Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pe scurt: NU cumparati de la PCGarage!
#37
Posted 27 June 2018 - 18:53
gobigsm, on 27 iunie 2018 - 16:37, said: @Mr_Gadget Da, paguba=taxa de inscriere in club e doar de circa 170 Ron. . Hehe ar fi fost bine ca paguba sa fi fost de 170 RON...in cazul meu a fost vorba de un laptop care mi-a sosit acasa cu display-ul spart...in cazul meu paguba a fost , ia-o cum vrei 1950 RON inlocuire display sau 4600 RON pretul intreg al laptop-ului. |
#38
Posted 27 June 2018 - 20:57
Mr_Gadget, on 27 iunie 2018 - 18:53, said:
Hehe ar fi fost bine ca paguba sa fi fost de 170 RON...in cazul meu a fost vorba de un laptop care mi-a sosit acasa cu display-ul spart...in cazul meu paguba a fost , ia-o cum vrei 1950 RON inlocuire display sau 4600 RON pretul intreg al laptop-ului. Ups, intr-adevar dureroasa paguba. La nivelul anului 2018, la un magazin online de talia PCGarage, sincer nu ma mai asteptam sa dau de asa nenorociti si golani. Ultimele cumparaturi de la alte magazine online, daca s-a intamplat odata la 2-3 ani sa fie problema de garantie sau lovitura la transport, nu a fost nici o problema. Am cumparat frigider si masina de spalat si au venit intacte, asa ca nu ma asteptam sa am probleme cu o carcasa ... De acum revin la porecla "Toma necredinciosul" si verific mai exact feedback-ul oricarui magazin ... Edited by gobigsm, 27 June 2018 - 20:58. |
#39
Posted 27 June 2018 - 21:18
170 lei minus curier, minus adaus, minus salarii, minus TVA etc. La câti $$ crezi că a venit carcasa aia din China ? Are un picior rupt cu cutia sigilată, din plastic... vrei calitate in banii ăștia? Pfff cât dai atât face. Simplu.
|
#40
Posted 27 June 2018 - 21:35
calbog, on 27 iunie 2018 - 21:18, said:
170 lei minus curier, minus adaus, minus salarii, minus TVA etc. La câti $$ crezi că a venit carcasa aia din China ? Are un picior rupt cu cutia sigilată, din plastic... vrei calitate in banii ăștia? Pfff cât dai atât face. Simplu. De ce te bagi ca musca in ... calului ? |
#41
Posted 27 June 2018 - 21:57
calbog, on 27 iunie 2018 - 21:18, said:
170 lei minus curier, minus adaus, minus salarii, minus TVA etc. La câti $$ crezi că a venit carcasa aia din China ? Are un picior rupt cu cutia sigilată, din plastic... vrei calitate in banii ăștia? Pfff cât dai atât face. Simplu. |
#42
Posted 27 June 2018 - 22:01
tico18, on 27 iunie 2018 - 16:28, said:
.................................. Nu sta emag-ul sa se complice cu ei, sa-i cumpere, poate o avea parteneriate de produse, chestii dinastea YourFan, on 27 iunie 2018 - 16:30, said:
eMag a cumparat PCgarbage-ul Edited by tytysor, 27 June 2018 - 22:01. |
#43
Posted 27 June 2018 - 23:06
vimann, on 27 iunie 2018 - 21:57, said: Cat tupeu si p-astia care cumpara produse noi,sigilate si se asteapta sa fie intregi/functionale. Era un picior din PLASTIC desprins de la locul lui. Tu crezi că in fabrica pe linia de producție se mai uită chinezul la controlul calității ? Acolo merge pe volum cât mai mare. Material slab, lipici prost că mă îndoiesc că piciorușele alea îs prinse in șuruburi. Și mie mi-a venit un radiator deformat că producătorii au tăiat din costuri fix la cutia de transport care era dintr-un carton extrem de moale, țeapă, dacă am fost prost și m-am riscat sa cumpăr prin curier asta e. Nu riști, nu câștigi. Alternativa era să cumpăr mai scump din alta parte. Lipsă cash = ȚEAPĂ. |
#44
Posted 27 June 2018 - 23:31
calbog, on 27 iunie 2018 - 23:06, said:
Exact. Pc garage nu are nici o vină. Dacă cumperi o praștie nu poți să ai pretenții de calitate. Punct. Nici până acuma nu v-ați prins că ieftin și bun nu există ? Era un picior din PLASTIC desprins de la locul lui. Tu crezi că in fabrica pe linia de producție se mai uită chinezul la controlul calității ? Acolo merge pe volum cât mai mare. Material slab, lipici prost că mă îndoiesc că piciorușele alea îs prinse in șuruburi. Și mie mi-a venit un radiator deformat că producătorii au tăiat din costuri fix la cutia de transport care era dintr-un carton extrem de moale, țeapă, dacă am fost prost și m-am riscat sa cumpăr prin curier asta e. Nu riști, nu câștigi. Alternativa era să cumpăr mai scump din alta parte. Lipsă cash = ȚEAPĂ. - Lool - @vimann a raspuns cu o ironie subtila pe care nu ai "prins-o" - Carcasa este din TABLA (exceptie picioarele, masca frontala si 1 "ferestra" laterala). Intre 25-30 % din carcasele din oferta sunt intre 100 si 200 Ron si nu toate sunt "pocnitori" . La cea pe care am ales-o, este intr-adevar tabla mai moale si poate ventilatoarele o idee mai zgomotoase, dar in rest e o carcasa ok, chiar daca nu o pot folosi pe post "de scaun" - ACUM, ca sa iti raspund si PUNCTUAL: Picioarele acelea sunt din plastic, insa PRINSE IN CATE 3 BUCATI SURUBURI fiecare (si nu lipite cum spui). Cum se vede si in poza, nu numai ca au fost smulse TOATE 3 SURUBURILE de prindere ale unui picior, dar a fost si deformata tabla, adica acolo a fost un soc la transport. Daca ar fi fost o carcasa de 500 Ron, tot s-ar fi rupt piciorul din platic; eventual s-at fi indoit mai putin tabla ... dar nu cred ca asta m-ar fi "incalzit" cu ceva ... Precum am mai spus, am avut electrocasnice mari, frigider si masina de spalat, care au ajuns intregi. S-a intamplat la pachetul cu carcasa sa il loveasca la transport si m-as fi asteptat la o firma de talia PC Grage sa fie fair play ... ceea ce nu a fost cazul insa ... Edited by gobigsm, 27 June 2018 - 23:39. |
#45
Posted 27 June 2018 - 23:36
Si eu am renuntat la pc garage, client dublu gold, dupa ce am dus o placa de baza la garantie, prima in nu mai stiu cati ani de cand sunt client la ei, garantia refuzata, soc mecanic cica, iau placa, o ciobitura mica pe un slot, dus placa la o firma neutra, verificat, etajul de alimentare ars, nu are nici o legatura cu ciobitura, nici macar nu atinge vreun pin sau ceva care sa le dea dreptul sa refuze garantia, slotul ala este total nefolosit de mine
Cu ocazia asta am aflat cateva chestii interesante din interior, orice garantie este studiata cu lupa, se refuza garantia la orice mica zgarietura si ciobitura, cica practica este pe tot teritoriul tarii la toate service-urile Nu conteaza ce defect are produsul, daca prezinta zgarieturi, ciobituri, indiferent unde, se da negatie la garantie, deci sa inteleg ca astia nu mai angajeaza pe nimeni competent, doar agarici care sa se uite cu lupa sa descopere ciobituri si zgarieturi? De cacat au ajuns magazinele astea si service-urile aferente, si chiar l-am intrebat pe ciutang, daca imi luam o masina de 100 de mii de euro imi refuzati garantia pe motiv ca e zgariata? Edited by Platon, 27 June 2018 - 23:38. |
#46
Posted 28 June 2018 - 00:55
calbog, on 27 iunie 2018 - 21:18, said:
Are un picior rupt cu cutia sigilată, din plastic... vrei calitate in banii ăștia? Pfff cât dai atât face. Simplu. calbog, on 27 iunie 2018 - 23:06, said:
Exact. Pc garage nu are nici o vină. Dacă cumperi o praștie nu poți să ai pretenții de calitate. Era un picior din PLASTIC desprins de la locul lui. Tu crezi că in fabrica pe linia de producție se mai uită chinezul la controlul calității ? Acolo merge pe volum cât mai mare. ok, poate comerciantul nu are nici o vina ca o firma de curierat ii face praf produsele. bun. sa trimita coletele cu verificare si atunci e acoperit si despagubit de curier, dar cu o conditie: consumatorul sa stie ca are dreptul sa verifice marfa, iar daca curierul se grabeste sau caraie indiferent de motiv...sa-l puna sa duca produsele inapoi. iar curierul la randul lui, poate fi despagubit si el de asigurari, ca d-aia le plateste. si oricat ai zice tu de chinezi si de marfa proasta, la aia nu le pleaca nici un produs facut tandari din fabrica. ca altfel pierd clienti si nu mai pun orez in farfurie. concurenta la ei e dura, jungla in afara junglei. o fi marfa proasta in unele cazuri, dar nu pleaca de acolo facuta acordeon direct. Platon, on 27 iunie 2018 - 23:36, said:
Cu ocazia asta am aflat cateva chestii interesante din interior, orice garantie este studiata cu lupa, se refuza garantia la orice mica zgarietura si ciobitura, cica practica este pe tot teritoriul tarii la toate service-urile deci sa inteleg ca astia nu mai angajeaza pe nimeni competent, doar agarici care sa se uite cu lupa sa descopere ciobituri si zgarieturi? - nu sta nici dracu' cu lupa pe produsul tau. sunt antrenati de atatia ani de service si stiu unde sa "trozneasca". uneori, ii antreneaza chiar producatorul. si nu glumesc deloc. in loc sa-si piarda timpul specializand tehnicieni, tocand piese pe stocuri cu destinatia reparatii si platind ore de manopera, ii invata cum si unde sa trozneasca. nu la 100% din intrarile in service, dar la majoritatea. un display spart, o vizita in chiuveta, o mufa smulsa finut de pe PCB, o urma de soc mecanic...fac minuni! - cine castiga? toti, mai putin clientul. in primul rand producatorul. cum ziceam si mai sus, face economii destul de importante. cutting costs, cred ca suna cunoscut. apoi, isi creste vanzarile. un client ramas fara un produs, va cumpara un altul. chiar daca sansele sa fie de la aceeasi firma scad...eh, cartelurile sunt invizibile, omerta e sus, nu conteaza ca poate mai fac si altii (care nu au fost in ecuatie pana atunci) bani. practicile sunt la fel si asa se "amortizeaza". teoria conspiratiei? not so much...intalnesc zilnic astfel de situatii, uneori cu zecile chiar intr-o singura zi. cand vezi asa ceva pe banda rulanta, incepi sa iti pui intrebari, ca altceva n-ai ce face, e imposibil sa demonstrezi. - ziceam de castiguri. service-ul! castiga si el. cum? primeste "partea leului de la producator". vine ala si zice: "coa, uite cum facem...iti vin 139 de telefoane/laptop-uri/rahat pe bat in service. imi troznesti 88, sa nu bata la ochi ca suntem chiar pusi pe japca. tu nu mai muncesti sa le repari, eu nu mai f*t bani aiurea. iti dau tie 50, 70 sau chiar 100% din pretul manoperei pentru reparatie doar asa, ca imi plac ochii tai si fusta secretarei si ca m-ai scutit de niste treburi si o pierdere mult mai mare. do we have a deal? good, keep a low profile. love you too". Edited by dygey, 28 June 2018 - 01:00. |
|
#47
Posted 28 June 2018 - 11:06
gobigsm, on 27 iunie 2018 - 16:37, said:
@ notrust PC Garage nu are linie telefonica, DECAT pentru a comanda. In rest nu au nici un numar de telefon la care sa poata fi contactati. Funny, nu-i asa? Nu vreau sa par carcotas,dar la contact apare asa: Detalii contact: Adresa contact: Str. Logofat Tautu, Nr. 68A Sector 3 Bucuresti (vezi harta mai jos) Coordonate GPS: Latitudine 44,418170 Longitudine 26,116473 Informatii comenzi in desfasurare: Comenzi / vanzari |
#48
Posted 28 June 2018 - 11:15
adisz, on 28 iunie 2018 - 11:06, said:
Nu vreau sa par carcotas,dar la contact apare asa: Detalii contact: Adresa contact: Str. Logofat Tautu, Nr. 68A Sector 3 Bucuresti (vezi harta mai jos) Coordonate GPS: Latitudine 44,418170 Longitudine 26,116473 Informatii comenzi in desfasurare: Comenzi / vanzari Telefon preluare comenzi noi: 021 365 65 65 SMS (tarif normal): 0758 031 031 Telefon garantii: 021 365 65 00 Fax: 0372 007 075 Edited by gobigsm, 28 June 2018 - 11:16. |
#49
Posted 28 June 2018 - 11:25
gobigsm, on 27 iunie 2018 - 17:29, said:
p.s. Am reusit sa repar carcasa, fara urme. Insa de la o firma NEMERNICA precum PC Garage nu mai cumpar in veci nici macar o guma de sters ... Edited by tico18, 28 June 2018 - 11:28. |
#50
Posted 28 June 2018 - 11:44
Era ditamai threadul pe computergames pe tema asta, nu e ca si cum esti singur...
Stii pentru viitor. Welcome to Romania! |
#51
Posted 28 June 2018 - 15:07
mai fă-le o comandă cu verificare și schimbă carcasele între ele și dă retur
mai puteți comanda pe PF de 10.000 de ron și nu ridicați marfa.aveți prieteni,frați ,părinți etc. voi nu știți nu știți a lucra mișelește?sunt curios restul piciorului lipsea sau era tot înăuntru? |
|
#52
Posted 28 June 2018 - 15:09
Quote
voi recomanda si partenerilor de afaceri sa ocoleasca o societate atat numai de bine ... Dacs comandai vreo 10 macbookuri si veneau busite mai ziceam, dar asa la nivel de om de afaceri 120 lei, paguba mare.... =)) |
#53
Posted 28 June 2018 - 16:06
WinstonMontana, on 28 iunie 2018 - 15:09, said:
Si partenerii tai de afaceri, te vor asculta pe tine , tu fiind guru in afaceri care isi comanda pe componente desktopuri si carcase eftine. Dacs comandai vreo 10 macbookuri si veneau busite mai ziceam, dar asa la nivel de om de afaceri 120 lei, paguba mare.... =)) Edited by EMPP, 28 June 2018 - 16:06. |
#54
Posted 28 June 2018 - 16:12
EMPP, on 28 iunie 2018 - 15:07, said:
mai fă-le o comandă cu verificare și schimbă carcasele între ele și dă retur tico18, on 28 iunie 2018 - 11:25, said:
Prefer Emag-ul si Altex-ul... Edited by YourFan, 28 June 2018 - 16:14. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users