Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile
 Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...
 De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 

Problema apeluri intrare - Vodafone?

- - - - -
  • Please log in to reply
62 replies to this topic

#55
blanaruc

blanaruc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 16.01.2003
Am patit si eu ceva asemanator saptamana trecuta. Eu sunt in Orange pe cartela si folosesc Volte permanent (S8). Lunea trecuta m-a apelat de 2 ori un coleg de servici seara (eram acasa si am semnal maxim in 4G) si s-a plans ca i-a scos telefonul un bip si asta a fost tot. Eu nu am gasit nici un apel pierdut. Colegul meu este in Telekom.

#56
bigheart

bigheart

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 453
  • Înscris: 12.06.2005
Salut,

Aceeasi situatie o intampin si eu. Incerc sa apelez un numar de vodafone care este portat din Orange si fix la fel face. Orice alt numar apelez nu am probleme. Am sunat la Orange si mi-a comunicat ca problema este in sistemele interne Vodafone si ca ei nu au ce sa faca. Nu pot sa cred ca nici dupa o saptamana nu s-a rezolvat.

#57
snapydj

snapydj

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 929
  • Înscris: 07.01.2006
Nu exista ce ți-au zis ei. Am scris mai sus ce ai de făcut sa meargă. Intra in setările telefonului și dezactivează apel 4G. Și gata. Merge.

#58
bogdann07

bogdann07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.01.2012
Salut,

Întâmpin și eu problema cu intrarea apelurilor în Vodafone din Orange după ce mi-am portat numărul din Orange în Vodafone. Cum s-a rezolvat în cazul vostru?

#59
Grogu

Grogu

    Humble Homo Sapiens

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,668
  • Înscris: 11.09.2002
Ce se intampla cu compania asta? Deja si serviciile de baza sunt praf.

#60
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

View Postbogdann07, on 14 noiembrie 2020 - 22:26, said:

Salut,

Întâmpin și eu problema cu intrarea apelurilor în Vodafone din Orange după ce mi-am portat numărul din Orange în Vodafone. Cum s-a rezolvat în cazul vostru?

Am pățit fix același lucru. Rezolvarea în cazul meu a fost, din păcate, portarea înapoi în Orange (?!). Noroc că abonamentul a fost încheiat online și că mă aflam în primele 14 zile calendaristice în care puteam renunța la serviciile Vodafone fără nicio explicație. După o săptămână în care am făcut sesizare peste sesizare la Vodafone că nu mă pot apela numere din Orange și din Telekom (cu exemple concrete de numere care mă apelau și primeau ton de eroare continuu), mi s-a transmis de la Tehnic că vina aparține, de fapt, Orange și Telekom și că trebuie „să facem” o cerere pentru fiecare operator ca să rezolve cu actualizarea informațiilor de rutare apel după portare. Asta după o săptămână în care le-am spus că nu pot recepționa apeluri și mi-au tot resetat profilul pentru număr.

Am revenit în Orange și aici altă problemă. Tot de la portare. Serviciile VoLTE și VoWiFi nu funcționează după portare pentru că nu au actualizat cei de la Orange nu știu ce date în serverul lor care se ocupă de apelurile 4G și WiFi. Am doar apeluri pe 2G și 3G, însă măcar primesc toate apelurile. Astăzi, Orange mi-a transmis că nu are încă termen de rezolvare la problema mea, însă vor rezolva până la urmă. Momentan, la noi trebuie să alegi varianta mai puțin rea, nu ai garanția unor servicii 100% de calitate.

Toți operatorii „scârțâie” undeva. Portarea pare tot mai mult o variantă care va genera garantat probleme (adesea enervante, adesea care te privează de serviciile plătite, adesea insesizabile la început) pentru că operatorii fac tot ce le stă în putință pentru a o descuraja cumva. Așa-zisele „probleme de portare” sunt până la urmă un sabotaj pe care operatorii îl aplică tot mai mult clienților care au „tupeul” să se porteze. Pare o înțelegere tacită între ei, de asta nici nu se reclamă unul pe celălalt, ci doar mimează rezolvarea rapidă care durează suficient de mult cât clientul să simtă „pedeapsa”. Demonstrează că greșeala a fost făcută intenționat dacă poți! În tot acest timp, ANCOM doarme în șoșoni pe bani foarte mulți, deci nu îi deranjați cu sesizări la care să primiți răspunsuri copy&paste că totul este bine și că ei veghează să fie bine. Mai-marii statului sunt prea ocupați cu banii făcuți din pandemie ca să mai rezolve și aceste probleme.

#61
bogdann07

bogdann07

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 25.01.2012
La mine problema apelurilor pe care nu le primeam s-a rezolvat după o sesizare în rețeaua din care am plecat cu ajutorul Orange_helper-ului de aici. Acolo rămăseseră niște informații de rutare greșite, iar problema apărea doar dacă cel care mă apela avea serviciul Volte activ.

Am mai dat și de problema sms-urilor de la numere scurte. După portare nu mai primeam niciun sms de la numere scurte. S-a rezolvat dupa niște sesizări către Vodafone, rețeaua în care m-am portat.

Se pare că e o adevărată provocare să te portezi în anul 2020. S-au rezolvat toate problemele până la urmă dar a durat fix 1 lună, interval în care a trebuit să fac multe sesizări către Orange și Vodafone. Problema este că timp de 1 lună am pierdut cam multe apeluri și sms-uri, iar asta nu ar fi trebuit să se întâmple.

#62
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 779
  • Înscris: 01.05.2016
Probabil numarul de portari a atins o coarda sensibila si incep sa aplice "sicane" la utilizatori pentru a descuraja dorinta de a porta la concurenta.

#63
Allex

Allex

    Moderator

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,051
  • Înscris: 02.01.2003

View Postbogdann07, on 28 noiembrie 2020 - 22:05, said:

S-au rezolvat toate problemele până la urmă dar a durat fix 1 lună, interval în care a trebuit să fac multe sesizări către Orange și Vodafone. Problema este că timp de 1 lună am pierdut cam multe apeluri și sms-uri, iar asta nu ar fi trebuit să se întâmple.

O lună este enorm pentru rezolvarea unor astfel de probleme, mai ales dacă este un număr principal.
Eu după o săptămână în care am pierdut apeluri importante am încetat să îi mai deranjez cu sesizări și am revenit la Orange.
Au fost și la Orange mici probleme cu VoLTE și VoWiFi, dar s-au rezolvat în 48 de ore, iar apelurile oricum veneau toate pe 2G/3G.
Nu aș fi avut prea mari pretenții, dar când numărul este portat din rețeaua Vodafone, când revine în rețeaua Vodafone ar trebui să fie mai simplu.

Oricum, poate ne lămurește cineva cine gestionează de fapt acest sistem de portări și cine răspunde pentru aceste erori. ANCOM, fiecare operator în parte?
Întreb asta pentru că reprezentanții operatorilor dau vina pe gestionarea proastă de către ANCOM a sistemelor informatice.
Nu o dată s-au pierdut date importante și sistemul de portare a fost dat peste cap de către minunații de la ANCOM, iar operatorii și-au luat bobârnacele.
Când apar astfel de „incidente” (că tot le place termenul autorităților), reprezentanții operatorilor telecom sunt nevoiți să decaleze portările și să completeze de mână (da, cu pixul, un teanc de foi!) pentru fiecare număr portat.

Dacă ar trebui să ne exprimăm nemulțumirile referitoare la portare, se pare că ANCOM este „vinovatul secret” care se spală pe mâini când vine vorba de astfel de gafe, dând vina pe erorile generate de reprezentanții operatorilor. De fapt, problema este la ANCOM în peste 99 % dintre cazuri.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate