Hyundai Tucson 2019 vs Kia Sportage 2019
Last Updated: Aug 26 2021 23:45, Started by
Reactor2015
, May 28 2018 15:38
·
0
#145
Posted 05 October 2018 - 12:49
Mai in gluma, mai in serios, in 90% din timp nu folosim mai mult de 50 de cai, mai mult de 2 locuri in masina, mai mult de 100 L in portbagaj si mai mult de 2WD. In 90% din timp ne-ar fi suficient un Smart iar cand nu e suficient, 2 Smarturi ar fi ok, mai ales daca e nevoie de 2 masini in familie. Plus ca poti parca 2 Smarturi pe un loc de parcare dar niciodata o masina pe 2 jumatati diferite de locuri de parcare.
Deci ai nevoie de 4WD? Nu, dar cu toate astea poate e mai util decat alte lucruri pe care le ai la masina. Edited by underb, 05 October 2018 - 12:53. |
#146
Posted 05 October 2018 - 18:13
Ai dreptate cu ce afirmi si tocmai de aceea masinile AWD in 90% din timp merg cu tractiune pe o singura punte, de obicei fata dar mai sunt si exceptii ca BMW care merge (chiar foarte bine) cu spatele.
Da, foarte multe cazuri un SUV cu 2x4 nu are probleme mai ales daca nu uiti ca masina nu este 4x4 "soft". Dar daca esti ca mine sa zicem, ca imi place sa intru pe drumuri mai dificile si la obiective mai greu de ajuns atunci da, merita AWD. Si sunt la a 3-a masina cu AWD si am avut si una 4x4 "hard" cu reductor si toate cele cu care chiar faceam offroad in adevaratul sens al cuvantului. Motivele si ratiunile enuntate de tine tocmai de aia se sustin iar producatorii de automobile exact din acest motiv au scos atat de multe modele suv compact cu AWD. Si se pare ca multi ani de-acum incolo vor fi in topul preferintelor pentru ca imbina cel mai bine confort, spatiu, siguranta, capacitate de trecere, dimensiuni relativ reduse, costuri mici de intretinere. |
#148
Posted 07 October 2018 - 19:06
Face si Haldexul acelasi lucru dar in mod automat.
Acum ce sa spun, e relativ. Cand dezactivezi ESP si toate cele si activezi blocantul central ar trebui sa isi faca treaba mai bine sistemul 4x4. Eu am testat pe Tcsonul 2019 si a fost ok in toate variantele. Nu functioneaza la fel de bine ca x-drive de la BMW dar si pretul este altul si isi face treaba si asta. Daca ii cunosti limitele si stii sa abordezi trecerile si obstacolele tinand cont de asta ar trebui sa nu fie nicio problema. Bine, asta este valabil la orice masina, fie si doar 4x2. |
#150
Posted 25 October 2018 - 05:16
Reactor2015,
Salut, Am renunțat la Tucson, pentru ca in echiparea de vârf Luxury nu are următoarele dotări, care pentru mine sunt foarte importante: 1. SCC (de mare ajutor la drum întins); 2. Sistemul Parking lateral si perpendicular (conduce si soția); 3. Scaune ventilate (o plăcere vara); 4. 8 difuzoare si amplificator extern (cu doar 6 difuzoare fata de 8 diferenta calității audio este mare). Așa ca, voi merge pe Kia Sportage echipare de vârf cu toate opționalele, pret 34500 €, fata de Tucson fara cele de mai sus-pret 34800 €. O zi frumoasa |
#151
Posted 25 October 2018 - 13:21
fireman01, on 25 octombrie 2018 - 05:16, said:
Reactor2015, Salut, Am renunțat la Tucson, pentru ca in echiparea de vârf Luxury nu are următoarele dotări, care pentru mine sunt foarte importante: 1. SCC (de mare ajutor la drum întins); 2. Sistemul Parking lateral si perpendicular (conduce si soția); 3. Scaune ventilate (o plăcere vara); 4. 8 difuzoare si amplificator extern (cu doar 6 difuzoare fata de 8 diferenta calității audio este mare). Așa ca, voi merge pe Kia Sportage echipare de vârf cu toate opționalele, pret 34500 €, fata de Tucson fara cele de mai sus-pret 34800 €. O zi frumoasa
Cand am cautat eu oferte pentru Tucson, am negociat 33.800 pentru diesel 2.0 si 32.000 pentru benzina in echiparea Luxury. Edited by Ephesos, 25 October 2018 - 13:29. |
#152
Posted 25 October 2018 - 14:26
Ephesos,
1. Se numeste pilot automat cu posibilitate de ajustare a limitei de viteza la Hyundai, si e standard incepand cu Style. O mică confuzie, SCC inseamna mult mai mult decât pilotul automat: Sistem inteligent de croazieră cu oprire și pornire automată. Sistemul inteligent de croazieră cu funcția Stop & Go utilizează senzorii radar frontal pentru a menține o viteză și o distanță de siguranță constantă față de vehiculul precedent, accelerând și frânând automat. Dacă traficul se oprește, sistemul Stop & Go oprește vehiculul și pornește din nou cand traficul se repune in mișcare. 2. La Kia Sportage in varianta de echipare maxima se pot pune toate dotările optionale, nu trebuie renunțat la nimic. 3. Nu știu daca la Sportage farurile sunt sub 2000 lumeni, dar logica ma face sa cred, ca acolo unde exista spălător de faruri, inseamna ca nu sunt atât de "puternice". 4. Am prezentat prețurile la ambele masini, doar pentru a scoate in evidentă faptul ca Tucsonul este la aproximativ acelasi pret cu Sportage, dar cu 4 dotări importante lipsa si nu vad in situația de fata relevanta prețului obținut la negociere. |
#154
Posted 26 October 2018 - 11:21
@fireman, ai facut o alegere foarte buna.
Asteptam sa prezinti masina |
|
#155
Posted 26 October 2018 - 11:50
Reactor2015,
Comanda o sa o dau la începutul anului viitor, in așa fel încât, sa o primesc atunci cand pomii sunt infloriti, adică sa treacă iarna. O sa prezint masina in modul cel mai obiectiv. |
#157
Posted 28 October 2018 - 08:42
G-Ionel,
Gusturile, in general, nu se discuta. Aspectul exterior contează categoric, dar pentru mine este ultima chestiune de pe lista de triere. Da-mi un singur exemplu de masina cu asemenea raport pret/dotări/calitate, adică echiparea maxima cu toate opționalele la un pret negociat de 33000 € si cu o garantie de 7 ani. |
#158
Posted 28 October 2018 - 14:22
Ai dreptate, raport dotări/preț/garanție imbatabil.
Caroseria tine de gustul fiecăruia. Daca îți place, nu contează părerile altora. |
#159
Posted 05 December 2018 - 14:59
Uitindu-ma cu atentie peste dotari am observat la Sportage unele dotari precum sistem avertizare lichid parbriz sau parbriz cu degivrare pe care nu le gasesc la Tucson. Ca si aparatoare noroi. La Tucson in schimb am gasit guri ventilare scaune spate, torpedou cu refrigerare si alarma pe care nu le-am regasit si la Sportage. Sau ma insel eu?
|
|
#161
Posted 06 December 2018 - 16:23
#162
Posted 11 December 2018 - 19:54
Si mie personal imi place mai mult Tucson, atit la designul exterior, cit si la interior. Mi se pare ca materialele de la interior sunt o idee mai calitative comparativ cu Sportage. In schimb as fi dorit doua -trei optionale (buton pornire motor, avertizare coliziune unghi mort, asistenta coliziune fata vehicul/pieton), pentru care la Hyundai trebuie sa merg la echiparea Luxury adica la 32 000 E, in schimb la Sportage le pot avea optional pe echiparea Style si in limita sumei de 28 000 E. Daca as alege cu inima as alege Tucson, daca aleg cu capul merg pe Sportage. Dar pentru cine se poate lipsi de anumite optionale sau pe care nu le considera absolut necesare, alegerea intre cele doua e foarte difcila.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users