Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Hyundai Tucson 2019 vs Kia Sportage 2019

- - - - -
  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#19
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 24.11.2015

View Postunbrutus, on 28 mai 2018 - 16:28, said:

am ras putin...


Si mie mi s-a parut iesit din comun ca o masina de pe aceeasi platforma (a3 - golf - leon - octavia) sa iasa prima , iar celelalte pe la mijloc. Insa a3 a fost cel care in km X nu a avut decat un defect minor parca, in schimb pe la golf, octavia... s-au gasit destule. Dovada ca Audi e mai calitativ ca restul din grup, ceea ce e si normal.

View Postunbrutus, on 28 mai 2018 - 16:55, said:

Nu ar putea. Pt ca s-au bagat si au dat rateu maxim si de atunci se feresc de ele

Detaliaza.
Singura motorizare turbo pusa era pe MPS (2.3-ul) care a fost un motor reusit (mai mari probleme avea caroseria... directie... frane, etc). Cel putin de asta imi amintesc acuma. Insa era pus pe modelele de performanta.

#20
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View PostTruculMagic, on 28 mai 2018 - 17:41, said:

Detaliaza.
nu e un topic despre mazda

#21
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Japonezii au ramas in urma la toate capitolele.
La motoare sunt praf, nu au fost in stare sa faca un diesel modern si au insistat in jaful ala de 2.2 pana au ajuns sa retraga modelele de pe piata.
La benzina sunt cu 20 de ani in urma fiind printre ultimii care nu au turbina. Pana si Dacia are turbina la motoarele pe benzina.
Cum ar fi un diesel aspirat? Fix la acel nivel de tehnologie sunt japonezii la motoarele pe benzina.
Coreenii au motoare moderne, bravo lor.

Edited by Kroghy, 28 May 2018 - 17:50.


#22
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Motorizarea foarte probabil o să fie 1,6 turbo benzină 177 de cai și vreo 250Nm împerecheată cu cutia de viteze cu dublu ambreiaj în 7 trepte.
Puterea și cuplul sunt suficiente și impozit și asigurare mici.

Mazda MX5 este un model pe care o să-l testez dar ar trebui să iau minim motorul aspirat de 2 litri, ideal ar fi cel de 2,5 dar este exclus. Reprezentață Mazda la Brăila este execrabilă din punctul meu de vedere. Hyundai și Kia ca reprezentanțe sunt mult peste Mazda în zona mea. Poate o să radeți dar mie mi se pare "dull" designul Mazda.
Și eu tind spre Tucson deși mărturisesc că și Sportage îmi face cu ochiul. Mai ales cei doi ani de garanție în plus.
Atât Tucson cât și Sportage vor fi în reprezentanțe în luna iulie. Mă refer la modelele cu facelift 2019.

#23
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postserginho74, on 28 mai 2018 - 21:24, said:

Poate o să radeți dar mie mi se pare "dull" designul Mazda.
Sunt de acord. Inafara de culoarea rosie, tot ce ofera mazda e fad.

#24
Nenea Zap

Nenea Zap

    Zuperman

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,052
  • Înscris: 10.04.2006

View Postunbrutus, on 28 mai 2018 - 16:27, said:


pai si Sportage nu e kia?
La Tucson mă refeream că nu poate fi configurat.
Scuze.

#25
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,249
  • Înscris: 02.12.2007

View PostKroghy, on 28 mai 2018 - 16:12, said:


Pe asta de unde ai scos-o? Tu te-ai mai uitat la preturi in ultimii zece ani?
Tucson 16.779 €
Sportage 16.648 €
http://www.hyundai-m....ro/noul-tucson
http://www.kia.ro/sh...portage#preturi
Practic mi-ai confirmat prețul ușor mai mic la Kia. Și acesta creste pe măsură ce vreau sa adaug unele opționale care la Hyundai obliga la trim level superior pe când la KIA pur și simplu adaug ce vreau pe un Style de exemplu. Știu ce vorbesc, am studiat deoarece Sportage e pe lista scurtă de cumpărături în toamna.

#26
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Da, rosul metalizat de la Mazda si Renault arata intr-un mare fel.

Pretul este usor mai mic la Kia. Dar cred ca se pot obtine discounturi si la Hyundai.

#27
Co5min

Co5min

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,249
  • Înscris: 02.12.2007
La Kia la vechiul model, se obtinea o reducere dealer intre 3% si 4% fata de reducerea de 4% data de companie.

#28
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,038
  • Înscris: 03.05.2006

View PostKroghy, on 28 mai 2018 - 17:49, said:

Japonezii au ramas in urma la toate capitolele.
La motoare sunt praf, nu au fost in stare sa faca un diesel modern si au insistat in jaful ala de 2.2 pana au ajuns sa retraga modelele de pe piata.
La benzina sunt cu 20 de ani in urma fiind printre ultimii care nu au turbina. Pana si Dacia are turbina la motoarele pe benzina.
Cum ar fi un diesel aspirat? Fix la acel nivel de tehnologie sunt japonezii la motoarele pe benzina.
Coreenii au motoare moderne, bravo lor.


Ca de obicei  , esti total pe dinafara  .  Din 2018  mazda are turbo pe motorul de 2.5 , dar nu orice fel de turbo , ci unul optimizat pentru consum , torque si eliminare lag  . Au cele mai bune motoare aspirate de pe piata  ,  cu o dinamica foarte buna raportata la performante si consum . Poate voiai sa spui ca sunt cu 20 ani peste ascutitorile VW .   Turbina nu este neaparat un plus ,  daca reusesti sa ai o dinamica buna pe motoare simple aspirate ,  de ce ai mai pune o turbina care se simte la consum si costuri ?   Nu toata lumea are nevoie de demaraje sub 8 secunde ,  si daca vor asa ceva, isi iau 2.5 T .
Din 2019 scot  pe piata motorul  pe benzina cu aprindere prin compresie si consum de diesel , ceea ce vw nu viseaza nici peste 10 ani .
http://www.promotor....-video-16687205

Motorul diesel este foarte reusit  si se tureaza ca un benzinar .
De sasiu nu mai vorbesc,  rivalizeaza cu Bmw  la stabilitate si feedback .

Ar trebui sa citesti mai mult  :)

#29
donbalon

donbalon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 400
  • Înscris: 26.04.2018

View Postserginho74, on 28 mai 2018 - 21:24, said:

Motorizarea foarte probabil o să fie 1,6 turbo benzină 177 de cai și vreo 250Nm împerecheată cu cutia de viteze cu dublu ambreiaj în 7 trepte.
Puterea și cuplul sunt suficiente și impozit și asigurare mici.

Mazda MX5 este un model pe care o să-l testez dar ar trebui să iau minim motorul aspirat de 2 litri, ideal ar fi cel de 2,5 dar este exclus. Reprezentață Mazda la Brăila este execrabilă din punctul meu de vedere. Hyundai și Kia ca reprezentanțe sunt mult peste Mazda în zona mea. Poate o să radeți dar mie mi se pare "dull" designul Mazda.
Și eu tind spre Tucson deși mărturisesc că și Sportage îmi face cu ochiul. Mai ales cei doi ani de garanție în plus.
Atât Tucson cât și Sportage vor fi în reprezentanțe în luna iulie. Mă refer la modelele cu facelift 2019.
Garda la sol e mai mare la Tucson decat la Sportage, ceea ce nu-i de neglijat mai ales in teren accidentat sau pe zapada.

#30
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
@donbalon, uite ca nu ma uitasem la caracteristica asta. Bine de stiut, multumesc!
Oricum, mi se pare destul de mica si la Tucson. As fi vrut sa fie macar un 20cm.

@ct10dre, desi suntem usor offtopic dar totusi ma intereseaza si Mazda in comparatia asta desi sansele de a lua o Mazda sunt de 5%.
Prin introducerea turbinei marim randamentul? Ori in cazul asta, plusul fata de un motor pe benzina aspirat este clar.
Am condus Hyundai Kona cu motorul 1,6 turbo benzina si cutia in 7 trepte cu dublu ambreiaj automata si este o masina foarte reusita din punct de vedere dinamic si toate astea dintr-un motor de doar 1,6 litri. Dupa "jarul" pe care i l-am dat in acel test drive consumul era la 9,8%. Ceea ce mi s-a parut super ok. Stiu, Tucson este mai greu, mai mare si impactul asupra consumului este mai mare, de ce nu si asupra dinamicii. Dar pentru o masina de familie care face suta in sub 10 secunde, este super ok. Ma mai tempereaza si pe mine :P

Edited by serginho74, 29 May 2018 - 14:00.


#31
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Tucson e foarte inalt, are peste 20 cm la praguri.

#32
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postct10dre, on 29 mai 2018 - 12:34, said:

Turbina nu este neaparat un plus ,  daca reusesti sa ai o dinamica buna pe motoare simple aspirate ,  de ce ai mai pune o turbina care se simte la consum si costuri ?
lol... deci tu le spui altora sa mai citeasca si tu spui ca turbina creste consumul? :)
Turbina aduce cuplu la turatii mult mai omenesti pe langa faptul ca il creste, culmea, pastrand consumul jos.
Singurele dezavantaje sint ca scade fiabilitatea prin cresterea complexitatii (turbina, intercooler etc)

#33
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Postunbrutus, on 29 mai 2018 - 14:25, said:

lol... deci tu le spui altora sa mai citeasca si tu spui ca turbina creste consumul?
Eu i-as da sa conduca un diesel aspirat. O sa inceapa brusc sa iubeasca turbinele.
Benzina turbo nu i-as da ca e prea frumos.

Edited by Kroghy, 29 May 2018 - 14:30.


#34
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postct10dre, on 29 mai 2018 - 12:34, said:

Din 2019 scot  pe piata motorul  pe benzina cu aprindere prin compresie si consum de diesel , ceea ce VW nu viseaza nici peste 10 ani .
deci tu lauzi Mazda pt ceva ce POATE vor reusi in viitor?? Interesant... si fara logica
Au mai scos ei motorul rotativ si acum vreo 10 ani, au dat chix cu el, si s-au cumintit.

De fapt, daca ar fi sa ne uitam in urma, nu exista nici o inovatie mazda, iar motoare eu luat de pe unde au apucat, Ford, Peugeot etc

Despre motorul turbo de la mazda ce sa mai spunem... esec maxim
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c-CkSlZo31M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

View Postdonbalon, on 29 mai 2018 - 13:40, said:

Garda la sol e mai mare la Tucson decat la Sportage, ceea ce nu-i de neglijat mai ales in teren accidentat sau pe zapada.
cu cat si cat fata de cat, pt ca deja Sportage pare f inalta, daca e o dif de 1 cm intre cele 2 nu cred ca va observa nimeni
Offroad nu se face cu SUV uri de oras

#35
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Poti face offroad cu ele. Dar nu offroad greu. Pentru ala exista alt gen de masini si anvelope.

Cred ca este gresita sintagma "SUV de oras". I-as spune mai degraba SUV compact.
Daca mi-as lua masina de oras probabil ar fi un Renault ZOE sau ceva similar. Adica electrica si mica. Mai ales daca nu stai in Bucuresti.
Cine alege un SUV compact il ia ca masina de familie si pentru faptul ca are in obicei sa mai iasa si de pe sosea. Mai o manastire, mai un forestier, chestii din astea soft offroad. Si este foarte utila si iarna cand trebuie sa iesi sau sa intri in parcare.

L.E. garda la sol la Tucson este de 17,2cm.

Edited by serginho74, 29 May 2018 - 15:53.


#36
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postserginho74, on 29 mai 2018 - 15:52, said:

Poti face offroad cu ele. Dar nu offroad greu. Pentru ala exista alt gen de masini si anvelope.
nu poti.nu poti face offroad cu nicio masina cu jante din astea de aliaj lacuite. Orice mica crenguta, hell, pana si gheata din ceea ce percepi initial ca fiind "zapada" le face praf si apoi plangi langa ele tinand cont de costuri

in plus, nici nu au o tractiune care sa permita asa ceva. de asta nu scrie 4x4 pe ele ci AWD si alte sintagme similare

View Postserginho74, on 29 mai 2018 - 15:52, said:

Adica electrica si mica. Mai ales daca nu stai in Bucuresti.
cred ca ai vrut sa spui "mai ales daca stai in Buc" ?

View Postserginho74, on 29 mai 2018 - 15:52, said:

Cine alege un SUV compact il ia ca masina de familie si pentru faptul ca are in obicei sa mai iasa si de pe sosea. Mai o manastire, mai un forestier, chestii din astea soft offroad. Si este foarte utila si iarna cand trebuie sa iesi sau sa intri in parcare.
mda, aici cam ai dreptate, totusi orice fel de crenguta pe o astfel de masina ti-o face praf. si vopseaua si jentile

View Postserginho74, on 29 mai 2018 - 15:52, said:

L.E. garda la sol la Tucson este de 17,2cm.
sint curios cat e si la Sportage. Se pe site de la Hyundai ai cifra?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate