Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 74kw
Last Updated: Aug 19 2023 11:33, Started by
Octavian___
, Apr 28 2018 09:01
·
1
#613
Posted 18 February 2019 - 12:28
Octavian___, on 18 februarie 2019 - 11:11, said:
Pai ma refeream la priza usb de la masina (nu la priza de bricheta) , la Focus e slaba rau. Nu incerc recorduri la consum, atata mi-a luat acum si sunt incantat, chiar ok. Pesemne ca ar iesi pe la 5% cu 70-80/h, numa ca tre sa fii chiar odihnit sa mergi mai incet ca un camion de 20to. Unde a fost mai liber 140-150, unde fuse mai aglomerat 100-110, pe autostrada 120-130 . Poate o sa ma screm odata rau de tot sa scot sub 5% sa fiu in trend, vad ca asta se poarta, a se demonstra ca daca mergi ca mortu consumi putin La mine de exemplu pe la 100-120km/h sunt in range-ul de ECO (bine, masina imi zice ca pana la 150km/h sunt in range ECO) iar consumul la viteze de genul se invarte in jurul lui 4.0l/100km. Daca merg cu 70-80 nici nu pot tine a 6-a (decat prea jos in ture ceea ce nu fac) si ca urmare nici consumul nu scade sub 5.0 l /100km. Edited by closchkutza, 18 February 2019 - 12:30. |
#614
Posted 18 February 2019 - 12:46
Poate ca. La mine 4% cred ca ar fi la un ~75-80 constant pe tr 5.
Oricum o sa incerc sa o pun de un record ca sa fiu si eu in carti la consum )) |
#615
Posted 19 February 2019 - 20:20
De cand o am n-am vazut niciodata 7,1-7,3 pe bord pana la job (nici macar asta vara) , numa de la 8 in sus.
De vis. Maine/poimaine ii mai fac o data plinu sa vad ce inseamna urban 200+ km. Acum am afisat 6,9 , dar am facut mult traseu asa doar de foiala prin oras, fara aglomeratie mare. Imi place maxim cum merge/cum ma impac acum cu acceleratia prin oras |
#616
Posted 19 February 2019 - 21:50
Octavian___, on 18 februarie 2019 - 12:46, said:
Poate ca. La mine 4% cred ca ar fi la un ~75-80 constant pe tr 5. Oricum o sa incerc sa o pun de un record ca sa fiu si eu in carti la consum )) For the record, Astra j 1.4t 140. All time best, 1.4hdi, vreo 3-3.2% pe vreo 400km. Tot intamplator. Edited by underb, 19 February 2019 - 21:53. |
#617
Posted 19 February 2019 - 21:53
Stai linistit, pe departe sa fii tinta mea.
Avem aci ceva amatori de consum la pipeta, dizal mic copil. Eu happy acum pt ca ma simt mai bine la volan cu noua curba de acceleratie, imi pica super ok, imi place si mai tare sa hoinaresc |
#618
Posted 20 February 2019 - 15:08
278,5 km, alimentat plin 19,92 litri.
In bord 7,0% , medie 32/h. Guuut! |
#619
Posted 20 February 2019 - 15:14
https://www.spritmon...ail/946472.html - consumul meu la polizoru' de 125CP. In 100% urban, sar bine de tot de 11l/100km, si asta in Constanta, in afara sezonului. E drept, traseul catre gradinita (x2) e de asa natura, dar...oricum
Mai mult, computerul de bord minte mereu cu de la 2% la 11%, niciodata in DEfavoarea sa LE: In plus, eu am varianta SW, care presupun ca e ceva mai grea. Edited by Immortal, 20 February 2019 - 15:16. |
#620
Posted 20 February 2019 - 16:04
Mult...
Are eroare clar, tine mult si de cat de constant se merge. Acum la ultima verificare am mers urban cat de cat cosntant, fara accelerari turbate, deci fara deviatii comportamentale, vad ca a iesit o eroare de ~0,2% in favoarea CB desigur ) 0,4 deviatie de la realitate (6,6 real vs 6,2 CB ) a dat data trecuta, combinat urban/extraurban, fara un stil constant de pilotaj. Combi e cu vreo 30-50 kg mai greu, plus ca are un pic si alta dinamica (teoretic tragi ceva mai greu de el pe viraje) , luate impreuna sigurat iese un consum ceva mai mare, mai ales la polizoarele astea 1.0 . La mine e/a fost problema si din glezna, nu m-am impacat cu acceleratia pana nu am crosetat la ea |
#623
Posted 24 February 2019 - 08:18
Aha, discutam
E ceva tip highlander claxonu, merge din nou...Tind sa cred ca mufele sunt prastie, am citit ca sunt prost pozitionate/izolate si trag umezeala. Pe sus nu am acces (dat si faru jos) numa prin spate jos sa dau jos plasticele de la spoiler, e prea mult de lucru pe vremea asta si la handicapati nu m-as duce pt asta. Oricum la urmatoarea revizie posibil sa fac programare in Timisoara. 26000+ km, nicio alta problema inafara faptului ca vreau sa dau ture nonstop. Daca ma duc sa-mi iau tigari, nu gasesc decat in partea cealalta a orasului si cu greutate, daca ma duc sa spal masina cu greutate gasesc o boxa libera, trebe sa astept, sa dau ture pana se elibereaza una....e greu...mai ales daca am si cumparaturi de facut si sa spal masina... De consum m-am lamurit, undeva real la 7,2-8% oras fc de cum si pe unde ma dau. Cred doar ca pe anotimpul cald sa mai scada un pic. Adica una e sa pleci de la -2grC si alta e sa pleci cu 10grC afara, nu ? ))) Defapt mai e o problema, da, este. Am un tocanit in ralanti, infundat si perceptibil doar din masina, afara nu se aude nimic, nici cu capota ridicata n-am reusit sa-l reperez/aud. Toc toc toc toc ...cand bag in viteza (tr 1 , masarier ) dispare... Dispare cand bag in viteza (ralantiul sta la 750-800 rpm) sau daca tin ralantiul la ~900-1000 rpm. Sa fie ceva legat de timonerie ? Uleiu Eneos 0W20 face toti banii, zic asa subiectiv ca e cu o clasa peste Cacastrol 5W20. Drept urmare mai am un bidon de 4L pregatit (si filtru) sa mai dea un pic caldura sa ma pot baga sub ea si ii facem schimbu. |
#625
Posted 24 February 2019 - 11:50
Ba da, pt ca e nou nout , n-are nici 500 km, la prima revizie dupa 2-3 zile am pus inapoi filtrul k&n.
Pe ture mici, daca mergi ca si cu dizalu, nu suporta comparatie pt un pilot cu simturi, pleaca clar mai bine de pe loc (nici nu trebe gaz) si urca clar mai usor in turatii cand pleci.asa oe 1700-1800 rpm. E mai elastic intr-un cuvant, pe turatii mari/forja nu simti evident un beneficiu (desi e si acolo) dar pt driving complet e clar mai ok. |
#626
Posted 26 February 2019 - 09:05
Pt ca mi-ai adus aminte de filtrul stock, l-am pus pe masina.
Nu bun, e trist, in mod evident se simte ca i-am luat un pic din suflu, mai ales cand o pisc usor din turatii mici ~2000 rpm. |
#627
Posted 26 February 2019 - 21:58
Pus inapoi filtru k&n, daca nu-l aveam eram odihnit si linistit.
Dar ca vad diferentele, n-am ce face... )) |
|
#628
Posted 01 March 2019 - 18:42
Am trecut la cauciucele de vara, Doamne ajuta!
Arata si ceva mai bine cu jantele astea. Cu noii senzorii mi-a dat o eroare dupa vreo 20 km de foiala, i-am dat reset/invatare si vad ca e ok, niciun beculet aprins. PS: cu ocazia asta am remarcat ca nu am manivela de roti (doat cricu si carligu de remorcare) sau sau prost eu si nu stiu unde e. Attached Files |
#629
Posted 02 March 2019 - 09:46
Chiar, nu ai zis nimic de allseason și noul box
Pt. cheie, RTFM Edited by Evergreen, 02 March 2019 - 09:46. |
#630
Posted 12 March 2019 - 18:47
28000km si ceva.
Zero probleme (inafara de claxon care acum merge din nou ) . Merge fain, ma pregatesc usurel de schimb ulei dupa aprx 7000 km ( Eneos 0W20 si filtru orighinal Fomoco ) . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users