Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema apeluri intrare - Vodafone?
Last Updated: Nov 29 2020 00:40, Started by
snapydj
, Jan 19 2018 12:00
·
0
#19
Posted 19 January 2018 - 13:16
Daca esti pe abonament fa o redirectionare totala catre un alt numar de mobil international, da sa sune o data catre acel numar (eventual si raspunzi la acel apel) dupa care (pe telefonul cu sim-ul problema) la dialer scrii ##002#, dai Call si vezi daca nu cumva s-a rezolvat.
Poate in felul asta se elimina problema pe unde o fi, daca zici ca nu ai nici o restrictie sau vreo redirectionare activa. |
#20
Posted 19 January 2018 - 13:39
#21
Posted 19 January 2018 - 13:48
Mergi in meniul lui iPhone 8 pe care il ai (unde e sim-um cu problema de retea din ce am vazut in primul post) si cauti la settings -> phone -> call forwarding si activezi acea optiune introducand numarul catre care vrei sa faci redirectionarea, dupa care executi procedura de mai sus.
Ca sa opresti redirectionarea poti urma pasii anteriori (dezactivand 'call forwarding' sau pur si simplu executi ##002# prin dialer si dai Call. |
#22
Posted 19 January 2018 - 13:49
1. rutare gresita pe undeva: orin in Orange ori la Vodafone. Numarul fiind portat, e probabilitate mare sa se intample ceva.
2. enodeB/nodeB cu probleme, de asta te-am intrebat dc ai schimbat locatia, dar nu cred sa fie asta 3. roaga pe cineva din alta retea sa te sune, nu din orange |
#23
Posted 19 January 2018 - 13:52
Ce şi cum activare/dezactivare call forward ştim majoritatea dar de ce numar de mobil international ?
|
#24
Posted 19 January 2018 - 13:54
#25
Posted 19 January 2018 - 14:02
Sorry, am vrut sa spun numar national, nu international.
|
#26
Posted 19 January 2018 - 14:09
Intra pe http://portabilitate.ro/ro-home, pune-ti numarul si vezi in ce retea iti apare.
Ce zici tu suna a problema de RN (routing number). De cand cu portabilitatea, exista o baza de date centrala, in care este tinut, pentru fiecare numar, reteaua din care face parte actualmente. Cand pleaca un apel, operatorul interogheaza baza asta si ruteaza apelul in reteaua in care ii spun aceasta baza de date ca e destinatarul. Daca s-a intamplat ceva acolo si numarul tau apare ca fiind la Orange, inseamna ca apelurile catre numarul tau sunt 'aruncate' catre Orange si de aici se inchide fiindca Orange nu te gaseste declarat in retea. Daca pe linkul de mai sus apare altceva decat Vodafone, atunci ia legatura cu Voda si spune-le asta, cu tot cu explicatia mea. Ei trebuie sa rezolve problema mai departe. |
#27
Posted 19 January 2018 - 14:14
Am băgat numărul acolo și apare ok, Vodafone România. Portat din orange.
Încerc și treaba cu forward pe alt număr când ajung acasă. |
#28
Posted 19 January 2018 - 14:23
Daca problema se manifesta doar la cei care te apeleaza din Orange, inseamna ca a ramas la Orange ceva agatat. Caz in care tot Vodafone-ul trebuie sa te ajute si sa trimita mai departe sesizarea.
|
|
#29
Posted 19 January 2018 - 14:35
Cum sa ramana agatat, daca aproape 7 luni a functionat totul bine? Sa fi avut Orange un outage care a dus la recuperarea bazei de date dupa un snapshot de acum 2-3 zile?
|
#31
Posted 19 January 2018 - 16:11
Am ajuns acasa intre timp si am facut forwardare la un numar de Digi ce il am in casa, si am rugat persoanele respective sa ma sune .... si tot nu merge ... aceeasi problema chiar si cu numar forwardat.
|
#32
Posted 19 January 2018 - 16:13
Deci inseamna ca problema e la capitolul portare cum a fost mentionat anterior.
Da un mesaj si la @Vodafone Helper, poate se misca totusi ceva. |
#33
Posted 19 January 2018 - 16:20
Am sesizare deschisa insa Vodafone zice ca problema este la orange nu la vodafone si ca au trimis mail catre ei insa doar pe Luni Marti poate primim raspuns...
|
|
#35
Posted 19 January 2018 - 17:14
O noua forma de retentie la Orange )))
Tin cu dintii de abonat BTW, avem si Orange Helper aici, poate te ajuta cu o verificare. Edited by sonnydellmarco, 19 January 2018 - 17:16. |
#36
Posted 20 January 2018 - 08:19
Pai da, dar mi se pare ciudat sa le scriu eu, in ideea in care nu sunt abonat Orange.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users