de euro are asigurare inclusa dar chiar si in cazul in care o faci online tre sa mergi in magazin sa semnezi contractul. Nu zic ca esti vinovat doar ca puteai sa previi aceasta situatie neplacuta. Orange-ul vrea acum sa platesti abonamentul.
Neaparata reclamatie la OPC. Alta solutie nu ai din pacate.. |
#12
Posted 25 September 2018 - 07:46
Nu are anpc cu ce sa il ajute. Legea comerțului la distanta ii dădea 90 de zile termen de reziliere, în cazul în care nu a primit contractul pe hârtie. La el au trecut.
|
#13
Posted 25 September 2018 - 07:50
Inițiator, bun venit în club.
Am avut o problemă asemănătoare (diferență între ce s-a ofertat și ce s-a implementat) în septembrie 2015 și s-a rezolvat abia în martie 2016. Istoria este pe topicul dedicat helperului. Am avut șansa ca diferendul să fie soluționat în favoarea mea doar pentru că am prins-o cu minciuna pe angajata ANPC-ului și am amenințat-o că-i fac plângere penală pentru că a fratenizat cu citricii. |
#14
Posted 25 September 2018 - 08:11
Consultantul care i-a facut oferta trebuia sa ii spuna clar sa mearga sa semneze intr-un Shop acel contract de asigurare pentru S8, nu sa-l lase in aer, altfel asigurarea e nula.
Dar cum outsourcing-ul si interesul mai slab demonstrat in ultima vreme pt cheful de munca la ORO (si nu numai) tot se mareste nu e de mirare ca situatii in defavoarea consumatorilor se tot inmultesc. |
#15
Posted 25 September 2018 - 08:36
Consultantul are în procedurile interne obligația să nu-i spună despre necesitatea semnării, în magazin, a actului adițional privind asigurarea. În felul acesta citricii au economisit cel puțin valoarea unui s8, presupunând că inițiatorul sparge doar unul pe parcursul celor 2 ani de contract.
|
|
#16
Posted 25 September 2018 - 09:25
Adrian, toate contractele trimise prin poștă/curier se fac cu confirmare de primire. Ai semnat că ai primit? Au ei bilețelul de la poștă cu semnătura ta cum că ai primit?
Dacă da, sunt acoperiți. Altfel, orice contract încheiat (chiar și telefonic) se respectă întocmai. Modificările ulterioare se fac cu acordul tuturor părților. Mai încearcă o înțelegere amiabilă cu operatorul (totul în scris). Dacă nu ajungeți la rezultatul dorit de tine poți merge apoi la ANPC cu toate documentele/înregistrările pe care le ai. L.E. Verifică-ți contractul inițial să vezi cum se transmit contractele în format tipărit prin poștă/curier. |
#17
Posted 26 September 2018 - 07:05
slai, on 25 septembrie 2018 - 07:46, said:
Nu are anpc cu ce sa il ajute. Legea comerțului la distanta ii dădea 90 de zile termen de reziliere, în cazul în care nu a primit contractul pe hârtie. La el au trecut. sfantu.dracu, on 25 septembrie 2018 - 09:25, said:
Adrian, toate contractele trimise prin poștă/curier se fac cu confirmare de primire. Ai semnat că ai primit? Au ei bilețelul de la poștă cu semnătura ta cum că ai primit? Dacă da, sunt acoperiți. Altfel, orice contract încheiat (chiar și telefonic) se respectă întocmai. Modificările ulterioare se fac cu acordul tuturor părților. Mai încearcă o înțelegere amiabilă cu operatorul (totul în scris). Dacă nu ajungeți la rezultatul dorit de tine poți merge apoi la ANPC cu toate documentele/înregistrările pe care le ai. L.E. Verifică-ți contractul inițial să vezi cum se transmit contractele în format tipărit prin poștă/curier. MembruAnonim, on 25 septembrie 2018 - 08:36, said:
Consultantul are în procedurile interne obligația să nu-i spună despre necesitatea semnării, în magazin, a actului adițional privind asigurarea. În felul acesta citricii au economisit cel puțin valoarea unui s8, presupunând că inițiatorul sparge doar unul pe parcursul celor 2 ani de contract. |
#18
Posted 26 September 2018 - 07:13
AdrianHoria, să ai spor. Lupta nu va fi ușoară pentru că ești singur împotriva tuturor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users