Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Marketing vs Management
Last Updated: Jun 19 2018 15:16, Started by
KLAU_B
, Jun 18 2018 18:13
·
0
#37
Posted 18 June 2018 - 21:31
Ce argumente mai gizas ca lesin aici, data mining nu are legatura cu market research, wtf?!?! Lasa-ma cu definitiile ca asa vin si aia la interviuri, numa' buni de pus pe gratar.
daca mai iesim la bere vreodata iti aduc unul care e gizas pe data mining. Zi-i aluia ca face market research, da' sa-ti iei umbrela inainte YourFan, on 18 iunie 2018 - 21:22, said:
Lol, e prima oara cand vad 2 moderatori certandu-se Moderatorii nu se cearta, schimba pareri interactiv |
#38
Posted 18 June 2018 - 21:39
Ambele specialitati au potential de evolutie spre ceva concret dar initial asigura debut garantat in call- center sau ca si casier la Carrefour. Debutul se face, de regula, in vanzari de produse meschine de care nu are nimeni nevoie, adica munca la sapa.
|
#39
Posted 18 June 2018 - 21:52
RealThing, on 18 iunie 2018 - 21:31, said:
Ce argumente mai gizas ca lesin aici, data mining nu are legatura cu market research, wtf?!?! Lasa-ma cu definitiile ca asa vin si aia la interviuri, numa' buni de pus pe gratar. daca mai iesim la bere vreodata iti aduc unul care e gizas pe data mining. Zi-i aluia ca face market research, da' sa-ti iei umbrela inainte Moderatorii nu se cearta, schimba pareri interactiv ??? Am zis eu ca tot data miningul e marketing sau market research? Serios, citeste linkul de la care a pornit discutia. rosix, on 18 iunie 2018 - 21:39, said:
Ambele specialitati au potential de evolutie spre ceva concret dar initial asigura debut garantat in call- center sau ca si casier la Carrefour. Debutul se face, de regula, in vanzari de produse meschine de care nu are nimeni nevoie, adica munca la sapa. Doar daca trece ca gasca prin facultate. Edited by catalina1, 18 June 2018 - 21:53. |
#40
Posted 18 June 2018 - 21:54
#41
Posted 18 June 2018 - 23:21
Te-am intrebat ce intelegi tu prin research, de nu incluzi data mining la reserach.
Nu ai raspuns, doar repeti afirmatia. |
#42
Posted 19 June 2018 - 08:38
Vezi ca ti-am explicat in postul #23, in focul argumentatiei uiti sa citesti ce-ti explica interlocutorul.
|
#43
Posted 19 June 2018 - 08:51
neagu_laurentiu, on 18 iunie 2018 - 19:36, said:
Nu confund Pe scurt, pentru cine nu stie, dar vrea sa invete: -marketing = tot ce faci sa aduci clientul in magazin (apoi incepe vanzarea). -management = stabilesti obiective, organizezi, bugetezi, implementezi, delegi, conduci, controlezi, evaluezi +raspunzi de rezultatele obtinute. |
#44
Posted 19 June 2018 - 11:23
RealThing, on 18 iunie 2018 - 21:31, said:
Ce argumente mai gizas ca lesin aici, data mining nu are legatura cu market research, wtf?!?! Acum mai bine de 10 ani am fost la un eveniment M$. S-a prezentat o problema practica: In baza unui chestionar de 100-150 de intrebari de genul: Ce salariu aveti ? aveti copii? Aveti bunici ? Aveti parcuri in jur ? Aveti p[iste de biciclete ? Faceti drumetii? Cat de departe este serviciul de dvs, ?.... SE STABILEA IN FINAL UNDE TREBUIE AMPLASATE MAGAZINE DE BICICLETE, CE MODELE VOR FI SOLICITATE, IN CE CANTITATE, CAT TIMP VA MERGE AFACEREA... Era un exemplu clasic, accesibil noului venit, care sa inteleaga potentialul tehnologiei Business Intelligence. Desigur in goana dupa clienti microsoft exagereaza, da tehnologia BI, pentru piete mari evident, este un instrument fundamental in marketing. Cine nu intelege acest lucru e bine sa se apuce de altceva... PS: Periodic prin zonele aglomerate ale Bucurestiului apar tot felul de elevi care te invita intr-o camera si in fata unui laptotop iti pun zeci de intrebari insotite de imagini ( iti cer sa raspunzi la intrebri chestionar ). Asemenea volum de mare date, aparent fara legatura intre ele, nu pot da informatii decat cu ajutorul unui produs din clasa BI. Azi Microsoft ofera PowerBI desktop - o componenta a office-ului. Prin urmare tehnologia a evoluat si de la decizie strategica in cazul marilor corporatii, BI a devenit instrument de lucru pt IMM-uri. Ramane ca decidentii sa inteleraga cum se poate folosi in diverse contexte... https://powerbi.micr.../en-us/desktop/ Edited by RomeoM, 19 June 2018 - 11:29. |
#45
Posted 19 June 2018 - 15:16
De la ambele specializari (sau facultati, daca e ASE) iesi economist. Deci teoretic poti lua cam orice job care cere cunostinte economice. Diferenta sta in cursurile diferite pe care le-ai facut in anii terminali si deci cunostintele teoretice diferite pe care le ai.
La marketing vei invata multe chestii din zona de promovare si vanzari, la management din zona de organizare si conducere a unei afaceri. Ca idee, ca tanar absolvent nu te face nimeni manager pentru ca ai terminat management si nici director de vanzari pentru ca ai terminat marketing - tot de jos o vei lua, cel mai adesea de la reprezentant vanzari. Mai departe, totul depinde de cat de mult muncesti si cum te duce capul. Dupa mine, ambele sunt 2 specializari pline de teorie - multa teorie imputita - si aproape 0 practica. Amu, ori dai cu banu, ori te apuci sa citesti un pic niste cursuri de Marketing si Management si alegi in cunostinta de cauza. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users