Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Kia Sportage vs. VW Tiguan
Last Updated: Jun 06 2019 21:43, Started by
dixie
, Oct 24 2017 22:05
·
0
#19
Posted 25 October 2017 - 09:02
dixie, on 25 octombrie 2017 - 00:34, said: Kia Sportage 4 e beton. Problema semnalata pe forum este fix la cutia aia uscata de care ziceam. Vezi si tu pe forumul monomarca. VW e o marca ce are deja cota de piata, isi bate joc de clienti si trage sa-si scoata o paguba de jde miliarde de Euro amenda din SUA, a taiat costurile f. puternic. In cercul de cunostinte am un Passat si un Touareg noi care i-au lasat in drum. liviu_s, on 25 octombrie 2017 - 08:58, said: De ce am ales Tiguan? - am testat Sportage III Pai da. |
#20
Posted 25 October 2017 - 09:02
#21
Posted 25 October 2017 - 09:04
Shit, e discutia despre SH. Dati cu pietre in mine...
|
#23
Posted 25 October 2017 - 09:26
overseas, on 25 octombrie 2017 - 09:02, said: Kia Sportage 4 e beton. Problema semnalata pe forum este fix la cutia aia uscata de care ziceam. Vezi si tu pe forumul monomarca. VW e o marca ce are deja cota de piata, isi bate joc de clienti si trage sa-si scoata o paguba de jde miliarde de Euro amenda din SUA, a taiat costurile f. puternic. In cercul de cunostinte am un Passat si un Touareg noi care i-au lasat in drum. Pai da. Ce inseamna cutia uscata ?! |
#24
Posted 25 October 2017 - 09:32
ambreiajele sunt in baie de ulei sau nu. Cele uscate au tot avut probleme, si sunt recomandate motorizarilor ceva mi mici.
|
#25
Posted 25 October 2017 - 10:24
#26
Posted 25 October 2017 - 14:27
#27
Posted 25 October 2017 - 14:31
liviu_s, on 25 octombrie 2017 - 14:27, said:
E aceeasi cutie, Kia si Hyundai sunt aceeasi firma. Sunt sute de pagini de probleme pe forum Hyundai. Doar un exemplu: http://www.hyundai-f...rrible-dct.html Cutie automata cu doua ambreiaje gasesti la VW. Au avut si eu probleme dar mai putine raportat la numarul de masini vandute. Edited by Kroghy, 25 October 2017 - 14:32. |
#28
Posted 25 October 2017 - 14:46
|
#29
Posted 25 October 2017 - 16:50
Pentru initiator
Citeste comparatiile de aici: https://vwforum.ro/t...iguan-vs-altii/ Poate iti faci mai usor o parere. |
#30
Posted 25 October 2017 - 22:34
Kroghy, on 25 octombrie 2017 - 14:31, said:
E aceeasi cutie, Kia si Hyundai sunt aceeasi firma. Sunt sute de pagini de probleme pe forum Hyundai. Doar un exemplu: http://www.hyundai-f...rrible-dct.html Cutie automata cu doua ambreiaje gasesti la VW. Au avut si eu probleme dar mai putine raportat la numarul de masini vandute. Ai surse care sa sustina afirmatia asta? Da, DSG-uri s-au vandut mult mai multe decat DCT de la Hyundai/Kia, dar recallurile pentru DSG-uri se numara in milioane (multe). Prin comparatie, am reusit sa gasesc un recall de 41.000 de masini de la Hyundai pentru probleme legate de DCT (fix problema mentionata in linkul tau). Nici nu mai mentionez faptul ca, pentru multe modele vandute in SUA, VW a inlocuit DSG-ul cu o automata clasica tocmai din cauza problemelor majore de fiabilitate. Edited by tatalor51, 25 October 2017 - 22:37. |
#31
Posted 25 November 2017 - 19:19
Un Kuga Titanium, il poti scoate in 27-28k, cu 180 cp, 4x4 inteligent si PowerShift. Daca mai pui putin iei ST Line care e mai frumos. Sportage e cam acelasi lucru cu Tucson. Eu am testat Tucson de 185 cp, cu Luxury Pack, singurul lucru care mi.a placut, a fost confortul oferit de scaune si ventilatia care e utila vara. Ca o comparatie cu o Kuga bine dotata, am vrut sa testez un Tiguan nou...pretul de lista era 53k. Mi s.a parut o aberatie pretul.
|
#32
Posted 26 November 2017 - 13:52
GCondruz18, on 25 noiembrie 2017 - 19:19, said:
Un Kuga Titanium, il poti scoate in 27-28k, cu 180 cp, 4x4 inteligent si PowerShift. Daca mai pui putin iei ST Line care e mai frumos. Sportage e cam acelasi lucru cu Tucson. Eu am testat Tucson de 185 cp, cu Luxury Pack, singurul lucru care mi.a placut, a fost confortul oferit de scaune si ventilatia care e utila vara. Ca o comparatie cu o Kuga bine dotata, am vrut sa testez un Tiguan nou...pretul de lista era 53k. Mi s.a parut o aberatie pretul. pai eu zic sa va jucati cu confguratoul de la VW Romania si o sa vedeti ca sub 40K luati masina noua cu multe aditionale. eu nu stiu de unde scoateti preturile de peste 40-50K, poate numai daca este cu toate optionalele posibile si imposibile. |
#33
Posted 27 November 2017 - 15:38
GCondruz18, on 25 noiembrie 2017 - 19:19, said:
Ca o comparatie cu o Kuga bine dotata, am vrut sa testez un Tiguan nou...pretul de lista era 53k. Mi s.a parut o aberatie pretul. Pai si eu ce v-am zis VW de cand taie costuri au marit preturile avenirv, on 26 noiembrie 2017 - 13:52, said: pai eu zic sa va jucati cu confguratoul de la VW Romania si o sa vedeti ca sub 40K luati masina noua cu multe aditionale. eu nu stiu de unde scoateti preturile de peste 40-50K, poate numai daca este cu toate optionalele posibile si imposibile. Eu zic ca Sportage 4 face 85% (apreciere subiectiva) din tot ce face si stie Tiguan, iar in configurator cu discounturile specifice Tiguan da cu 30-35% in plus. |
|
#34
Posted 27 November 2017 - 16:02
avenirv, on 26 noiembrie 2017 - 13:52, said: pai eu zic sa va jucati cu confguratoul de la VW Romania si o sa vedeti ca sub 40K luati masina noua cu multe aditionale. eu nu stiu de unde scoateti preturile de peste 40-50K, poate numai daca este cu toate optionalele posibile si imposibile. Chiar m.ai facut curios si am configurat un Tiguan, cum am Kuga. Adica am pus un motor de 190 cp cu 4x4, Pachet RLine(ST Line la Kuga), culoare Alb perlat, interior piele, pachet iarna(la Kuga e mai "dotat" acest pachet si mult mai ieftin), camera si parcare automata(nu am pus Area View360- Kuga nu are, in schimb sunt gratuite la ST Line), haion electric, suspensie sport(nu adaptiva) si Keyless access cu pornire din buton(la Kuga vine standard parca). Pret de lista la Kuga, am avut 38500 dar am negociat pana la 29650 plus covorase si tavita din cauciuc si garantie extinsa la 4 ani sau 150000 km in aceeasi bani. La Tiguan am obtinut pe configurator 44140. Dintr.o experienta de acum 3 ani cu un Tiguan nou, discountul obtinut a fost de doar 2000 euro si un set de presulete. A venit fara presuri din fabrica. Pe bune!? Deci ia spune.mi te rog, ce Tiguan iti iei tu sub 40k, daca acest Tiguan a plecat de la 34k, fara Pachet RLine? |
#35
Posted 27 November 2017 - 21:24
Uite ce s-a ajuns romanul de nu mai poate trai fara pachet RLine/STLine.
Edited by Kroghy, 27 November 2017 - 21:25. |
#36
Posted 29 November 2017 - 10:00
Pai nu e vorba ca nu poti trai fara.
E vorba de comparat dotari similare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users