Deputatii vor impozite mai mici cu 90% la SUV-urile lor
#19
Posted 12 December 2017 - 14:17
eiffel, on 12 decembrie 2017 - 14:06, said:
Eu as propune majorarea cu 900% la SUV-uri si scaderea cu 50% la ce e sub 1000cmc. Nu de alta dar un SUV ocupa locuri de parcare cat doua masini cu motoare sub 1000cmc si polueaza de n ori mai mult ca ele. LOL. glumesti? tocmai asistasem acum doua zile la o discutie, in care un individ sustinea ca jipurile nu polueaza domne, ca e cea mai noua tehnologie, acum daca ne gandim la locuri de parcare masinile astea ar trebui interzise in Bucuresti, ca ne place sau nu, |
#20
Posted 12 December 2017 - 14:19
eiffel, on 12 decembrie 2017 - 14:06, said: Nu de alta dar un SUV ocupa locuri de parcare cat doua masini cu motoare sub 1000cmc si polueaza de n ori mai mult ca ele. Zici ca masinile alea 2 au cate 2.24m lungime fiecare ?! La ce modele te referi ? Platon, on 12 decembrie 2017 - 14:17, said: LOL. glumesti? tocmai asistasem acum doua zile la o discutie, in care un individ sustinea ca jipurile nu polueaza domne, ca e cea mai noua tehnologie, acum daca ne gandim la locuri de parcare masinile astea ar trebui interzise in Bucuresti, ca ne place sau nu, Zi o dimensiune, nu te mai lega de SUV. Un Passat break e mai mai greu de parcat decat majoritatea SUV. |
#21
Posted 12 December 2017 - 14:22
E o propunere de reasezare pe baze oarecum rationale a impozitelor anuale. Situatia actuala este de o absurditate kafkiana: impozitul la >3l este de 150-300 de ori mai mare decat la 1.2 l. Prin propunerea asta ar deveni "numai" de 10 ori mai mare, ceea ce ar fi prea destul ca sa satisfaca orice socialist in care s-a-ncins lupta de clasa.
|
#22
Posted 12 December 2017 - 14:23
eiffel, on 12 decembrie 2017 - 14:14, said:
Eu zic sa mai citesti odata. 1000 cmc nu fac 1,6 sau 1,9. Si evident ca polueaza mai mult. Comparam masina mea cu o masina de taxi, nu stiu cat au motoarele de logan ...... Atata timp cat una din ele face de 10 ori mai putin Km zilnici decat cealalata chiar nu conteaza motorizarea. Din ce vad eu am 159 g/km , loganul ala are 15,9 ??? |
#23
Posted 12 December 2017 - 14:23
gumball3000, on 12 decembrie 2017 - 14:14, said:
Tu chiar credeai ca e data pt tine legea? E data tocmai pt ca nu mai vor sa fie tratati ca ultimii cocalari cand isi inmatriculeaza ei masinile pe BG: Rovana Plumb fentează o taxă dată chiar de Guvernul din care face parte Castiga si ei, castigam si noi. Eu sunt adeptul statului minimalist. Autostrazi si conditii rutiere oricum nu se fac, banii din taxele auto se duc oriunde numai la drumuri nu asa ca sa o lase mai moale cu taxele. Neamt de exemplu e la departare de vreo 250 km de cea mai apropiata autostrada. Cand ii auzeam cu autostrada montana ma lua rasul gandinduma ce costuri imense a avut autostrada Brenner si cati ani a luat sa o faca si astia visau ca in cativa ani trec autostrada prin Orientali cand lor nu le iese autostrada prin camp. Idea e ca sunt o groaza de masini care fac 2 milioane de km fara interventii serioase la motor, foarte ieftine ce sunt simplu inaccesibile romanilor din cauza cilindreei. Nu-i nimic cocalaresc sa fentezi un impozit aberant. Daca isi inmatricula Q7-le ala de pe Bulgaria pe Germania tot iesea considerabil mai ieftin decat pe Romania. Edited by SpeedDemon, 12 December 2017 - 14:24. |
#25
Posted 12 December 2017 - 14:27
overseas, on 12 decembrie 2017 - 14:19, said:
Zici ca masinile alea 2 au cate 2.24m lungime fiecare ?! La ce modele te referi ? Pai ce zici de niste smart-uri - cine are bani de SUV are si de smart... Si mai sunt masini mici - in general modelele cele mai mici au motoare sub 1000cmc. Vezi Aygo, i10... |
#26
Posted 12 December 2017 - 14:29
Pai mie nu imi trebuie suv. Mie imi trebuie masina sprintena si care nu ma lasa la marginea drumului sau ma imprieteneste cu mecanicii.
Daca vrei corectitudine sa se bage taxa pe turbina. Pt 2 litri turbo sa plateasca impozit 2000 de lei aproape ca un 3 litri natural aspirat. Oops aici s-a termiant cu socialismul tau nu? Iar pt poluare aia cu diesel sa plateasca taxe minim triple ca imbolnavesc lumea de cancer. Pt o mazda RX-8 repede au facut motorul de 1.3 litri ca 2.6 in talon... daca se leaga de motoarele rotative de ce pe alea cu turbina le lasa in pace? Edited by SpeedDemon, 12 December 2017 - 14:30. |
#27
Posted 12 December 2017 - 14:33
Abia astept era masinilor electrice (preferabil autonome) si sfarsitul cocalarelilor eterne masurate in cmc si cai putere.
|
#28
Posted 12 December 2017 - 14:37
Pai si alea electrice au cai putere. Cuplu x turatia / 5252 = cai putere. Si motoarele electrice au multa forta. Vezi Rimac Concept One care ii mai rapida cam decat orice masina benzinara in productie, Si Tesla face "avioane". Pana si camionul lor ia suta in 5 secunde, asta e de doua ori repede decat banalul 2.0 tdi care o face in jur de 9 secunde.
Masinile autonome la noi cu lucrari si drumuri nesemnalizate nu au nici o sansa. La noi nici gps-urile nu prea merg, mai ales pt vehicule de mare tonaj. Avem 12 puncte de incarcare electrice in tara, in Moldova singurul e la Iasi. Edited by SpeedDemon, 12 December 2017 - 14:39. |
|
#29
Posted 12 December 2017 - 14:42
SpeedDemon, on 12 decembrie 2017 - 14:29, said:
Daca vrei corectitudine sa se bage taxa pe turbina. Pt 2 litri turbo sa plateasca impozit 2000 de lei aproape ca un 3 litri natural aspirat. Oops aici s-a termiant cu socialismul tau nu? Iar pt poluare aia cu diesel sa plateasca taxe minim triple ca imbolnavesc lumea de cancer. Deci eu cu un 2L turbo, cu care nu merg in Bucuresti spre deloc, poluez mai mult ca un taxi de 1.4 care o "freaca" cateva sute de km pe zi? Din punctul meu de vedere taxa de poluare se numeste acciza si e inclusa in pretul benzinei - consumi, poluezi, platesti. Edited by vlad1102, 12 December 2017 - 14:46. |
#30
Posted 12 December 2017 - 15:00
gumball3000, on 12 decembrie 2017 - 13:48, said:
Articolul complet: http://adev.ro/p0t68i Mi se pare de bun simt masura, ati auzit si voi doar ca spuneau mai ieri-alaltaieri ca dintr-un salariul de 1000€ nu poti sa traiesti ca deputat in Romania, nu le mai raman si lor nici macar bani de benzina dupa ce trag linie. Apropo, se mai practica inmatricularea pe BG de cand cu renuntarea la taxa auto? |
#31
Posted 12 December 2017 - 15:19
#32
Posted 12 December 2017 - 18:00
gumball3000, on 12 decembrie 2017 - 14:24, said: La ce iti trebuie motor >3l, ai pamanturi de arat? Ca si cum ai intreba de ce vrei nevasta frumoasa, casa confortabila si mancare fina, cand poti avea o stramba-ntr-o garsoniera, crenvursti si mustar. Bigger is better, stie instinctiv orice copil. |
#33
Posted 12 December 2017 - 18:11
Depinde şi de ce faci cu maşina şi depinde de cu cât se mulţumeşte omul. Nu toţi avem aceleaşi gusturi.
Trabi era mai viteaz decât "Dacia" |
|
#34
Posted 12 December 2017 - 18:32
#35
Posted 12 December 2017 - 18:33
#36
Posted 12 December 2017 - 19:04
silverflower, on 12 decembrie 2017 - 18:33, said: dar fraierii ce-și iau mașini grele nu prea le au cu fizica. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users