Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Avocatul Poporului vs European Om...

Recomandari firme pentru draperii...

Receptie Eutelsat 5 West. Este po...

Poti receptiona semnal de la mai ...
 Cabluri HDMI 2.1 de 4m-5m care sa...

Zoom comparat cu Google Meet

Monitor/Display wireless?

Pornire greoaie dupa cateva zile ...
 De la un proiect scris in python ...

Audi A4 B9 quattro 190 CP!

Tepari la pariuri pe TikTok

Banca imi cere justificativ fondu...
 schema pcb ELECTRA CIM150 PAS

Probleme stomac

Sfat achizitie bicicleta oras

Canalele Sky Showtime 1 și S...
 

Toyota retrage modelul avensis

- - - - -
  • Please log in to reply
257 replies to this topic

#19
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,973
  • Înscris: 06.01.2006

View Postizometric, on 27 martie 2018 - 08:08, said:

Cu cine se bate Avensis in Europa? Cu Skoda Octavia?
Nu, Octavia e pe baza de Golf si e in clasa compacta cu Corolla.
Avensis se bate cu Passat si Superb.
Sau mai bine zis se batea, la trecut, a pierdut.

View Postniggaru, on 27 martie 2018 - 08:15, said:

f multi fabricanti, inclusiv europeni, se gandesc serios la a renunta la sedan-uri, clasa D. nu doar Toyota Posted Image trendul pietei este SUV-ul, actualmente.
Stai linisit ca Passat o sa se produca si o sa se vanda in continuare multi ani.

#20
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 16.08.2016
Asta se întâmplă când se scriu titluri de can can...
"Publicația britanică Autocar susține că Toyota este pe punctul de a elimina Avensis din gama de modele după ce acesta s-a comercializat un numai 25.000 de unități în Europa în 2017, vânzările fiind astfel de două ori mai mici decât cele înregistrate de rivalul Ford Mondeo."
Deci e un zvon dat de englrzi

#21
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:00, said:

Toyota a fost, este si va fi o marca a fiabilitatii, indiferent ce aberam noi p'acilea !
Este cel mai mare fabricant auto din lume, ca marca !  
Toyota mea pe care am vandut-o acum 2 ani (dupa care am plans ca un copil) :
ce înseamnă această „fiabilitate” pe care mulți o folosesc? dacă mă gândesc câte mașini cu „200k km” sunt la vânzare (deși au dați înapoi 400k km) , cred că trec Toyota pe locuri mai în spate....
toyota este marketing, mai mult sau mai puțin subliminal.....

referitor la poză, vorbim totuși de o nișă.....


View Postdan78rom, on 27 martie 2018 - 07:08, said:

Este o marca fiabila, nimic de spus.
Problema lor consta in materiale si finisaje, unde si-o iau pe cocoasa grav de la nemti.
legat de fiabilitate, cred că ești de acord cu mine că VW și skode cu sute de mii de km am tot văzut, dar toyote, mai rar.
în plus profilul clientului toyota este orientat spre a avea grijă de mașină....

View PostKroghy, on 27 martie 2018 - 07:38, said:

Stirea e veche de 2 ani.
https://www.fleetnew...r-toyota-avenis

Accord retras (stire din 2014) http://www.autoexpre...nd-not-replaced
Avensis retras.
Urmeaza Mazda 6.

Japonezele se vand ok in USA (si Japonia) insa in Europa sunt mult sub oferta germanilor.
nu cred că se retrag cu mazda 6. mi se pare că au design și tehnologii pentru piața europeană.

View Postizometric, on 27 martie 2018 - 08:08, said:

Cu cine se bate Avensis in Europa? Cu Skoda Octavia?

Pai sa ne fie cu pardon, dar am batut Europa in lung si in lat, zici ca s-a spart conducta, zici ca s-au dat Skoda Octavia gratis, atat de multe am putut sa vad.

Eu am o Octavia 3 (inainte de facelift) de 3 ani jumate. Are 100.000 de kilometri si merge exact ca in prima zi. Nici stergatoarele nu le-am schimbat, sunt alea originale.

Pai de ce as da mai multi bani pe un Avensis la urmatoarea masina? Evident ca tot Skoda sau ceva VAG imi iau.
indiferent că iei skoda sau vag, cred cp vei lua o mașină demnă de anul achiziției, nu una depășită din toate punctele de vedere

View Postniggaru, on 27 martie 2018 - 08:15, said:

f multi fabricanti, inclusiv europeni, se gandesc serios la a renunta la sedan-uri, clasa D. nu doar toyota Posted Image trendul pietei este SUV-ul, actualmente.
da? că piața suv-urilor crește sunt de acord, dar că se renunța la mașinile din acest segment, mi-e greu să cred. de ce? pentru că este reprezentativ.
jaguar a întrat cu xe, alfa cu giula și exemplele pot continua. bătălia este acerbă să clienții sunt atenție la achiziție.....

View PostalliNdanuTz, on 27 martie 2018 - 08:18, said:

Cand am vazut titlul subiectului puteam sa jur ca este deschis de tine Posted Image

Tare ma indoiesc Posted Image
mulțumesc-mulțumesc :)))
nici eu nu cred că renunță la mazda 6. am zis mai sus, este o mașină în care investesc periodic în tehnologii.
hai să facem o comparație noul toyota auris vs noua mazda 3 (kai concept). care este adaptată pieței?

#22
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View PostMicroEdge, on 27 martie 2018 - 08:38, said:

Asta se întâmplă când se scriu titluri de can can...
"Publicația britanică Autocar susține că Toyota este pe punctul de a elimina Avensis din gama de modele după ce acesta s-a comercializat un numai 25.000 de unități în Europa în 2017, vânzările fiind astfel de două ori mai mici decât cele înregistrate de rivalul Ford Mondeo."
Deci e un zvon dat de englrzi
O sa-l scoata, este in discutie de vreo 2-3 ani. Posibil ca urgenteze pensionarea brexit-ul, se produce in UK.
Vor aduce Toyota Camry, care este in alta clasa, parerea mea

#23
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View Postcata, on 27 martie 2018 - 08:50, said:

O sa-l scoata, este in discutie de vreo 2-3 ani. Posibil ca urgenteze pensionarea brexit-ul, se produce in UK.
Vor aduce Toyota Camry, care este in alta clasa, parerea mea
vrei să zici că poți să compari camry cu a6, seria 5, e class?
sau are vreo șansă să se impună în fața superbului? eu zic tot că nu. am avut camry hibrid închiriat în moscova (2012) și nu mi-a plăcut absolut deloc.

Edited by bobalex18, 27 March 2018 - 08:56.


#24
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postbobalex18, on 27 martie 2018 - 08:56, said:

vrei să zici că poți să compari Camry cu a6, seria 5, e class?
sau are vreo șansă să se impună în fața superbului? eu zic tot că nu. am avut camry hibrid închiriat în moscova (2012) și nu mi-a plăcut absolut deloc.
Pai sa o luam pe rand.
A6, seria 5, e class ce pret de pornire au? Camry 27300 dolari la moldoveni
Superbul de la 25xxx euro, cam pe acolo cu Camry. Cine vinde mai bine? Cred ca skoda, din diferite motive, pe care nu are rost sa le discutam
Daca tie nu ti-a placut, nu inseamna aproape nimic, doar parerea ta. Asa cum nici mie nu-mi place, este prea mare pentru mine

#25
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,010
  • Înscris: 01.11.2005

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:00, said:

Toyota a fost, este si va fi o marca a fiabilitatii, indiferent ce aberam noi p'acilea !
Este cel mai mare fabricant auto din lume, ca marca !  
Romanii,(nascuti snobi) ar trebui sa intre ptr un drive-in, la divizia superioara Toyota, care se numeste Lexus !
indiferent de model, te indragostesti imediat de un auto Toyota !
in ultimii 30 de ani am avut 4 ! ... absolut fiecare a fost cumparat si re-vandut in stare perfecta de functionare !
mentiune: desi conduc din 1983, nu am cumparat nici un auto nou ! ... vb srict de piata SH ! Posted Image
Toyota mea pe care am vandut-o acum 2 ani (dupa care am plans ca un copil) :
Asa da,banuiesc ca ai incasat de o Toyota noua,Landcruiser/Hilux au o valoare de ravanzare foarte buna.

Cei de la Toyota de ce nu angajeaza si ei o echipa de designeri italieni ?

Edited by bolo, 27 March 2018 - 09:04.


#26
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017

View Postbuntzi, on 27 martie 2018 - 07:29, said:

...Vrei să detaliezi nițel pe ce te bazezi când zici asta?
caroserii fabricate in Turcia, instalatii electrice fabricate in Romania, motoare fabricate in Italia, suruburi fabricate in Cehia, plasticurile fabricate in Slovenia, etc ! Posted Image
orice autoturism "modern" are de la 100.000 de componente in sus !

View Postbuntzi, on 27 martie 2018 - 07:29, said:

Dacă erau în perfectă stare de funcționare, de ce le-ai vândut? Doar erau perfecte, nu-i așa?
mi-as schimba si nevasta daca as putea ! Posted Image
este in firea nostra "noul" ! ... de unde vine triumful capitalismului !
apropos, "masina" mea actuala are 31 de ani ! ...
ar trebui sa fac un video de unde sa se vada ca este "regina autostrazii" ! ... Posted Image
traiesc pe o insula care are mai multi km de autostrada decat Romania ! (nu! ... nu este Madagascar ! Posted Image )

Edited by realduc, 27 March 2018 - 09:26.


#27
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007
ok. Camry o să se bată cu superb și Mazda 6, da?
camry: 2,5l 180 de cai și 9,7s de la 0-100km/h
superb: 1.8, 180 de cai, 8,1s de ela 0-100km/h
mazda 6: 2.0, 145 de cai, 9,5 s de la 0-100km/h

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 09:17, said:

caroserii fabricate in Turcia, instalatii electrice fabricate in Romania, motoare fabricate in Italia, suruburi fabricate in Cehia, plasticurile fabricate in Slovenia, etc ! Posted Image
mi-as schimba si nevasta daca as putea ! Posted Image
este in firea nostra "noul" !
da? dar C-HR unde se fabrică? cu totul, nu o simplă tablă....

#28
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View Postbobalex18, on 27 martie 2018 - 08:50, said:


ce Ă®nseamnă această „fiabilitate” pe care mulți o folosesc? dacă mă gândesc câte mașini cu „200k km” sunt la vânzare (deși au dați Ă®napoi 400k km) , cred că trec Toyota pe locuri mai Ă®n spate....
toyota este marketing, mai mult sau mai puțin subliminal.....

...

Ai fost pe alte continente?! Acolo mărcile europene sunt slab reprezentate, în USA cele văzute erau din clasa lux, câteva Mercedes sau BMW. Marea majoritate erau americane, japoneze sau coreene...
În țările din zona Golfului Persic am văzut japoneze și americane și iarăși bine reprezentate cele coreene. Cred că am văzut TREI mașini europene în zece zile. Colegii mei spun că nu le-au văzut nici prin Canada sau țările maghrebiene, cu excepția fostelor colonii franceze unde mai apar niște Peugeot (nu Renault sau Citroen, nu știu de ce).

Referitor la subiect, am reținut că vor să renunțe la clasa medie, nu se spune dacă pentru Europa sau la nivel global. Numele în sine nu are importanță, în loc de Avensis i  se poate spune Camry sau altfel.

Pentru cei ce laudă VW, Phaeton se mai fabrică sau nu? Nu am întâlnit modelul acesta pe străzile din Europa, a avut succes sau s-a dovedit un eșec?

NB: posesor de Avensis T25 diesel, mașină pe care am de gând să o păstrez ani buni, cel puțin până văd în ce direcție o ia legislația europeană în privința motoarelor termice.

#29
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017

View Postbobalex18, on 27 martie 2018 - 09:19, said:

da? dar c-hr unde se fabrică? cu totul, nu o simplă tablă....
ce insemna asta in frumoasa limba romana ?

View Postbolo, on 27 martie 2018 - 09:04, said:

Cei de la Toyota de ce nu angajeaza si ei o echipa de designeri italieni ?
cei mai buni designeri auto au salarii de 6 cifre ! ... multi dintre ei anonimi !
apropos, fondatorul marcii Koenigsegg spunea ca autoturismele sunt extrem de ieftine ! ... Posted Image
deoarece sunt un moft al omului modern ! ...
https://www.koenigsegg.com/ (Acceleration: 0-100 km/h (0-62 mph) 2.9 seconds)

Edited by realduc, 27 March 2018 - 09:39.


#30
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,485
  • Înscris: 18.06.2007

View PostBogdansv1, on 27 martie 2018 - 09:21, said:

Ai fost pe alte continente?! Acolo mărcile europene sunt slab reprezentate, în USA cele văzute erau din clasa lux, câteva Mercedes sau BMW. Marea majoritate erau americane, japoneze sau coreene...
În țările din zona Golfului Persic am văzut japoneze și americane și iarăși bine reprezentate cele coreene. Cred că am văzut TREI mașini europene în zece zile. Colegii mei spun că nu le-au văzut nici prin Canada sau țările maghrebiene, cu excepția fostelor colonii franceze unde mai apar niște Peugeot (nu Renault sau Citroen, nu știu de ce).

Referitor la subiect, am reținut că vor să renunțe la clasa medie, nu se spune dacă pentru Europa sau la nivel global. Numele în sine nu are importanță, în loc de Avensis i  se poate spune Camry sau altfel.

Pentru cei ce laudă VW, Phaeton se mai fabrică sau nu? Nu am întâlnit modelul acesta pe străzile din Europa, a avut succes sau s-a dovedit un eșec?

NB: posesor de Avensis T25 diesel, mașină pe care am de gând să o păstrez ani buni, cel puțin până văd în ce direcție o ia legislația europeană în privința motoarelor termice.
eu știu că piețele sunt total diferite. dacă vorbim de vânzări, grupul vag este pe primul loc. ca și marcă Toyota. asta pentru că au politici total diferite, vag vinde vw, skoda seat etc, toyota vinde și camioane tot cu brandul toyota.....
la nivel de modele, Corolla este pe primul loc, pentru că vw vinde aceeași platformă sub diferite denumiri, golf-jetta sau putem extrapola la leon etc.... doar dacă adunăm Jetta la golf, corolla pierde primul loc.
pe alte continente nu am prea fost, dar nu pot să cred că vag a vândut 13+mil de mașini în europa și toyota a vândut 12+ mil de mașini în restul lumii....atunci restul constructorilor au o mare problemă dacă vag se hotărăște să abordeze și alte piețe.

până la urma, subiectul topicul și al știrilor se referea la retragerea avensis. eu zic că toyota nu are motoare și confort în avensis ca să concureze cu restul jucătorilor din segment.

#31
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 07:00, said:

indiferent de model, te indragostesti imediat de un auto Toyota !
hmmm ... inseamna ca eu sunt un insensibil

#32
realduc

realduc

    traieste, si lasa-i si pe ceilalti sa traiasca

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,062
  • Înscris: 04.09.2017

View Postro_explorer, on 27 martie 2018 - 09:40, said:

hmmm ... inseamna ca eu sunt un insensibil
esti doar ... "mincinos" ! Posted Image
deoarece nu cred ca ai avut un auto Toyota ! Posted Image

Edited by realduc, 27 March 2018 - 09:42.


#33
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,664
  • Înscris: 15.12.2009

View Postrealduc, on 27 martie 2018 - 09:41, said:

deoarece nu cred ca ai avut un auto Toyota ! Posted Image
Nu am avut o toyota a mea ... dar am condus toyota (inclusiv Lexus). Am si prieteni care au Toyota si am condus masinile lor.
Acum 3 ani cand cautam masina am cumparat un C4 grand picasso in detrimentul Toyota, dupa ce am facut test-drive cu 2 modele din showroom (Rav4 si Avensis, la insistentele prietenilor mai sus amintiti) ... nope, nu e pentru mine.
Or fi ele fiabile dar atat. E o parere pur personala, evident, si subiectiva pe deasupra. Totusi, nu imi ies din cap plasticele, aparatura de bord depasita, lipsa de personalitate. C4 parea scos dintr-un film sf in acelasi timp. Repet, e doar o chestie subiectiva, deci probabil ca sunt un insensibil.
Lexusul (seful meu avea un sdan pe care l-am condus un pic prin California) mi-a placut, luxury intr-adevar ... dar la fel ca modelele mai ieftine, fara personalitate. Niste linii cat de cat non-conformiste nu ii ofera personalitate unei masini.

Edited by ro_explorer, 27 March 2018 - 10:14.


#34
mannes

mannes

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,709
  • Înscris: 30.04.2006
toyota a cam dat-o în bară cu designul la multe modele, iar motoarele, deși eficiente, nu oferă acel plus de putere care să le scoată din categoria mașinilor plictisitoare.
noul prius spre ex. este de-a dreptul hidos (părerea mea). Avensis nu atrage nici ea priviri, iar cel mai puternic motor din ofertă vine cu doar 147PS la pachet, ceea ce e mult subdimensionat pt. mașină de gabaritul respectiv.
C-HR este simpatic, dar cum cel mai puternic motor oferă doar 120PS, mai bine spui pas. la fel si Corolla, cu doar 132PS pt. o caroserie destul de mare deja.

ghinion, să facă bani doar din aygo, yaris și hilux

Edited by mannes, 27 March 2018 - 09:55.


#35
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,278
  • Înscris: 13.03.2015

View Postbobalex18, on 27 martie 2018 - 09:39, said:


...
până la urma, subiectul topicul și al știrilor se referea la retragerea Avensis. eu zic că Toyota nu are motoare și confort Ă®n avensis ca să concureze cu restul jucătorilor din segment.

Ți-am atras atenția că în alte părți nu prea sunt cunoscute mărcile europene, nu știu de ce nu vând, culmea e că două modele VW (Beatle și duba) au fost bine reprezentate în USA în anii '70,precum și Volvo ca mașină de familie în anii '80. Când am fost în USA am văzut o siglă destul de des dar nu o puteam asocia cu vreo marca, cu ajutorul Google am aflat că era Buick.

Referitor la partea citată, eu te contrazic din postura de deținător al modelului în discuție care atunci când și-a luat mașina a testat și grupul VAG, și Ford, și altele. În fapt mașina personală  dinaintea Toyotei era un Seat iar ca mașini de serviciu am avut și Ford și Skoda și Volkswagen. Nu sunt fan al vreunei mărci, eu vreau o mașină care să-mi ofere siguranță, să nu mă împrietenească cu mecanicii din service-uri și Avensis-ul de acum îndeplinește toate condițiile cu brio, de aceea am și zis că cel puțin 4 ani de acum încolo nu schimb mașina.

View Postmannes, on 27 martie 2018 - 09:54, said:

..  iar cel mai puternic motor din ofertă vine cu doar 147PS la pachet, ceea ce e mult subdimensionat pt. mașină de gabaritul respectiv.
...

:eek:
Mda, și eu de ce nu simt submotorizarea?!

#36
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

View Postmannes, on 27 martie 2018 - 09:54, said:

toyota a cam dat-o în bară cu designul la multe modele, iar motoarele, deși eficiente, nu oferă acel plus de putere care să le scoată din categoria mașinilor plictisitoare.
noul prius spre ex. este de-a dreptul hidos (părerea mea). Avensis nu atrage nici ea priviri, iar cel mai puternic motor din ofertă vine cu doar 147PS la pachet, ceea ce e mult subdimensionat pt. mașină de gabaritul respectiv.
C-HR este simpatic, dar cum cel mai puternic motor oferă doar 120PS, mai bine spui pas. la fel si Corolla, cu doar 132PS pt. o caroserie destul de mare deja.

ghinion, să facă bani doar din aygo, yaris și hilux
Avem si noi vina noastra, legat de puterea motoarelor, din cauza taxelor/pretul pentrolului/etc. La Toyota, ca tot se vorbeste de putere/cp sunt si motorizari mai puternice.
De ex la moldoveni este C-HR cu 148 cp/2.0 benzina fata de 116cp/1.2 si 122/1.8hybrid la noi

View Postbobalex18, on 27 martie 2018 - 09:39, said:

până la urma, subiectul topicul și al știrilor se referea la retragerea avensis. eu zic că toyota nu are motoare și confort în avensis ca să concureze cu restul jucătorilor din segment.
Poate este adevarat ce spui, dar sunt unii care au tot ce spui tu,  poate si in plus, si au scos din productie autoturismele respective.De ce? Pentru ca nu s-au vandut, si mie chiar imi placeau
Concluzia este ca nu doar confortul si motoarele iti asigura vanzare, indiferent cum se numeste producatorul

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate