Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 

Golf 7 facelift 2017 1.4 tsi

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
969 replies to this topic

#523
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Astea http://www.pro-detai...-cm-p-1987.html

#524
stiinta82

stiinta82

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 964
  • Înscris: 25.03.2007
Același prosop am luat și eu și e foarte okay. Absoarbe destul de bine apa.

#525
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
@cepy, salut! ce fel de suspensie ai pe spate la motorizarea asta? Am facut azi o configuratie de highline cu acelasi motor ca al tau dar am uitat sa intreb daca e multilink sau cu bara de torsiune.

Sunt in dilema daca sa dau aproape 2000 euro in plus ptr 1.4 150cp sau 1.5 tot 150cp. Din ce am mai citit pe aici si ce mai zicea si @deenman motorul asta pare chiar ok. Eu vreau cutie DSG nu manuala

#526
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
Eu zic sa mergi pe 1.4 TSI 150cp, e un motor ajuns la maturitate, eventualele probleme au fost (sper) deja rezolvate. Motorul de 1.5 este nou, are tot 150cp, nu vad ce motiv ai sa risti cu el :)

#527
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Dilema mea este daca sa adaug cam 1800 euro pentru a merge de la 1.4tsi 125cp > 1.4 tsi 150cp (acum observ ca difera si cutia DSG7 impreuna cu 1.4 125cp vs 1.4 150 cp cu DSG simplu (fara7) presupun ca e versiunea veche de DSG
Noua DSg7 mi+a fost explicat ca e -uscata- si nu mai trebuie sa schimbi ulei si filtru

#528
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,136
  • Înscris: 05.08.2005
Fara dsg7 uscata. Cele uscate la toti producatorii sunt slabe. Dsg6 e mai bun.

#529
alliNdanuTz

alliNdanuTz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,804
  • Înscris: 12.06.2010
Eu zic ca merita 1800 euro pentru 1.4 TSI 150 CP cu DSG simplu. Nu am cautat detalii (nu m-a tentat Golf-ul cand am achizitionat masina), dar umblu des pe vwforum si desi nu am citit neaparat opinii rele in legatura cu DSG7, multi zic ca este de evitat. Sau ca este de preferat DSG6 (simplu?) fata de DSG7.

#530
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Acum nu stiu daca au omis ei acel 7 si poate de fapt sunt aceleasi cutii DSG. Nu stiu cum pot sa aflu de pe situl lor

#531
DragosDe

DragosDe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 17.09.2010

View Postatupi, on 16 martie 2018 - 21:11, said:

Acum nu stiu daca au omis ei acel 7 si poate de fapt sunt aceleasi cutii DSG. Nu stiu cum pot sa aflu de pe situl lor

Si pe 1.4 125hp/150 hp cat si pe 1.5 150hp este aceeasi cutie DSG7.

Mai jos raspunsul customer care-ului VW DE la intrebarea mea, ce cutie DSG este pe 1.5 150hp:

"The 6-speed-direct shift gearbox (DSG) is suitable for powerful engines and torques of more than 250 Nm. The double clutch
consists of two multi-plate clutches running in an oil bath.
The 7-speed-DSG has two different specifications:
-    The small engines with a low torque of maximum 250 Nm has a dry gearbox without oil.
-    The high load engines with a high torque of maximum 600 Nm have a wet gearbox with oil."

#532
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Aha, deci orice motorizare as alege cutia e aceeasi. Vad ca tot spune lumea ca sunt cutii problematice si sunt confuzat.
Am mai intrebat si mai sus, toate au multilink pe spate pe facelift?

#533
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Din ce stiu eu da, toate au multilink pe spate. Si a mea cred ca are multilink, fiindca fata de posrsori de leon si octavia eu chiar nu simt ca susoensiile ar fii dure. Vin de pe un Renault, care cica au suspensiile mai moi si implicit nu simti denivelarile asa rau, dar mie-mi place mult mai mult la golf. Nu simt gropiile. Si asta a remarcat-o si un prieten care are octavia.

Eu oricum nu am vrut dsg. Si daca aveam bani de dsg nu as fii luat dsg.

#534
DragosDe

DragosDe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 17.09.2010

View Postatupi, on 16 martie 2018 - 22:05, said:

Aha, deci orice motorizare as alege cutia e aceeasi. Vad ca tot spune lumea ca sunt cutii problematice si sunt confuzat.

4 ani ai garantie. Nu prea cred ca in 4 ani sa apara probleme la cutie.
Dupa cei 4 ani o vinzi rapid, ca doar e VW si noua, romanilor, bag de seama ca ne cam place vw-ul Posted Image

#535
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
Am fost si sunt inca indragostit de un Peugeot 308 dar ce vreau eu doar prin toamna se poate aduce ca la noi anumite motorizari se aduc intarziat naiba stie de ce (puretech 1.2 130cp cutie automata)

#536
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Am facut drive test si cu 308 si cu 3008 si nu prea mi-au placut. 3008 chiar deloc.

Cu toate ca reprezentantul  de la Peugeot ploiesti a fost jos palaria, cel mai bun agent.dupa ce mi-a facut oferta m-a sumat de 10 ori sa ma intrebe ce am mai vazut, ce mi-a placut, ce oferte am mai primit, sa-mi faca o oferta mai buna.

#537
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 858
  • Înscris: 01.10.2008

View Postcepy, on 16 martie 2018 - 22:18, said:

Din ce stiu eu da, toate au multilink pe spate. Si a mea cred ca are multilink, fiindca fata de posrsori de leon si octavia eu chiar nu simt ca susoensiile ar fii dure. Vin de pe un Renault, care cica au suspensiile mai moi si implicit nu simti denivelarile asa rau, dar mie-mi place mult mai mult la golf. Nu simt gropiile. Si asta a remarcat-o si un prieten care are octavia.

Eu oricum nu am vrut dsg. Si daca aveam bani de dsg nu as fii luat dsg.
Da, categoric ai multilink pe spate, la Golf 7 doar 1.2 TSI si 1.6TDI au suspensii simple fata de skoda si seat unde numai de la 180CP in sus s-au bagat multilinkurile... oricum Golfurile(fata de octavia/leon) cat si passaturile (fata de superb) se comporta mai fin cu denivelarile fata de surorile fara pedigre. Chiar alaltaieri am vazut un test comparativ intre Passat 2.0TDI 190 CP si DSG si Superb cu motorizare si cutie identica si nici macar cei care au facut testele nu au inteles de ce passatul schimba altfel mai linear, efectiv cutia lucra mai bine cu motorul decat pe superb desi chiar si codurile la cutii erau de acelasi fel. Efectiv au ajuns la concluzie ca passatul folosea un soft mai bun si mai bine optimizat pus pe acelasi hardware ca si superbul, soft mai bun bagat cu buna stiinta de grupul VAG. La fel este is povestea Audi/VW doar ca invers... Si aceste mici diferente exista la toate modelele...dar nu sunt observati de catre toti, unii sunt mai dintr-o bucata si nu observa, altii mai meticulosi si simt sau observa imediat sau pe parcurs... asta simt si eu pe leonul meu, (doar ca la vremea optarii pentru ea era o diferenta totusi notabila( de 5500 euro) intre leon ST si Golf7 variant cu aceleasi optionale si motorizari.

Edited by andrew1980, 17 March 2018 - 00:21.


#538
atupi

atupi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,585
  • Înscris: 17.08.2007
@cepy cum te simti in scaunele Ergo active, sunt rigide?

Apropos de multilink: cineva de la VW mi-a zis ca in RO este doar pe 2.0 TDI, pe afara vad ca se pune pe orice echipare cu motor peste 120CP. Poate ne face @cepy o poza cu axa lui spate sa vedem de care este.

#539
cepy

cepy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 03.12.2010
Eu ma simt f bine in scaun, au un suport f bun lateral. Bine, eu sunt obisnuit cu Clio, unde daca iau curba mai tare trebuie sa ma inclin si eu cu tot cu masina si sa ma tin bine de volan :))) la asta nu ma mai misc deloc. Bine, ajuta si faptul ca masina nu se mai inclina mai deloc. Sotia zice ca cu clio merg ca apucatul si o dau cu capul de geamuri, fiindca la inceput am tendinta sa iau curbele cum le iau cu golful:)))

#540
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,116
  • Înscris: 04.09.2013
Salut. Felicitari pentru masina. Am citit tot topicul, mai mult comentariile tale.

Ori nu ai zis, ori mi-a scapat mie. Ce benzina folosesti? Nu ma intereseaza neaparat marca, dar valorile: 95/98/99.

Exista vreo recomandare in cartea masinii legata de carburant? Eu am diesel si ii pun intotdeauna sortimentul mai scump. De 2-3 ori am bagat mai ieftina si s-a simtit instant diferenta in accelerare.

Mersi anticipat.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate