New Fiesta 2018
Last Updated: Oct 17 2022 13:37, Started by
Xavier_em
, Dec 23 2017 14:20
·
0
#55
Posted 02 October 2018 - 14:20
Ce importanță are cât costă în reprezentanță, cât timp nu scoate din buzunar nimic?
Pentru o mașină nouă nici nu aș accepta altceva decât reprezentanța, indiferent de mărimea pagubei. Că de-aia plătim asigurări. Altfel, cum s-a zis, în caz de probleme ulterioare începi să alergi tu între service-uri, și aia vei face pe banii tăi, nu-ți mai decontează nimeni nimic. |
#56
Posted 02 October 2018 - 15:05
Nu am decat RCA-ul lui. RCA-ul meu nu sunt sigur daca are decontare directa, pentru ca scrie 0 lei in categoria dd.
Pana la urma s-a prezentat pentru constatare si a declarat ca este vinovat, ceea ce-mi usureaza mie situatia. Pana la urma, cei de la euroins mi-au spus ca pot sa-mi dea banii (ceea ce ar fi dezavantajos) ca sa-mi repar masina unde vreau, sau sa o repar la un service de-al lor. Eu stiam ca pot sa repar masina in orice service, dar nu vreau sa ma rromesc eu pentru bani. As vrea sa o repar in reprezentanta, dar sa ia ei legatura cu euroins. Voi ce stiti despre asta ? Ce optiuni am ? Multumesc. Edited by Xavier_em, 02 October 2018 - 15:08. |
#57
Posted 02 October 2018 - 15:10
întreabă la reprezentanță dacă lucrează cu euroins. sincer nu cred. pe viitor să alegi rca cu decontare, pentru 80 de lei în plus scapi de necazuri.
dacă nu alegi banii, pui diferența și o faci la reprezentanță. |
#58
Posted 02 October 2018 - 15:44
Sa nu faci prostia sa accepți banii, pentru că sigur sunt mai putini!
Mie Asirom a vrut să-mi dea 2700 de lei. În service mi-au zis că trebuie schimbat haionul (era o îndoitură mai serioasă și au zis că nu vor să facă ajustări și chituiri), vopsit, montat + manopera și ar fi undeva pe la 3500-4000 de lei. Le-am zis celor de la service sa se descurce cu asigurarea. Partea amuzanta e că au trecut mai bine de 7 luni de atunci, service-ul și-a luat banii de la Asirom, dar Asirom tot insista sa merg la BCR ca să-mi dea 2700 de lei, pentru că banii nu apar ca fiind transferați către nici un service. În condițiile în care service-ul și-a luat banii demult. No, ce sa fac? |
#59
Posted 02 October 2018 - 16:55
Eu zic sa iei banii si sa ii mai departe catre noi. Asa poate nu te simti vinovat.
|
#60
Posted 02 October 2018 - 21:12
Euroins nu te poate obliga la un service anume. Orice service autorizat poate executa operația. Problema ta este dacă reprezentanta lucrează cu Euroins. Probabil ca da, dar în condinții nu foarte avantajoase pt tine.
De ce zic asta? Te vor pune sa semnezi ca nu poți ridica mașina decât atunci când e plata făcută. Cine face plata e problema ta. Var A: Fie poți face tu plata și Euroins îți virează ție în cont banii (teoretic și legal în maxim 10 zile de când depui dosarul de plata) sau Var. B: depui dosarul și dai contul service-ului și ridici mașina când face Euroins plata. (ideal pana în 10 zile, practic depinde de cum ai noroc și dacă în a zecea zi ești deja la ei cu reclamația și cu mail la FGA) Cu un service agreat Euroins, mergi, lași mașina, o repara și când e gata pleci. Nu te interesează problema banilor, sa faci cerere de plata și altele. Iti recomand sa citești aici: https://asfromania.r...ul-rca-aug-2017 Dld ghidul și pt orice problema mail la asf dacă nu se poate altfel. |
#61
Posted 03 October 2018 - 10:18
Multumesc pentru sfaturi tuturor.
Am constatarea de-abea pe 14 oct, intr-o reprezentanta Peugeot ) Deci teoretic la reprezentanta as putea sa platesc eu ca sa pot folosi masina mai repede, dar risc sa am probleme cu plata banilor. Dosarul de plata este dupa reparatie, sau dupa devizul de la service ? In ce moment il voi obtine ? Voi ati risca sa va duceti la unul din service-urile agreate de ei ? Parca mi-e cam frica sa fac asta, desi unul din service-uri are rating bun si e si aproape de munca. |
#62
Posted 03 October 2018 - 10:20
poți să găsești service-uri foarte bune. problema este că cei de la Ford se vor folosi de această daună (de tot rahatul) dacă vei avea probleme viitoare (atât greieri cât și rugină sau cine știe ce poate să apară acolo)
pe viitor, rca cu decontare directă și scapi de foarte multe griji. |
#63
Posted 03 October 2018 - 10:32
Ai casco la masina ? Daca ai , fa reparatia la reprezentanta pe casco si casco isi recupereaza banii de la asiguratorul celui vinovat ! Rapid si eficient , fara batai de cap .
|
#64
Posted 03 October 2018 - 10:33
|
#65
Posted 03 October 2018 - 10:33
Dosarul pt cererea de plata se face după finalizarea reparației. După ce îl depui, se programează o inspecție a masinii, vin sa verifice dacă piesele utilizate sunt cele de pe factura, dacă s-a schimbat ce au zis etc. După asta se da aprobarea de plata. La tine pare a fi doar de vopsit, deci scapi mai ușor.
Repet, cererea de plata și dosarul se fac pe baza facturii finale și a mașinii reparate. Din momentul în care depui dosarul au termen 10 zile sa îți vireze banii. Acuma eu as prefera Ford și pt ca ei au codul corect de culoare și nu apar diferente. De ce zic asta? Am vopsit un Audi la Mercedes și după aceasi mașina la Audi. La Mercedes era o mica diferența de culoare, la Audi a ieșit impecabila, nu puteai sesiza diferențele. Bine la mine era o culoare perlata:) |
#66
Posted 03 October 2018 - 16:35
Cei de la euroins au zis ca sunt doar 2 variante: ori banii in mana, ori service-ul lor.
Eu vad si a 3-a varianta, dar nu stiu daca se poate: duc masina la Ford, platesc eu(daca e pana in 2000-2500 lei reparatia), apoi depun dosarul de dauna. Pot face asta ? Ce sanse am sa-mi recuperez banii ? LE: de fapt am vazut ca a scris "t-balt" mai devreme asta. Cred ca o sa merg pe varianta reprezentanta Ford si cu banii vad cum fac, ca am nevoie si de masina cat mai repede. Edited by Xavier_em, 03 October 2018 - 17:01. |
#67
Posted 03 October 2018 - 17:00
Eu stiu ca nu mai au voie sa-ti conditioneze reparatia, trebuie sa deconteze indiferent de service!
|
#68
Posted 03 October 2018 - 18:19
La zgarietura aia du-te unde zic ei si gata, oriunde iese ca noua
|
#69
Posted 03 October 2018 - 18:26
Si daca nu iese, i-o faci tu pe banii tai la reprezentanta?
Am avut ocazia sa vad reparatie facuta la service partener Euroins in Bucuresti. Pe scurt: piese din dezmembrari ( cu deviz de piese noi), cap lonjeron incalzit cu lampa de sudura si luat la ciocane, vopsea plina de gunoaie si inconsistenta la nivel de panouri vopsite de ei, reparatie taraganata o gramada, probabil nu gaseau piese la dezmembrari. Jalnic! Esti sigur ca la Pejo o sa o si repare? Poate doar se face constatarea acolo. Mi se pare normal ca fiecare sa se poata duce unde crede de cuviinta, pe barba lui. Cu atat mai ciudat este sa ii spui tu altuia ce sa faca, dand si asigurari fara acoperire, pe banii si nervii lui, tu stand pe margine si comentand, fara a pierde sau castiga ceva. Edited by closchkutza, 03 October 2018 - 18:36. |
|
#70
Posted 03 October 2018 - 18:31
Pai daca l-au trimis la pejo crezi ca nu iese? Ce atata hate, crezi ca doar in reprezentanta se poate repara? Nimic mai fals...
|
#71
Posted 03 October 2018 - 22:07
Nu va certati baieti. Apreciez toate sfaturile date, si mi se pare important ca fiecare si-a expus propriile experiente. La final ma ajuta sa-mi fac o impresie generala, si in special m-ati ajutat sa nu deznadajduiesc in experienta asta nu tocmai frumoasa.
Ca sa nu ajungeti ca mine, grija mare la toti idiotii, ca tot noi ajungem sa platim cu timp sau bani. Si ca sfat: camera video neaparat, ca altfel ajungeam sa-mi platesc pe banii mei masina. PS: La Peugeot e doar constatarea, pt ca era cel mai convenabil ca data si locatie. Edited by Xavier_em, 03 October 2018 - 22:12. |
#72
Posted 04 October 2018 - 08:43
Cameră video și CASCO la mașini noi, sau măcar RCA cu decontare directă (deși RCAul e mult mai restrictiv). Am trecut și eu printr-un accident ușor în februarie, când un RCA cu decontare directă nu m-ar fi ajutat (au fost 3 mașini implicate). Din fericire, vinovatul era la Omniasig și n-am avut nicio problemă cu reparația unde am vrut eu (reprezentanță). Dar la primul semn de ezitare din partea lor aș fi traversat strada spre CASCO fără nicio ezitare.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users