Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala
 

Turcia si canalul Istanbul

* * - - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
165 replies to this topic

#19
gelublabla

gelublabla

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,093
  • Înscris: 06.01.2005
Citisem undeva cum ca daca se face canalul asta, Erdogan cam f_te ecosisteme, situri arheologice etc.
Dar cand esti un mic Dumnezeu faci ce vrea cocoselul tau. Mai ales daca ai dushmani (reali sau inchipuiti). Forta de munca gratis.

#20
Aldulescu

Aldulescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,795
  • Înscris: 04.01.2018

View PostJammalan-the-Prophet, on 16 ianuarie 2018 - 20:14, said:


Ca ar inseamna sa dea jos si 3 poduri plus mii de constructii de pe marginea lui
Si asa daca sapa canalul prin tot Istanbulul, nu distrug constructii?

#21
Epdm

Epdm

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,692
  • Înscris: 15.01.2017
Inginerii turci ar face bine sa citească pe aici, e plin de experți. Daca nu face asta se duce dracu Istanbulul.

#22
polatalemdar

polatalemdar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,962
  • Înscris: 02.11.2017
bine poate e si mandria  sultanului ca se face in timpului domniei sale  insa traficul era foarte aglomerat pe bosfor.chiar foarte aglomerat. noul canal va prelua multe nave in special cele petroliere de mare tonaj si astfel traficul pe bosfor va fi mai ok.

#23
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
Poate nu realizați în ce țarã trãiți!!!
Aici lupta este între serviciile americane, ioropiene și celelalte!!!
Cîrpele ce se schimbã ca ciorapii prin parlamen t, senat, guvern, prejdenție, sunt simple pãpuși!
Cine sã construiascã?!??? Securitatea?!??
Și pentru ce?!? Au salarii și afaceri îndestulãtoare! Voi plãtiți-vã taxele cã rãmîn ãia fãrã salarii!!!!

Edited by sarac.lipit, 16 January 2018 - 20:40.


#24
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View PostAldulescu, on 16 ianuarie 2018 - 20:30, said:

Si asa daca sapa canalul prin tot Istanbulul, nu distrug constructii?

Nu mai bine citesti tu articolul, te uiti pe harta, citesti faza cu 3 tuneluri, si nu mai pui intrebari din astea doar ca sa contorizezi posturi?

#25
Alecsandru010

Alecsandru010

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,227
  • Înscris: 29.06.2011

View PostAldulescu, on 16 ianuarie 2018 - 19:38, said:

De ce nu largesc Bosforul mai bine, in loc sa construiasca alt canal?

Citeste articolul. Bosforul este sub tutela internationala. Canalu' asta va fi al Turciei. Exclusiv.

#26
Ghita_Bizonu

Ghita_Bizonu

    Confectionez manusi din pielea clientului

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,827
  • Înscris: 16.10.2012
A da.. Se pare ca canalul ala devine necesar.. cica prin Bosfor e o inghesuiala ...
Su va creste! Si mai rau vor circula m mai multe nave cu hidricarburi...  Oru incendiul de la bordul Independentei le-=a cam lasat niste amintiri .. ca erau sa cred ca a inceput razboiul! Cu  mmic dioferenta ca in 1877 auzeau sau citeau ceva de Plevba dar Inependenta ardea sub ferestrele lor!

#27
Aldulescu

Aldulescu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,795
  • Înscris: 04.01.2018

View PostAlecsandru010, on 16 ianuarie 2018 - 21:01, said:

Citeste articolul. Bosforul este sub tutela internationala. Canalu' asta va fi al Turciei. Exclusiv.
Pai de ce nu isi iau atunci mai bine Bosforul inapoi?

#28
owl1960

owl1960

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,822
  • Înscris: 26.04.2017

View PostAldulescu, on 16 ianuarie 2018 - 20:30, said:

Si asa daca sapa canalul prin tot Istanbulul, nu distrug constructii?
Nu sapă nimic în Istanbul.
E lângă Istanbul și este o depresiune naturală care ușurează mult munca constructorilor.
Bosforul va rămâne pentru turism iar pe noul canal vor trece contra cost mărfurile în vapoare.

View PostGhita_Bizonu, on 16 ianuarie 2018 - 21:02, said:

A da.. Se pare ca canalul ala devine necesar.. cica prin Bosfor e o inghesuiala ...
Nu e nicio înghesuială!
Vor să arate lumii că pot atât și nimic mai mult.
Pe unde se va construi canalul pur și simplu le-a pus Allah mâna în cap și le-a făcut o vale ce unește cele două mari.


#29
Pollux

Pollux

    Mandru ca sunt barbat alb, crestin, heterosexual si liberal-cons

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,339
  • Înscris: 28.02.2005

View PostGhita_Bizonu, on 16 ianuarie 2018 - 19:40, said:




Findca Bisforu ala e tapetat cu ISTORIE d'aia .;..

nu de-aia. se pisa erdogan pe istorie cand e vorba de bani

ci pentru ca este sub incidenta unor legi internationale, deci daca l-ar largi tot nu ar obtine mare lucru, pentru ca tot sub incidenta acelorasi tratate ar fi.

#30
Hunor_66

Hunor_66

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,530
  • Înscris: 22.08.2016

View Postsarac.lipit, on 16 ianuarie 2018 - 20:37, said:

Cine sã construiascã?!??? Securitatea?!??
Și pentru ce?!? Au salarii și afaceri îndestulãtoare! Voi plãtiți-vã taxele cã rãmîn ãia fãrã salarii!!!!
Ai vazut dumneata vreun haiduc sa construiasca vreun drum, vreun pod, vreo cetate, vreun apeduct ?
Ai vazut dumneata vreun haiduc sa construiasca ceva ?

#31
Patefon

Patefon

    Out

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,642
  • Înscris: 26.03.2008

Quote

În martie 1994, petrolierul Nassia s-a ciocnit cu un vrachier , Shipbroker, în dreptul Istanbulului. În urma abordajului și a incendiului ce a urmat , Nassia a intrat în derivă și s-a apropiat periculos de malul european , înainte ca autoritățile turcești să remorcheze epava în flăcări până în Marea Neagră .

În urma accidentului 30 de oameni și-au pierdut viața , iar navigația prin Bosfor a fost oprită vreme de 7 zile . În aceste condiții , în baza unei declarații a guvernului turc, începând cu data de 1 iulie 1994, au fost instituite următoarele restricții:

 Navele transportând mărfuri periculoase au obligația de a informa autoritățile turcești despre intenția de trecere prin strâmtori cu cel putin 24 de ore înainte . Pe durata trecerii acestor nave , este interzisă traversarea strâmtorilor de către un alt vas .

 Este obligatorie respectarea dispozițiilor de control al traficului sau de separarea a traficului dispuse de către autoritățile turcești

 Viteza de trecere nu poate fi mai mare de 10 noduri

 Este interzisă trecerea unor nave cu o înălțime mai mare de 190 de picioare , aprox. 60 de metri

 Turcia își rezervă dreptul de a închide strâmtorile în scopul combaterii incendiului , precum și în interes sportiv sau științific ori pentru realizarea unor operațiuni de salvare sau de combatere a poluării.


Sursa: http://www.arduph.ro...r-si-dardanele/



#32
TheStarkestTruthMatters

TheStarkestTruthMatters

    Semper Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,022
  • Înscris: 09.12.2015

View PostAldulescu, on 16 ianuarie 2018 - 21:14, said:

Pai de ce nu isi iau atunci mai bine Bosforul inapoi?
Pentru că sunt niște tratate internaționale și nu riscă Turcia să o ia pe coajă grupa mare :chair: asta desigur Posted Image doar dacă ar face ''gât'' și ''s-ar pune contra''!

Edited by TheStarkestTruthMatters, 16 January 2018 - 22:40.


#33
Jammalan-the-Prophet

Jammalan-the-Prophet

    Legendary

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,140
  • Înscris: 17.05.2016

View Postowl1960, on 16 ianuarie 2018 - 21:26, said:

Nu e nicio înghesuială!
Vor să arate lumii că pot atât și nimic mai mult.
Pe unde se va construi canalul pur și simplu le-a pus Allah mâna în cap și le-a făcut o vale ce unește cele două mari.


Da, ai fost vreodata intr-o croaziera pe Bosfor?
O interesectie din India cred ca e singura comparatie posibila

#34
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,556
  • Înscris: 02.09.2006

View PostPlatonX, on 16 ianuarie 2018 - 19:30, said:

Exact aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu: si noi avem maini si picioare, de ce noi nu putem sa facem ?
De ce ar trebui sa le facem noi canalul turcilor???

#35
DaculScoril0

DaculScoril0

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,673
  • Înscris: 03.12.2014

View PostDaco_Get, on 16 ianuarie 2018 - 19:28, said:

Cind  ai dictatura construiesti si canalul Dunare -Marea Neagra !
care nu folosește nimănui.

#36
owl1960

owl1960

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,822
  • Înscris: 26.04.2017

View PostJammalan-the-Prophet, on 16 ianuarie 2018 - 22:41, said:

Da, ai fost vreodata intr-o croaziera pe Bosfor?
Imaginează-ți că am fost!
Avocat nu sunt ca să știu exact ce și cum dar dacă strâmtoarea Bosfor se supune legislației internaționale mă gândesc că este un abuz ca turcii să o ocupe cu un milion de șalupe bărcuțe vaporașe tractorașe și hidrobiciclete.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate