Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Toyota retrage modelul avensis

- - - - -
  • Please log in to reply
257 replies to this topic

#37
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:00, said:

Toyota a fost, este si va fi o marca a fiabilitatii, indiferent ce aberam noi p'acilea !
...
Rahat cu apa rece.
O marca a fiabilitatii cu masini in circulatie mai vechi de 10 ani mai putine decat are Dacia.
Hai sa nu ne mai cacam pe noi atata. Toyota in Europa nu a fost niciodata nimic si nu a reprezentat nimic.
Daca nu au reusit sa se impuna cu nimic inseamna ca reprezinta fix nimic.
Pana mea, nu mai negati realitatea. Toyota este o basina de masina comparativ cu marci care nici pe departe nu au asemenea parere buna despre ei insisi cum au astia de la Toyota.

Dau un exemplu. Suzuki, o companie cu mult mai mica, se pisa pe Toyota din toate pozitiile in Europa. Asta e...

Edited by serginho74, 27 March 2018 - 10:18.


#38
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

View Postserginho74, on 27 martie 2018 - 10:17, said:

Rahat cu apa rece.
O marca a fiabilitatii cu masini in circulatie mai vechi de 10 ani mai putine decat are Dacia.
Hai sa nu ne mai cacam pe noi atata. Toyota in Europa nu a fost niciodata nimic si nu a reprezentat nimic.
Daca nu au reusit sa se impuna cu nimic inseamna ca reprezinta fix nimic.
Pana mea, nu mai negati realitatea. Toyota este o basina de masina comparativ cu marci care nici pe departe nu au asemenea parere buna despre ei insisi cum au astia de la Toyota.

Dau un exemplu. Suzuki, o companie cu mult mai mica, se pisa pe Toyota din toate pozitiile in Europa. Asta e...
la SIAB efectiv nimeni la toyota iar la suzuki era full. am vrut să intru în swift sport și era coadă....da, era coadăăăăă. la mirai, nimeni. la C-HR nimeni...chiar și în lc500 intrai pentru că nu era mai nimeni. dar deh, românul e snob și de asta singurul suzuki la care nu era coadă era ignis...... :)))

#39
tehnics

tehnics

    acolo unde vara-i zi la miezul noptii

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,841
  • Înscris: 01.11.2005
Sincer sa fiu, inainte sa iau Mondeo m-am uitat la un Avensis.
Cand am vazut cum arata in interior un Avensis 2008 vs Mondeo 2008 ( mai ales cele cu bord Convers+)...decizia a fost clara. Cum naiba sa ai in 2008 un bord care arata mai nasol decat un bord de VW din 2000 ( unde combinatia de albastru-rosu este si acum dementiala ).

Edited by tehnics, 27 March 2018 - 10:32.


#40
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

View Postcata, on 27 martie 2018 - 10:10, said:

Avem si noi vina noastra, legat de puterea motoarelor, din cauza taxelor/pretul pentrolului/etc. La Toyota, ca tot se vorbeste de putere/cp sunt si motorizari mai puternice.
De ex la moldoveni este C-HR cu 148 cp/2.0 benzina fata de 116cp/1.2 si 122/1.8hybrid la noi


acum am văzut și eu pe toyota.md motorul ăla.

Putere maxima (cp/rpm)  148 /6 000 - 6 100
Cuplu maxim (Nm/rpm)     189 /3 800 - 3 900

Păi toată lumea se văita de motorul de 1.8L de pe civic 8th si 9th gen că nu trage de nici o culoare (140 PS 180NM cuplu, deci similar)

în DE există doar 1.2L de 116PS si 1.8L hibrid de 122PS. dacă și astea sunt motorizări de vehicule de familie de 1450kg +50kg combustibil +160kg 2 adulti +100kg 3 copii +50kg bagaje pt. toată familia...

Edited by mannes, 27 March 2018 - 10:43.


#41
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 27 martie 2018 - 10:21, said:

la SIAB efectiv nimeni la Toyota iar la Suzuki era full. am vrut să intru în swift sport și era coadă....da, era coadăăăăă. la mirai, nimeni. la C-HR nimeni...chiar și în lc500 intrai pentru că nu era mai nimeni. dar deh, românul e snob și de asta singurul suzuki la care nu era coadă era ignis...... Posted Image))
Fiecare avea un motiv, de aia. Eu de ex, posesor de Toyota, am urcat doar in Mirai. De ce? Ca asta m-a interesat, dar am urcat si pe la Suzuki, VW, Seat, Skoda, Honda, Mazda, Opel si asta din cauza forumului. Am vrut sa vad mult laudatele modele, aici pe forum

View Postmannes, on 27 martie 2018 - 10:37, said:

acum am văzut și eu pe toyota.md motorul ăla.

în DE există doar 1.2L de 116PS si 1.8L hibrid de 122PS. dacă și astea sunt motorizări de vehicule de familie de 1450kg +50kg combustibil +160kg 2 adulti +100kg 3 copii +50kg bagaje pt. toată familia...
,,Bube,, gasim si la premium, important este sa le acceptam

Edited by cata, 27 March 2018 - 10:42.


#42
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 27 martie 2018 - 10:38, said:

Fiecare avea un motiv, de aia. Eu de ex, posesor de Toyota si am urcat doar in Mirai. De ce? Ca asta m-a interesat, dar am urcat si pe la Suzuki, VW, Seat, Skoda, Opel si asta din cauza forumului. Am vrut sa vad mult laudatele modele, aici pe forum
și eu am trecut pe la toyota - lexus. am urcat în mirai și l-am analizat. la lexus am rămas dezamăgit de foarte multe aspecte. la BMW am trecut în fugă de când am avut seria 1 și de când cristimate laudă x4 :)))) nu vreau să mai aud de ei :))) poți să confirmi lipsa de interes față de toyota?

#43
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 27 martie 2018 - 10:41, said:

și eu am trecut pe la Toyota - lexus. am urcat în mirai și l-am analizat. la lexus am rămas dezamăgit de foarte multe aspecte. la BMW am trecut în fugă de când am avut seria 1 și de când cristimate laudă x4 Posted Image))) nu vreau să mai aud de ei Posted Image)) poți să confirmi lipsa de interes față de toyota?
Da, era lipsa de interes.Oricum, 95% din cei prezenti au mers la SIAB sa-si plimbe copii, sa faca poze cu masinile si foarte putini sa cumpere ceva
Eu am fost sa ma intalnesc cu cineva care avea stand, si imi spunea asta, dar era un plus fata de fostele expozitii de la romaero

Edited by cata, 27 March 2018 - 10:47.


#44
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006

View Postcata, on 27 martie 2018 - 10:39, said:

,,Bube,, gasim si la premium, important este sa le acceptam

nu accept bube pe banii mei. chiar si la premium, de ce sa dau 25k€ pe un BMW seria 1 cu 109PS când de aceiași bani pot lua ceva la fel de confortabil, dar cu performanțe net superioare și mult mai practic??
am condus un astfel de model pe distanțe lungi pe autostradă, încărcat cu 4-5 persoane. cam trebuie să tragi bine de tot de el, mai ales pe porțiunile cu dealuri.

Edited by mannes, 27 March 2018 - 10:56.


#45
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,712
  • Înscris: 30.04.2006
la cum arată mirai... vorba ceea din poveste  "... de ți-e frică să înnoptezi cu dânsa în casă" :)

#46
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,623
  • Înscris: 07.02.2003

View Postcjo, on 27 martie 2018 - 00:38, said:

Din pacate pentru ei, Europa inseamna in mare parte masini made in Germany.
KIA vinde bine in EU si la noi.

#47
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postizometric, on 27 martie 2018 - 08:08, said:

Cu cine se bate Avensis in Europa? Cu Skoda Octavia?

Pai sa ne fie cu pardon, dar am batut Europa in lung si in lat, zici ca s-a spart conducta, zici ca s-au dat Skoda Octavia gratis, atat de multe am putut sa vad.

Eu am o Octavia 3 (inainte de facelift) de 3 ani jumate. Are 100.000 de kilometri si merge exact ca in prima zi. Nici stergatoarele nu le-am schimbat, sunt alea originale.

Pai de ce as da mai multi bani pe un Avensis la urmatoarea masina? Evident ca tot Skoda sau ceva VAG imi iau.

nici nu am stiut ca se pot schimba stergatoarele. eu schimbam masina cu totul cand ajungeam la punctul ala. am o Toyota de 6 ani, e drept nu am pus pe ea decat 90k ca o folosesc in paralel cu alta. am inca stergatoarele originale la ea. de 6 ani iti imaginezi? si ma gandeam ca poate in vreo 2 ani trebuie sa schiumb masina, asa o mai tin 20, am sa schimb doar stergatoarele. mersi de pont.

View Postserginho74, on 27 martie 2018 - 10:17, said:

Rahat cu apa rece.
....
Hai sa nu ne mai cacam pe noi atata. .....

. Toyota este o basina de masina comparativ cu marci ....

....se pisa pe Toyota din toate pozitiile in Europa. Asta e...

tu scrii cumva din buda si ai inspiratie?

#48
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostKroghy, on 27 martie 2018 - 07:38, said:


Urmeaza Mazda 6.
Ai vrea sau ti-ai dori? Posted Image

#49
jozefin

jozefin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 741
  • Înscris: 24.10.2006
Multe traznai si multe lucruri adevarate s-au spus pe topicul acesta. Incerc sa nu intru in clinciuri directe cu nimeni, am un punct de vedere propriu, bazat pe mai mult de 25 ani de condus si avut in posesie mai mult de doua duzini de masini, de la Matiz la autotractor cu semiremorca de 40 tone, inclusiv un Avensis T25 diesel. Datele certe si obiective sunt urmatoarele:
-nu exista Avensis T26, dupa T25 a urmat T27,
-gama de putere a motoarelor diesel comercializate in Romania este limitata, Avensisul meu are din fabrica 177cp,
-Octavia este plecata de pe baza Golf, Avensis are dimensiuni similare cu Passat,
-fiabilitatea modelului este certficata de datele Tuv din Germania, singura masina de 12 ani mai fiabila decat T25 este Porsche 911,
-singura problema tehnica mentionabila ca defect de proiectare, este functionarea stranie a filtrului de particule, in cooperare cu al cincilea injector, chestiune deranjanta, dar care nu pune pe butuci masina

In ce priveste judecatile subiective, fiecare om are propria scara de valori, faptul ca se ajunge la vorbe de genul ''un gunoi de masina'', tine doar de ''caracterul'' personal. Ca si pozitii critice care mi-au parut intemeiate: designul care nu impresioneza si  bordul sobru ( se poate spune chiar trist ). Pot sa adaug si critici specifice proprietarului, nu privitorului: pozitia de condus a fost sigur conceputa de oameni care aveau sub 185 cm inaltime, setarea suspensiei spre confort, nu sportivitate ( in Romania e potrivita, pe sosele bune si virajate cum sunt in Germania, nu prea imi place ) si filozofia ciudata a comenzilor de bord. Parti pozitive: functioneaza intotdeauna, spatiu interior, siguranta ( 5 stele EuroNcap ), confort si performanta pe autostrada ( peste 160 km/h se lipeste pe sosea ).

Faptul ca Toyota retrage sau nu modelul de pe o piata, este o decizie de afaceri, legata de pozitionarea masinii pe piata, nu de calitatile/defectele produsului.

#50
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Te contrazici in ultima afirmatie.

#51
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:00, said:

Toyota a fost, este si va fi o marca a fiabilitatii, indiferent ce aberam noi p'acilea !
Este cel mai mare fabricant auto din lume, ca marca !  
Romanii,(nascuti snobi) ar trebui sa intre ptr un drive-in, la divizia superioara Toyota, care se numeste Lexus !
indiferent de model, te indragostesti imediat de un auto Toyota !
in ultimii 30 de ani am avut 4 ! ... absolut fiecare a fost cumparat si re-vandut in stare perfecta de functionare !
mentiune: desi conduc din 1983, nu am cumparat nici un auto nou ! ... vb srict de piata SH ! Posted Image
Toyota mea pe care am vandut-o acum 2 ani (dupa care am plans ca un copil) :
nu prea are sens:

- sa spui unor oameni pe care nu ii cunosti ca se vor indragosti de ceva anume si sa mai si presupui ca nu au vazut in viata lor o toyota...

- sa vorbesti de romani si sa ii faci snobi cand e vorba de un comunicat al toyota pe plan international, fara legatura cu Romania, romanii, care oricum reprezinta o piata infima pt masinile noi in general si toyota in special

- experientele personale fiind numai cu toyota, poate ca nu ai avut cu ce sa compari... eu am comparat si nu a iesit bine toyota. tot timpul pare cu cativa ani in urma ca tehnologie, materiale etc

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:20, said:

din cunostintele mele, ultimul auto 100% german, a iesit din fabrica in 1992 ! ...era un S-klasse de la Mercedes !
unul din cel mai frumoase si fiabile auto construite ! Posted Image
restul sunt doar o "insiruire de importuri" pe care se pune stampila "made in Germany" !
si pe toyota la fel, in general avem componente electronice Bosch... daca ai noroc, made in germany

#52
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postunbrutus, on 27 martie 2018 - 18:48, said:


- sa vorbesti de romani si sa ii faci snobi cand e vorba de un comunicat al Toyota pe plan international
Ba ej nebun?
Ce zice "comunicatul" ala?

#53
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017

View Postniggaru, on 27 martie 2018 - 08:15, said:

f multi fabricanti, inclusiv europeni, se gandesc serios la a renunta la sedan-uri, clasa D. nu doar Toyota Posted Image trendul pietei este SUV-ul, actualmente.
o sa cred asta cand aud ca Passat are probleme de vanzari, dar nu are... ba mai mult, acum merge f bine si plug-inul GTE

SUV? Pai VW - Audi au facut Passat/A6/A4 AllRoad... garda la sol inaltata, suspensii pe aer, tractiune 4x4 etc...

Deci solutii exista, dar doar unele companii tin pasul

#54
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Cel mai important e ca clientii au de castigat. O triere a rebuturilor care se vand doar prin marketing e bine venita. Asa zisa fiabilitate japoneze e bazata numai pe tehnologii vechi, simple, primitive.
Ajunsesera unii sa compare Accord sau Avensis si alte japoneze de clasa medie cu Passat, Superb si sa spuna ca japonezele sunt la nivel egal cu europenele. Posted Image
Multi au luat teapa cu japonezele, acum daca se retrag de pe piata, e mult mai bine.

Edited by Kroghy, 27 March 2018 - 19:08.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate