Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Focus 1.0 74kw
Last Updated: Aug 19 2023 11:33, Started by
Octavian___
, Apr 28 2018 09:01
·
1
#541
Posted 05 February 2019 - 13:47
Octavian, îmi amintești de incantatea unui prieten care și-a luat acum 2 ani Sandero 0.9 TCe. Și zicea că, dacă aia de la Renault zic că în oraș consum a 6.5-7, hai sa ii consume lui 8-8.5 și e mulțumit. Pai a lui se duce in 10, 11 mai mereu. Fosta mașina fusese un Golf IV 1.6. Consuma la fel.
Nu știu, cică vag a dat lovitura în privința consumului cu 1.0 tsi. |
#542
Posted 05 February 2019 - 16:51
Da, nici eu nu stiu, pesemne ca are ceva mai mic consumul decat polizoru de la Ford, dar depinde pe cine intrebi.
Daca te iei dupa consumul colegului de sub 4%, practic consuma mai putin ca un dizal. Daca te iei dupa altii, ia intre 9 si 11 in oras si 5,5-7 afara, similar. Altii mai optimisti spun un 6,5 media. Merg pe mana lor cu rezerve. Cand o sa am 1.0 tsi (si nu e exclus ) voi fi la fel de obiectiv. |
#543
Posted 05 February 2019 - 20:36
Chestia cu consumul e relativa.
Iarna asta mi-a luat in medie 8.4 in oras si cam 7.5 in afara. Personal sunt multumit. Iar ca si turatie, la mine sta la 130 pe ceas la 3000 de ture in a 6a. Tot ascutitoare turbata de 1 litru. |
#544
Posted 05 February 2019 - 21:27
LauCalin, on 05 februarie 2019 - 08:31, said:
Eu zic sa nu pariezi. PS. M-am uitat pe youtube. Neinteresant. O maina usoara cu motor mare si... atat. a3a la 140, a4a la 180, v max in tr5, a6a overdrive. Se descurca dar... meh. Pana si un Passat tdi are v max in ultima treapta. Masina sport atinge v max la turatia de putere maxima in ultima treapta. Edited by underb, 05 February 2019 - 21:30. |
#545
Posted 05 February 2019 - 21:28
Media mea pe ultima mie de km e 8.2%. 2.2tdci 175cp. Eco.
|
#547
Posted 05 February 2019 - 22:19
Eu la mondeo 2.0 tdci 140 cp am tot pe ultima mie km consum 8.5 exclusiv in bucuresti.
Edited by the_same, 05 February 2019 - 22:20. |
#548
Posted 06 February 2019 - 07:17
Menționați și viteza medie la care se obțin consumurile.
@Octavian__ Un coleg de la tehnic folosește pentru deplasări un Ford Transit Connect Van cu același motor turbat de 1 litru și 100 HP. Și el se vaită de consum ridicat, deși nu umblă încărcat, iar drumurile sunt extraurbane, consumul mediu e de peste 7% |
#549
Posted 06 February 2019 - 08:59
Ia mai terminati voi cu dizalurile ))) am pomenit de tractor si acu rasuciti cutitu-n rana )
DanX, vorbim tot de Focus? Din cate am vazut io la 3000 rpm e 140 pe ceas pe tr 6 Tot asa am vazut la Fiesta 1.0 5 tr, la 3000-3100 rpm 140 pe ceas. La trotineta mea (5tr) la 160 am 4100rpm asta stiu sigur, si la 130 cam 3200 rpm daca nu ma inseala neuronu. Edited by Octavian___, 06 February 2019 - 08:59. |
#550
Posted 06 February 2019 - 09:07
Consumul nu este proportional cu cilindreea , este proportional cu Caii Putere extrasi si tipul de carburant folosit .
Daca un motor de 1.0 L are 150 cp sa nu va asteptati ca va consuma mai putin decat unul de 2.0 L care produce tot 150 cp .. ( atunci cand scot 150 cp amandoua ) Daca se folosesc doar 100 cp din cei 150 cp , atunci incep diferentele .. De multe ori , cel care produce relaxat cei 100 cp consuma mai putin .. Mare diferenta este cand cel de 2.0 L este folosit in oras si se folosesc doar max 50 cp sa misti masina atunci ala de 2.0 L consuma mai mult decat cel de 1.0L .. Colegul cu Ford Connect Van sigur are piciorul greu si il tine mereu aproape de cei 100 cp ( pe ala de 1.0 L ) , la drumuri lungi , unde fugarit consuma de rupe acel micromotor 1.0 ( non ) ECOBOOST de la Ford .. Lumea se astepta ca daca este de 1.0L va consuma la jumate decat ala de 2.0 L ????? Presupun ca ati uitat ca un 1.0 L turbo ( la o anumita presiune de supraalimentare) ( boost ) poate avea cilindreea considerata echivalenta cu unul de 2.0 L ( aspirat ) . Cu cat ii urci boostul el are cilindreea echivalenta cu un 2,2 L... 2,5 L aspirat, tot asa , in functie de cat ii urci boostul . Deci de unde consumuri MICI .... Edited by stefandinescu70, 06 February 2019 - 09:14. |
|
#551
Posted 06 February 2019 - 09:32
Consumurile mici vin in primul rand cum am mai spus pe hartie, minciuni declarate de producatori.
In realitate sunt total de acord cum am mai spus, cu toata tehnologia , nu poti scoate un consum simtitor mai mic, chiar daca e cilindree mica, puterea nu vine din eter ! E o oarecare crestere de eficienta fata de benzinarele de generatie mai veche, dar apa de ploaie. Cea mai sesizabila diferenta e extraurban, dar urban consuma similar cu aspirat de putere apropiata. |
#552
Posted 06 February 2019 - 09:34
Ti-am mai spus ca am scos consumul ala de vreo doua ori, dar imi e foarte greu sa conduc asa masinuta aia.
|
#553
Posted 06 February 2019 - 09:56
Da, am spus si eu ca am scos dupa carte (noaptea prin tunel cu farurile stinse) , dar mai un pic si trebuia sa o imping...
|
#554
Posted 10 February 2019 - 19:40
Fara trafic aglomerat iasa 6,5% urban, chiar si mai jos.
Numa ca nu pe primii 8-10km, adica exact acolo unde ma enerveaza pe mine dimineata cand merg la job. Daca ii motoru cald, scade aproape instant consumu, daca e rece Dzeu cu mila. |
#555
Posted 10 February 2019 - 22:07
Eu cred că se da prea mare importanță acestui consum. Beetle-ul îmi amintesc că avea un consum nesimtit. Nu cred că am scos mai puțin de 10 in București și sub 6.5 in afara. Și chiar incercam sa am consumuri bune. Reușeam doar în extraurban dacă mergeam cu 80,90 km/h. Pana mea...! Coltul sta mult mai bine la consum. Dar e fix pix dacă ai consumuri bune, iar mașina ti se pare mai slabă per total.
Și eu eram atent la consumuri, până nu demult. Dar am ajuns la concluzia că nu are rost sa te zgârcești la un litru de benzina , ca sa ai super consum. Așa că prefer sa nu mai țin cont de consum și merg fara nici o reținere legata de treaba asta. Cu alte cuvinte, mi se rupe de consum. Nu mă îmbogățesc și nici nu sărăcesc dacă la 100 de km dau mai mult cu 5,6 lei. Dar prefer sa am un stres mai putin când conduc |
|
#556
Posted 10 February 2019 - 22:48
#557
Posted 11 February 2019 - 00:52
nu miroase a GPL, ca e ars. cel mult miroase a gaze arse.
si da, daca e cineva stresat de consum sa isi puna GPL si nu mai are problema asta. chiar am facut calculul cu un coleg ce sta la 5 km de serviciu: daca si-ar lua masina cu GPL cu un consum de 9-10 la suta si ar merge doar pe distanta acasa-serviciu, gazul l-ar costa in jur de 50 lei intr-o luna, adica exact cat costa un abonament ratb pe toate liniile. |
#558
Posted 11 February 2019 - 05:12
Sau sa isi ia diesel si va fi linistit , cel putin din privinta consumului
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users