Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Deputatii vor impozite mai mici cu 90% la SUV-urile lor
Last Updated: Dec 13 2017 17:18, Started by
gumball3000
, Dec 12 2017 13:48
·
0
#1
Posted 12 December 2017 - 13:48
Quote
Un grup format din zeci de deputați poziționați pe întreg eșichierul politic încearcă să modifice legea privind Codul Fiscal astfel încât impozitele datorate statului de proprietarii de mașini de teren, SUV-uri de lux și limuzine cu motoare mari să se reducă cu până la 90 la sută. Reversul medaliei: impozitele datorate de românii care au mașini cu motoare până în 1.600 de centimetri cubi cresc cu aproximativ 50 la sută. Concret, este vorba de propunerea legislativă privind modificarea alin. (2) al art.470 din Legea nr.227/2015. Inițiatorii, un grup de 60 de deputați printre care și Robert Turcescu și președintele USR Dan Barna , își motivează propunerea de modificare legislativă susținând că scăderea nivelului impozitării mașinilor îi va convinge pe români să nu mai apeleze la soluția înmatriculării mașinilor în Bulgaria unde taxele sunt sensibil mai mici. În plus, susțin inițiatorii, aprobarea modificărilor ar fi benefică și din punctul de vedere al asigurărilor auto, întrucât procesul de recuperare a daunelor e mult mai dificil când sunt implicate autoturisme care nu sunt înmatriculate în România și se fac decontări prin sistemul „Carte Verde”. Mi se pare de bun simt masura, ati auzit si voi doar ca spuneau mai ieri-alaltaieri ca dintr-un salariul de 1000€ nu poti sa traiesti ca deputat in Romania, nu le mai raman si lor nici macar bani de benzina dupa ce trag linie. Apropo, se mai practica inmatricularea pe BG de cand cu renuntarea la taxa auto? |
#2
Posted 12 December 2017 - 13:53
Impozite mai mici eventual cate o blonda sub scaun in timpul sedintelor din camera deputatilor.
|
#3
Posted 12 December 2017 - 13:54
Well .... e 1000 de lei impozitul anual la un SUV cu motor de 2.2 (cel putin la Cluj).
|
#4
Posted 12 December 2017 - 13:54
Se mai practică.
La aia cu motoarele mici se bagă pentru că-s mai multe vaci de muls. Dacă sunt 2.000.000 de maşini cu motor sub 2.000 c.m 3 şi creşte impozitul cu 20 Lei 20 x 2.000.000 = 40.000.000 Lei noi, adică cel puţin 8.200.000 * Euro în plus (dar cu siguranţă sunt mai multe maşini, deci va fi cel puţin 10.000.000 Euro). Destul să mai dea ceva pomeni. * din greşeală zisesem 820.000 Euro. Edited by djl, 12 December 2017 - 14:03. |
#5
Posted 12 December 2017 - 13:54
Proasta natie!!Pe zi ce trece e tot mai clar.
Edited by daniMMM, 12 December 2017 - 13:54. |
#6
Posted 12 December 2017 - 13:55
shiva, on 12 decembrie 2017 - 13:54, said:
Well .... e 1000 de lei impozitul anual la un SUV cu motor de 2.2 (cel putin la Cluj). Si vor sa il faca 10 lei ? Nu inceteaza sa ma uimeasca politicienii nostri, in timp ce pe altii in reguleaza grija de unii care vand 2 pachete de tigari pe facebook, prostia a atins cote maxime in tara noastra |
#7
Posted 12 December 2017 - 13:58
Sustin in continuare legalizarea armelor pentru vanarea derutatilor ce fac ce vor cand ajung sus. Deja se cred semizei.
|
#8
Posted 12 December 2017 - 13:58
djl, on 12 decembrie 2017 - 13:54, said:
Se mai practică. La aia cu motoarele mici se bagă pentru că-s mai multe vaci de muls. Dacă sunt 2.000.000 de maşini cu motor sub 2.000 c.m 3 şi creşte impozitul cu 20 Lei 20 x 2.000.000 = 40.000.000 Lei noi, adică cel puţin 820.000 Euro în plus (dar cu siguranţă sunt mai multe maşini, deci va fi cel puţin 1.000.000 Euro). Destul să mai dea ceva pomeni. |
#9
Posted 12 December 2017 - 13:59
Doh! Mi-am luat masina cu motor de mixer de teama impozitarii iar acum haiducii astia vor sa ma futa!
Bravo, tata! |
#10
Posted 12 December 2017 - 13:59
Taxarea dupa capacitatea motorului e o tampenie, singura taxare cat de cat logica ar fi cea dupa emisii.
|
|
#11
Posted 12 December 2017 - 14:04
Pai e euro 6, da-o dracu, si are impozit anual 39 lei.
|
#12
Posted 12 December 2017 - 14:04
#13
Posted 12 December 2017 - 14:05
Sa vezi acu "gipane" cu volan pe dreapta inmatriculate la greu. Sa vezi cum ne dam la o parte sa treaca gibonii ca n-au loc. Buna legea!
|
#14
Posted 12 December 2017 - 14:06
Eu as propune majorarea cu 900% la SUV-uri si scaderea cu 50% la ce e sub 1000cmc.
Nu de alta dar un SUV ocupa locuri de parcare cat doua masini cu motoare sub 1000cmc si polueaza de n ori mai mult ca ele. Edited by eiffel, 12 December 2017 - 14:06. |
#15
Posted 12 December 2017 - 14:06
Idem cu colegul de mai sus. Sper sa iti pice turbina gumball3000 si la toti impotriva legii.
Nu poate sa isi ia omul linistit un motor bun, super fiabil de 4-5 litri benzinar natural aspirat in tara asta ca hop ii sar in cap socialistii cu mizeriile lor diesel care sper sa le dea cancer de sa se sature de diesel. Normal ca renteaza inmatricularea pe Bulgaria cand pentru un motor de 3.2 e vreo 4000 de lei impozitul... Stai linistit ca aia cu bani au acum motoare mici, BMW m4 acum se descura cu un 3 litri. Mercedes A45 AMG si Audi RS3 scot vreo 370 de cai din 2 litri. Aia cu motoare mari oricum platesc destul impozit prin consumul mare de carburant. Jumate din pretul benzinei ii taxe care se duc la stat. Edited by SpeedDemon, 12 December 2017 - 14:10. |
|
#16
Posted 12 December 2017 - 14:10
eiffel, on 12 decembrie 2017 - 14:06, said:
Eu as propune majorarea cu 900% la SUV-uri si scaderea cu 50% la ce e sub 1000cmc. Nu de alta dar un SUV ocupa locuri de parcare cat doua masini cu motoare sub 1000cmc si polueaza de n ori mai mult ca ele. Tu vrei sa zici ca masina mea de 3l si un pic polueaza mai mult decat un taxi de 1.6(9) ?? cat au loganurile alea? Eu fac 20 de km pe zi , unul care face 100 cum motor la jumatate cam cat polueaza? Suntem taxati deja in benzina si acolo se vede cel mai bine. Consumi > poluezi > platesti (cat de cat proportional). Oricum impozitul anual e o mizerie Edited by Jammalan-the-Prophet, 12 December 2017 - 14:12. |
#17
Posted 12 December 2017 - 14:14
Eu zic sa mai citesti odata.
1000 cmc nu fac 1,6 sau 1,9. Si evident ca polueaza mai mult. Asta considerand ca si-au luat RAR-ul pe bune... |
#18
Posted 12 December 2017 - 14:14
SpeedDemon, on 12 decembrie 2017 - 14:06, said:
Idem cu colegul de mai sus. Sper sa iti pice turbina gumball3000 si la toti impotriva legii. Nu poate sa isi ia omul linistit un motor bun, super fiabil de 4-5 litri benzinar natural aspirat in tara asta ca hop ii sar in cap socialistii cu mizeriile lor diesel care sper sa le dea cancer de sa se sature de diesel. Normal ca renteaza inmatricularea pe Bulgaria cand pentru un motor de 3.2 e vreo 4000 de lei impozitul... Stai linistit ca aia cu bani au acum motoare mici, BMW m4 acum se descura cu un 3 litri. Mercedes A45 AMG si Audi RS3 scot vreo 370 de cai din 2 litri. Aia cu motoare mari oricum platesc destul impozit prin consumul mare de carburant. Jumate din pretul benzinei ii taxe care se duc la stat. E data tocmai pt ca nu mai vor sa fie tratati ca ultimii cocalari cand isi inmatriculeaza ei masinile pe BG: Rovana Plumb fentează o taxă dată chiar de Guvernul din care face parte Edited by gumball3000, 12 December 2017 - 14:15. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users