Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota retrage modelul avensis
Last Updated: Jun 28 2018 19:30, Started by
bobalex18
, Mar 27 2018 00:24
·
0
#56
Posted 27 March 2018 - 19:53
Kroghy, on 27 martie 2018 - 19:06, said:
Cel mai important e ca clientii au de castigat. O triere a rebuturilor care se vand doar prin marketing e bine venita. Asa zisa fiabilitate japoneze e bazata numai pe tehnologii vechi, simple, primitive. Ajunsesera unii sa compare Accord sau Avensis si alte japoneze de clasa medie cu Passat, Superb si sa spuna ca japonezele sunt la nivel egal cu europenele. Multi au luat teapa cu japonezele, acum daca se retrag de pe piata, e mult mai bine. vorbesti prostii si nu poti vedea dincolo de vag. sistemuld e control al calitatii productiei la Toyota se preda in facultatile de business. ei nu si'au cladit faima fiabilitatii pe tehnologii vechi primitive si nici pe marketing. au fost inovatori din acest punct de vedere. arunca o privire pe ce inseamna kaizen, lean manufacturing etc. la toyota s'au dezvoltat principii ce stau acum la baza productiei in orice industrie la nivel mondial. |
#57
Posted 27 March 2018 - 20:03
argentum, on 27 martie 2018 - 19:53, said:
Pacat ca nu s-a predat si la cei care au facut Corolla, urmatorul model ce va fi retras de Toyota de pe piata europeana. Calitate la nivel de Logan, poate chiar sub. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6wUa5KaieLA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Toyota are produse la nivel calitativ si tehnologic comparabile cu produsele Dacia dar vrea sa le vanda la pret de VW. Pai ce facem? Ori low cost, ori calitate. Acelasi lucru l-a facut si Honda si a plecat cu coada intre picioare. Acum vine Toyota si urmeaza Mazda. Pe vremea cand europenii faceau masini, japonezii se jucau cu sabia in nisip. Edited by Kroghy, 27 March 2018 - 20:07. |
#58
Posted 27 March 2018 - 20:35
Vw a intrat in faliment ca nu se mai fabrica Beetle? Nu
Nici Toyota nu o sa falimenteze.Este o stire si atat, poate nici atat. Honda a falimentat? Nici ei? Ghinion Mazda?La fel Cu ce te incalzeste pe tine ca o anumita masina nu se mai fabrica? Honda Accord este masina, este o pierdere pentru Europa. Edited by cata, 27 March 2018 - 20:37. |
#59
Posted 27 March 2018 - 20:37
e a nu's cata oara cand pui acest video de la un dealer VW. esti partinitor si judeci prost.
am/avut ambele marci, Toyota si vw. depinde de modelul de masina, depinde de cost etc pot alege intre una sau alta. in general, inclin usor catre toyota. in cruciada ta sa arati cat de proasta e toyota, faci un deserviciu marcii vw, pt ca nimeni in afara de o mana de fanatici nu iau in serios afirmatiile tale cand lauzi vw. tu nu cred ca ai urcat intr'o Corolla ca sa o compari cu loganul. si nu spun asta in ideea ca loganul e o masina proasta. fiecare marca, masina, model etc isi are nivelul de piata si clientii ei. ca daca nu i'ar avea, ar fi retrasa de pe piata. ceea ce s'a intamplat cu modelul acestui topic. dar tu nu si nu, poluezi mereu cu afirmatiile nu exista alta masina in afara de vw si sa nu va inchinati altei marci. cata, on 27 martie 2018 - 20:35, said:
Vw a intrat in faliment ca nu se mai fabrica Beetle? Nu Nici Toyota nu o sa falimenteze.Este o stire si atat, poate nici atat. Honda a falimentat? Nici ei? Ghinion Mazda?La fel Cu ce te incalzeste pe tine ca o anumita masina nu se mai fabrica? exact si sa nu uitam ca au produs masina aia antica pana acum vreo 10 ani. sa o scoatem domle sa judece lumea ce marca de rahat e vw. a produs o masina antica, confort zero, tehnologie din secolul trecut pana acum 10 ani |
#61
Posted 27 March 2018 - 20:45
#62
Posted 27 March 2018 - 20:52
unbrutus, on 27 martie 2018 - 03:01, said: dan78rom, on 27 martie 2018 - 07:08, said:
Este o marca fiabila, nimic de spus. Problema lor consta in materiale si finisaje, unde si-o iau pe cocoasa grav de la nemti. bobalex18, on 27 martie 2018 - 00:39, said:
Diesel oricum toyota nu a știut să facă. Dar sa vedem ce se lansează pe piata. Peugeot 508! Putea avensis sa se lupte cu un astfel de model? Dar cu motorizările lui? "materiale slabe, mult mai ieftine ca germanele, nu te respecti daca iei toyota, nu stiu sa faca dieseluri" si mai si ziceti ca peugeot e mai buna? mai oameni buni ati condus vreodata un avensis? de condus poate dar nu ati avut un avensis si spuneti niste aberatii de ma crucesc, am de 3 ani un avensis diesel din 2009 si dupa cateva nemtesti pot sa spun ca e diferenta de la cer la pamant in favoarea Toyota, in 3 ani am facut 130.000 de km cu ea si nu am schimbat decat ulei, filtre, si placutele de frana, si nu tin cont de gropi, drumuri rele, blana peste tot, nu se strica nimic frate, nu bate nimic, nu scoate fum, nu consuma ulei, am verificat joja la 6-7000 de km dupa schimbul de ulei cu un prieten care are Mercedes din 2010 si a ramas cascat cand a vazut ca uleiul era ca nou, la el dupa 2000 de km e negru, japonezele sunt vestite pentru durabilitate si cand vad ca zic unii care n-au habar ca materiale proaste mor. Ca un contrast, am prieteni cu VW si Audi, baga frate aia la bani in ele cu caruta, si nu putini, azi pica una, maine alta, masini dupa 2010, plus ca unul a schimbat vara trecuta bucsaraie si pivoti si acum deja zici ca e caruta asa bat toate. Si am citit doar prima pagina, ma si tem sa citesc restul, ca cine stie ce enormitati mai vad LE: verificati si niste topuri ale marcilor la fiabilitate, o sa vedeti ceva ce va lasa fara cuvinte, si anume Toyota in top. Edited by bogdan_popescu, 27 March 2018 - 20:54. |
#63
Posted 27 March 2018 - 20:58
Pai daca prietenii tai sint hingheri de masini ca si tine, nu-i de mirare ca schimba bucsaraie.
Sau tu crezi ca Audi proiecteaza limuzinele pentru mers "blana" pe cimp? Iar la interior, hai sa nu vorbim, ca poti aprecia o Toyota pentru multe, dar calitatea materialelor din interior nu sufera comparatie nici cu Passat, daramite cu audi. |
#64
Posted 27 March 2018 - 21:02
Gresit, aia au grija de ele si tot stricate sunt, eu imi bat joc de ea si n-are nimic, daca alea sunt facute sa mergi cu ele numai pe autostrada si cu mare grija sa si le tina, aici faceam comparatie, nu exista comparatie, sunt gunoaie pe langa Avensis, si stai linistit ca nu e nimic de proasta calitate la Avensis nici la interior, passat? nu l-as lua nici imprumut pe 100 de km
|
|
#65
Posted 27 March 2018 - 21:04
dan78rom, on 27 martie 2018 - 20:42, said:
@argentum Vezi ca in mînia ta proletara ai uitat sa te informezi: Toyota inca produce j70 si derivatele, pentru anumite piete, asa cum nici beetle nu era destinat pietei europene. Asta face toyota o companie de rahat? Dupa logica ta asa s-ar parea... Luati,va din fata panza rosie ca nici macar ironiile nu le mai puteti vedea cand va este atacat dumnezeul. |
#66
Posted 27 March 2018 - 21:07
#67
Posted 27 March 2018 - 21:08
Kroghy, on 27 martie 2018 - 20:03, said:
Pacat ca nu s-a predat si la cei care au facut Corolla, urmatorul model ce va fi retras de Toyota de pe piata europeana. Calitate la nivel de Logan, poate chiar sub. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/6wUa5KaieLA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Toyota are produse la nivel calitativ si tehnologic comparabile cu produsele Dacia dar vrea sa le vanda la pret de VW. Pai ce facem? Ori low cost, ori calitate. Acelasi lucru l-a facut si Honda si a plecat cu coada intre picioare. Acum vine Toyota si urmeaza Mazda. Pe vremea cand europenii faceau masini, japonezii se jucau cu sabia in nisip. |
#68
Posted 27 March 2018 - 21:09
Hai ma nene, cinta la alta masa.
O fi ea fiabila, dar cam atit. Arata-ne si noua un test dintr-o revista auto oarecare, in care materialele din Avensis sint la nivel de Audi sau peste. Si ca sa nu mai comentezi degeaba, am avut audi, luat nou din ro, vindut la 158k km cu toata suspensia originala, care nu dadea nici un semn ca ar vrea sa pice curind. Asa ca lasa placa asta, conteaza cum le intretii, si ce piese pui pe ea cind pica. E rupere cit costa suspensia de audi, putini o inlocuiesc cu piese originale, si dupa aia urla ca-i masina proasta. |
#69
Posted 27 March 2018 - 21:10
bogdan_popescu, on 27 martie 2018 - 20:52, said:
, am verificat joja la 6-7000 de km dupa schimbul de ulei cu un prieten care are Mercedes din 2010 si a ramas cascat cand a vazut ca uleiul era ca nou, la el dupa 2000 de km e negru, pe cuvantul meu, jur ca habar nu am unde e joja de ulei. nu am verificat'o niciodata, nici macar de curiozitate. deschid capota doar sa bag lichid pt parbriz, ma uit asa cu privirea pe la lichidul de frana si vad ca sta in limite si atat. o duc la service pe la 8-9k si aia e. asta nu neaparat ca e Toyota. fac asa cu orice masina. daca am nevoie sa ma apuc sa verific uleiul, o vand imediat. scot din discutie masinile de 20+ani ce au alt rost. |
|
#70
Posted 27 March 2018 - 21:10
#71
Posted 27 March 2018 - 21:12
argentum, on 27 martie 2018 - 21:04, said: Luati,va din fata panza rosie ca nici macar ironiile nu le mai puteti vedea cand va este atacat dumnezeul. Aha, deci daca nu mai ai argumente, merge si un atac mic la persoana. Bravo, ce sa zic, atita poti, atita faci. Edited by dan78rom, 27 March 2018 - 21:12. |
#72
Posted 27 March 2018 - 21:13
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users