Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Toyota retrage modelul avensis

- - - - -
  • Please log in to reply
257 replies to this topic

#1
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Apar informații că Toyota va retrage modelul Avensis de pe piata europeana. Motivul?! Vânzările prea slabe și în cădere liberă.

http://m.automarket....i-de-83613.html
https://www.motor1.c...roduction-axed/

https://www.autocar....e-slowing-sales

#2
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Era de asteptat, mai ales ca T26 mai are un pic si face 10 ani de activitate comerciala si doua facelift-uri. Iar vanzarea ei devenea mai dificila daca aveau de gand sa-i scoata din lista de optiuni motoarele diesel.

Edited by connectorxp, 27 March 2018 - 00:37.


#3
cjo

cjo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 25.05.2016
Din pacate pentru ei, Europa inseamna in mare parte masini made in Germany.

#4
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Diesel oricum Toyota nu a știut să facă. Dar sa vedem ce se lansează pe piata. Peugeot 508! Putea  avensis sa se lupte cu un astfel de model? Dar cu motorizările lui?

#5
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,299
  • Înscris: 23.02.2017
am incercat si eu de mai multe ori Toyota... nu merge... nu e ce trebuie... butoane din secolul trecut... materiale slabe...
si nu numai la Avensis... degeaba sint mult mai ieftine ca germanele, oamenii pleaca de la ei dupa drive test si zic ok, mai bine dau niste bani in plus dar ma respect...

#6
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Good riddance zic. Au avut motoare diesel bune si benzinare andurante, dar nu au hibridizat niciodata modelul.
Eu ma intreb de ce nu aduc asiaticii modelele de midsize din US: Camry, Accord, etc. Masini mari, dotate, cu interioare faine si calitate buna.
Noi in EU ramanem cu Avensis care deja de antic, mic si fara dotari mai fancy.

#7
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,473
  • Înscris: 18.06.2007
Pe piata europeană, in anumite clase, mașina trebuie să spună o "poezie". Iar poezia este supusă prin design, motorizare, feeling etc. Da, în clasa Yaris, utilitatea este pe primul.loc, poate de asta se și vinde Sandero atât de bine dar mai sus e altceva. Se va lansa noul auris! Cum arata fata de ultimul civic?
Sau alfa a vrut sa reintre în joc, cum arata și ce motorizări au pus pe Giulia și stelvio?! Este Toyota capabilă de așa ceva? Eu zic că nu.

#8
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
Toyota a fost, este si va fi o marca a fiabilitatii, indiferent ce aberam noi p'acilea !
Este cel mai mare fabricant auto din lume, ca marca !  
Romanii,(nascuti snobi) ar trebui sa intre ptr un drive-in, la divizia superioara Toyota, care se numeste Lexus !
indiferent de model, te indragostesti imediat de un auto Toyota !
in ultimii 30 de ani am avut 4 ! ... absolut fiecare a fost cumparat si re-vandut in stare perfecta de functionare !
mentiune: desi conduc din 1983, nu am cumparat nici un auto nou ! ... vb srict de piata SH ! Posted Image
Toyota mea pe care am vandut-o acum 2 ani (dupa care am plans ca un copil) :

Attached Files


Edited by realduc, 27 March 2018 - 07:14.


#9
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Este o marca fiabila, nimic de spus.
Problema lor consta in materiale si finisaje, unde si-o iau pe cocoasa grav de la nemti.


#10
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017
din cunostintele mele, ultimul auto 100% german, a iesit din fabrica in 1992 ! ...era un S-klasse de la Mercedes !
unul din cel mai frumoase si fiabile auto construite ! Posted Image
restul sunt doar o "insiruire de importuri" pe care se pune stampila "made in Germany" !

Attached Files


Edited by realduc, 27 March 2018 - 07:25.


#11
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,179
  • Înscris: 13.07.2005
Pare-se ca iar suferim de ... datul cu parerea !
S-a omis o afirmattie esentiala sin articolul original (cel din autocar): "“we are monitoring the D-segment as it declines and suffers from heavy discounting”,
Problema este ca, din cauza cresterii in popularitate a segmentului SUV, cererea pentru sedanurile de clasa medie ( clasa D) este in scadere.
Si este logic ca Toyota sa se concentreze pe segmentele in crestere, unde are modele de succes - segmentul SUV unde au RAV 4 - decat sa investeasca in modele dintrun segment unde cererea este in scadere si unde au concurenta serioasa ( Passat, Modeo, Insignia, Mazda 6).
Nu insemna ca Toyota nu stie sau nu poate sa faca un model de Avensis ce sa se bata de la egal la egal cu cele de mai sus, insemna ca pur si simplu nu merita.
Este o decizie strict de business.

Asta se spune si in articolul de pe motor1.com: “We are looking at that segment of the market and asking ourselves some questions, ... we’re asking if the next step should be another D-segment saloon [sedan] or something else.””

#12
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017

View Postmarr, on 27 martie 2018 - 07:21, said:

Pare-se ca iar suferim de ... datul cu parerea !
suntem doar useri pe un forum ! :)

#13
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,321
  • Înscris: 09.09.2006

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:00, said:

[...]in ultimii 30 de ani am avut 4 ! ... absolut fiecare a fost cumparat si re-vandut in stare perfecta de functionare !
[...]Toyota mea pe care am vandut-o acum 2 ani (dupa care am plans ca un copil)
Dacă erau în perfectă stare de funcționare, de ce le-ai vândut? Doar erau perfecte, nu-i așa?

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:20, said:

din cunostintele mele, ultimul auto 100% german, a iesit din fabrica in 1992[...]
restul sunt doar o "insiruire de importuri" pe care se pune stampila "made in Germany" !
Vrei să detaliezi nițel pe ce te bazezi când zici asta?

#14
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,970
  • Înscris: 06.01.2006
Stirea e veche de 2 ani.
https://www.fleetnew...r-toyota-avenis

Accord retras (stire din 2014) http://www.autoexpre...nd-not-replaced
Avensis retras.
Urmeaza Mazda 6.

Japonezele se vand ok in USA (si Japonia) insa in Europa sunt mult sub oferta germanilor.

Edited by Kroghy, 27 March 2018 - 07:42.


#15
Ploiesteanul2015

Ploiesteanul2015

    Cel mai iubit dintre ploieșteni

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,681
  • Înscris: 13.09.2015

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:27, said:

suntem doar useri pe un forum ! Posted Image
Useri, nu looseri :P

#16
izometric

izometric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,392
  • Înscris: 05.09.2013
Cu cine se bate Avensis in Europa? Cu Skoda Octavia?

Pai sa ne fie cu pardon, dar am batut Europa in lung si in lat, zici ca s-a spart conducta, zici ca s-au dat Skoda Octavia gratis, atat de multe am putut sa vad.

Eu am o Octavia 3 (inainte de facelift) de 3 ani jumate. Are 100.000 de kilometri si merge exact ca in prima zi. Nici stergatoarele nu le-am schimbat, sunt alea originale.

Pai de ce as da mai multi bani pe un Avensis la urmatoarea masina? Evident ca tot Skoda sau ceva VAG imi iau.

#17
niggaru

niggaru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 873
  • Înscris: 05.05.2005
f multi fabricanti, inclusiv europeni, se gandesc serios la a renunta la sedan-uri, clasa D. nu doar Toyota :) trendul pietei este SUV-ul, actualmente.

#18
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
Cand am vazut titlul subiectului puteam sa jur ca este deschis de tine Posted Image

View PostKroghy, on 27 martie 2018 - 07:38, said:

Urmeaza Mazda 6.
Tare ma indoiesc :)

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate