Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota retrage modelul avensis
Last Updated: Jun 28 2018 19:30, Started by
bobalex18
, Mar 27 2018 00:24
·
0
#1
Posted 27 March 2018 - 00:24
Apar informații că Toyota va retrage modelul Avensis de pe piata europeana. Motivul?! Vânzările prea slabe și în cădere liberă.
http://m.automarket....i-de-83613.html https://www.motor1.c...roduction-axed/ https://www.autocar....e-slowing-sales |
#2
Posted 27 March 2018 - 00:37
Era de asteptat, mai ales ca T26 mai are un pic si face 10 ani de activitate comerciala si doua facelift-uri. Iar vanzarea ei devenea mai dificila daca aveau de gand sa-i scoata din lista de optiuni motoarele diesel.
Edited by connectorxp, 27 March 2018 - 00:37. |
#3
Posted 27 March 2018 - 00:38
Din pacate pentru ei, Europa inseamna in mare parte masini made in Germany.
|
#4
Posted 27 March 2018 - 00:39
#5
Posted 27 March 2018 - 03:01
#6
Posted 27 March 2018 - 06:22
Good riddance zic. Au avut motoare diesel bune si benzinare andurante, dar nu au hibridizat niciodata modelul.
Eu ma intreb de ce nu aduc asiaticii modelele de midsize din US: Camry, Accord, etc. Masini mari, dotate, cu interioare faine si calitate buna. Noi in EU ramanem cu Avensis care deja de antic, mic si fara dotari mai fancy. |
#7
Posted 27 March 2018 - 06:35
Pe piata europeană, in anumite clase, mașina trebuie să spună o "poezie". Iar poezia este supusă prin design, motorizare, feeling etc. Da, în clasa Yaris, utilitatea este pe primul.loc, poate de asta se și vinde Sandero atât de bine dar mai sus e altceva. Se va lansa noul auris! Cum arata fata de ultimul civic?
Sau alfa a vrut sa reintre în joc, cum arata și ce motorizări au pus pe Giulia și stelvio?! Este Toyota capabilă de așa ceva? Eu zic că nu. |
#8
Posted 27 March 2018 - 07:00
Toyota a fost, este si va fi o marca a fiabilitatii, indiferent ce aberam noi p'acilea !
Este cel mai mare fabricant auto din lume, ca marca ! Romanii,(nascuti snobi) ar trebui sa intre ptr un drive-in, la divizia superioara Toyota, care se numeste Lexus ! indiferent de model, te indragostesti imediat de un auto Toyota ! in ultimii 30 de ani am avut 4 ! ... absolut fiecare a fost cumparat si re-vandut in stare perfecta de functionare ! mentiune: desi conduc din 1983, nu am cumparat nici un auto nou ! ... vb srict de piata SH ! Toyota mea pe care am vandut-o acum 2 ani (dupa care am plans ca un copil) : Attached FilesEdited by realduc, 27 March 2018 - 07:14. |
#9
Posted 27 March 2018 - 07:08
Este o marca fiabila, nimic de spus.
Problema lor consta in materiale si finisaje, unde si-o iau pe cocoasa grav de la nemti. |
#10
Posted 27 March 2018 - 07:20
din cunostintele mele, ultimul auto 100% german, a iesit din fabrica in 1992 ! ...era un S-klasse de la Mercedes !
unul din cel mai frumoase si fiabile auto construite ! restul sunt doar o "insiruire de importuri" pe care se pune stampila "made in Germany" ! Attached FilesEdited by realduc, 27 March 2018 - 07:25. |
|
#11
Posted 27 March 2018 - 07:21
Pare-se ca iar suferim de ... datul cu parerea !
S-a omis o afirmattie esentiala sin articolul original (cel din autocar): "“we are monitoring the D-segment as it declines and suffers from heavy discounting”, Problema este ca, din cauza cresterii in popularitate a segmentului SUV, cererea pentru sedanurile de clasa medie ( clasa D) este in scadere. Si este logic ca Toyota sa se concentreze pe segmentele in crestere, unde are modele de succes - segmentul SUV unde au RAV 4 - decat sa investeasca in modele dintrun segment unde cererea este in scadere si unde au concurenta serioasa ( Passat, Modeo, Insignia, Mazda 6). Nu insemna ca Toyota nu stie sau nu poate sa faca un model de Avensis ce sa se bata de la egal la egal cu cele de mai sus, insemna ca pur si simplu nu merita. Este o decizie strict de business. Asta se spune si in articolul de pe motor1.com: “We are looking at that segment of the market and asking ourselves some questions, ... we’re asking if the next step should be another D-segment saloon [sedan] or something else.”” |
#12
Posted 27 March 2018 - 07:27
#13
Posted 27 March 2018 - 07:29
realduc, on 27 martie 2018 - 07:00, said:
[...]in ultimii 30 de ani am avut 4 ! ... absolut fiecare a fost cumparat si re-vandut in stare perfecta de functionare ! [...]Toyota mea pe care am vandut-o acum 2 ani (dupa care am plans ca un copil) realduc, on 27 martie 2018 - 07:20, said:
din cunostintele mele, ultimul auto 100% german, a iesit din fabrica in 1992[...] restul sunt doar o "insiruire de importuri" pe care se pune stampila "made in Germany" ! |
#14
Posted 27 March 2018 - 07:38
Stirea e veche de 2 ani.
https://www.fleetnew...r-toyota-avenis Accord retras (stire din 2014) http://www.autoexpre...nd-not-replaced Avensis retras. Urmeaza Mazda 6. Japonezele se vand ok in USA (si Japonia) insa in Europa sunt mult sub oferta germanilor. Edited by Kroghy, 27 March 2018 - 07:42. |
#15
Posted 27 March 2018 - 07:41
#16
Posted 27 March 2018 - 08:08
Cu cine se bate Avensis in Europa? Cu Skoda Octavia?
Pai sa ne fie cu pardon, dar am batut Europa in lung si in lat, zici ca s-a spart conducta, zici ca s-au dat Skoda Octavia gratis, atat de multe am putut sa vad. Eu am o Octavia 3 (inainte de facelift) de 3 ani jumate. Are 100.000 de kilometri si merge exact ca in prima zi. Nici stergatoarele nu le-am schimbat, sunt alea originale. Pai de ce as da mai multi bani pe un Avensis la urmatoarea masina? Evident ca tot Skoda sau ceva VAG imi iau. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users