Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Dacia Sandero Stepway 0.9 TCE Easy-R
#109
Posted 04 August 2018 - 12:51
ziua buna !
am venit cu promisiunea la cum am procedat ptr a viziona / deschide un film , un clip ...etc cei interesati isi pot arunca " un ochi" aici ; https://www46.zippys...RRgeE/file.html in continuare vin cu cateva completari , dupa ce se apasa pe " data" in stanga sus apare " menu " , daca apasam pe acesta o sa vedem ca in continuare o sa avem cateva submeniuri : Fisier , Vizualizare , Redare si Unelte , fiecare dintre ele au la randul lor alte submeniuri care ajuta la setarea " MediaNavu'lui " , el in fond si la urma urmei este un " devices" care ruleaza pe o platforma ( nu stiu sigur ) Linux , c-o fi Android , c-o fi altceva , la baza tot linux este . trebuie cat mai multa documentatie vis a vis de acest MediaNav , pentru inceput sunt convins ca acel bootlogo cu Dacia se poate schimba , chiar se poate personaliza astept vesti ce la cei interesati . Edited by andym02, 04 August 2018 - 12:54. |
#110
Posted 24 August 2018 - 20:40
seara buna !
zilele trecute am facut primul drum mai lung cu Stepway pe autostrada , in timpul mersului ( in treapta a-5-a ) la viteza de 110 - 120 km /h am observat o ........ ca atunci cand iei brusc piciorul de pe acceleratie , chestia asta durand cca 2 - 3 sec la intervale de cateva minute . un alt aspect mai putin placut este atunci cand " bagi " in viteza , exact specific Dacia , nici servo nu m-a dat pe spate comparativ cu alte modele la acelasi pret , plus ca este o masina f.rigida . in urma unor discutii purtate cu diversi posesori , se pare ca modelele facute pentru occident sunt peste cele facute ptr Ro , o fi , n-o fi ....doar vorbe , ATAT . |
#112
Posted 25 August 2018 - 08:37
andym02, on 24 august 2018 - 20:40, said:
seara buna ! zilele trecute am facut primul drum mai lung cu Stepway pe autostrada , in timpul mersului ( in treapta a-5-a ) la viteza de 110 - 120 km /h am observat o ........ ca atunci cand iei brusc piciorul de pe acceleratie , chestia asta durand cca 2 - 3 sec la intervale de cateva minute . un alt aspect mai putin placut este atunci cand " bagi " in viteza , exact specific Dacia , nici servo nu m-a dat pe spate comparativ cu alte modele la acelasi pret , plus ca este o masina f.rigida . in urma unor discutii purtate cu diversi posesori , se pare ca modelele facute pentru occident sunt peste cele facute ptr Ro , o fi , n-o fi ....doar vorbe , ATAT . |
#114
Posted 25 August 2018 - 14:26
ziua buna !
" M0sGerila " nu cred ca pilotul automat este cuplat , defapt de cand am luat masina n-am folosit asa ceva , nici n-am incercat sa-mi bag nasul . din ce-am citit p'aici : https://www.4tuning...., chiar trebuie sa studiez mai in amanunt problema , daca pe viitor doresc sa folosesc " cruise , pilot automat , tempomat ,sau cum s-o mai numi " , sincer nici nu prea m-ar interesa aspectul , sunt mult mai sigur atunci cand " simt masina " "MicroEdge" , nu vi se pare a fi rigida , simte si-o pietricica peste care trece , nu mai vb de crapaturi in asfalt , care la alte modele nici nu le miroase , despre servo ce pot spune , pe-o scara de la 1 la 10 s-ar incadra undeva la 7,5 >> tras de par <<< , Daewoo Cielo este mult peste , la capitolul servo . " Baxon " Quote Ti-ai ales-o, amu rabda ! Edited by andym02, 25 August 2018 - 14:38. |
#115
Posted 25 August 2018 - 15:30
Andy, sa nu mi-o iei in nume de rau dar nu prea am inteles ce vrei sa spui: Ce s-a intamplat? Merge cumva masina in suturi? Are pierderi de putere? Cand iei brusc piciorul din acceleratie dai in nas? Eu o am de un an si am mers si cu viteze mai mari si nu se intampla ce zici tu desi am transmisia asta robotizata despre care se zice ca te te dai huta cu ea. Am inteles ca nu este noua, vezi sa nu ai tu ceva probleme cu ea.
Ce inseamna rigida? Te zgaltaie la denivelari? Nu absoarbe bine gropile? Suspensiile la Stepway sunt un pic diferite fata de cele obisnuite tocmai a putea fi folosita fara probleme si pentru un off-road usor iar principala lor calitate ar trebui sa fie rezistenta. Verifica presiunea in pneuri, sa nu fie mai mare decat cea prescrisa. Sau poate esti tu obisnuit cu suspensii de genul celor de la Citroen C5? Este adevarat ca nu este insonorizare de top la ea iar zgomotul trenului de rulare, cand merge pe suprafete rugoase sau cu criblura, poate chiar deranja. La Loganul Diesel nu am problema asta si nu din cauza ca este mai bine insonorizata ci pur si simplu zgomotul de Diesel se aude atat de tare incat acopera orice altceva. La benzinara motorul de abia se aude si ies in evidenta zgomotele de la trenul de rulare. Cand spui servo te referi la servodirectie, nu? Este adevarat ca nu este electrica 100%, este GEPDA, se intareste la viteze mai mari de 60 km/h. Ce se intampla cand bagi in viteza? Nu intra, agata, caraie? Eu merg si cu un Logan manual, are 140.000 km si scoate zgomote doar cand sunt eu berbec si nu calc corect ambreiajul. Inainte sa iau Easy-R nu prea mi se intampla, acum o mai patesc cand trec de la robotizata la manuala. Inainte sa o cumperi nu ai incercat-o? A fost doar gasit, placut, luat? Cat despre pilotul automat sau Cruise Control sau cum vrei sa-i spui are doua functii si anume regulatorul de viteza si limitatorul de viteza. Nici mie nu-mi placea regulatorul (Cruise), mergeam mai mult cu limitatorul. Recunosc ca dupa ce l-am folosit ceva mai des mi-am schimbat radical parerea si acum il folosesc ori de cate ori am ocazia. Cat despre diferenta intre intern si export crezi ca mai isi permite cineva (din punct de vedere logistic) ca pe aceeasi linie de productie sa scoata masini de calitate diferita? Adica robotii care preseaza tabla, sudeaza sau vopsesc au "ordin" sa le faca mai proaste la intern? Sau personalul care monteaza diverse parti componente tine cont ca una merge in tara si alta aiurea in Europa? Sau poate lunea, cand oamenii vin fara chef la munca sau vinerea, cand trebuie sa plece in weekend, se fac doar masini pentru intern? Sau furnizorii interni si externi de piese componente au calitati diferite? Motoarele facute la noi sunt diferite pentru export? In Maroc se fac intr-adevar unele modele (Sandero, Sandero Stepway) pentru piata vest-europeana dar o buna parte din masini vin deja din Romania ca si kituri. Oare alea sunt de calitate mai buna? Cat despre Cielo pot sa spun cu mana pe inima ca a fost o masina excelenta. Pacat doar ca au cumparat tabla de caroserie tot de la Galati, ca si Dacia in primii ani ai Loganului. Edited by gabrieln2016, 25 August 2018 - 15:35. |
#116
Posted 26 August 2018 - 07:58
" gabrieln2016 "
Quote Cand spui servo te referi la servodirectie, nu ? Este adevarat ca nu este electrica 100%, este GEPDA, se intareste la viteze mai mari de 60 km/h. Ce se intampla cand bagi in viteza , nu intra, agata, caraie ? > vis a vis de " bagat" in viteza , nu caraie , nu agatza , ci pur si simplu am impresia ca nu este ca la alte auto cunoscute , adica la alte modele doar trebuie sa-i indici calea si se duce singura . multumiri userului gabrieln2016 care a facut o prezentare / comparatie in acest caz . P.S. am o intrebare , a incercat careva sa spele motorul la Stepway , daca DA , cu ce s-ar spala , ce anume ar trebui protejat ......cateva detalii . pe spate lumina ptr ceatza , este doar pe stopul din stanga ? multumesc anticipat ! Edited by andym02, 26 August 2018 - 08:02. |
#117
Posted 26 August 2018 - 13:52
"a incercat careva sa spele motorul la Stepway , daca DA , cu ce s-ar spala , ce anume ar trebui protejat"
Cu detergent de motoare de pe emag https://www.emag.ro/...6/pd/DQWZZ3BBM/, apa distilata sa nu ramana pete albe pe aluminiu (costa 5 lei 5 litri -asta ca sa nu inceapa sa sara unul si altul ca e o avere...) , o pensula si manual ! nu cu jet la spalatorie, cu rabdare si manual . Eviti ce vezi senzori cu sarme , eviti partea electronica de la alternator respectiv puntea de diode , locasele de bujii, bobina de inductie , cutia cu sigurante . Se spala suprafete mici si se limpezeste, daca este necesar se reia operatiunea . La spalatorie baga spuma , jet si ce da Domnul ...ca scrie mare "NU raspundem de defectiuni survenite spalarii motorului!" - vrei ? platesti, patesti si iar platesti . Acuma si tu ce ai vrea , servo ca la Fiat pentru subnutriti cu city blabla ca daca stranuti se schimba directia ? daca vrei sa-ti revi cauta pentru 3 zile un Aro 244 , mergi vreo 300km cu el si dupa treci pe Sandero , nu vei mai spune in viata ta ca merge greu directia . La cutie nu stiu ce ulei are dar la vechiul Logan dupa schimb cu NFJ plus aditiv lm mos2 e alta cutie inclusiv celebra caraiala la mersul inapoi a disparut . Edited by ldpe, 26 August 2018 - 13:54. |
#118
Posted 26 August 2018 - 18:24
andym02, on 26 august 2018 - 07:58, said:
P.S. am o intrebare , a incercat careva sa spele motorul la Stepway , daca DA , cu ce s-ar spala , ce anume ar trebui protejat ......cateva detalii . |
|
#119
Posted 26 August 2018 - 18:44
andym02, on 26 august 2018 - 07:58, said:
P.S. am o intrebare , a incercat careva sa spele motorul la Stepway , daca DA , cu ce s-ar spala , ce anume ar trebui protejat ......cateva detalii . andym02, on 26 august 2018 - 07:58, said:
pe spate lumina ptr ceatza , este doar pe stopul din stanga ? Edited by DannyMC, 26 August 2018 - 18:45. |
#120
Posted 27 August 2018 - 11:23
DannyMC, on 26 august 2018 - 18:44, said:
La toate masinile construite pentru circulatia pe dreapta stopul de ceata este doar pe stanga! Chiar si la alea germane!! andym02, on 25 august 2018 - 14:26, said:
.... nu vi se pare a fi rigida , simte si-o pietricica peste care trece , Attached Files |
#121
Posted 27 August 2018 - 12:38
Atunci cand sunt livrate, Daciile vin pe platforma cu rotile umflate la 2.5 bari. Redu la 2-2.1 bari, dupa cum e trecut pe usa soferului sau in manual.
|
#122
Posted 27 August 2018 - 18:31
"Daciile vin pe platforma cu rotile umflate la 2.5 bari"
Am avut 2,7 in toate 4 si m-am intors la Dacia sa intreb daca sunt bune suspensiile ca eu ma simt ca in ARO in spate , au dus masina langa standul de reglaje directie si au refacut presiunea , acolo au ei compresorul de aer (si cand reglezi directia trebuie umflate stas rotile) . Am luat un B&D cu afisaj digital si presetare presiune, este excelent, are si lanterna iar de 1-2 ori pe luna verific , e foarte important la consum, aderenta, stabilitate, uzura sa ai umflate corect rotile . De cand am pus gume noi (Michelin cc) scapa periodic cate 0,2-0,4 atm , poate asta e si ideea , le umfla la 2,7 sa se lipeasca de janta, eu banuiesc ca pe acolo scapa ca la ventil nu vad verificat electronic cu scuipinol Edited by ldpe, 27 August 2018 - 18:31. |
#123
Posted 27 August 2018 - 20:09
Dealerii ar trebui sa seteze presiunea nominala de functionare dupa coborarea de pe platforma si inainte de vanzare, dar din pacate se pare ca nici unul n-o face...
Poti sa incerci o umplere cu azot, scapa mult mai incet decat aerul, iar presiunea variaza mult mai putin cu schimbarile de temperatura. Edited by Wotan, 27 August 2018 - 20:11. |
|
#124
Posted 27 August 2018 - 20:22
Am un singur garaj langa mine ce umfla cu azot si cere ca nesimtitul 10lei/roata . Nu are instalatie de depresuizare, da jos aerul si baga azot , isi permite ca e singurul , iar cel mai apropiat e la cativa km de mine . Am avut o perioada dar s-au mai inmuiat si am bagat tot aer de la benzinarie .
|
#125
Posted 28 August 2018 - 12:33
salutare domnilor !
Daca tot ne-am apucat sa scoatem in evidenta fel de fel de aspecte placute sau mai putin placute , vin c-o intrebare , in momentul cand deschid una dintre usile masinii se aude un " bazait" ca si cum ar fi un transformator in priza , la domniile voastre este acest zgomot ? Dupa cum am mentionat masina nu este noua , a fost cumparata de fostul proprietar in iulie 2016 , iar in iulie 2018 a trecut la mine , cineva intreba in postarile anterioare daca am scurgeri la motor ...etc , nu sunt scurgeri , s-a tot depus praf , a prins si vreme umeda si s-a format un fel " de coaja" pe anumite furtune , o sa urmez sfatul lu' Idpe si-o sa cumpar acel detergent ptr motoare , cred c-o sa-i dau de cap . Partea proasta este ca in zona mea " Baragan " este fff mult praf , trebuie cel putin o data / luna sa-l aranjez . Edited by andym02, 28 August 2018 - 12:46. |
#126
Posted 28 August 2018 - 13:17
Cand se aude zgomotul motorul e pornit sau oprit, rotile sunt drepte sau virate?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users