Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Kia Sportage vs. VW Tiguan
Last Updated: Jun 06 2019 21:43, Started by
dixie
, Oct 24 2017 22:05
·
0
#1
Posted 24 October 2017 - 22:05
Doresc sa achizitionez un SUV, si momentan m-am oprit la acestea doua.
Sunt fan al generatiei anterioare VW Tiguan, pe care acum il pot lua doar second-hand. Momentan imi doresc o masina pentru drumuri in oras 80%, si as alege Kia Sportage GTline pentru accesorizare. Ma uit serios si la VW Tiguan Confortline, totusi mi se pare mai mare. Pretul este pana in 30.000 la ambele. Pareri pro si contra ?! |
#2
Posted 24 October 2017 - 22:10
#3
Posted 24 October 2017 - 22:48
Pt oras, daca vrei ceva mai mic si nici sa nu fie ceva prea saracut merge CX3.
Edited by underb, 24 October 2017 - 22:49. |
#7
Posted 25 October 2017 - 00:34
Baxon, on 24 octombrie 2017 - 23:46, said:
Kia nu te-as sfatui , mai citeste pe aici pe forum ce probleme au unii cu ele dar nici de VW nu mi-e rusine . Altceva nu mai iei in considerare ? Am ramas la astea doua dupa ce am tot eliminat. Aveti alte sugestii ? Eu doresc de fapt o masina inalta, alternativele gen CX3 nu sunt totusi ce-mi doresc. Nenea Zap, on 24 octombrie 2017 - 22:10, said: Preturile la Sportage le stiu. La Tiguan oferta pe benzina este ~30.000, or fi extra-uri de adaugat? Ma refer la Confortline care e destul de bine configurata. Singura problema este ca Tiguan pe bezina dureaza ca e numai pe comanda ... doar diesel au pe stoc rapid, iar diesel este 34000. Nu stiu daca pentru 80% prin oras cum merg nu ma complic cu diesel-ul inutil. Voi ce ziceti ? Ma gandesc insa daca o Kia merita totusi 30k ?! Edited by dixie, 25 October 2017 - 00:39. |
#9
Posted 25 October 2017 - 01:01
#10
Posted 25 October 2017 - 03:48
dixie, on 25 octombrie 2017 - 01:01, said: La care te referi ? |
|
#12
Posted 25 October 2017 - 07:05
Vezi si Tucson.
Oricare din cele trei e o alegere excelenta. VW e mai scump si mai bun. Diferenta se simte la finisaje, materiale, ergonomie. Pe mine farurile de la Kia-Hyundai pe maneta ca la Dacia 1310 ma dispera. Daca renunti la tractiune integrala si cutie automata poti sa iei oricare din cele 3 la preturi de 20-25 mii euro. Eu nu consider ca merita 50% din pret in plus pt. 4x4 si cutie automata. Edited by Kroghy, 25 October 2017 - 07:06. |
#13
Posted 25 October 2017 - 07:36
Baxon, on 24 octombrie 2017 - 23:46, said:
Kia nu te-as sfatui , mai citeste pe aici pe forum ce probleme au unii cu ele dar nici de VW nu mi-e rusine . Altceva nu mai iei in considerare ? Ce probleme ? Sunt curios si eu pt cultura mea generala. Sau lasa un link, ca apoi citesc eu Recomand Tucson , care e la fel ca si Kia, insa e mai frumos si teoretic Hyundai > kia. Edited by TruculMagic, 25 October 2017 - 07:37. |
#14
Posted 25 October 2017 - 08:46
TruculMagic, on 25 octombrie 2017 - 07:36, said: Am avut in familie Tucson acum 10 ani, si s-a rupt cureaua de distributie pe autostrada, de aceea... am ramas cu un gust amar. Ma uit insa si pe mobile.de la un VW Tiguan 2015 pana in 50.000 km, care ajunge in jur de 20.0000 euro. De altfel modelul anterior de Tiguan e preferatul meu. Cel nou, in afara de facelift, vine si cu ceva in plus ? |
#15
Posted 25 October 2017 - 08:47
Sunt unul dintre cei care a studiat destul de mult piata de SUV-uri in ultimii ani. Din gama respectiva m-as uita doar la Kuga 2017, CX-5 sau Tiguan. Personal nu sunt fan infocat al VW, nu m-a pasionat niciodata, cu atat mai putin Tiguan, care mi se pare foarte posomorat la interior si fara identitate la exterior, insa nu pot spune ca nu e o masina buna. Restul nu prea m-au convins.
|
|
#16
Posted 25 October 2017 - 08:49
De cat(i) timp/km nu era schimbata!? Stiam ca e pe lant, oricum acum e pe lant!
dixie, on 25 octombrie 2017 - 08:46, said:
Am avut in familie Tucson acum 10 ani, si s-a rupt cureaua de distributie pe autostrada, de aceea... am ramas cu un gust amar. Ma uit insa si pe mobile.de la un VW Tiguan 2015 pana in 50.000 km, care ajunge in jur de 20.0000 euro. De altfel modelul anterior de Tiguan e preferatul meu. Cel nou, in afara de facelift, vine si cu ceva in plus ? Sportage all the way si ramai si cu bani de combustibil. Inainte neaparat drive-test cu fiecare, de preferat exact cu motorul si cutia dorita. Slabe sanse! Edited by arab, 25 October 2017 - 08:52. |
#17
Posted 25 October 2017 - 08:56
#18
Posted 25 October 2017 - 08:58
Am avut si eu aceeasi dilema si pina la urma am ales Tiguan. Cu o diferenta, nu m-am gindit niciodata de masina noua, chiar daca imi permit, mi-am impus o limita de 20k. Ca atare, SH.
Lista a fost lunga (Sportage, Tiguan, SX4 nou, Vitara,Tucson, Mazda CX5, Skoda Yeti, IX35). Criteriile de cautare (minime) au fost cutie automata, xenon si culoare neagra. Restul de dotari au influenta doar in pret. De ce am ales Tiguan? - am testat Sportage III si mi s-a parut inghesuita la interior, senzatie data si de parbrizul mic. Motorul de 136cp diesel e ok, dotarile acceptabile la un pret de cca 15-16k, masina inca in garantie (3 ani ramasi). Final a fost eliminata pentru ca nu am service in oras. Stiu ca e un aspect discutabil, dar pentru probleme de garantie trebuie sa ma deplasez si eventual sa las si masina acolo, asa ca partea cu garantia devine discutabila. - Tucson, SX4 si Vitara nu se gasesc SH la un pret sub 20k, pe criteriile considerate. Vecinul meu are un Tucson TGDI si e foarte multumit. La Tucson e de discutat imposibilitatea de configurare ( sunt citeva nivele de echipare) si pentru mine mai este problema cu rotile de 19" care impune o cheltuiala mare la echiparea de iarna. - MAzda Cx5 mi-a placut la design, am citit si nu ar fi probleme majore la motoare, dar nu am service in oras. - Skoda Yeti eliminata pentru ca nu a fost pe placul familiei. Asa ca am ramas cu Tiguanul pe care l-am cautat indelung pina am gasit o masina in parametri si cu criteriile respectate. Model 2014 2.0 177cp DSG dotat (lipseste pielea, trapa si sistemul Dynaudio) la 18k si 120kkm, cu toate reviziile la zi. Avantajele pe care le vad eu la Tiguan: - motoare si cutii cunoscute, mai gasesti mecanici priceputi pentru intretinere reparatii, disponibilitatea de piese AM (nu OEM) - diagnosticare fara a ajunge in service (inclusiv cu ajutor de pe forum monomarca) si posibilitatea de activare functii prin VAGCOM - valoare de revinzare mai mare Se poate spune ca designul este invechit, dar pentru mine este ok. La SH, dintre Tiguan si SP as alege Tiguan (diesel), se gasesc modele cu km putini si dotate, cred ca merita poate 1000 euro in plus. La masini noi, clar noul SP (TGDI), din cauza pretului. Se poate configura un SP la 26k cu dotari care la Tiguan sunt peste 30k. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users