Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...
 

Hyundai Tucson 2019 vs Kia Sportage 2019

- - - - -
  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#163
bogdanbuza

bogdanbuza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 31.12.2007
Salutare,

ceva noutati pe acest subiect? Sunt si eu acum exact in aceiasi dilema:

Tucson 1.6 l, 177 CP, 4 WD, benzina, Luxury cu 7 DCT - 33.368 €
Sportage PE 1.6 T-GDi 7DCT GT Line 4x4 27,906 € + optionale = 34.494

M-am uitat sa fie cat mai asemanatoare ca dotari. Diferenta notabila la mine este capacitatea portbagajului, ca familie mare 513L vs 466L.
NU ma consider sofer deoarece nu sunt mare fan de condus, ci doar posesor de carnet auto ce trebuie sa se deplaseze si atunci prefer confortul. 4x4-ul cum zice producatorul nu ma intereseaza sa fie pt offroad ca foarte rara fac asta: 2-3 vacante la ski pe zapada si poate max 500m iesit de pe asfalt pt drum pietruit, cateodata cu noroi. Cutie automata este un + pentru mine. Restul de optionale le doresc clar tot din acest motiv - confortul.

Ca mentiune: doamna a hotara ca indiferent care - va fi neagra Posted Image

Idei, pareri, sugestii... sunt binevenite.

Multumesc.

Edited by bogdanbuza, 24 June 2019 - 11:02.


#164
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Ce fel de noutati cauti :)
Sportage pare setata mai "sport" decat Tucson, pe prima am condus-o suficient si e agila pentru un SUV.
7k optionale peste GT line ai bifat multe...
Cred ca bugetul ideal e pe la 25-26k pentru masina asta, peste acest buget iti asumi o devalorizare cam mare.
Din cauza FL la Kia, e mai scumpa decat Tucson.

#165
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006
33-34.000 mi se pare o suma mare pentru Sportage sau Tucson. Nu spun ca nu-s masini bune, dar la suma asta as prefera CX-5 de la Mazda.

#166
bogdanbuza

bogdanbuza

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 31.12.2007
MAZDA CX-5 REVOLUTION TOP G194 - 194 (143) CP (kW) Benzină Transmisie automată în 6-trepte AWD 7,2 l/100km; 17": 169 19": 164 g/km porneste de la 36k. Daca adaug culoare rosie + navi ajung la 38k...

E faina Mazda... dar si aia 5k sunt ceva. + ca mototul pe benzina e pe 2.5. la 2.5 benzima exista deja noul Rav4 care e si Hybrid, dar acolo trec de 38k  si daca trec de 40k iaca este in zona si Forester ce tocmai si-au inoit modelul si de la 42k nu mai e mult pana la 57 cat e Land Cruiset-ul... am facut si eu calculele, de mai bine de 6 luni tot calculez si vad cat am si pun banu' jos si cat si cum finantez. NU mai vreau masina SH ca m-am saturat de diverse mici defectiuni de remediat ce tot apar. Imi doresc ceva nou cu 5ani garantie care sa aibe muulte doatri care le doresc si in bani cat mai putini. Masina 4x4(AWD) automatica si cu cutie automata. Asa am ajuns la Sportage si Tucson. Drive test am facut cu ambele, dar la o plimbare scurta prin oras nu am vazut decat diferente estetice si de gust. Cam atat.

#167
sidewinder

sidewinder

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 561
  • Înscris: 19.05.2009
Pai iei Mazda CX-5 revolution G194 AWD. Ai tot in afara de piele. Ca asta ar fi marea diferenta in mare. Eu nu am vrut piele si de aia am luat Revolution. Si cu discount de la dealer nah sa vezi ca iesi pe la 32K. Navi nu dai 500 de euro la dealer ca e mult. Dai 300 de lei si gata ai si rahat navigatia aia. Oricum in afara ca iti apare pe headup display limita de viteza nu o folosesti ca pui Android Auto si ai waze. Motorul de 2.5 cu dezactivare 2 cilindrii e chiar foarte misto. Acum daca te doare de impozit, fata de Tucson si Sportage... Urca-te intr-un CX5, vezi cum se simte, inclusiv materiale si dupa mergi la Kia si Hyundai. Eu asa am facut si au cazut cele doua.

#168
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mergi pe Tucson. Mie imi place cel mai mult dintre cele 2. Nu ti-as recomanda Mazda, impozit mare pentru un motor depasit. In plus, este f. mica la interior pentru clasa asta, daca nu ma insel este pe ultimul loc intre cele 3 la portbagaj.

#169
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Zice Deenman pe alt topic de Ateca pe stoc cu dotari, 4x4, dsg, 150 cp la 27k. De verificat

#170
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Uite ce zice omul pe alt topic.
Nu sunt fan VW, dar pretul e bun si e la clasa lui Sportage.

 Deenman, on 24 iunie 2019 - 22:24, said:

Ateca ai probat? Ai Ateca livrare de pe stoc noua cu DSG/automata si 1.5 tsi 150 CP 4x4 model excelence cu multe dotari la 27500euro, iar reducerea e 5-10% depinde.
Sau mai ai Tarraco de pe stoc de la 28500 euro.



#171
blackiesasha

blackiesasha

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,991
  • Înscris: 21.01.2013
am un prieten care a luat un Tucson, varianta full benzina, masina de drive test cu 1500 km, cu un discount de 3000 euro fata de pretul de lista. binisor, nu?

#172
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Deci discount cam 8%, e ok.

#173
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002
a mers cateva sute de km cu Kia Sportage 2019, ca prima impresie, e avansata tehnologic dar complicata tare, enorm de multe butoane si functii implementate cam aiurea (gen scaune ventilate cu 3 trepte: congelator, frigider maxim, frigider 3 sferturi.., pilot automat 'smart' la care trebuie sa ai indemnare la activare, intrat in meniu, ales cruise si..surpriza, cateodata avertizare ca nu sunt indeplinite conditiile.. dreak de conditii si meniu cand mergi cu 140 pe autostrada??).
altfel materiale si finisaje de calitate peste tot, motor bun, 1.6 benzina parca, cutie automata buna, fara schimbari dubioase in mers dar can dubios la pornire de pe loc, camere video peste tot, navigatie avansata, citire precisa a semnelor de pe strada, parbriz ciudat de mic si plafon prea jos

masina mi s-a parut "prea mult sa fie cu adevarat bun", efectiv gramada de functii care mergeau imprecis m-a obosit, adica existau dar ..degeaba (nici macar pornire automata stergatoare nu functiona bine, ba pornea prea tarziu ba aiurea cand nu era strop de apa..)

am mers si cu Hyundai Tucson 2019, acelasi motor, aceeasi cutie (cred), automata, sunt foarte asemanatoare dar functiile parca erau mai precise pe hyundai, nu imi amintesc aspecte ciudate in peste 700 km.

am probat si seat ateca si Tiguan, ca tot s-a amintit de ele mai sus. motor 1.5 benzina pe ambele, dsg. dotari teoretice inferioare fata de kia, interior "ieftinache" la ambele, motor simtitor mai slab desi masinile sunt mai mici, dar functiile implementate.. sa zicem corect, nu doar de forma, sa fie bifate pe hartie.

#174
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Vezi ca scrie in manual, pt pilotul automat e ceva cu frana, nu intra pana cand nu calci intai frana pt verificare.

Daca nu esti obisnuit cu meniurile, ti se par prost implementate.
Am testat SUV de 75k la care butonul cutiei automate are o siguranta pt Sport, gen apesi - rotesti, dar te lasa sa il muti in R din mers. Ce parere ai de implementarea asta?


#175
Medseb

Medseb

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 01.04.2019
Salutare !
S-a adus in discutie la un momentdat despre suspensia celor 2 modele (Sportage si Tucson), insa nu s-a si aprofundat subiectul. Sunt interest de acest subiect, daca exista sau nu diferente.

Multumesc frumos & drumuri bune !

#176
momentsuk

momentsuk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 24.03.2018
Hmm, grea intrebare. Daca m-ai pune maine sa aleg as alege Kia. E mai lata si mai scunda deci mai stabila iar interiorul e mai frumos si nu pare asa ieftin ca la Hyundai. Cand ma uit la hyundai parca ma uit o la o Insignia din 2010 cu o mie de butoane. Posted Image Pe de alta parte si noul facelift de la Sportage arata cu mult mai bine decat noul facelift de la Tucson care arata oribil, cel putin din fata. Dar hey asta e parerea mea si nimeni nu trebuie sa mi-o impartaseasca, depinde de gusturile fiecaruia.

 Medseb, on 13 aprilie 2021 - 10:37, said:

Salutare !
S-a adus in discutie la un momentdat despre suspensia celor 2 modele (Sportage si Tucson), insa nu s-a si aprofundat subiectul. Sunt interest de acest subiect, daca exista sau nu diferente.

Multumesc frumos & drumuri bune !


Tucson si Sportage au acelasi tip de suspensie si anume: Strut pe fata si MultiLink pe spate.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate