Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...
 Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV
 La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 

Seat Leon - FR-

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
1317 replies to this topic

#1009
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Facut programare la Robot Baia Mare (reprezentanta VW) pt revizie+ itp.

Am fost si am spalat masina, am folosit solutia diluata mafrasol, nu am frecat deloc, doar am pulverizat si spalat cu jetul sub presiune.

Am dat o ceara lichida, decontaminat geamurile cu servetele umede pt geam, bagat o laveta microfirba cu o surubelnita in canturile de la geamuri si sters bine, si apoi dat cu spray siliconic mult. Geamurile se actioneaza mai rapid sus-jos, e o diferenta mare, merg mai usor.

O problema comuna la VW este ca au pe macarale/motorase niste senzori de suprasarcina, si daca geamurile intampina o greutate la urcare coborare, nu mai merg, sau merg in sens opus (dai sa urce, urca se opreste si coboara) e vorba de o metoda de siguranta a celor de la VW sa nu se rupa ceva la macara/sufa.

Unele geamuri nu merg prin impuls, rapid sus sau jos, tocmai din cauza asta, ca e jeg si nu e unsa culisa geamului. Am dat si pe chedere cu solutie nigrin, se decoloreaza de la soare.


Mai jos piesele pt revizie:

Attached Files



#1010
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,233
  • Înscris: 12.12.2011
Mafrasolul l-ai diluat asa cum e specificat pe sticla? Sau care a fost dilutia? Eu il folosesc doar pt roti si capace, e genial aici. N-am incercat pe tabla ca mi-e ca nu se îndeparteaza cum trebuie.
Am observat ca e ca detergentul, trebuie limpezit/dat cu apa de mai multe ori.

Edited by corcodel10, 24 June 2019 - 16:11.


#1011
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
am pus foarte putin la 1 litru de apa. Gen 50ml max. Si de lasat l-am lasat intre 1 si 2 minute, iar apoi am limpezit cu jet puternic de 3 ori peste tot. Si am si sters la final cu laveta cu fir lung.

Da e destul de puternic, dar diluat mult, nu mai e asa puternic. Operatia asta o fac doar 1 data pe an cu acel mafrasol diluat.

Culoarea masinii in soare e un alb rece perlat, arata bine.

Attached Files


Edited by Deenman, 24 June 2019 - 16:16.


#1012
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,233
  • Înscris: 12.12.2011
Mersi!

O să încerc și eu așa, să văd ce rezultat obțin.

Laveta am și eu, dar și prosop. Ambele cu fire mai lungi.

Edited by corcodel10, 24 June 2019 - 16:32.


#1013
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Mers legal, ușurel, am trecut și prin Budapesta, trafic lejer.

Attached Files



#1014
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
S a efectuat revizia la Robot Baia Mare.  Filtre plus ulei. S a făcut și o inspecție tehnică si nu  a a descoperit uzura la nimic, nici scurgeri ulei, lichidele in parametri. Mi au zis că bateria e puțin slabă.

Am luat și un spray cu aerosol pt clima, deja se simte diferența cu ulei și filtre noi.
Filtrele vechi au fost schimbate acum 2 revizii la 75.000km și după 20.000km sunt murdare.


Acum sunt la ITP, și după cam atât cu mașina pe anul asta.

Attached Files



#1015
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostDeenman, on 03 iulie 2019 - 10:34, said:

S a efectuat revizia la Robot Baia Mare.  Filtre plus ulei. S a făcut și o inspecție tehnică si nu  a a descoperit uzura la nimic, nici scurgeri ulei, lichidele in parametri. Mi au zis că bateria e puțin slabă.

Am luat și un spray cu aerosol pt clima, deja se simte diferența cu ulei și filtre noi.
Filtrele vechi au fost schimbate acum 2 revizii la 75.000km și după 20.000km sunt murdare.


Acum sunt la ITP, și după cam atât cu mașina pe anul asta.
Ai folosit consumabilele lor sau ti-au adus tu consumabilele(filtrele+uleiul de motor)?

#1016
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Doar cu consumabilele mele mereu. Ce am eu nevoie nu au ei.

Folosesc filtru de habitaclu cu 3 straturi, la filtru de ulei folosesc doar un anumit tip, iar la ulei nu doresc Castrol. Iar noul mobil e slabut.
Că să nu mai zic că m au costat 300 ron ulei plus filtre iar daca le cumpărăm de la ei era mai mult decât dublu.

#1017
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,594
  • Înscris: 17.08.2007
E bine că sunt de acord, multi nu permit, mai ales reprezentantele.

#1018
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am trecut și ITP fata probleme. Frane perfecte fata -2600Nm și spate 1700Nm cu diferente de 5-7% intre roti.

Greutatea mașinii cu șofer este de 796kg fata și 590kg spate.  Fara urme de rugină, a fost verificată și pe elevator, nici macar pe punți nu este rugină.

Amortizoarele in stare buna după 20.000km fara pete. Rotile, bucsile, bieletele toate originale și în stare buna.
Frânele și cauciucurile mi au zis că sunt în stare foarte buna.
La reprezentanta au măsurat lichid de frana, antigel, baterie  și au scanat de erori și văzut dacă sunt scurgeri . Mi au zis că totul e in parametri și că bateria e puțin slabă -are 6 ani jumate. Am redresor pt baterie agm deci nu e problema.

Eu mă bucur că nu  sunt probleme și că nu cere bani deloc. Consum mediu pt mers afara 5.7% overall.

Km 96200 următorul schimb de ulei la 106.000km sau 108.000km vedem.

Attached Files



#1019
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostDeenman, on 03 iulie 2019 - 17:32, said:

Doar cu consumabilele mele mereu. Ce am eu nevoie nu au ei.

Folosesc filtru de habitaclu cu 3 straturi, la filtru de ulei folosesc doar un anumit tip, iar la ulei nu doresc Castrol. Iar noul mobil e slabut.
Că să nu mai zic că m au costat 300 ron ulei plus filtre iar daca le cumpărăm de la ei era mai mult decât dublu.
Nu cred ca ai scapat fara 200 lei, manopera.
De ce nu vrei Castrol?Locuind in Austria poti sa iti cumperi ulei de calitate si nu contrafacut.Cei de la VW, inclusiv in masinile lor de serviciu folosesc Castrol.Ce ulei de motor folosesti?

Edited by max_01, 03 July 2019 - 22:23.


#1020
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Manopera pt schimb ulei, filtru ulei, filtru habitaclu, filtru aer motor, bușon la baia de ulei nou de la ei + inspecția tehnică unde verifica mașina a fost 125 ron cu tva (nu am beneficiat de nici o reducere). Știu, e mic prețul.

Folosesc Shell 0w30, tura asta av-l (audi-volkswagen longstanding tehnology. E același lucru cu Shell 0w30 c2/C3 care are o grămadă de norme.

#1021
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

View PostDeenman, on 04 iulie 2019 - 07:08, said:

Manopera pt schimb ulei, filtru ulei, filtru habitaclu, filtru aer motor, bușon la baia de ulei nou de la ei + inspecția tehnică unde verifica mașina a fost 125 ron cu tva (nu am beneficiat de nici o reducere). Știu, e mic prețul.

Folosesc Shell 0w30, tura asta av-l (audi-volkswagen longstanding tehnology. E același lucru cu Shell 0w30 c2/C3 care are o grămadă de norme.
Un preț foarte bun.Busonul este original?

Edited by max_01, 04 July 2019 - 09:28.


#1022
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Bușonul original costa 8-10ron. Atât a fost și la Avia. Eu îl schimb mereu că să protejez filetul baii de ulei.


Mi au dat și șurubul vechi. Haha

Edited by Deenman, 04 July 2019 - 12:29.


#1023
TuZy

TuZy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.12.2008
Salut Deenman,


in primul rand respect pentru felu in care ai grija de masina. Cred ca cine ti-a citit topicul s-a simtit putin rusinat ca si-a neglijat masina atata timp Posted Image

Si eu am un Seat Leon FR din 2013 cu motor 1.4 , dar pe negru. Ti-am citit tot topicul, dar nu am vazut ca ai fi pomenit ceva de cureaua de distributie. Cei drept nu ai multi km. dar masina are deja 6 ani. Cand planuiesti sa o schimbi?

Eu am 181k. km, si cei de la reprezentanta mi-au recomandat sa verific pana la 220.000 km, cand o sa fie primul schimb. Am verificat acum o luna, arata bine cureaua, dar totusi nu sunt convins ca nu isi pierde din calitati aceasta guma dupa ceva ani de uz.

#1024
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Nu o schimb. Nu am motive, in cartea service și în manualul de întreținere sau in etka nu se specifica Nr de ani ci doar de km. Este trecutcă în țările cu mult praf sa se schimbe la jumătate din km, dar Romania nu face parte din acea listă.

In general pot sa fac doar o verificare vizuala la curea și să o las așa, dar nu am de gând să i fac nimic.  Am vb la ultima revizie cu angajatul din reprezentanta și a zis și el că pot să schimb doar preventiv, dar nu e strict necesar. Afara nimeni nu schimba cureaua de distribuție înainte de termen, chiar daca are mașina 7-8 ani. Schimbatul asta de distribuții că se rup și că nu țin vine de fapt de la faptul că mulți și au luat teapa cu mașini cu km dați înapoi și normal că s a rupt cureaua. Sunt enorm de multe mașini care au real 185-210.000km și ajung la noi pe la 135.000km, omul merge cu mașina până face iar 200.000km și se rupe cureaua. De fapt el are real cu cureaua aia vreo 270.000km.


Dar la mine având 96.000km reali de care sunt sigur nu are nici un sens sa schimb.

In plus nu vreau sa schimb nici o distribuție pt că nu am de gând să păstrez mașina mult. In cazul tau daca tii mașina 2-3 ani minim,  schimba distribuția pt că altfel se bucura noul proprietar se o distribuție noua.

Pe aceași gândire am pus și anvelopele noi care le aveam deja, un set de anvelope tin in medie 5 ani la rulaj mediu. Daca le păstrăm în garaj dădeam mașina noului proprietar cu roti noi și eu umblam cu ciurucuri vechi. Nu vad nici un avantaj in asta.

#1025
Deenman

Deenman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 22.09.2013
Am revenit din Ro după o mini vacanta. Am alimentat doua plinuri ( un shell v power 100 și un OMV maxx motion in to).

Aprox 1650 km cu doua plinuri din care 1300 km extern autostrada  iar restul prin Ro, mult oraș.

La întors am fost mașină plină plus bagaje tot portbagajul și am scos 6.2%. super mulțumit, am probat și AC și încă merge super bine.  Cu uleiul nou merge la fel la viteza mare. Posibil să se încingă 1-2 grade mai mult la mers 5-6 ore la 140km/h.

Apa, paie și bătaie.

#1026
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,161
  • Înscris: 19.09.2005
pentru habitaclu iti recomand cu carbune activ de la mann

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate