Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Ford Focus 1.0 74kw

* * * * - 3 votes
  • Please log in to reply
1574 replies to this topic

#577
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Ai doar o impresie de putere care apare mai rapid  la o apasare mai mica de pedala ,adica motorul face acum aceeasi putere/cuplu la o miscare de 1 cm de pedala exact ca aceea pe care o producea inainte prin apasarea pedalei cu 2 cm ..
Acum , consumul redus , este fake aratat pe bord computer( mai mic adica ) , deoarece consumul este calculat de ECU care vede pozitia pedalei mai sus decat era inainte la acelasi cuplu / putere produsa . Consumul indicat FAKE ( redus ) de asemenea apare si de la powerbox , care face ca la acelasi timp de injectie ( ECU il controleaza si este  identic ca si inainte de montarea powerbox ) injectoarele injecteaza mai mult carburant ( la acelasi timp de deschidere injector  + presiunea in rampa care este mai sus cu cel putin 10%  ) si deci rezultat = se produce mai multa putere fara ca ECU sa stie de ea. Astea sunt powerboxurile , oricare ar fi fabricantul lor, pacalesc senzorii de presiune si acum si pedala de acceleratie , fara ca ECU sa stie de noile valori ( de aceea nu da erori ) . Presiunea de boost ( supraalimentare ) si ea este fake ( pacalita ) de canalul doi de la powerbox si ECU nu stie de cea reala din admisie .. Asta daca powerboxul este dual channel ( dar mai mult ca sigur al tau este fiind RACE CHIP cel mai scump ).
   Deci aer mai comprimat + benzina mai multa injectata = iese puterea suplimentara care te face pe tine HAPPY si acum + cireasa de pe tort ai si o cursa de pedala scurta rau la care caii necheaza imediat (  comparativ cu puterea produsa la aceeasi apasare inainte de instalarea pacalitorului de pedala ) .

   Cand vei face proba rezervorului plin pe plin iti vei da seama , ca motorul consuma mai mult decat arata pe bord ECU ( si chiar mai mult decat inainte de montajul box-urilor ) ..Dar nu mai conteaza , feelingul puterii suplimentare face toti banii si condusul devine o placere , iar cel din spatele volanului very happy ..
  Cai fara papa nu exista . Din aer no way plus de power ..
  By the way, plusul de putere iti vine DOAR de la powerbox , iar feelingul RACE vine de la pacalitorul de pedala ....Mai iti trebuie acum doar o instalatie NOS instalata ( slaba , non agresiva ) si devine ceva frumos... te invarti pe la un peak de power de 150 cp

Edited by stefandinescu70, 12 February 2019 - 21:33.


#578
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,997
  • Înscris: 06.04.2007
Urban da, chiar daca e "la cald" astazi cum am spus, am vazut niste valori pe cb ce nu le-am vazut niciodata pana acum.
Nu generalizez, nu fac din tantar armasar, e strict situatie pe pacient.
Oricum revin dupa ce mai bag urban, mai ales acolo unde ma irita cel mai tare/consuma cel mai mult: dimineata in drum spre job si returul.

#579
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
No problem , pacientul suporta , este doar Ford , are rezerve in el suficiente sa te joci ..

Uleiul de motor tot pipi ...  0w20 ?  Vezi ca acum ii dai in cap la pistoane de la o turatie mai mica , deci incarcare mai mare pe lagarele de biela la turatie mai joasa ( = presiune de ungere mai mica ) .. te duci spre diesel vad ..... Sa stii ca italianul de curse nu zice degeaba , giri giri , adica ture ture , alea tin motorul pe benzina  in viata ....

Edited by stefandinescu70, 12 February 2019 - 21:38.


#580
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,997
  • Înscris: 06.04.2007
Stefan, mai sus ii raspundeam la Legi.

Afirmatiile tale vizavi de consum si de putere sunt dupa propriile experiente sau traim din citit?
E grav sa ma contrazici pe ceva ce am testat si am aratat rezultatele.

Consumul l-am facut la pompa azi de doua ori, diferenta fata de cb de 0,1 cu plus.

Despre ce impresii de putere spui? Unde am pomenit eu ca e mai puternic cu pedal boxul?
De ce citim pe diagonala ? Si mai ales in mod evident in necunostinta de cauza.

O sa te anunt in mod special cand mi se duc cuzinetii/pica tot motoru din cauza super puterii/super boost-ului care l-am dat la trotineta prin implementarea de fake-uri.

Pana atunci te rog eu frumos, citeste daca vrei si nu te mai chinui sa postezi in contradictie cu ce am aratat fara nicio retinere.
Adica ma contrazici cu vorbe vs date reale, las-o asa.







#581
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014
Eu te cred cu puterea si cu faptul ca e mai fasneata.
Dar legat de consum nu pot. Nu pot!
Cum naiba ai facut consumul la pompa de 2 ori in aceeasi zi?

#582
Baxon

Baxon

    Dachshund

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,720
  • Înscris: 01.03.2017

View PostLegi, on 12 februarie 2019 - 22:50, said:


Cum naiba ai facut consumul la pompa de 2 ori in aceeasi zi?
Ce e asa de greu ?! Doar nu crezi c-o facut alimentare cu 50 de L ?

#583
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,731
  • Înscris: 23.04.2007

View PostBaxon, on 13 februarie 2019 - 00:14, said:

Doar nu crezi c-o facut alimentare cu 50 de L ?
de ce nu ?

#584
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

View PostBaxon, on 13 februarie 2019 - 00:14, said:


Ce e asa de greu ?! Doar nu crezi c-o facut alimentare cu 50 de L ?

Daca a facut de  2 ori consumul la pompa alimentand de fiecare data cate 5 litri ....... ce relevanta are consumul ala?

#585
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009

View PostOctavian___, on 12 februarie 2019 - 22:07, said:

Stefan, mai sus ii raspundeam la Legi.
Afirmatiile tale vizavi de consum si de putere sunt dupa propriile experiente sau traim din citit?
E grav sa ma contrazici pe ceva ce am testat si am aratat rezultatele.

Octavian , nu o sa te mai contrazic sau comentez , iti promit , .... ce spun pe aici nu sunt din citit , sunt testate ( bineinteles , nu pe masina ta sau motorul tau) in timp si spatiu . Eu bricolez/modific motoare incepand din anul 1991( si nu numai ale mele ) si fac/desfac/stric/repar motoare si cutii de viteza incepand cu anul 1988 , Am powerboxuri acasa , facute pe picior ( cum se spune ) impreuna cu electronisti priceputi care merg si functioneaza mai sigur/bine decat cele produse si cumparate ( de mine bineinteles , UK , USA )  ) cu 800 euro bucata ( marketingul sa traiasca , by the way ) .. Toate sunt la fel si folosesc aceleasi principii iar ECU stie doar ce ii dai sa stie cu un powerbox . La fel si cu chiptuningul , toti folosesc acelasi principii de modificare a hartilor ( avans , presiune , limita cuplu , , , deschidere VVT , etc , ) soft din ECO dupa care un motor modern functioneaza / si/sau este limitat voit de fabricant .  Orice procedeu folosesti de marire a puterii unui motor modern , nu modifica timpii de injectie ,
   Iar la consumul afisat pe bord , timpul de injectie ( cat sta injectorul deschis la un ciclu ) este etalon al masurii/afisarii consumului in ECU .. Aici este partea tricky .. toti sunt happy pentru ca scade consumul DOAR AFISAT , nu si cel real . O zi buna iti doresc ... sa stii ca ma tin de promisiuni in general ...

citeste aici ... un articol de la cineva care la fel stie ce vorbeste...primul care am vazut ca vorbeste si de ungerea precara la motoarele impinse la putere..
https://piataauto.md...re-chip-tuning/

Edited by stefandinescu70, 13 February 2019 - 04:56.


#586
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Omul a fost banat pe forumul Renault pt ineptiile tehnice debitate si acum voi l-ati bagat in seama. Va meritati soarta...zic si eu!

#587
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,997
  • Înscris: 06.04.2007
Cine a fost banat?

#588
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,997
  • Înscris: 06.04.2007

View PostLegi, on 12 februarie 2019 - 22:50, said:

Eu te cred cu puterea si cu faptul ca e mai fasneata.
Dar legat de consum nu pot. Nu pot!
Cum naiba ai facut consumul la pompa de 2 ori in aceeasi zi?
Nu crezi consumu la pompa facut de doua ori in aceeasi zi sau consumul mai redus?

Ma gandesc ca a doua varianta...sper.

Pedal boxu in sine nu-ti da un consum mai redus, am si mentionat ca e caz pe pacient.
E jocul din glezna, cu si fara pedal box, consumul il faci din glezna.
Boxu te poate ajuta ( si cazul meu ) sa scoti mai lejer un consum mai bun.
La mine pus pe penultima treapta de sensibilitate ma ajuta mega, nu e cf logicii pt ca acc e f fina, dar nu ma trebe sa ma screm sa scot un consum decent, glezna si neuronu meu se impaca clar mai bine cu curba asta de acceleratie.
Ei zic ca pt consum si drumuri lungi e preferabil E sau E+ (tr economy) unde sensibilitatea e mai mica decat stock.
Am incercat de curios sa vad ce face, a fost cum ma asteptam, pedala/cursa de autobuz, nu-mi place, nu pt mine, nu-i vad rostu.

Edited by Octavian___, 13 February 2019 - 19:09.


#589
Legi

Legi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,619
  • Înscris: 24.05.2014

View PostOctavian___, on 12 februarie 2019 - 17:44, said:

Din ce m-am jucat azi (vreo 50km)  consuma mai putin (pus pe Race ).
Practic merg pe 2-3000 rpm, nu ma mai intind peste 3000

View PostOctavian___, on 12 februarie 2019 - 18:43, said:

Pffff...merge max de fain!!!

Ba esti nebun? Nu am vazut la fatzaiala mea niciodata in 25000 km consum de 5,6% !  Asa urban fara aglomeratie mare.
Si la instant nu am vazut sa-mi stea la 2,8-3% never ever.

Criminal ! Imi place !!!! Maxim !!
Pe Race e placu meu.

Te rog, poti raspunde clar la ce intreb eu? Sunt mai greu de cap si incet in gandire.

La acelasi stil de mers, in aceleasi conditii de trafic,iti consuma mai putin masina dupa ce ai montat box-ul?
Poti spune cati litri ai alimentat de fiecare data cand ai facut consumul la pompa(de 2 ori in aceeasi zi)?

Edited by Legi, 13 February 2019 - 21:11.


#590
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View Poststefandinescu70, on 13 februarie 2019 - 04:50, said:

Octavian , nu o sa te mai contrazic sau comentez , iti promit , .... ce spun pe aici nu sunt din citit , sunt testate ( bineinteles , nu pe masina ta sau motorul tau) in timp si spatiu . Eu bricolez/modific motoare incepand din anul 1991( si nu numai ale mele ) si fac/desfac/stric/repar motoare si cutii de viteza incepand cu anul 1988 , Am powerboxuri acasa , facute pe picior ( cum se spune ) impreuna cu electronisti priceputi care merg si functioneaza mai sigur/bine decat cele produse si cumparate ( de mine bineinteles , UK , USA )  ) cu 800 euro bucata ( marketingul sa traiasca , by the way ) .. Toate sunt la fel si folosesc aceleasi principii iar ECU stie doar ce ii dai sa stie cu un powerbox . La fel si cu chiptuningul , toti folosesc acelasi principii de modificare a hartilor ( avans , presiune , limita cuplu , , , deschidere VVT , etc , ) soft din ECO dupa care un motor modern functioneaza / si/sau este limitat voit de fabricant .  Orice procedeu folosesti de marire a puterii unui motor modern , nu modifica timpii de injectie ,
   Iar la consumul afisat pe bord , timpul de injectie ( cat sta injectorul deschis la un ciclu ) este etalon al masurii/afisarii consumului in ECU .. Aici este partea tricky .. toti sunt happy pentru ca scade consumul DOAR AFISAT , nu si cel real . O zi buna iti doresc ... sa stii ca ma tin de promisiuni in general ...

citeste aici ... un articol de la cineva care la fel stie ce vorbeste...primul care am vazut ca vorbeste si de ungerea precara la motoarele impinse la putere..
https://piataauto.md...re-chip-tuning/

Din ceea ce scrii rezulta exact opusul a ceea ce afirmi. Mai exact, pentru orice persoana cu minime cunostinte vis a vis de functionarea motoarelor este clar ca nu ai habar si zau daca pricep de unde vine vehementa posturilor (multe foarte amuzante de altfel, cum e cel citat mai sus). Simpla afirmatie vis a vis de faptul ca un tuning box altereaza cifrele de consum afisate de ECU in cazul unui motor turbo pe benzina te descalifica si da proba nivelului de "knowledge"... Pedal box-ul la fel, nu are nici cea mai mica treaba cu alterarea consumului afisat, indiferent de masina pe care este montat. Nici nu ar avea dpdv tehnic cum sa o faca.

#591
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
........Pedal box-ul la fel, nu are nici cea mai mica treaba cu alterarea consumului afisat, indiferent de masina pe care este montat. Nici nu ar avea dpdv tehnic cu​m sa o faca.........


  Tehnic ne explici si noua afirmatia ta .... please .... pe acest motor Ford 1.0L ecoboost ( sa fim ontopic )  ...  Cum se face calculatia/masurarea consumului afisat pe BordComputerul masinii ?? mai invatam si noi una alta pe aici . Multumesc .
Vreau sa inteleg si eu , am pus powerbox = a crescut puterea ( cu 10-25 % nu stiu inca ) ( si sa zicem consum la fel )  apoi am pus si pedal box = a crescut si feelingul condusului ( puterea aceeasi , dar acceleratia mai rapida ) si a scazut consumul ... Deci este mai mult decat PERFECT .... sa fie magie ... sa fie realitate ...

Edited by stefandinescu70, 14 February 2019 - 06:14.


#592
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Cred ca nu ai citit bine ce am scris. Reia textul si spune-mi unde am scris ceva de scaderi de consum. Am afirmat doar ca:

1. Pedal box-ul nu are treaba cu alterarea consumului afisat;
2. In cazul motoarelor turbo benzina tuning box-ul nu altereaza nici el cifrele calculate/afisate de calculatorul masinii. Modul lui de functionare nu altereaza nici calculele de consum ale ECU si nici afisarea pe bord.

E evident, sper, ca ma refer la power/pedal/box-uri produse de firme cu reputatie in domeniu si nu la powerbox-uri facute pe genunchi de electronisti priceputi...

Nu e cazul sa folosesti pronumele personal la persoana 1 plural (noua) ca nu cred ca m-am adresat altor forumisti si nici nu reprezinti un grup... please.

Edited by paultt, 14 February 2019 - 07:34.


#593
stefandinescu70

stefandinescu70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 814
  • Înscris: 29.08.2009
Este  RaceChip , varianta dual channel , de top de altfel . Cum/la ce se conecteaza la Ford 1.0L ecoboost . Multumesc

Edited by stefandinescu70, 14 February 2019 - 09:05.


#594
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,997
  • Înscris: 06.04.2007
Legi, mai bine decat am explicat mai sus nu pot, atata ma duce si pe mine capu.

Acum vizavi de discutia ca pedalboxu asta minte consumul (afiseaza mai putin in bord ) pt ca e cursa mai mica la pedala si citeste ecu aiurea...atunci oe considerentu asta, pus oe E sau E+ unde mareste substantial cursa la pedala, ar trebui in bord sa imi arate un consum mai mare decat realitatea, corect??
Na, nu e asa. Si jumate apasata (pus oe E+ ) imi arata instant de 10-11% , unde daca pun pe stock pedala, ar arata instant 20-22% .

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate