Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Golf 7 facelift 2017 1.4 tsi
Last Updated: Jan 31 2024 19:39, Started by
cepy
, Jun 21 2017 10:04
·
11
#524
Posted 16 March 2018 - 15:09
Același prosop am luat și eu și e foarte okay. Absoarbe destul de bine apa.
|
#525
Posted 16 March 2018 - 18:56
@cepy, salut! ce fel de suspensie ai pe spate la motorizarea asta? Am facut azi o configuratie de highline cu acelasi motor ca al tau dar am uitat sa intreb daca e multilink sau cu bara de torsiune.
Sunt in dilema daca sa dau aproape 2000 euro in plus ptr 1.4 150cp sau 1.5 tot 150cp. Din ce am mai citit pe aici si ce mai zicea si @deenman motorul asta pare chiar ok. Eu vreau cutie DSG nu manuala |
#526
Posted 16 March 2018 - 19:27
Eu zic sa mergi pe 1.4 TSI 150cp, e un motor ajuns la maturitate, eventualele probleme au fost (sper) deja rezolvate. Motorul de 1.5 este nou, are tot 150cp, nu vad ce motiv ai sa risti cu el
|
#527
Posted 16 March 2018 - 19:42
Dilema mea este daca sa adaug cam 1800 euro pentru a merge de la 1.4tsi 125cp > 1.4 tsi 150cp (acum observ ca difera si cutia DSG7 impreuna cu 1.4 125cp vs 1.4 150 cp cu DSG simplu (fara7) presupun ca e versiunea veche de DSG
Noua DSg7 mi+a fost explicat ca e -uscata- si nu mai trebuie sa schimbi ulei si filtru |
#528
Posted 16 March 2018 - 19:56
Fara dsg7 uscata. Cele uscate la toti producatorii sunt slabe. Dsg6 e mai bun.
|
#529
Posted 16 March 2018 - 19:56
Eu zic ca merita 1800 euro pentru 1.4 TSI 150 CP cu DSG simplu. Nu am cautat detalii (nu m-a tentat Golf-ul cand am achizitionat masina), dar umblu des pe vwforum si desi nu am citit neaparat opinii rele in legatura cu DSG7, multi zic ca este de evitat. Sau ca este de preferat DSG6 (simplu?) fata de DSG7.
|
#530
Posted 16 March 2018 - 21:11
Acum nu stiu daca au omis ei acel 7 si poate de fapt sunt aceleasi cutii DSG. Nu stiu cum pot sa aflu de pe situl lor
|
#531
Posted 16 March 2018 - 21:52
atupi, on 16 martie 2018 - 21:11, said:
Acum nu stiu daca au omis ei acel 7 si poate de fapt sunt aceleasi cutii DSG. Nu stiu cum pot sa aflu de pe situl lor Si pe 1.4 125hp/150 hp cat si pe 1.5 150hp este aceeasi cutie DSG7. Mai jos raspunsul customer care-ului VW DE la intrebarea mea, ce cutie DSG este pe 1.5 150hp: "The 6-speed-direct shift gearbox (DSG) is suitable for powerful engines and torques of more than 250 Nm. The double clutch consists of two multi-plate clutches running in an oil bath. The 7-speed-DSG has two different specifications: - The small engines with a low torque of maximum 250 Nm has a dry gearbox without oil. - The high load engines with a high torque of maximum 600 Nm have a wet gearbox with oil." |
#532
Posted 16 March 2018 - 22:05
Aha, deci orice motorizare as alege cutia e aceeasi. Vad ca tot spune lumea ca sunt cutii problematice si sunt confuzat.
Am mai intrebat si mai sus, toate au multilink pe spate pe facelift? |
|
#533
Posted 16 March 2018 - 22:18
Din ce stiu eu da, toate au multilink pe spate. Si a mea cred ca are multilink, fiindca fata de posrsori de leon si octavia eu chiar nu simt ca susoensiile ar fii dure. Vin de pe un Renault, care cica au suspensiile mai moi si implicit nu simti denivelarile asa rau, dar mie-mi place mult mai mult la golf. Nu simt gropiile. Si asta a remarcat-o si un prieten care are octavia.
Eu oricum nu am vrut dsg. Si daca aveam bani de dsg nu as fii luat dsg. |
#534
Posted 16 March 2018 - 22:24
atupi, on 16 martie 2018 - 22:05, said:
Aha, deci orice motorizare as alege cutia e aceeasi. Vad ca tot spune lumea ca sunt cutii problematice si sunt confuzat. 4 ani ai garantie. Nu prea cred ca in 4 ani sa apara probleme la cutie. Dupa cei 4 ani o vinzi rapid, ca doar e VW si noua, romanilor, bag de seama ca ne cam place vw-ul |
#536
Posted 16 March 2018 - 22:36
Am facut drive test si cu 308 si cu 3008 si nu prea mi-au placut. 3008 chiar deloc.
Cu toate ca reprezentantul de la Peugeot ploiesti a fost jos palaria, cel mai bun agent.dupa ce mi-a facut oferta m-a sumat de 10 ori sa ma intrebe ce am mai vazut, ce mi-a placut, ce oferte am mai primit, sa-mi faca o oferta mai buna. |
#537
Posted 17 March 2018 - 00:20
cepy, on 16 martie 2018 - 22:18, said:
Din ce stiu eu da, toate au multilink pe spate. Si a mea cred ca are multilink, fiindca fata de posrsori de leon si octavia eu chiar nu simt ca susoensiile ar fii dure. Vin de pe un Renault, care cica au suspensiile mai moi si implicit nu simti denivelarile asa rau, dar mie-mi place mult mai mult la golf. Nu simt gropiile. Si asta a remarcat-o si un prieten care are octavia. Eu oricum nu am vrut dsg. Si daca aveam bani de dsg nu as fii luat dsg. Edited by andrew1980, 17 March 2018 - 00:21. |
|
#539
Posted 20 March 2018 - 07:33
Eu ma simt f bine in scaun, au un suport f bun lateral. Bine, eu sunt obisnuit cu Clio, unde daca iau curba mai tare trebuie sa ma inclin si eu cu tot cu masina si sa ma tin bine de volan )) la asta nu ma mai misc deloc. Bine, ajuta si faptul ca masina nu se mai inclina mai deloc. Sotia zice ca cu clio merg ca apucatul si o dau cu capul de geamuri, fiindca la inceput am tendinta sa iau curbele cum le iau cu golful:)))
|
#540
Posted 24 March 2018 - 11:25
Salut. Felicitari pentru masina. Am citit tot topicul, mai mult comentariile tale.
Ori nu ai zis, ori mi-a scapat mie. Ce benzina folosesti? Nu ma intereseaza neaparat marca, dar valorile: 95/98/99. Exista vreo recomandare in cartea masinii legata de carburant? Eu am diesel si ii pun intotdeauna sortimentul mai scump. De 2-3 ori am bagat mai ieftina si s-a simtit instant diferenta in accelerare. Mersi anticipat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users