Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2019 vs Kia Sportage 2019
Last Updated: Aug 26 2021 23:45, Started by
Reactor2015
, May 28 2018 15:38
·
0
#56
Posted 20 July 2018 - 16:29
Kroghy, on 28 mai 2018 - 17:49, said:
Japonezii au ramas in urma la toate capitolele. La motoare sunt praf, nu au fost in stare sa faca un diesel modern si au insistat in jaful ala de 2.2 pana au ajuns sa retraga modelele de pe piata. La benzina sunt cu 20 de ani in urma fiind printre ultimii care nu au turbina. Pana si Dacia are turbina la motoarele pe benzina. Cum ar fi un diesel aspirat? Fix la acel nivel de tehnologie sunt japonezii la motoarele pe benzina. Coreenii au motoare moderne, bravo lor. Stiu ca esti troll, dar ce ai spus despre japonezi este de-a dreptul penibil. Ca sa nu spun nimic mai mult, te rog sa arunci o privire la Honda Civic TypeR, modelul asta nou, strict la motor. |
#57
Posted 21 July 2018 - 07:14
overseas, on 19 iulie 2018 - 09:49, said:
Sportage FL e deja la test ? Din pacate, ce spune Kroghy despre motoarele japoneze de la Mazda si mai sunt si altii, asa este, sunt destul de ramasi in urma. Deja mi se pare o prostie sa iti cumperi motor pe benzina aspirat. Nu conteaza cilindreea. Hynudai au 1,6benzina turbo cu 177 de cai de 4 ani de zile. Cu chiptuning se duce in 200 de cai. Deja este o treaba. Pana si VW/Skoda au ramas la 150 de cai ai lor. Am condus Kona cu motorul asta de 177 de cai si e masina de masina. In acelasi timp am mers cu Karoq de la Skoda si este o basina. Stiu, pare ciudat dar chiar asa stau lucrurile. Sa nu mai spun ca Hyundai a facut si o cutie DSG care merge foarte fain. |
#58
Posted 21 July 2018 - 07:51
nu stiu ce karoq ai condus de ti se pare ca este basina, probabil ca avea un motor mai slab. Cat despre motoare, 1.7 turbo ala de la kia/ hiunday consuma de iti sar plombele, inadmisibil de mult pt standardele actuale. Dar ce e diferit la Sportage facelift fata de vechiul model?
|
#59
Posted 21 July 2018 - 08:01
Tgdi ala de 177 consumă 14 litri în București.
Ti se pare ceva de laudă? |
#60
Posted 21 July 2018 - 10:18
Am condus benzina de 150 de cai. Dacă vă imaginați că o mașină de 1,7 tone goală consuma cât un partz de 1000kg vă înșelați.
Fix același consum îl are și Karoq. Testat. Vreti consum luati-va motoare mici diesel în 3 cilindri, puturoase și o să dormiți cu 3-4 la sută consum pe national. Hyundai Kona cu aceeași motorizare, cutie automata, 4x4 a scos 10% în test drive. Ceea ce este chiar decent. |
#61
Posted 22 July 2018 - 10:46
1.7 tgdi este un motor mult mai gurmand decat competitorii sai asa ca nu compara mere cu pere. Masini de 1800 de kg consuma 10 12 in oras in functie de motorizare, insa 14 pt un motor 1.7 turbo e mult si punct.
|
#62
Posted 22 July 2018 - 13:35
Nu stiu despre ce motor de 1,7 vorbiti. Hyundai Tucson are motor de 1,6 litri turbo cu 177 de cai. Uitati-va la raportarile de consum pentru diesel si o sa vedeti ca sunt cu maxim 2 litri la suta de km mai putin ca motorul asta pe benzina.
Mie imi consuma un diesel undeva la 10% in oras fara sa fugaresc masina. Cei care raportati consumuri mai mici probabil mergeti la consum, altfel nu se explica. Cand afirmi ca este un motor mai gurmand decat competitorii sai vino si cu argumente si exemple, nu doar afirmatii nefondate. |
#63
Posted 22 July 2018 - 15:03
Uite un consum scos cu motorizarea aia gurmanda de care zic unii. Stiu, unii se gandesc sa compare cu masinile normale dar totusi asta este o masina cu un gabarit considerabil si masa pe masura.
Inclusiv versiunile diesel dupa standardele autoturismelor consuma mult. https://uploads.tapa...d4c89a78660.jpg |
#64
Posted 22 July 2018 - 20:47
Doar ca fapt divers ca tot "se" rad unii de Hyundai
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zYWiH0j39lc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#67
Posted 23 July 2018 - 09:53
cavaliere, on 21 iulie 2018 - 07:51, said:
Dar ce e diferit la Sportage facelift fata de vechiul model? In afara de look-ul exterior, 8 trepte pentru automata clasica si un motoras de 48v pentru chestii accesorii adaugat la dieselul de 2l. La benzinare nu stiu ce s-a mai schimbat. |
#68
Posted 23 July 2018 - 09:56
Motorasul cu acumulator de 48 de volti este la 1,7diesel din cate stiu.
La benzinare au mai umblat la normele de poluare, in rest, performantele sunt aceleasi. |
#69
Posted 23 July 2018 - 12:17
1.7 diesel nu mai este, au introdus 1.6 diesel
2.0 diesel cu motoras = mild hybrid |
|
#71
Posted 23 July 2018 - 14:29
Vezi fisa mai sus, 1.7 dsl era in variantele 115/141 cp, acum 16 are 115/136 cp.
|
#72
Posted 24 July 2018 - 08:54
Benzinarul de 1.6 TGDI -177 CP a suferit si el modificari, acum are filtru de particule pt a se incadra in norma de poluare Euro 6d (echipeaza Sportageul si Tucsonul).
Despre cel aspirat nu am date inca. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users