Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2019 vs Kia Sportage 2019
Last Updated: Aug 26 2021 23:45, Started by
Reactor2015
, May 28 2018 15:38
·
0
#19
Posted 28 May 2018 - 17:41
unbrutus, on 28 mai 2018 - 16:28, said:
am ras putin... Si mie mi s-a parut iesit din comun ca o masina de pe aceeasi platforma (a3 - golf - leon - octavia) sa iasa prima , iar celelalte pe la mijloc. Insa a3 a fost cel care in km X nu a avut decat un defect minor parca, in schimb pe la golf, octavia... s-au gasit destule. Dovada ca Audi e mai calitativ ca restul din grup, ceea ce e si normal. unbrutus, on 28 mai 2018 - 16:55, said:
Nu ar putea. Pt ca s-au bagat si au dat rateu maxim si de atunci se feresc de ele Detaliaza. Singura motorizare turbo pusa era pe MPS (2.3-ul) care a fost un motor reusit (mai mari probleme avea caroseria... directie... frane, etc). Cel putin de asta imi amintesc acuma. Insa era pus pe modelele de performanta. |
#20
Posted 28 May 2018 - 17:45
#21
Posted 28 May 2018 - 17:49
Japonezii au ramas in urma la toate capitolele.
La motoare sunt praf, nu au fost in stare sa faca un diesel modern si au insistat in jaful ala de 2.2 pana au ajuns sa retraga modelele de pe piata. La benzina sunt cu 20 de ani in urma fiind printre ultimii care nu au turbina. Pana si Dacia are turbina la motoarele pe benzina. Cum ar fi un diesel aspirat? Fix la acel nivel de tehnologie sunt japonezii la motoarele pe benzina. Coreenii au motoare moderne, bravo lor. Edited by Kroghy, 28 May 2018 - 17:50. |
#22
Posted 28 May 2018 - 21:24
Motorizarea foarte probabil o să fie 1,6 turbo benzină 177 de cai și vreo 250Nm împerecheată cu cutia de viteze cu dublu ambreiaj în 7 trepte.
Puterea și cuplul sunt suficiente și impozit și asigurare mici. Mazda MX5 este un model pe care o să-l testez dar ar trebui să iau minim motorul aspirat de 2 litri, ideal ar fi cel de 2,5 dar este exclus. Reprezentață Mazda la Brăila este execrabilă din punctul meu de vedere. Hyundai și Kia ca reprezentanțe sunt mult peste Mazda în zona mea. Poate o să radeți dar mie mi se pare "dull" designul Mazda. Și eu tind spre Tucson deși mărturisesc că și Sportage îmi face cu ochiul. Mai ales cei doi ani de garanție în plus. Atât Tucson cât și Sportage vor fi în reprezentanțe în luna iulie. Mă refer la modelele cu facelift 2019. |
#24
Posted 28 May 2018 - 23:02
#25
Posted 29 May 2018 - 06:39
Kroghy, on 28 mai 2018 - 16:12, said: Pe asta de unde ai scos-o? Tu te-ai mai uitat la preturi in ultimii zece ani? Tucson 16.779 ⏠Sportage 16.648 ⏠http://www.hyundai-m....ro/noul-tucson http://www.kia.ro/sh...portage#preturi |
#28
Posted 29 May 2018 - 12:34
Kroghy, on 28 mai 2018 - 17:49, said:
Japonezii au ramas in urma la toate capitolele. La motoare sunt praf, nu au fost in stare sa faca un diesel modern si au insistat in jaful ala de 2.2 pana au ajuns sa retraga modelele de pe piata. La benzina sunt cu 20 de ani in urma fiind printre ultimii care nu au turbina. Pana si Dacia are turbina la motoarele pe benzina. Cum ar fi un diesel aspirat? Fix la acel nivel de tehnologie sunt japonezii la motoarele pe benzina. Coreenii au motoare moderne, bravo lor. Ca de obicei , esti total pe dinafara . Din 2018 mazda are turbo pe motorul de 2.5 , dar nu orice fel de turbo , ci unul optimizat pentru consum , torque si eliminare lag . Au cele mai bune motoare aspirate de pe piata , cu o dinamica foarte buna raportata la performante si consum . Poate voiai sa spui ca sunt cu 20 ani peste ascutitorile VW . Turbina nu este neaparat un plus , daca reusesti sa ai o dinamica buna pe motoare simple aspirate , de ce ai mai pune o turbina care se simte la consum si costuri ? Nu toata lumea are nevoie de demaraje sub 8 secunde , si daca vor asa ceva, isi iau 2.5 T . Din 2019 scot pe piata motorul pe benzina cu aprindere prin compresie si consum de diesel , ceea ce vw nu viseaza nici peste 10 ani . http://www.promotor....-video-16687205 Motorul diesel este foarte reusit si se tureaza ca un benzinar . De sasiu nu mai vorbesc, rivalizeaza cu Bmw la stabilitate si feedback . Ar trebui sa citesti mai mult |
|
#29
Posted 29 May 2018 - 13:40
serginho74, on 28 mai 2018 - 21:24, said:
Motorizarea foarte probabil o să fie 1,6 turbo benzină 177 de cai și vreo 250Nm împerecheată cu cutia de viteze cu dublu ambreiaj în 7 trepte. Puterea și cuplul sunt suficiente și impozit și asigurare mici. Mazda MX5 este un model pe care o să-l testez dar ar trebui să iau minim motorul aspirat de 2 litri, ideal ar fi cel de 2,5 dar este exclus. Reprezentață Mazda la Brăila este execrabilă din punctul meu de vedere. Hyundai și Kia ca reprezentanțe sunt mult peste Mazda în zona mea. Poate o să radeți dar mie mi se pare "dull" designul Mazda. Și eu tind spre Tucson deși mărturisesc că și Sportage îmi face cu ochiul. Mai ales cei doi ani de garanție în plus. Atât Tucson cât și Sportage vor fi în reprezentanțe în luna iulie. Mă refer la modelele cu facelift 2019. |
#30
Posted 29 May 2018 - 13:56
@donbalon, uite ca nu ma uitasem la caracteristica asta. Bine de stiut, multumesc!
Oricum, mi se pare destul de mica si la Tucson. As fi vrut sa fie macar un 20cm. @ct10dre, desi suntem usor offtopic dar totusi ma intereseaza si Mazda in comparatia asta desi sansele de a lua o Mazda sunt de 5%. Prin introducerea turbinei marim randamentul? Ori in cazul asta, plusul fata de un motor pe benzina aspirat este clar. Am condus Hyundai Kona cu motorul 1,6 turbo benzina si cutia in 7 trepte cu dublu ambreiaj automata si este o masina foarte reusita din punct de vedere dinamic si toate astea dintr-un motor de doar 1,6 litri. Dupa "jarul" pe care i l-am dat in acel test drive consumul era la 9,8%. Ceea ce mi s-a parut super ok. Stiu, Tucson este mai greu, mai mare si impactul asupra consumului este mai mare, de ce nu si asupra dinamicii. Dar pentru o masina de familie care face suta in sub 10 secunde, este super ok. Ma mai tempereaza si pe mine Edited by serginho74, 29 May 2018 - 14:00. |
#32
Posted 29 May 2018 - 14:25
ct10dre, on 29 mai 2018 - 12:34, said: Turbina nu este neaparat un plus , daca reusesti sa ai o dinamica buna pe motoare simple aspirate , de ce ai mai pune o turbina care se simte la consum si costuri ? Turbina aduce cuplu la turatii mult mai omenesti pe langa faptul ca il creste, culmea, pastrand consumul jos. Singurele dezavantaje sint ca scade fiabilitatea prin cresterea complexitatii (turbina, intercooler etc) |
#33
Posted 29 May 2018 - 14:28
|
#34
Posted 29 May 2018 - 14:31
ct10dre, on 29 mai 2018 - 12:34, said:
Din 2019 scot pe piata motorul pe benzina cu aprindere prin compresie si consum de diesel , ceea ce VW nu viseaza nici peste 10 ani . Au mai scos ei motorul rotativ si acum vreo 10 ani, au dat chix cu el, si s-au cumintit. De fapt, daca ar fi sa ne uitam in urma, nu exista nici o inovatie mazda, iar motoare eu luat de pe unde au apucat, Ford, Peugeot etc Despre motorul turbo de la mazda ce sa mai spunem... esec maxim [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c-CkSlZo31M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] donbalon, on 29 mai 2018 - 13:40, said:
cu cat si cat fata de cat, pt ca deja Sportage pare f inalta, daca e o dif de 1 cm intre cele 2 nu cred ca va observa nimeni Offroad nu se face cu SUV uri de oras |
#35
Posted 29 May 2018 - 15:52
Poti face offroad cu ele. Dar nu offroad greu. Pentru ala exista alt gen de masini si anvelope.
Cred ca este gresita sintagma "SUV de oras". I-as spune mai degraba SUV compact. Daca mi-as lua masina de oras probabil ar fi un Renault ZOE sau ceva similar. Adica electrica si mica. Mai ales daca nu stai in Bucuresti. Cine alege un SUV compact il ia ca masina de familie si pentru faptul ca are in obicei sa mai iasa si de pe sosea. Mai o manastire, mai un forestier, chestii din astea soft offroad. Si este foarte utila si iarna cand trebuie sa iesi sau sa intri in parcare. L.E. garda la sol la Tucson este de 17,2cm. Edited by serginho74, 29 May 2018 - 15:53. |
#36
Posted 29 May 2018 - 16:22
serginho74, on 29 mai 2018 - 15:52, said:
Poti face offroad cu ele. Dar nu offroad greu. Pentru ala exista alt gen de masini si anvelope. in plus, nici nu au o tractiune care sa permita asa ceva. de asta nu scrie 4x4 pe ele ci AWD si alte sintagme similare serginho74, on 29 mai 2018 - 15:52, said:
Adica electrica si mica. Mai ales daca nu stai in Bucuresti. serginho74, on 29 mai 2018 - 15:52, said:
Cine alege un SUV compact il ia ca masina de familie si pentru faptul ca are in obicei sa mai iasa si de pe sosea. Mai o manastire, mai un forestier, chestii din astea soft offroad. Si este foarte utila si iarna cand trebuie sa iesi sau sa intri in parcare. serginho74, on 29 mai 2018 - 15:52, said:
L.E. garda la sol la Tucson este de 17,2cm. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users