Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Toyota Yaris Hybrid 2017 1,5 VVT-I LUNA

- - - - -
  • Please log in to reply
1870 replies to this topic

#271
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
Salutare.
ODO 1650 KM.
De rau: nu am rezolvat numărul spate și mă zbârnâie la greu pe drumurile rele. Scaunele au ceva "ciudat" - de fiecare dată când conduc ML ul *mi se par naspa. ...După o zi de condus reintra în limite acceptabile.
De bine: consumul a rămas la 4,5-4,6 % în ciuda climei pornite mereu și a mersului meu mai grăbit ca de obicei. Am unele drumuri cand efectiv bag gaz la maxim...și consumul ajunge pana la 7-9% .....dar e vorba de bucăți de 4-5 km. Grosul este reprezentat de km parcurși cu consumuri intre 3,5 -4,7%.
Sunt convins că la iarna o sa fie consumul mediu mult mai mare din cauza nevoii de a se încălzi motorul. ....probabil +2lt% ....rămâne sa vedem.

#272
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
mi-am dat cuvântul că nu voi mai critica mașina, deși mă mănâncă degetele :)))

#273
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 m6d, on 10 iulie 2017 - 23:04, said:

De rau: nu am rezolvat numărul spate și mă zbârnâie la greu pe drumurile rele.
Eu am rezolvat problema cu asa ceva ( suport pasla mobila), am lipit pe spate nr spre margine.Am 6 ani de cand le-am montat si nicio problema pana acum.

Attached Files


Edited by cata, 11 July 2017 - 08:49.


#274
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007
corect!!!!!!!
Buna idee, Merci.

#275
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Buna ziua. Cum mai stai cu consumul?

#276
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

 edi10000, on 09 iulie 2017 - 16:18, said:

Mai pun o foto: acum sunt 2 in familie...Una are aproape 1.000 km, cealalta in jur de 400 km. Consum la prima 4.2%, a doua 4.6%.

Daca mi se pare urat modelul asta, inseamna ca am imbatranit? :D

#277
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Gusturile nu se discuta. Masina imi place foarte mult, este altceva fata de orice model normal Toyota. Consumul mediu a scazut la 4.3%, dar am perioade pe DN1 si cu 2.8%.

Edited by edi10000, 24 July 2017 - 11:13.


#278
m6d

m6d

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,135
  • Înscris: 12.10.2007

 bobalex18, on 10 iulie 2017 - 23:37, said:

mi-am dat cuvântul că nu voi mai critica mașina, deși mă mănâncă degetele Posted Image))
Hai man  baga mare , nu te abține ca poți face icter.  Cat timp suntem civilizați,  nimeni nu se supără dacă ne mai tachinaM câte un pic.
  Mie personal mi-e dor de trotineta, sunt de aproape 10 zile la mare și am avut și Thule ul cu mine....consum pe autostrada spre 12-14%.

#279
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 m6d, on 24 iulie 2017 - 14:57, said:

Hai man  baga mare , nu te abține ca poți face icter.  Cat timp suntem civilizați,  nimeni nu se supără dacă ne mai tachinaM câte un pic.
  Mie personal mi-e dor de trotineta, sunt de aproape 10 zile la mare și am avut și Thule ul cu mine....consum pe autostrada spre 12-14%.
Posted Image))) mă abțin mă abțin mă abțin.
Spun doar cu o altă mașină cu motor simplu, pusă pe gpl va consuma mai puțin și va polua mai puțin. Și nu vei apăsa pe pedală cu puterea unei frunze Posted Image)))

Dacă ai fi plecat cu yaris încărcat tot cât ai pus în ML-ul și ai fi condus în același stil...cred că sărea de 12-14 Posted Image))

P.S.: grea viață și pe tine...10 zile la mare.....mai greu de atât nu îmi închipui decât să fii singur cuc Posted Image)))

Până la urmă asta e părerea mea, că tehnologia de pe yaris nu este fiabilă în condițiile în care mașina nu oferă niciun confort și acele rezultatele se obțin doar dacă mergi într-un anume fel cu mașina.  La mers normal, scoate rezultate similare cu cele din clasă (care oferă un pic mai mult confort). DIn punctul meud e vedere, Toyota hibrid este doar marketing.

iar am pornit pe cărări aiurea... :))))

Edited by bobalex18, 24 July 2017 - 15:14.


#280
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Hi hi ..sa vezi ce confort iti ofera cand mergi cu ea pe stradutze inguste, cand intorci dintr o miscare, cand parchezi ... sau cum zice nevasta: "la Audi tot mai simti cand schimba vitezele".
La drum lung e alta poveste ..

#281
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Mie mi se pare o minciuna de marketing frumos ambalata diesel-ul modern. Nu-i neg calitatile (cuplu in primul rand), dar datorita normelor de poluare consuma mult mai mult decat mint producatorii si in plus fiabilitatea este la pamant, indiferent de marca.  Am condus in ultimul an pentru 3 zile (de vineri pana luni):
- Passat 2.0 TDI  DSG 240 CP si lua 12,8% in oras si mai putin de 8,5% la drum lung eu nu am vazut la masina aia;
- Ford Mondeo 2.0 TDCI cutie automata, 180 CP am avut consum de 8.7% pe drumuri extraurbane si am mers legal (+10 km peste limita), in Bucuresti lua 11%;
- Passat 2.0 DSG 150 CP lua 7.5% in extraurban;
- Mercedes Benz E Classe 190  CP, 4 matic,  automata- 9,7%, preponderent extraurban;
- Skoda Superb 2.0 TDI manuala 150 CP- 8,2%;
- singurul care a avut un consum redus (dar mai mare decat in carte) a fost un Passat 1.6 TDI de 120 CP manual care a luat 5.7%.
O sa spuneti ca nu este relevant. Pentru mine a fost...Am vrut sa-mi schimb Golf-ul benzina cu un diesel plecand de la "vocea lumii" si m-a trezit realitate. Pai cu Golf-ul aveam 6.1-6.3% in Bucuresti, ce rost avea sa schimb cu o clasa mai mare care consuma mult mai mult?

Edited by edi10000, 24 July 2017 - 16:36.


#282
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,498
  • Înscris: 13.09.2016

 edi10000, on 24 iulie 2017 - 16:35, said:

Mie mi se pare o minciuna de marketing frumos ambalata diesel-ul modern. Nu-i neg calitatile (cuplu in primul rand), dar datorita normelor de poluare consuma mult mai mult decat mint producatorii si in plus fiabilitatea este la pamant, indiferent de marca.  Am condus in ultimul an pentru 3 zile (de vineri pana luni):
- Passat 2.0 TDI  DSG 240 CP si lua 12,8% in oras si mai putin de 8,5% la drum lung eu nu am vazut la masina aia;
- Ford Mondeo 2.0 TDCI cutie automata, 180 CP am avut consum de 8.7% pe drumuri extraurbane si am mers legal (+10 km peste limita), in Bucuresti lua 11%;
- Passat 2.0 DSG 150 CP lua 7.5% in extraurban;
- Mercedes Benz E Classe 190  CP, 4 matic,  automata- 9,7%, preponderent extraurban;
- Skoda Superb 2.0 TDI manuala 150 CP- 8,2%;
- singurul care a avut un consum redus (dar mai mare decat in carte) a fost un Passat 1.6 TDI de 120 CP manual care a luat 5.7%.
O sa spuneti ca nu este relevant. Pentru mine a fost...Am vrut sa-mi schimb Golf-ul benzina cu un diesel plecand de la "vocea lumii" si m-a trezit realitate. Pai cu Golf-ul aveam 6.1-6.3% in Bucuresti, ce rost avea sa schimb cu o clasa mai mare care consuma mult mai mult?

sI cand te-ai trezit era dimineata, stim. Posted Image) Absolut toate consumurile date de tine sunt aberante, pana si Golful care ia 6 in Bucuresti. Posted Image)) Doar ca sunt la extreme.
E-ul sa ia 10 la suta extraurban poate doar daca ai mers cu 240 pe autostrada. Posted Image) Skoda 8.2... Posted Image)
Hybridele sunt o alternativa pt cine merge mult in oras si e mai zen de fel.
Cat despre fiabilitatea asta la pamant cum zici tu, aberezi puternic, iti dai seama probabil si tu.

ps: intamplator are varul meu Tiguan 2.0 tdi 240 cai care e mai greu si neaerodinamic  si nu consuma 9 extraurban decat daca mergi cu 180 200. Deci las-o balta ca aberezi. :))

Edited by cavaliere, 24 July 2017 - 16:54.


#283
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Bine, fie ca tine. Eu aberez si tu nu le-ai condus...

#284
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
Consumul il faci pe cateva mii de km, nu pe 3 zile ...de ex Audi a4 2 tdi dsg 7 break am 5,7% consum mixt pe ultimii 15000 km. Mai depinde si din ce an erau masinile alea care le ai inchiriat, in ce tara ...etc

#285
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Nu le-am inchiriat. Sunt masinile importatorilor, trebuie sa stii pe cine trebuie. Probabil ca o sa scada consumul, masinile aveau intre 1-5000 km.

#286
cris26

cris26

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 568
  • Înscris: 08.03.2015
:)

#287
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

 cris26, on 24 iulie 2017 - 16:00, said:

Hi hi ..sa vezi ce confort iti ofera cand mergi cu ea pe stradutze inguste, cand intorci dintr o miscare, cand parchezi ... sau cum zice nevasta: "la Audi tot mai simti cand schimba vitezele".
La drum lung e alta poveste ..
în oraș îți oferă aceeași relaxare ca oricare altele din clasa sa. Smart-ul este cel mai ușor de parcat iar restul din clasa yaris sunt similare. doar că unele îți oferă un pic mai mult confort și mai puțin marketing.

 edi10000, on 24 iulie 2017 - 16:35, said:

Mie mi se pare o minciuna de marketing frumos ambalata diesel-ul modern. Nu-i neg calitatile (cuplu in primul rand), dar datorita normelor de poluare consuma mult mai mult decat mint producatorii si in plus fiabilitatea este la pamant, indiferent de marca.  Am condus in ultimul an pentru 3 zile (de vineri pana luni):
- Passat 2.0 TDI  DSG 240 CP si lua 12,8% in oras si mai putin de 8,5% la drum lung eu nu am vazut la masina aia;
- Ford Mondeo 2.0 TDCI cutie automata, 180 CP am avut consum de 8.7% pe drumuri extraurbane si am mers legal (+10 km peste limita), in Bucuresti lua 11%;
- Passat 2.0 DSG 150 CP lua 7.5% in extraurban;
- Mercedes Benz E Classe 190  CP, 4 matic,  automata- 9,7%, preponderent extraurban;
- Skoda Superb 2.0 TDI manuala 150 CP- 8,2%;
- singurul care a avut un consum redus (dar mai mare decat in carte) a fost un Passat 1.6 TDI de 120 CP manual care a luat 5.7%.
O sa spuneti ca nu este relevant. Pentru mine a fost...Am vrut sa-mi schimb Golf-ul benzina cu un diesel plecand de la "vocea lumii" si m-a trezit realitate. Pai cu Golf-ul aveam 6.1-6.3% in Bucuresti, ce rost avea sa schimb cu o clasa mai mare care consuma mult mai mult?
glumești!!!
pe un forum al unui producător german, este o skoda superb 2.0 tfsi (benzină) cu 220 de cai. proprietarul nu o menajează absolut deloc. Consumul pe mii de km este 8.0l/100km. Consumurile date de tine sunt pentru distanțe în care s-a mers în teste, nu tare ci în teste. Teste de accelerație, teste pe reprize etc. Și stai liniștit, consumă mai puțin decât japonezele.


 cavaliere, on 24 iulie 2017 - 16:52, said:

sI cand te-ai trezit era dimineata, stim. Posted Image) Absolut toate consumurile date de tine sunt aberante, pana si Golful care ia 6 in Bucuresti. Posted Image)) Doar ca sunt la extreme.
E-ul sa ia 10 la suta extraurban poate doar daca ai mers cu 240 pe autostrada. Posted Image) Skoda 8.2... Posted Image)
Hybridele sunt o alternativa pt cine merge mult in oras si e mai zen de fel.
Cat despre fiabilitatea asta la pamant cum zici tu, aberezi puternic, iti dai seama probabil si tu.

ps: intamplator are varul meu Tiguan 2.0 tdi 240 cai care e mai greu si neaerodinamic  si nu consuma 9 extraurban decat daca mergi cu 180 200. Deci las-o balta ca aberezi. Posted Image)

Hibridele sunt încă o poveste frumos îmbrăcată cu aplicabilitate foarte redusă.
Peugeot 508 hibrid - consum similar cu cele din gamă
Ford 2.0 hibrid - consum ușor mai mic decât varianta normală dar tot similar cu cel din gamă.
q5 hibrid - consum mai mare chiar decât varianta normală.
toyota hibrid: consum similar cu masinile franțuzești fără tehnologii hibrid.
Opel Ampera plug-in: consum prea mare pentru performanțele oferite.
Honda hibrid: consum mai mare decât altele din gamă fără hibrid.

repet, susțin evoluția tehnologică și eficiența energetică. în viața de zi cu zi ofer finanțări în acest domeniu da nu pot să iau o gogoașă de marketing și să zic că așa e...

 cris26, on 24 iulie 2017 - 18:41, said:

Consumul il faci pe cateva mii de km, nu pe 3 zile ...de ex Audi A4 2 tdi dsg 7 break am 5,7% consum mixt pe ultimii 15000 km. Mai depinde si din ce an erau masinile alea care le ai inchiriat, in ce tara ...etc

Consumul în face cum vrea el, nu îl deranja. Dacă te chinui să scoți consumurile alea pe 500 de km și nu poți.

 edi10000, on 24 iulie 2017 - 18:48, said:

Nu le-am inchiriat. Sunt masinile importatorilor, trebuie sa stii pe cine trebuie. Probabil ca o sa scada consumul, masinile aveau intre 1-5000 km.

eu mă bucur că ai avut curaj să cumperi o mașină non-conformistă. Și eu am fost interesat de ea. dar hai să îi vedem limitele și să nu ne lăsăm duși de marketing

#288
Ford3

Ford3

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,215
  • Înscris: 25.06.2017

 bobalex18, on 25 iulie 2017 - 00:28, said:


toyota hibrid: consum similar cu masinile franțuzești fără tehnologii hibrid.


La asta vad consumuri in oras de 4,5%. Da tu exemplu de masina frantuzeasca sau orice marca care iti consuma atata in oras.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate