Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...
 Ce gen de muzica este?

drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!
 Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!
 BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara
 

Portare numar dintr o retea in alta, incompleta

- - - - -
  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,203
  • Înscris: 08.12.2006
Am portat un numar dintr o retea in alta, astazi de dimineata sim ul vechi s a dezactivat, am introdus noul sim si telefonul are semnal 4G.

Problema este ca NU se pot primi apeluri pe numarul portat in noua retea. Se pot efectua apeluri, se pot primi SMS uri, internetul 4G functioneaza, cand cineva apeleaza numarul , mesajul robotuli e @ Numar nealocat@, bipaie de doua ori si se inchide.

Am deschis un incident la operatorul nou, mi-au spus ca il vor pune cu prioritate maxima pentru rezolvare, deja au trecut 2 ore si nu s a rezolvat. E un nr de tel pe care astept niste telefone destul de importante.

Ce se poate sa se fi intamplat?

Edited by cuculea, 01 May 2018 - 12:08.


#2
androholic

androholic

    nemuritor si rece

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,898
  • Înscris: 26.03.2012
Nu e finalizată portarea în totalitate. Trebuie să ai insiști la operatorul nou la care te-ai portat.

#3
pascali_daniel

pascali_daniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 09.12.2017
Portarea poate sa tina pana la maxim 12 ore, pana SIM-ul tau este recunoscut de toate celulele din reteaua respectiva

#4
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,203
  • Înscris: 08.12.2006

 pascali_daniel, on 01 mai 2018 - 12:17, said:

Portarea poate sa tina pana la maxim 12 ore, pana SIM-ul tau este recunoscut de toate celulele din reteaua respectiva
Intreb si eu, ce legatura are cu recunoscutul celulelor si autentificarea SIM ului in retea, din moment ce se pot efectua apeluri, internetul functioneaza, se pot primi SMS uri.

Edited by cuculea, 01 May 2018 - 12:25.


#5
kaytar

kaytar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,691
  • Înscris: 09.01.2007
Te-ai portat cumva in Orange? Daca da, incearca sa dezactivezi apelul 4G.

#6
pascali_daniel

pascali_daniel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 916
  • Înscris: 09.12.2017

 cuculea, on 01 mai 2018 - 12:25, said:

Intreb si eu, ce legatura are cu recunoscutul celulelor si autentificarea SIM ului in retea, din moment ce se pot efectua apeluri, internetul functioneaza, se pot primi SMS uri.
Nu stiu sa-ti explic exact, ca nu lucrez in acest domeniu, da' scrie prin cererea de portare, ca termenul maxim pentru activarea tuturor serviciilor de portare este de pana la 12 ore. Daca dupa 12 ore, problemele persista, incearca sa-i dai o resetare generala la telefon, cine stie ce ai setat pe acolo. Eu cand am trecut din Orange in DigiMobil, dupa 12 ore nu aveam internet si abia dupa resetarea telefonul mi-a luat internetul, ca nu vroia sa-mi ia telefonul APN-ul celor de la Digi

Edited by pascali_daniel, 01 May 2018 - 12:38.


#7
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,203
  • Înscris: 08.12.2006

 kaytar, on 01 mai 2018 - 12:31, said:

Te-ai portat cumva in Orange? Daca da, incearca sa dezactivezi apelul 4G.
Nu

Portarea s a facut din si in retele din UK.

Intrebam ca principiu si ca defectiune tehnica, sa zic asa. Din proprie curiozitate. Stiu ca trebuie sa astept dupa operator ca nu am incotro, dar era curios ce se intampla de fapt in timpul porcesului de portare

#8
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,195
  • Înscris: 18.04.2008
Fă o sesizare la ANCOM, apoi trimite-le un răspuns operatorului cu precum că ai făcut sesizare și la ANCOM.

#9
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 15.05.2010
ANCOM nu se ocupa de retele din UK. initiatorul a deschis un topic asa...general

#10
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Si ce sa ii faca ancom retelei din uk? :)

#11
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,203
  • Înscris: 08.12.2006

 KyKyKyKy, on 01 mai 2018 - 13:03, said:

Fă o sesizare la ANCOM, apoi trimite-le un răspuns operatorului cu precum că ai făcut sesizare și la ANCOM.
Haidi bre...las -o dracu , chiar asa.

#12
karapok

karapok

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,182
  • Înscris: 07.08.2017

 cuculea, on 01 mai 2018 - 13:11, said:

Haidi bre...las -o dracu , chiar asa.

Pai tu te superi, dar uiti ca esti pe un forum romanesc, multi dintre noi habar nu avem de ce se nu se porteaza numerele in UK, era mai simplu sa suni la operator si sa il intrebi pe el?, si dupa aia va suparati ca fac astia caterinca de voi

#13
KyKyKyKy

KyKyKyKy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,195
  • Înscris: 18.04.2008

 pupama, on 01 mai 2018 - 13:11, said:

ANCOM nu se ocupa de retele din UK. initiatorul a deschis un topic asa...general

 addelin, on 01 mai 2018 - 13:11, said:

Si ce sa ii faca ancom retelei din uk? Posted Image

Și voi de unde vreți să știu, dacă omul nu specifică acest lucru clar?!

#14
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,203
  • Înscris: 08.12.2006
Hai sa o lamurim...topicul a fost deschis pe aria tehnica, fara vreao legatura cu un operator in sine, ci pur cu intentia de a afla ce se petrece in timpul unei portari dintr o retea ina alta, operatorul sau tara avand mai putina importanta

Si chiar daca era in Romania, faza cu ANCOM ul mi se pare de toata jena, sunt sigur ca operatorul nu ar fi facut o intentionat si undeva este un bug in soft ul lor. Din moment ce am ridicat un incident la RC si am tot primit SMS uri ca acel incident este tratat....chiar asa, pentru orice chestie sa te duci la ANCOM. si vorba cea , ANCOMUL ce rezolva? putea sa rezolve mai repede decat operatorul? Portarea s a facut de dimienta, dupa o ora d ela portare si descoperirea problemei, s a facut sesizarea. La ANCOM te duci daca operatorul nu vrea sa faca, sau intarzie nesperat de mult cu rezolvarea problemei, dar dupa cateva ore...hop la ANCOM. Doar de dragul de a face sesizari? Hai ma ce naiba.

Edited by cuculea, 01 May 2018 - 13:39.


#15
pupama

pupama

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 15.05.2010

 KyKyKyKy, on 01 mai 2018 - 13:21, said:


Și voi de unde vreți să știu, dacă omul nu specifică acest lucru clar?!

exact...

 cuculea, on 01 mai 2018 - 12:37, said:

Portarea s a facut din si in retele din UK.


#16
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,667
  • Înscris: 07.02.2003

 pascali_daniel, on 01 mai 2018 - 12:17, said:

pana SIM-ul tau este recunoscut de toate celulele din reteaua respectiva
Celulele nu recunosc simuri.

Edited by andreic, 01 May 2018 - 15:53.


#17
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,020
  • Înscris: 18.12.2007
Aici e vorba de altceva, nu de celule care nu recunosc simul. Celulele recunosc simul fiindca atunci cand faci portare operatorul iti da un sim din reteaua proprie (care are cheile de autentificare in retea si algoritmul de criptare specific retelei respective).
Exista o baza de date centrala cu reteaua in care se afla fiecare numar care este in circulatie (si cu reteaua de baza a numerelor care nu sunt in circulatie = nu sunt active in momentul respectiv). Fiecare retea are un RN (routing number) care o identifica in mod unic iar fiecarui numar ii este asociat un asemenea RN, conform retelei initiale si alterat apoi de portari. Cand se face o portare, reteaua acceptoare trebuie sa notifice actualizare RN-ului in baza centrala, pentru respectivul numar.

RN-ul este utilizat de reteaua in care se initiaza apelul pentru a determina reteaua in care sa trimita apelul, pe baza numarului apelat.
Mai exact X formeaza numarul lui Y. Reteaua in care se afla X cauta RN-ul corespunzator numarului lui Y si 'arunca' apelul in reteaua care este indicata de RN.

In cazul initiatorului reteaua acceptoare nu a actualizat inca acest RN ceea ce inseamna ca apelul celor care il suna ajunge sa fie rutat in reteaua initiala (donoare). Dar cum acolo numarul este deconectat, apelul este rejectat. In acelasi timp numarul este complet activ in reteaua acceptoare. Din acest motiv nu are probleme cu serviciile de date, cu initiere de apel/s,ms dar are probleme de receptionare.

Pe scurt, s-a mutat dar adresa noua nu a ajuns la toata lumea, drept urmare inca primeste scrisorile la vechea adresa dar de expedat poate expedia fara probleme.

#18
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,402
  • Înscris: 01.12.2001
Daca esti in uk, citesti termenii si conditiile de acolo
Daca in cateva zile nu se rezolva, s-a dus naibii portarea ta.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate