Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Turcia si canalul Istanbul
Last Updated: Jan 02 2020 20:41, Started by
Alecsandru010
, Jan 16 2018 19:25
·
0
#19
Posted 16 January 2018 - 20:30
Citisem undeva cum ca daca se face canalul asta, Erdogan cam f_te ecosisteme, situri arheologice etc.
Dar cand esti un mic Dumnezeu faci ce vrea cocoselul tau. Mai ales daca ai dushmani (reali sau inchipuiti). Forta de munca gratis. |
#20
Posted 16 January 2018 - 20:30
#21
Posted 16 January 2018 - 20:33
Inginerii turci ar face bine sa citească pe aici, e plin de experți. Daca nu face asta se duce dracu Istanbulul.
|
#22
Posted 16 January 2018 - 20:35
bine poate e si mandria sultanului ca se face in timpului domniei sale insa traficul era foarte aglomerat pe bosfor.chiar foarte aglomerat. noul canal va prelua multe nave in special cele petroliere de mare tonaj si astfel traficul pe bosfor va fi mai ok.
|
#23
Posted 16 January 2018 - 20:37
Poate nu realizați în ce țarã trãiți!!!
Aici lupta este între serviciile americane, ioropiene și celelalte!!! Cîrpele ce se schimbã ca ciorapii prin parlamen t, senat, guvern, prejdenție, sunt simple pãpuși! Cine sã construiascã?!??? Securitatea?!?? Și pentru ce?!? Au salarii și afaceri îndestulãtoare! Voi plãtiți-vã taxele cã rãmîn ãia fãrã salarii!!!! Edited by sarac.lipit, 16 January 2018 - 20:40. |
#24
Posted 16 January 2018 - 20:43
#25
Posted 16 January 2018 - 21:01
#26
Posted 16 January 2018 - 21:02
A da.. Se pare ca canalul ala devine necesar.. cica prin Bosfor e o inghesuiala ...
Su va creste! Si mai rau vor circula m mai multe nave cu hidricarburi... Oru incendiul de la bordul Independentei le-=a cam lasat niste amintiri .. ca erau sa cred ca a inceput razboiul! Cu mmic dioferenta ca in 1877 auzeau sau citeau ceva de Plevba dar Inependenta ardea sub ferestrele lor! |
#27
Posted 16 January 2018 - 21:14
#28
Posted 16 January 2018 - 21:26
Aldulescu, on 16 ianuarie 2018 - 20:30, said:
Si asa daca sapa canalul prin tot Istanbulul, nu distrug constructii? E lângă Istanbul și este o depresiune naturală care ușurează mult munca constructorilor. Bosforul va rămâne pentru turism iar pe noul canal vor trece contra cost mărfurile în vapoare. Ghita_Bizonu, on 16 ianuarie 2018 - 21:02, said:
A da.. Se pare ca canalul ala devine necesar.. cica prin Bosfor e o inghesuiala ... Vor să arate lumii că pot atât și nimic mai mult. Pe unde se va construi canalul pur și simplu le-a pus Allah mâna în cap și le-a făcut o vale ce unește cele două mari. |
|
#29
Posted 16 January 2018 - 21:45
Ghita_Bizonu, on 16 ianuarie 2018 - 19:40, said: Findca Bisforu ala e tapetat cu ISTORIE d'aia .;.. nu de-aia. se pisa erdogan pe istorie cand e vorba de bani ci pentru ca este sub incidenta unor legi internationale, deci daca l-ar largi tot nu ar obtine mare lucru, pentru ca tot sub incidenta acelorasi tratate ar fi. |
#30
Posted 16 January 2018 - 22:04
sarac.lipit, on 16 ianuarie 2018 - 20:37, said:
Cine sã construiascã?!??? Securitatea?!?? Și pentru ce?!? Au salarii și afaceri îndestulãtoare! Voi plãtiți-vã taxele cã rãmîn ãia fãrã salarii!!!! Ai vazut dumneata vreun haiduc sa construiasca ceva ? |
#31
Posted 16 January 2018 - 22:13
Quote
În martie 1994, petrolierul Nassia s-a ciocnit cu un vrachier , Shipbroker, în dreptul Istanbulului. În urma abordajului și a incendiului ce a urmat , Nassia a intrat în derivă și s-a apropiat periculos de malul european , înainte ca autoritățile turcești să remorcheze epava în flăcări până în Marea Neagră . În urma accidentului 30 de oameni și-au pierdut viața , iar navigația prin Bosfor a fost oprită vreme de 7 zile . În aceste condiții , în baza unei declarații a guvernului turc, începând cu data de 1 iulie 1994, au fost instituite următoarele restricții: Navele transportând mărfuri periculoase au obligația de a informa autoritățile turcești despre intenția de trecere prin strâmtori cu cel putin 24 de ore înainte . Pe durata trecerii acestor nave , este interzisă traversarea strâmtorilor de către un alt vas . Este obligatorie respectarea dispozițiilor de control al traficului sau de separarea a traficului dispuse de către autoritățile turcești Viteza de trecere nu poate fi mai mare de 10 noduri Este interzisă trecerea unor nave cu o înălțime mai mare de 190 de picioare , aprox. 60 de metri Turcia își rezervă dreptul de a închide strâmtorile în scopul combaterii incendiului , precum și în interes sportiv sau științific ori pentru realizarea unor operațiuni de salvare sau de combatere a poluării. Sursa: http://www.arduph.ro...r-si-dardanele/ |
#32
Posted 16 January 2018 - 22:39
Aldulescu, on 16 ianuarie 2018 - 21:14, said: Pai de ce nu isi iau atunci mai bine Bosforul inapoi? Edited by TheStarkestTruthMatters, 16 January 2018 - 22:40. |
#33
Posted 16 January 2018 - 22:41
owl1960, on 16 ianuarie 2018 - 21:26, said:
Nu e nicio înghesuială! Vor să arate lumii că pot atât și nimic mai mult. Pe unde se va construi canalul pur și simplu le-a pus Allah mâna în cap și le-a făcut o vale ce unește cele două mari. Da, ai fost vreodata intr-o croaziera pe Bosfor? O interesectie din India cred ca e singura comparatie posibila |
|
#34
Posted 16 January 2018 - 22:49
#35
Posted 16 January 2018 - 23:25
#36
Posted 17 January 2018 - 02:08
Jammalan-the-Prophet, on 16 ianuarie 2018 - 22:41, said:
Da, ai fost vreodata intr-o croaziera pe Bosfor? Avocat nu sunt ca să știu exact ce și cum dar dacă strâmtoarea Bosfor se supune legislației internaționale mă gândesc că este un abuz ca turcii să o ocupe cu un milion de șalupe bărcuțe vaporașe tractorașe și hidrobiciclete. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users