Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
New Fiesta 2018
#1
Posted 23 December 2017 - 14:20
Salut!
Am revenit dupa cateva saptamani de asteptare, cu masinuta cu tot. Dupa o noapte de nesomn in tren si vreo 3 ore de asteptare la reprezentanta, am ridicat bolidul. A urmat apoi un drum de aproape 500 de km, Bistrita - Bucuresti, unde cred ca am facut deja o parte din rodaj. Configuratia este urmatoarea, cu mentiunea ca masina era dotata si cu volan+schimbator+levier frana din piele: NEW Fiesta Trend 1,0 Ecoboost 100 CP M6 Date tehnice despre motor 998 CMC Putere maxima: 100 CP Cuplu maxim: 170 la 1400 Norma de poluare: EURO 6 Viteza maxima km/h: 180 / 0-100 km/h (sec ): 12,2 Consum de combustibil (L / 100 km): BENZINA Urban: 5,4/ Extra urban: 3,6 / Mixt: 4,3 Emisii CO2 (g/km): 97 Lungime totala: Latime totala cu oglinzi rabatate: Latime totala cu oglinzi: Inaltime totala maxima: Volum portbagaj 4040 mm 1783 mm 1981 mm 1476 mm 303 L Performante si combustibil Dimensiuni exterioare DOTARI STANDARD OPTIONALE INCLUSE IN PRET Jante otel 15'' cu anvelope 195/ 60 R15 Kit reparatie pana Faruri halogen cu lumini de zi Grila radiator neagra Bara protectie fata in culoarea caroseriei Bara protectie spate - partea superioara in culoarea caroseriei, partea inferioara neagra Parbriz cu tenta verde Oglinzi exterioare electrice si incalzite, in culoarea caroseriei ESP, HLA Airbag-uri frontale , laterale, cortina Covorase fata Computer de bord Pre-Echipare radio : cablaje, antena, 2 difuzoare Parasolare sofer si pasager (nu sunt iluminate) Scaun sofer reglabil pe 4 directii Geamuri fata actionate electric (cu functie 1 touch up/down) Geamuri spate actionate manual My Key Tetiere spate (3) Inchidere centralizata cu telecomanda, inclusiv 2 chei pliabile Pachet TREND faruri de ceata aer conditionat manual ICE Pack - radio, SYNC III, Bluetooth, conexiune USB, display 4.2" cu sistem de asistenta in caz de urgenta (112) , 6 difuzoare Roata de rezerva 14" cu anvelope 175/65R14 Comfort Pack 1a scaune fata incalzite,volan incalzit, parbriz incalzit Senzori de parcare spate Vopsea metalizata Copper Chrome Halatul este 12400. Pareri: 1. Reprezentanta Bistrita: Pro: * Fetele au fost super amabile si servile. * Am primit in aceasi bani ca la Bucuresti cateva optiuni (vopsea metalizata, volan+manete piele) + un tichet rabla cadou de la ei (pentru ecobonusul de la ei de 1500 euro). * Am comunicat destul de mult in orice privinta a actelor, procedurilor, au avut rabdare si mi-au explicat, mi-au trimis poze cu masina cand a ajuns, etc. Contra: * M-au obligat sa cumpar de la ei pachetul legislativ, pe care am dat 350 lei. Cireasa de pe tort e ca stingatorul si restul componentelor avea eticheta pe ele si insumat nu depaseau 100 lei. Nici macar nu au venit intr-o gentuta/husa. * Au gresit RCA-ul si l-au facut pe ziua urmatoare, ceea ce insemna ca nu puteam obtine autorizatia de circulatie, si ramaneam blocat in Bistrita. S-a rezolvat dupa 3 ore de asteptat aiurea, eu fiind deja super obosit. Concluzie: Per total se putea mai bine, dar sunt multumit de serviciile lor. 2. Pareri masina: Pro: * Imi place, desi nu condusesem varianta cu cutie manuala. E o surpriza placuta pentru mine, din multe privinte. O sa detaliez pe cat pot. * Cutia de viteze e in 6 trepte, si in oras si in afara mi se pare potrivita din punctul de vedere al plajei de turatii. Condusesem fiesta versiunea anterioara pe diesel si trebuia sa schimb foarte des viteza, pentru ca ba era subturat ba turat prea tare. La versiunea 1.0 ecoboost 6 trepte e mai relaxant. Poate ca si motorul conteaza aici. * Motorul trage binisor, am condus relativ normal, prudent, pe modul eco. Nu am tras de el sa vad ce scoate inca, dar cateodata m-am trezit ca am viteza destul de mare, fara sa simt cand s-a chinuit. * Consumul la drumul de ±500km a fost 5.5 %, cu un mers normal, fara accelerari bruste, pe modul eco(nu-mi dau seama ce face modul asta inca). In schimb au fost multe serpentine, iar temperatura a fost in medie -5 grade. * Consumul in oras: inca nu mi-am facut o impresie, dar astazi de exemplu a fost mai liber si media e de 7%. Ma astept ca in drumul spre munca sa urce spre 8-9, dar sper sa ma insel * Suspensiile super moi, si fara a-mi lasa impresia ca nu e inchegata masina (eu venind dupa Golf 4, dar si comparativ cu noul Clio am aceeasi impresie) * Bord si controale: multa electronica si tot felul de butoane, dar mi-am dat seama din prima ce fac la mare parte din ele. Ecranul e tactil, trebuie atins usor si e foarte responsive. * Incalzirea in scaune e super rapida ±20s, incalzirea in volan cam la fel (temperatura e una placuta, fara sa o poti controla), incalzirea in parbriz de asemenea in maxim un minut (la -1 grade) cade pojghita de gheata. Attached FilesEdited by Xavier_em, 23 December 2017 - 14:49. |
#2
Posted 23 December 2017 - 14:29
Felicitari, Sa o folosesti sanatos si fara probleme.Sa ne spui cat iese consumul real, ca e e scris acolo e cam sf:)
|
#4
Posted 23 December 2017 - 14:59
Multumesc fqx si babyploiesti pentru urari.
5.5% consumul la exterior cu cateva treceri prin Targu Mures, Brasov, statiunile din Valea Prahovei. Continui aici parerile, deoarece nu mai pot edita prima postare. 2. Pareri masina: Pro: * La plecarea de pe loc accelereaza usor, pentru a nu muri motorul. * Are camera frontala, este dotare standard, care are doar functia de "Lane keeping assist", care intra doar la 60+km. Mi se pare destul de utila, are mai multe moduri (alert, alert+aid, aid) si inca ma uimeste cand imi trage de volan automat. A dat si cateva rateuri, dar benzile nu era foarte vizibile. Ii dau nota 9. * Insonorizarea mult peste vechiul Fiesta. La 130 la ora de-abea se auzea motorul, iar zgomotul exterior era mult diminuat, de exemplu fata de Clio 4 care vajaie si tremura oglinzile retrovizoare. * Am ramas fara idei aici, dar pe masura ce mai imi aduc aminte voi completa. Contra: * Ma super enerveaza activarea la fiecare pornire a start stop-ului. * La relantii cu motorul rece se simte o anumita vibratie, are niste momente mai ciudate cand incepe deodata sa vibreze (nu ceva de speriat) * Nu-mi dau seama cand usile se inchid bine, deoarece zgomotul nu-mi da impresia de precizie. Trebuie sa ma obisnuiesc ca se afiseaza pe ecran daca nu s-a inchis bine. * Defect vopsea minor pe aripa fata stanga. Inca ma gandesc daca sa o fac pe garantie sau sa o las asa. * M-am uitat sub bord si la sofer si la pasager, si zici ca au uitat sa finalizeze treaba. Se vad fire, parca lipseste un panou de plastic, e destul de ciudat. Daca vreti pot sa fac poze. Edited by Xavier_em, 23 December 2017 - 15:05. |
#5
Posted 23 December 2017 - 15:11
Vibratiile la ralanti sunt tipice pentru motoarele in trei cilindri! Te vei obisnui!
P.S. Faina masinuta si culoarea! S-o conduci cu placere! P.P.S. Nu stiu daca ai scris deja, aici nu vad; de ce ai luat-o tocmai de la Bistrita? |
#6
Posted 23 December 2017 - 15:16
DannyMC, on 23 decembrie 2017 - 15:11, said:
Vibratiile la ralanti sunt tipice pentru motoarele in trei cilindri! Te vei obisnui! P.S. Faina masinuta si culoarea! S-o conduci cu placere! P.P.S. Nu stiu daca ai scris deja, aici nu vad; de ce ai luat-o tocmai de la Bistrita? Multumesc. Am luat-o din Bistrita pentru ca a fost cea mai buna oferta, dar si pentru ca au fost super amabili. Agentii din Bucuresti (rep din Chitila si Baneasa) au fost super fatarnici si ma rugam de ei sa imi trimita oferte. Zici ca nu voiau, nu am inteles de ce. Pe langa asta, era mai scump tichetul pentru ecobonus in Bucuresti, dar si configuratia actuala, iar cei din Bistrita mi-au facut cadou tichetul fara sa le cer eu. Practic s-au oferit ei sa il faca cadou fara sa negociem nimic, nici macar pretul initial al masinii. Edited by Xavier_em, 23 December 2017 - 15:19. |
#8
Posted 23 December 2017 - 16:07
Faina culoarea ! Sa ai noroc de masina multi km ( pana te plictisesti ) fara probleme .
Edited by Baxon, 23 December 2017 - 16:08. |
#9
Posted 23 December 2017 - 17:31
S-o stapinesti sanatos!
Baga poze din interior! Bag sama ca s-au scumpit tinichelele... In ianuarie, cam in banii aia luai Focus de 100 cai (chel). Am inteles ca la sync 3 poti activa hartile... poate ne lumineaza cineva. |
#10
Posted 23 December 2017 - 18:33
Multumesc de urari si de sfaturi tuturor!
@_R_A_D_U: O sa fac poze maine din interior. Nu am mai avut rabdare pana la anul, recunosc, dar si aveam nevoie neaparata de masina. Ca si hint, la vechea masina m-au lasat franele si era sa o comit grav. Psihologic in momentul asta nici nu m-am mai gandit la bani, ci doar la siguranta. Legat de functionalitati, si eu m-am tot gandit daca pot activa hartile. N-am cercetat inca. LE: Avand camera in parbriz, ma gandeam oare nu se poate activa franarea automata in caz de pericol ? Era dotare optionala dar foarte scumpa. Edited by Xavier_em, 23 December 2017 - 18:39. |
|
#11
Posted 23 December 2017 - 19:36
Xavier_em, on 23 decembrie 2017 - 18:33, said: Legat de functionalitati, si eu m-am tot gandit daca pot activa hartile. N-am cercetat inca. Felicitări pentru achiziție. Și mie îmi place Fiesta pentru ținuta ei de drum. Mi-am luat însă Focus Sedan deoarece aveam nevoie de o mașină mai spațioasă și cu portbagaj mai mare. După ce-i faci rodajul o să te convingi singur. SYNC3 vine cu Android Auto. Îl descarci și tu pe un telefon cu Android > 5.0 de aici : https://www.apkmirro...8-5745-release/ Îți conectezi telefonul la USB-ul mașinii (merge și la cel din cotiera) și ai acces la toate aplicațiile compatibile cu Android auto inclusiv Google Maps. Dacă preferi Waze trebuie să-l descarci tot de pe apkmirror deoarece varianta din Google Play care este si pentru România nu e compatibil cu Android auto care nu are versiune pentru țara noastră. Eu am mai instalat și my Tuner pentru a asculta pe SYNC posturile românești când sunt în străinătate. Succes |
#12
Posted 23 December 2017 - 19:51
Ref la consum.
Are un amic masina similara si chiar povesteam de curand. Consum in Buc, cam la ore de varf e adevarat - 9%. Deci ai intuit bine . Oricum bucura-te de masina. Edited by kriiss, 23 December 2017 - 19:55. |
#13
Posted 26 December 2017 - 00:11
Craciun fericit tuturor!
Am revenit cu poze din interiorul masinii, dar si 2 filmulete. Filmulet cu incalzirea parbrizului [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/JHGzUJoYpy8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Filmulet cu Lane assist(nu a iesit prea bine filmarea) [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/iO5Fa6MXCMw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Update @Ford4: Eu am iPhone si m-am conectat la sync3. iPhone-ul nu merge decat cu motorul pornit, si aplicatiile sunt limitate de Apple. De exemplu ca aplicatie de navi e Maps-ul facut de ei care nu imi place. Cred ca o sa fac o schimbare catre Android in viitorul apropriat. Attached FilesEdited by Xavier_em, 26 December 2017 - 00:13. |
#14
Posted 26 December 2017 - 09:07
Mulți kilometri fără incidente. Eu crezusem că noua Fiesta va fi o idee mai încăpătoare față de vechea, cel puțin în față dar aici nu e cine știe ce evoluție. Tableta înfiptă în bord nu e prea e pe gustul meu (valabil și la unele Audi sau Renault). Prefer mai mult soluția de la actualul Focus, Golf sau Polo (in bord).
Aștept ST-ul. Sper să-l scoată pe versiunea cu 4/5 portiere. O chestie enervantă e că oferă cutia automată numai la motorizarea cu 100 CP. De parcă versiunea cu 140 CP nu tot aia e. Aș fi cumpărat-o cu echiparea ST Line fără să clipesc. Cât despre culoare, mie îmi place cel mai mult albastrul metalizat sau gun metal grey la Fiesta asta. Nici pe alb nu îi stă rău. |
#15
Posted 26 December 2017 - 10:54
Xavier_em, on 26 decembrie 2017 - 00:11, said:
Craciun fericit tuturor! Update @Ford4: Eu am iPhone si m-am conectat la sync3. iPhone-ul nu merge decat cu motorul pornit, si aplicatiile sunt limitate de Apple. De exemplu ca aplicatie de navi e Maps-ul facut de ei care nu imi place. N-am avut Iphone iar pe setările SYNC3 îmi apare doar Android Auto. E compatibil acesta și cu IOS-ul sau SYNC3 e compatibil nativ cu IOS ? Și eu mi-am schimbat telefonul doar din cauza mașinii, aveam înainte unul cu Windows 10 mobile. Am renunțat la o cameră mai buna, dar nu-mi pare rău la cât de folositoare mi-a fost navigarea pe Google maps in străinătate sau pe Waze in România. Avantajul lor sunt update-urile mai dese decât la hărțile de pe o navigație auto clasică. Înainte de a renunța la iPhone intra pe site-ul de la Android auto și vezi și acolo ce aplicații de pe Android ai compatibile și dacă te mulțumesc, fiindcă nici aici nu toate sunt compatibile In ceea ce privește mașină, comparând interiorul cu a mea, cu excepția tabletei pe care și eu o prefer integrată în bord, restul mi se pare un mare pas înainte, bordul fiind mult mai frumos și cu linii mai fluente acum. Iar încălzirea în parbriz face toți banii. Eu mi-am dorit această opțiune dar fiindcă mă grăbeam am luat-o fără la o mașină de pe stoc |
|
#16
Posted 26 December 2017 - 15:45
Ford4, on 26 decembrie 2017 - 10:54, said:
N-am avut Iphone iar pe setările SYNC3 îmi apare doar Android Auto. E compatibil acesta și cu IOS-ul sau SYNC3 e compatibil nativ cu IOS ? Și eu mi-am schimbat telefonul doar din cauza mașinii, aveam înainte unul cu Windows 10 mobile. Am renunțat la o cameră mai buna, dar nu-mi pare rău la cât de folositoare mi-a fost navigarea pe Google maps in străinătate sau pe Waze in România. Avantajul lor sunt update-urile mai dese decât la hărțile de pe o navigație auto clasică. Înainte de a renunța la iPhone intra pe site-ul de la Android auto și vezi și acolo ce aplicații de pe Android ai compatibile și dacă te mulțumesc, fiindcă nici aici nu toate sunt compatibile In ceea ce privește mașină, comparând interiorul cu a mea, cu excepția tabletei pe care și eu o prefer integrată în bord, restul mi se pare un mare pas înainte, bordul fiind mult mai frumos și cu linii mai fluente acum. Iar încălzirea în parbriz face toți banii. Eu mi-am dorit această opțiune dar fiindcă mă grăbeam am luat-o fără la o mașină de pe stoc Sync3 e compatibil nativ cu iPhone-ul. Nu apare nimic pana nu conectezi telefonul prin cablu la SYNC3 si pornesti motorul. Deodata iti apar toate aplicatiile compatibile pe ecran. In afara de waze si google maps nu prea am nevoie de nimic altceva. E musai waze-ul. Si eu am aceeasi parere: tableta aia infipta nu e cel mai reusit design, in schimb ca linii imi place mai multe decat fosta Fiesta. |
#17
Posted 26 December 2017 - 23:08
Am mai observat 2 lucruri utile:
* Cand bag viteza I si ridic ambreiajul motorul se tureaza un pic, pana la 1200-1300 de turatii/min. Util sa nu se opreasca la plecarea de pe loc. * Cand schimb treapta cutiei de viteza, se potriveste turatia motorului astfel incat cand debreiez e turatia perfecta pentru viteza aleasa. |
#18
Posted 27 December 2017 - 11:49
Xavier_em, on 26 decembrie 2017 - 23:08, said:
Am mai observat 2 lucruri utile: * Cand bag viteza I si ridic ambreiajul motorul se tureaza un pic, pana la 1200-1300 de turatii/min. Util sa nu se opreasca la plecarea de pe loc. * Cand schimb treapta cutiei de viteza, se potriveste turatia motorului astfel incat cand debreiez e turatia perfecta pentru viteza aleasa. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users