Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema apeluri intrare - Vodafone?
Last Updated: Nov 29 2020 00:40, Started by
snapydj
, Jan 19 2018 12:00
·
0
#1
Posted 19 January 2018 - 12:00
Salut,
Am abonament Vodafone. Ieri am fost anuntat prin sms de un client ca a incercat sa ma sune de cel putin 20 de ori insa nu reuseste sa intre in contact cu mine, in sensul ca dupa cateva secunde primeste beep beep beep si apelul se inchide. Dupa cateva telefoane la serviciul clienti, au resetat din sistemul lor, am restartat si eu telefonul, tot nimic. Astazi un prieten, la fel, apel pe whatsapp, 10 incercari si aceeasi situatie. Am sunat iarasi la Vodafone, mi-au mai dat un cod prin care anulezi orice restrictie fie ea de apeluri sau de date si au spus ca in ultima instanta sa incerc sa schimb sim-ul. Cu restrictia tot nu a mers, am schimbat si sim-ul si la fel. Eu ii pot suna pe ei, ei pe mine nu. Astea sunt doar 2 numere ma gandesc, dintre multe altele. Ambele sunt din orange. Terminal - iPhone 8 plus neverlocked. La telefon nu am probleme de semnal, sa cada sau sa nu am 4G, sau altele. Nici nu am instalate aplicatii de blocare numar, si nici nu am numere blocate in setarile telefonului. Ati patit asa ceva cu Vodafone? |
#2
Posted 19 January 2018 - 12:02
Mai am 2 amici pe VDF care dosr din cand in cand patesc faza asta, dat atst de des nu.
Sa nu fie ceva probleme la ei in core. |
#3
Posted 19 January 2018 - 12:15
Eu aveam la Vodafone probleme din astea cand aveam sim cu numar dual.
|
#4
Posted 19 January 2018 - 12:17
Am incercat acum si sim-ul in alt telefon ce il avea prin casa, tot asa face, deci nu e de la telefon...
|
#5
Posted 19 January 2018 - 12:52
Whatsapp-ul nu are treaba cu vodafone-ul.
Chiar ai probat cu nano-SIM-ul in alt telefon ? ?????? Ai incercat doar dintr-o locatie? De cat timp ti se intampla? Inainte a fost bine? AI cumva blocate apelurile pe intrare? Ceva da cu virgula |
#6
Posted 19 January 2018 - 12:56
Din ce zici ai doua probleme:
|
#7
Posted 19 January 2018 - 12:58
Lucrezi la guvern ? Acolo sunt inhibitoare de semnal
Nu cred ca tot ce ai spus e adevarat, pentru ca odata ce ai deschis tichet la ei, trebuiau sa iti rezolve problema. Si de ce nu ai apelat la Vodafone Helper, pe topic? Esti membru din 2006, ar fi trebuit sa stii asta, cred eu Edited by sonnydellmarco, 19 January 2018 - 13:01. |
#8
Posted 19 January 2018 - 12:59
Problemele sunt pe apelurile de intrare normale, nu pe whatsapp... m-am exprimat gresit, pe whatsapp m-a sunat sa ma anunte ca nu poate sa ma sune.
Am incercat nano sim in alt telefon, tot nu ma pot suna numerele respective. Nu am restrictie pe niciun numar. De 2 zile am sesizat. Zona cu semnal full si 4g. |
#9
Posted 19 January 2018 - 13:02
Ai 2G sau 3G in zona? Pare stupid, dar sunt zone in care acoperirea e doar 4G (pe o raza de cativa metri, intre antene si telefonul uneori mai e dus in orare la ce antena sa se lege sau spectrul 2/3G e practic la limita din cauza ecranarilor din zona).
|
#10
Posted 19 January 2018 - 13:04
Am și E și 3G și 4G. Toate full. E vorba de zona unde locuiesc nu au fost niciodată probleme.
|
|
#11
Posted 19 January 2018 - 13:05
snapydj, on 19 ianuarie 2018 - 12:59, said:
Problemele sunt pe apelurile de intrare normale, nu pe whatsapp... m-am exprimat gresit, pe whatsapp m-a sunat sa ma anunte ca nu poate sa ma sune. Am incercat nano sim in alt telefon, tot nu ma pot suna numerele respective. Nu am restrictie pe niciun numar. De 2 zile am sesizat. Zona cu semnal full si 4g. Mai suna-i o data si cere-le sa-ti deschida tichet si noteaza numarul acestuia. Cumva numarul e portat? |
#12
Posted 19 January 2018 - 13:06
Am deschis deja tichet. Dar 10 zile lucrătoare. Am încercat și cu Internetul dezactivat. Tot nu primesc apeluri de la numerele alea.
Numărul e portat de vreo 7 luni din orange. |
#14
Posted 19 January 2018 - 13:09
De 2 zile am sesizat-o. Acum am pus un prieten cu alt număr de orange sa sune. Nici ăla nu poate. Fenomenal !!!
|
#15
Posted 19 January 2018 - 13:11
Poate ar trebui sa iti reseteze complet profilul din centrala.
Numai intr-o zona anume se intampla sau indiferent pe unde te deplasezi? |
|
#16
Posted 19 January 2018 - 13:11
Atașez un link http://sendanywhe.re/K99ZCGXM unde puteți vedea cum face.
|
#17
Posted 19 January 2018 - 13:11
Uita-te prin setari sa nu fi activat, din greseala, barare apeluri.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users