Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Golf 7 facelift 2017 1.4 tsi

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
969 replies to this topic

#487
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,139
  • Înscris: 05.08.2005
Iarasi e diferita. In primul rand inglobeaza 2 sisteme. Dar cel mai simplu mergi la un drivetest cu o masina ce are asta ca optional si te edifici singur.

#488
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Ok. Discutia de aici am zis ca e benefica pentru toti care vor sa stie mai multe despre asa ceva (sper), nu doar in folosul meu.

#489
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,784
  • Înscris: 01.12.2007

 t-balt, on 10 noiembrie 2017 - 19:32, said:

Am mai verificat odata inainte sa scriu. Suspensia adaptiva la x5, ca si la seria 7,e cu amortizoare adaptive pe fata si pneumatica pe spate. In mod clar mult mai avansata ca la o ibiza de 17.000e.

Exista X5 si fara perne pe spate, doar cu amortizoare reglabile. La noul seria 7 daca nu ma insel are perne pe fiecare roata.

#490
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,139
  • Înscris: 05.08.2005
Nu am gasit asa ceva. Nici in configuratorul din ro daca iei cea mai ieftina varianta tot pui 1900e pt suspensie si are pneumatica pe spate. Sau ai variantele cu m ce include pachetele dinamice.
Uite aici tipurile de suspensii, toate au pneumatica pe spate. Si is vreo 3 variante: http://f15.bimmerpos...45&d=1384534095

Nu ma refeream la noul seria 7 care da are pe ambele punti pneumatică, ci la e70, anteriorul.

Edited by t-balt, 11 November 2017 - 01:02.


#491
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,784
  • Înscris: 01.12.2007
Ai dreptate, asa este.

#492
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Sincer eu nu as fii pus ca optionala pe o masina configurata de mine chestia asta cu modurile de conducere. La fel poate si masajul in scaunul de la sofer. Dar cum eu am luat o masina de pe stoc, configurata chiar de agentul care mi-a vandut-o au fost bine venite aceste dotari. La mine cele mai importante lucruri au fost motorul, minim 1.4 turbo, full led si pretul in jurul la 17000 euro. Si sa fie pe stoc ca n-am chef sa astept si pierdeam si rabla. Atunci eram setat pe astra k. Mi-a zis ca sunt doar 3 pe stoc in tara cu full led si in jurul a 18000 euro. Una o are chiar in curte in fata reprezentantei. Pot sa zic ca asta a contat  cel mai mult, ca a adus cheile si am vazut-o live. Ca daca o vedeam in poze poate nu ma impresiona. La fel si in cazul sotiei, cand i-am trimis poze nu i-a placut deloc ca e alba. "Cate masini albe ai vazut pre strada" mi-a zis. De abia cand am dus-o a doua zi la reprezentanta sa o vada s-a linistit. Si acum fac misto de ea cand vedem o masina alba pe strada. Si chiar sunt destul de multe. Altfel ca dotari care le-as mai fii pus eu pe masina sunt volan incalzit si poate camera marsarier, cu toate ca senzorii isi fac treaba f bine. Treaba periculoasa e ca acum cand merg cu cealalta, cu Clio, cand dau cu spatele cateodata astept sa bipaie senzori... care nu sunt. Si dupa ce opresc motorul uit sa trag frana de mana. M-am obisnuit ca la golf sa nu am grija ei, sa se puna automat.

#493
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016
Culoarea face parte din designu unei masini. Alb nu prinde pe orice masina, conteaza sa se potriveasca cu forma ei si cu celelalte elemente de design. Zic ca  Golfu ii prinde bine alb,face contrast bine si cu stopurile rosii care sunt mari si lungi.

Farurile led dau o lumina foarte putenica in comparatie cu alte tipuri.

Edited by MMike, 12 November 2017 - 19:42.


#494
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Azi, un drum pana la bucuresti, mall baneasa. La dus am mers pe eco, 80 in localitati si intre 100-120 in afara, era destul de aglomerat. Consum 4.5 la o vit med de 86km/h. La intors am mers pe sport, 80-100 in localitati, 130-150 in afara. Consum 6.0 la o vit med de 97km/h.  Pe sport chiar se simte ca masina raspunde mai repede.

#495
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 cepy, on 12 noiembrie 2017 - 22:00, said:

Azi, un drum pana la bucuresti, mall baneasa. La dus am mers pe eco, 80 in localitati si intre 100-120 in afara, era destul de aglomerat. Consum 4.5 la o vit med de 86km/h. La intors am mers pe sport, 80-100 in localitati, 130-150 in afara. Consum 6.0 la o vit med de 97km/h.  Pe sport chiar se simte ca masina raspunde mai repede.
foarte bun consumul și nu o menajezi deloc. poate îi explici și unui „mare inginer” cum merge mașina ta fără să fie hibrid. el se laudă cu consum de 4l/100 fără aer condiționat (îi place să transpire) și mergând în spatele unui tir..pe același traseu.

#496
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Weekendul acesta am mai facut o excursie pana la moeciu. Plecat vineri dupa amiaza pe intuneric si mare ceata pana la comarnic si venit azi dupa amiaza pe intuneric si putina ceata tot de la comarnic.  Excelente farurile led plus proiectoarele de ceata. am vazut f bine, astfel ca cu toata ceata,  cand traficul din fata a permis-o am mers si cu 140. Si la dus si la intors am selectat modul sport si la dus consumul a fost 7.1 la o vit med de 60 si la intors 6.0 la o vit med de 55. Am fost 4 persoane adulte si portbagajul full. In ambele cazuri am depasit cat de mult s-a putut si pe 2 benzi am mers cat mi-au permis cei din fata, maximul fiind de 140 ( tot timpul ma bloca cineva), fiind destul de aglomerat. La  intors am stat si bara la bara.  Am descoperit greierele pe care l-am mai auzit acum cateva mii de km. Se aude de la basul de la boxa stanga spate, ceva vibreaza acolo. Deocamdata nu stiu ce sa fac. Maine  sper sa nu ploua si sa apuc sa o spal.
Attached File  20171125_140110.jpg   759.83K   138 downloads
Attached File  20171125_140059.jpg   390.51K   118 downloads

#497
MMike

MMike

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,014
  • Înscris: 25.04.2016


 cepy, on 26 noiembrie 2017 - 21:42, said:

Weekendul acesta am mai facut o excursie pana la moeciu. Plecat vineri dupa amiaza pe intuneric si mare ceata pana la comarnic si venit azi dupa amiaza pe intuneric si putina ceata tot de la comarnic.  Excelente farurile led plus proiectoarele de ceata. am vazut f bine
Farurile LED mi se pare ca sunt cele mai puternice, dupa vine xenon si apoi "chioarele" halogen. Sunt f.bune in configurarea masinii si proiectoarele, "detectoare" de gropi ;) .

Ai un consum f.bun si in modul sport! Golfu gestioneaza bine in general consumu.



#498
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Un consum de ieri,de oras, pe modul normal, aglomeratia de rigoare pt perioada asta si nu m-am tarait, imi place sa o calc cand prind o zona libera. As folosii eco in oras, dar ma enerveaza ca activeaza automat start stopul ala si nu-l pot oprii in modul eco. Iar in ploiesti nu prea merita start stopul, sunt putine semafoare care tin mai mult de 1minut.Attached File  20171224_134222.jpg   377.45K   119 downloads
Altfel de cand cu frigul, scaunele incalzite sunt super, in 30 de secunde, maxim un minut sunt calde. De acum inainte nu mai imi iau masina fara scaune incalzite. Altfel masina a ajuns la 9000km si merge f bine. Pun si un consum long term Attached File  20171224_134233.jpg   382.39K   120 downloads

Craciun fericit tuturor!

Edited by cepy, 25 December 2017 - 10:43.


#499
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 cepy, on 21 iunie 2017 - 13:18, said:

Si Opel au varianta de 1.4 125cp. Cum am scris si pe celalalt topic mi-a placut f mult si Astra k, dar la aceeasi rata ( chiar daca pretul de lista era mai mare cu 1000 euro la golf) si cam aceleasi dotari am ales golf pt antifonarea si tinuta de drum mai buna ( si astra are o antifonare f buna) si pt eventual pretul de revanzare mai mare in viitor.
Ai facut drive test cu ambele marci auto?Ai simtit tu ca Golful, pe acelasi drum si la aceeasi viteza este mai bine antifonat si are o tinuta de drum ca Astra K?Fata de Astra K, Golful se zice ca are puntea spate independenta.
Ai rulat acum, iarna, cu 120km/h?Ce consum ai avut?

Edited by max_01, 28 December 2017 - 13:20.


#500
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
La astra k am facut drive test cu motoarele de 1.4t 125cp, 1.4t 150cp si 1.6 parca diesel 110cp. La golf am facut cu 1.0 tsi 115cp si 1.6 diesel 105cp. Nu am mers cu ambele pe acelasi drum ca reprezentatele sunt in parti diferite ale orasului, total opuse, dar ambele sunt la iesirile din oras, astfel ca am mers cu ambele in afara orasului si in functie de trafic cu astra am ajuns la 140 si cu golful la 170. La golf aveam muzica oprita si m-a impresionat ca nu se auzea mai nimic ca zgomot inauntru, la 170. Mi s-a parut mai bine antifonata si iti da impresia ca ai o viteza mult mai mica. Am realizat ca am 170 doar cand s-a uitat prietenul meu in bord si a exclamat: ba, esti nebun, ai 170, las-o mai usor, vrei sa murim? ( am nuantat pun discursul, ca in realitate el a foat mai colorat, continut mai multe injuraturi). Plus plasticul interior e mai calitativ dexat la astra.
Cum am scris si mai sus, am facut un drum pana la moeciu in noiembrie, era frig deja, 4 persoane adulte, portbagaj plin, stil de mers pe modul sport, comarnic-moeciu sibla dus si la intors, am depasit tot ce s-a putut, uneori si pe linie continua, ploiesti-comarnic mers cu 140 ca era ceata destul de mare. Consum la dus 7.1 si la intors 6.0.

O alta chestie la astra e ca nu prea am simtit caluti aia 150, cred ca datorita cutiei etajate mai lung. La golf simti cum de la 2000rpm incepe sa traga ca lumea, la astra cam de pe la 2800rpm simteai cuplul. Dupa ultimul test cu astra de 1.4t 150cp, imediat am facut cu Kia ceed 1.6 diesel 136cp si dupa cum a zis si sotia care nu le are cu masiniile, clar trage mai bine ceedul. Asta era senzatia. Si golful la denivelari scutura mai putin decat astra, la astra.le cam simteam denivelarile.

#501
max_01

max_01

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,403
  • Înscris: 07.02.2017

 cepy, on 28 decembrie 2017 - 14:58, said:

O alta chestie la astra e ca nu prea am simtit caluti aia 150, cred ca datorita cutiei etajate mai lung. La golf simti cum de la 2000rpm incepe sa traga ca lumea, la astra cam de pe la 2800rpm simteai cuplul. Dupa ultimul test cu astra de 1.4t 150cp, imediat am facut cu Kia ceed 1.6 diesel 136cp si dupa cum a zis si sotia care nu le are cu masiniile, clar trage mai bine ceedul. Asta era senzatia. Si golful la denivelari scutura mai putin decat astra, la astra.le cam simteam denivelarile.
Ceedul a tras mai bine datorita cuplului motor mai mare la diesel.Daca incercai 1,6 CDTI cu 136 cai putere sau 160 cai putere de la Astra K, Ceedul se afla in spate.La fel si CDTI-ul de 1,6l, fata de 2.0 TDI de minim 150 cai putere.
Sunt curios cat de fiabil este noul 1,5TSI(130 si 150 cai putere) care din acest an, cred ca din primavara, cel putin in occident echipeaza autoturismele VAG.In oras, versiunea de 15o cai putere are consumul oficial de 6.1-6.2l/100km.

Edited by max_01, 28 December 2017 - 15:11.


#502
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Sincer pe mine nu prea ma intereseaza consumul, mai ales in oras. Mai mult ma intereseaza in afara, unde din ce am vazut pana acum daca mergi pana in 100-110 e undeva intre 4.5 si 5.5. In rest udeva pana in 7, dar ca sa ajungi la 7 trebuie sa mergi tare, cum am venit din grecia vara asta, cand in afara localitatilor si pe autostrazi am mers numai intre 140 si 170. La iesirea din grecia aveam media de viteza de 110km/h si la intrarea in vama la noi era de 102km/h. Altfel pe mine nu m-a interesat la nici una din masini ce scrie pe brosurilea alea legat de consum. Discutiile porneau de la obligatoriu faruri led si motor minim 1.4 turbo.

Edited by cepy, 28 December 2017 - 15:29.


#503
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Sa mai stergem praful pe aici. Masina a ajuns la 11600km. In continuare multumit de ea. Scaunele incalzite pe frigul asta sunt super. Ma gandesc cand sa fac revizia, la 15000km sau 1 an?Ca tot se discuta pe alt topic de suspensia dura mie nu mi se pare deloc asa comparand cu Clio. Chiar nu simt vreo diferenta si-mi place mult mai mult suspensia de pe golf si apreciez mult mai mult faptul ca pot sa iau curbe cu o viteza la care cu clio ma rasturnam. Sotia zice tot timpul ca acum cand merg cu clio o dau cu capul de geamuri:))) datorita ruliului mult mai mare.  Azi am facut un drum pascani-ploiesti vit med 75km/h, consum 5.7. Drum f greu cu multa zapada pe el pe alocuri,ca sa depasesti intrai in zapada de pe mijlocul drumului. am luat multe pietricele in geam, dar a rezistat. Am avut si un moment de emotii pe langa adjud, intr-o curba unde era gheata pe ambele benzi. Noroc ca i-am vazut pe toti din fata punand frana si am franat si eu din timp si am intrat doar cu 80 in curba ( nu cu 120-130 cum iau de obicei curba aia). Dar a fost urata rau senzatia de patinaj, mi-era frica sa nu ma duc drept in parapet sau sa ma intorc  360 pe sosea. M-au salvat si sistemele. Cu clio cred ca eram in parapet. Pe frigurile de zilele astea am observat si eu ca e mai zgomotos motorul de afara. Lumea care a stat i spate mi-a atras atentia de un greier din boxa stanga spate, cred ca cel care l-am auzit eu in vara. Carstreamul e super, doar ca daca nu ai un copilot care sa-l manevreze mi se pare periculos tare. Au fost momente cand nu eram atent la drum cateva secunde manevrand youtubeul ala ca pun melodii.cateva poze de azi de pe drum.
Attached File  IMG-20180227-WA0013.jpg   101.58K   50 downloads
Attached File  IMG-20180227-WA0012.jpg   101.53K   52 downloads
Attached File  IMG-20180227-WA0011.jpg   81.11K   44 downloads
Attached File  IMG-20180227-WA0009.jpg   97.01K   59 downloads
Poze cu masina dupa razboiul de azi
Attached File  20180227_183858.jpg   310.99K   76 downloads
Attached File  20180227_183908.jpg   257.79K   77 downloads

#504
f1gio

f1gio

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 345
  • Înscris: 28.02.2011
Baga o spălătorie imediat.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate