Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hyundai Tucson 2019 vs Kia Sportage 2019
Last Updated: Aug 26 2021 23:45, Started by
Reactor2015
, May 28 2018 15:38
·
0
#38
Posted 29 May 2018 - 16:58
serginho74, on 29 mai 2018 - 13:56, said:
@donbalon, uite ca nu ma uitasem la caracteristica asta. Bine de stiut, multumesc! Oricum, mi se pare destul de mica si la Tucson. As fi vrut sa fie macar un 20cm. @ct10dre, desi suntem usor offtopic dar totusi ma intereseaza si Mazda in comparatia asta desi sansele de a lua o Mazda sunt de 5%. Prin introducerea turbinei marim randamentul? Ori in cazul asta, plusul fata de un motor pe benzina aspirat este clar. Am condus Hyundai Kona cu motorul 1,6 turbo benzina si cutia in 7 trepte cu dublu ambreiaj automata si este o masina foarte reusita din punct de vedere dinamic si toate astea dintr-un motor de doar 1,6 litri. Dupa "jarul" pe care i l-am dat in acel test drive consumul era la 9,8%. Ceea ce mi s-a parut super ok. Stiu, Tucson este mai greu, mai mare si impactul asupra consumului este mai mare, de ce nu si asupra dinamicii. Dar pentru o masina de familie care face suta in sub 10 secunde, este super ok. Ma mai tempereaza si pe mine Ai scos 9.8 la consum doar la drive-test . Un consum real pt acest motor pe tucson e de 14-16 in bucuresti , la pompa. unbrutus, on 29 mai 2018 - 14:25, said:
lol... deci tu le spui altora sa mai citeasca si tu spui ca turbina creste consumul? Turbina aduce cuplu la turatii mult mai omenesti pe langa faptul ca il creste, culmea, pastrand consumul jos. Singurele dezavantaje sint ca scade fiabilitatea prin cresterea complexitatii (turbina, intercooler etc) Turbina baga mai mult aer , deci automat cere mai mult combustibil ca amestecul sa fie optim . Cand tragi de ea , masina cu turbina mananca mult mai mult decat o aspirata . Singurul mod in care e mai eficienta e la turatii mici , dar si atunci omori turbina . Mai citeste ce inseamna amestec sarac , bogat , si cat de sensibile sunt masinile turbo la asa ceva. Kroghy, on 29 mai 2018 - 14:28, said:
Eu i-as da sa conduca un diesel aspirat. O sa inceapa brusc sa iubeasca turbinele. Benzina turbo nu i-as da ca e prea frumos. unbrutus, on 29 mai 2018 - 14:31, said:
deci tu lauzi Mazda pt ceva ce POATE vor reusi in viitor?? Interesant... si fara logica Au mai scos ei motorul rotativ si acum vreo 10 ani, au dat chix cu el, si s-au cumintit. De fapt, daca ar fi sa ne uitam in urma, nu exista nici o inovatie mazda, iar motoare eu luat de pe unde au apucat, Ford, Peugeot etc Despre motorul turbo de la mazda ce sa mai spunem... esec maxim [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/c-CkSlZo31M?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Judeca o marca dupa ce modele are acum , nu ce avea acum 10 ani . 2.3 e motor de ford nu de mazda , chiar daca a echipat si mazda , si acelasi motor a fost imbunatatit si pus pe mustangul din 2015 . Gama de motoare sky-active e foarte reusita , si la consum si la performante si la fiabilitate . SI da , laud mazda pentru ca e printre putinele marci care mai face masini fiabile , nu ca germanele obosite VW care nici pana acum nu au un motor care sa nu consume ulei . Cum altii reusesc...eu nu stiu , dar e penibil sa ai Q5 si sa stai cu bidonul in portbagaj. SI ca sa fiu ontopic , Kia bate Hiuday-ul , raportul calitate pret si setarile o pun in fata tucsonului . Tucsonul din 2017 cel putin e o basina la condus , zici ca e duba. |
#39
Posted 29 May 2018 - 17:04
serginho74, on 29 mai 2018 - 16:29, said:
Da cu privire la garda la sol. Cred ca este la fel si la Sportage (17,5 spun unele site-uri). ct10dre, on 29 mai 2018 - 16:58, said:
Kia bate Hiuday-ul , Tucsonul din 2017 cel putin e o basina la condus , zici ca e duba. Edited by Kroghy, 29 May 2018 - 17:04. |
#40
Posted 29 May 2018 - 17:11
Kroghy, on 29 mai 2018 - 17:04, said:
Cu siguranta e aceeasi garda la sol. Acea valoare e in cel mai jos punct. La praguri am masurat eu cu ruleta si e peste 20 cm si asta e un mare avantaj iarna. Sportage si Tucson sunt aceeasi masina, difera NUMAI designul. La design sunt identice. Nu-ti mai da cu parerea din poze, lasa-i pe cei care chiar au condus. Doar in mintea ta sunt aceeasi masina . Suspensiile sunt diferite , feelingul la directie e diferit , pachetele sunt diferite , interiorul e diferit , scaunele sunt diferite si multe altele . Impart doar acelasi sasiu si aceleasi motorizari , restul e custom in functie de cum au vrut sa iasa. |
#41
Posted 29 May 2018 - 17:39
Informatie de ultima ora din Auto Bild: a aparut Kia Sportage facelift 2018
https://www.auto-bil...sor-141806.html |
#42
Posted 29 May 2018 - 18:01
ct10dre, on 29 mai 2018 - 17:11, said:
Suspensiile sunt diferite , feelingul la directie e diferit Difera doar la design, tehnic sunt identice. Vorbim de tehnica, nu de pachete de dotari, culori si forma la jante. Edited by Kroghy, 29 May 2018 - 18:08. |
#43
Posted 29 May 2018 - 18:02
donbalon, on 29 mai 2018 - 17:39, said:
Informatie de ultima ora din Auto Bild: a aparut Kia Sportage facelift 2018 https://www.auto-bil...sor-141806.html |
#44
Posted 29 May 2018 - 18:50
donbalon, on 29 mai 2018 - 17:39, said:
Informatie de ultima ora din Auto Bild: a aparut Kia Sportage facelift 2018 https://www.auto-bil...sor-141806.html a aparut si facelift pt Tucson, ca de obicei, merg mana in mana |
#45
Posted 30 May 2018 - 07:37
Daca nu ati observat, topicul asta se refera fix la modelele noi in cazul ambelor masini.
@ct10dre: "Tucsonul din 2017 cel putin e o basina la condus , zici ca e duba." - asa-i ca nici nu stii ce vorbesti? Nu de alta dar contrazici cam pe toata lumea. Eu am condus masina si nicidecum nu se confirma ceea ce afirmi. Iar platformele sunt aproape identice. Daca te refereai al o comparatie Tucson - Mercedes ML cu perne de aer si toate draciile din lume atunci poate te credeam dar daca o compari cu sora Sportage da-mi voie doar sa ma amuz la afirmatia ta. Nu am condus Sportage dar am condus ultimul Sorento si iti pot spune ca spre deosebire de Tucson este mai greoaie, suspensie cu zgomote de lucru evidente pe puntea fata, etc. O sa conduc si Sportage, astept modelul nou si daca o sa fie diferenta asa mare cum spui tu o sa scriu aici. Desi ma indoiesc. |
#46
Posted 30 May 2018 - 12:21
serginho74, on 30 mai 2018 - 07:37, said:
Daca nu ati observat, topicul asta se refera fix la modelele noi in cazul ambelor masini. @ct10dre: "Tucsonul din 2017 cel putin e o basina la condus , zici ca e duba." - asa-i ca nici nu stii ce vorbesti? Nu de alta dar contrazici cam pe toata lumea. Eu am condus masina si nicidecum nu se confirma ceea ce afirmi. Iar platformele sunt aproape identice. Daca te refereai al o comparatie Tucson - Mercedes ML cu perne de aer si toate draciile din lume atunci poate te credeam dar daca o compari cu sora Sportage da-mi voie doar sa ma amuz la afirmatia ta. Nu am condus Sportage dar am condus ultimul Sorento si iti pot spune ca spre deosebire de Tucson este mai greoaie, suspensie cu zgomote de lucru evidente pe puntea fata, etc. O sa conduc si Sportage, astept modelul nou si daca o sa fie diferenta asa mare cum spui tu o sa scriu aici. Desi ma indoiesc. Si Aristotel era singurul la vremea lui care afirma ca Pamantul e rotund si avea dreptate , cand toti ceilalti credeau ca e plat Stiu ce vorbesc pentru ca l-am condus , si e o basina de masina , nu merita nici 15 mii la ce iti transmite . O masina trebuie sa fie silentioasa, sa stea bine pe drum , sa iti ofere un sentiment de siguranta , feedback bun al directiei , sprintara. Tucsonul din 2017 nu le avea pe nici una , zici ca erai in Aro cand accelerai iar stabilitatea era inexistenta . Feedback al directiei 0 . Adevarul e ca nici Q5-ul nu ma da pe spate , este insa etalonul minim fata de cum ar trebui sa se comporte un suv , asa ca pentru nepretentiosi probabil ar merge si tucson sau Kia . Singurul suv care mi-a placut a fost dusterul , e un suv pe care il iei pentru coclauri si dus la peste , nu trebuie sa ai pretentii la el la cat costa si ce poate sa faca. @Kroghy tu stii despre japoneze si masini in general cat stiu eu despre fizica quantica Daca nu e failwagen nu e masina . Cum o fi sa dai bani pe o skoda cu cerculete .... nu stiu si nici nu vreau sa aflu vreodata ) |
|
#47
Posted 31 May 2018 - 08:45
ct10dre, on 30 mai 2018 - 12:21, said: Si Aristotel era singurul la vremea lui care afirma ca Pamantul e rotund si avea dreptate , cand toti ceilalti credeau ca e plat Stiu ce vorbesc pentru ca l-am condus , si e o basina de masina , nu merita nici 15 mii la ce iti transmite . O masina trebuie sa fie silentioasa, sa stea bine pe drum , sa iti ofere un sentiment de siguranta , feedback bun al directiei , sprintara. Tucsonul din 2017 nu le avea pe nici una , zici ca erai in Aro cand accelerai iar stabilitatea era inexistenta . Feedback al directiei 0 . ... Cred ca esti unul dintre cei mai simpatici si amuzanti useri pe care i-am vazut pe aria auto pe acest forum. |
#48
Posted 31 May 2018 - 08:49
#49
Posted 31 May 2018 - 09:57
serginho74, on 31 mai 2018 - 08:45, said:
Te rog mult de tot, opreste-te! Daca ai inceput sa te compari cu Aristotel... Si mai vii si faci si afirmatiile alea in conditiile in care nu eu sau alt coleg de forum avem o parere ci toata presa nationala si internationala precum si ciflere de vanzari ale Tucsonului sau Sportageului spun multe... Cred ca esti unul dintre cei mai simpatici si amuzanti useri pe care i-am vazut pe aria auto pe acest forum. Multumesc , ma straduiesc Nu pun foarte mult pret pe ce zice presa internationala , ma bazez mai mult pe experienta in timpul drive-testului . Citesc specificatiile , eventual minusurile semnalate si apoi ma duc si le testez , ca e vorba de telefoane ,masini , femei etc Nici un expert international nu e mulat 100% pe cerintele mele incat sa il pot lua drept etalon , fiecare trebuie sa vada ce i se potriveste ,oamenii sunt diferiti . In afara de aia cu skode cu cerculete , ei sunt tot o apa si-un pamant ) . Btw @Kroghy , nu te mai obosi sa raspunzi , ai ignore .. Ai devenit obositor cu odele la adresa failwagen pe toate topicele . |
#50
Posted 31 May 2018 - 10:55
"Nici un expert international nu e mulat 100% pe cerintele mele incat sa il pot lua drept etalon"... corect. Ce-i cu atata tupeu pe capul lor
O sa le fac cunostinta cu tine, sper sa accepti sa intre in dialog cu tine Offf, hai ca esti simpatic. Ma duc sa-mi iau doua Dustere, sa am de schimb cand e unul murdar sa-l iau pe celalalt. Cu Dusterul s-au terminat masinile pe lumea asta. Le-a dat capatul la toti. Ontopic. Mai este putin si apar masinile in reprezentante. Ne lamurim atunci ce-i cu ele. |
#51
Posted 31 May 2018 - 13:23
Din punctul meu de vedere - facand abstractie de ce ne place sau nu in materie de design - Kia are un singur avantaj major fata de Hyundai. Si anume, faptul ca este configurabila.
Iar asta permite ca, daca-ti doresti doar anumite dotari fata de echiparea medie - cum ar fi scaune ventilate, volan incalzit, etc - restul de dotari din versiunea superioara de echipare nefiind importante - la Sportage poti obine un pret semnificativ mai mic. In rest, totul tine de preferintele fiecaruia. Un om rational cu propriul buget, care nu are preferinte legate de o marca sau alta, ori de o forma sau alta a caroseriei sau plansei de bord, dar isi doreste neaparat anumite dotari specifice, de regula va alege un Sportage in dauna unui Tucson, Chiar zilele trecute am discutat cu doua persoane diferite care-mi spuneau ca au ales Sportage Style/GT Line + ceva dotari suplimentare (scaunele ventilate era una dintre ele - comuna in cazul ambelor persoane) in dauna unui Tucson, deoarece diferenta de pret dintre ce-si configurasera ei si versiunea de top a Tucsonului (singura ce includea anumite dotari "bifate" la Sportage) ar fi costat cu cca. 3000 Euro in plus. Da, in banii astia ar fi primit si plafon panoramic, si deschidere electrica a hayonului, si ..., dar dotarile astea nu-i interesau si nu erau dispusi sa dea bani in plus pentru ele. Daca se merge strict pe versiunile "standard" de echipare, si atunci pretul este ceva mai mic la Sportage, dar diferentele nu sunt semnficative (si, de regula, Tucson ofera ceva in plus la fiecare versiune de echipare). In acest caz, alegerea este pur subiectiva. |
|
#53
Posted 12 July 2018 - 19:47
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users