Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Audi A4 B9 quattro Cuvéesilver
#577
Posted 27 October 2017 - 19:33
MembruAnonim, on 27 octombrie 2017 - 19:19, said: Vezi mașina lui bobalex? E identica. Pânã și culoarea. Doar cã a mea e de obicei mai curata, deoarece o conduce soția care e maniaca cu curatenia! |
#578
Posted 27 October 2017 - 19:36
A mea îsi spalã sigura masina odatã pe lunã si o aspira la 2 zile! Si odatã pe lunã o duce si la spãlãtorie. Adevãrul e cã copiii fac mizerie zilnic in masinã si e nevoie!
Edited by MembruAnonim, 27 October 2017 - 19:38. |
#579
Posted 27 October 2017 - 21:38
Apropo de spalat azi pustiul meu a plans in hohote ca nu a putut merge sa spalam masina impreuna, era pedepsit de maica sa . Tare i mai place sa arunce cu spuma peste tot ...
In legatura cu preturile romanul inca nu se pacaleste caci cumpara mult second, stati sa vedeti cand o sa explodeze si prin Romania locatia pe termen lung ca p afara, cand o sa creasca pretul prin reprezentante cu muncit 35 h/ sapt etc. Interesant e ca preturile la masinile noi is ceva mai scazute in Romania dar nu si la astea premium (de ex la skoda si pretul de pornire si optionalele s mai ieftine, la Audi nu era diferenta), cel putin cand cautam eu acu cateva luni.. Edited by cris26, 27 October 2017 - 21:40. |
#580
Posted 27 October 2017 - 22:37
MembruAnonim, on 27 octombrie 2017 - 18:46, said:
totusi cred ca nu e asa, nu reuseste Ford deloc sa se apropie de premium. Tot incearca cu vignale dar o fiesta de 20k nou fie ea si vignale nu e chiar o masina care sa mi o doresc. Premium inca rămâne premium si o sa scoatem bani buni din buzunar si astia isi vor permite sa puna 3% pe an ca asa e in tenis, io doare la bascs si noua ne plac troacele lor. Nici nu o sa se apropie prea curand. Multi bani intra in interiorul premium, materiale mai bune, mai mult timp petrecut in cercetare. Incearca VW, am mers cu un Golf 7 GTI si era f bine antifonat, materiale de calitate etc. Sau, hai sa o punem altfel, nu era de 2 ori mai naspa decat C-ul meu |
#581
Posted 28 October 2017 - 00:18
figo1988, on 27 octombrie 2017 - 22:37, said: Nici nu o sa se apropie prea curand. Multi bani intra in interiorul premium, materiale mai bune, mai mult timp petrecut in cercetare. Incearca VW, am mers cu un Golf 7 GTI si era f bine antifonat, materiale de calitate etc. Sau, hai sa o punem altfel, nu era de 2 ori mai naspa decat C-ul meu |
#582
Posted 28 October 2017 - 00:46
tfmercedez, on 28 octombrie 2017 - 00:18, said:
O buna bucata din pret merge pe sigla. Si asta spune tot. Gura lumii conteaza. Degeaba exista "premium" de la Lexus, Infinity, Acura etc. Te urci într un lexus de 48k plus tva is300h de ex si prima întrebare care ti o pui e ce naiba e cu bordul asta copiat dupa casetofoane din anii 90? Scaunele nu-s prea ok, motorul trage daca il duci in turatii mai mari, ce naiba is cu butoanele de la Toyota aici? Si apoi e doar tractiune spate cand la aceasi bani la audi, BMW ai xdrive sau quattro permanent. Parca nu e premium ul ala nemtesc cu care suntem obisnuiti si parca Audi nu pune butiane de VW golf pe a4. Edited by MembruAnonim, 28 October 2017 - 00:46. |
#583
Posted 28 October 2017 - 01:03
figo1988, on 27 octombrie 2017 - 22:37, said: Nici nu o sa se apropie prea curand. Multi bani intra in interiorul premium, materiale mai bune, mai mult timp petrecut in cercetare. Incearca VW, am mers cu un Golf 7 GTI si era f bine antifonat, materiale de calitate etc. Sau, hai sa o punem altfel, nu era de 2 ori mai naspa decat C-ul meu Stii ca eu cand dau exemplu de masina scumpa pt ce ofera si care e moartea pasiunii la design apoi la golf ma refer da? Stii ca l am pe fostul de la munca la vanzare, m-am suit dupã 3 luni sa il aduc acasa. Putin mi-a lipsit sa imi tai venele cand m-am urcat in el. Masina mai deprimanta la interior mai rar. E un dric inauntru si sa vezi de nu il dau cu 6500 ca popa. Minim. Mie un Ford focus corect echipat imi place de 1000 ori mai mult chiar daca inca n-au renuntat la acele alea albastre cu plastic de cutie lucioasa de iti pui tu in frigider untul... in schimb la focus au stricat cutia intre generații... au facut cursa mai lunga. E mai ok automata acum. Au pus si softul de mustang pe display, scaunele sunt f confortabile, volanul ala de piele e ok... doar ca nu bagi mai nimic in sedan ca are 40 cm gaura aia... te chinui cu o geanta de transatlantic. De aia Audi ramane premium, chiar daca e mai fada la exterior. Totul e mult mai gandit si mai practic. Efectiv cand te urci la volan totuk ti e la indemana, vezi ca aia s-au gandit ca sa ai un confort sporit si sa nu cauti aiurea butoanele. Cred ca s-au gandit mult daca sa lase si butonul ala mic de volum de langa schimbãtor. .. cu el poti da mai tare dar si schimba posturile. Sa mor daca la drum lung eu nu il folosesc exact pe ala cand iti odihnesti mana... Dar tot am impresia ca un a4 de azi costa cat un 911 acun 20 ani. Mai da-o in ma-sa de treaba ca nu s-a dubkat venitul pe afara |
#584
Posted 28 October 2017 - 08:07
tfmercedez, on 28 octombrie 2017 - 00:18, said:
O buna bucata din pret merge pe sigla. Si asta spune tot. Gura lumii conteaza. Degeaba exista "premium" de la Lexus, Infinity, Acura etc. Evident, dar nici firmele non-premium nu vin cu masini care sa concureze, ma refer la ce ma intereseaza pe mine. Daca vrei o masina de clasa medie f sportiva nu ai alternativa in afara de: Jaguar XE, BMW M3, Audi ®S4 sau Mercedes C AMG. MembruAnonim, on 28 octombrie 2017 - 01:03, said:
Stii ca eu cand dau exemplu de masina scumpa pt ce ofera si care e moartea pasiunii la design apoi la golf ma refer da? Stii ca l am pe fostul de la munca la vanzare, m-am suit după 3 luni sa il aduc acasa. Putin mi-a lipsit sa imi tai venele cand m-am urcat in el. Masina mai deprimanta la interior mai rar. E un dric inauntru si sa vezi de nu il dau cu 6500 ca popa. Minim. Ala e Golf 6, nu? Uite cum arata un 7 GTI la interior: http://images.carico...2_2560x1440.jpg . Hai ca nu e rau, chiar daca un pic fad |
#585
Posted 28 October 2017 - 08:43
tfmercedez, on 28 octombrie 2017 - 00:18, said:
O buna bucata din pret merge pe sigla. Si asta spune tot. Gura lumii conteaza. Degeaba exista "premium" de la Lexus, Infinity, Acura etc. MembruAnonim, on 27 octombrie 2017 - 18:46, said:
... nu reuseste Ford deloc sa se apropie de premium. Tot incearca cu vignale dar o fiesta de 20k nou fie ea si vignale nu e chiar o masina care sa mi o doresc. Premium inca rămâne premium si o sa scoatem bani buni din buzunar si astia isi vor permite sa puna 3% pe an ca asa e in tenis, io doare la bascs si noua ne plac troacele lor. Premium in clasa mica ?!?!? Pai ce vorbim ... Cu Mondeo e altceva, iar unul Vignale sta cu brio dpdv al interiorului langa tripleta nemteasca. Cred ca si la fiabilitate e tot acolo. Problemele reale sunt tehnica si sigla. |
#586
Posted 28 October 2017 - 09:29
PS: BMW e listata pe bursa si isi publica absolut toate datele financiare, pe ce se cheltuie banii, unde se investesc, ce marja de profit au, nu e ca si cum mai cheltuie 1k de euro in plus per masina, dar pot sa puna pret dublu. Marjele de profit sunt asemanatoare.
|
|
#587
Posted 28 October 2017 - 10:06
mufasa, on 28 octombrie 2017 - 08:43, said:
Fiesta = clasa mica. Premium in clasa mica ?!?!? Pai ce vorbim ... Cu Mondeo e altceva, iar unul Vignale sta cu brio dpdv al interiorului langa tripleta nemteasca. Cred ca si la fiabilitate e tot acolo. Problemele reale sunt tehnica si sigla. Era un ex de vignale la ce pret e scoasa. Fiesta de 20k mi se pare o absurditate. Apropo, ca te stiu cu banii in buzunar spune-mi, tu ai da 45k (e incl tva) pe un mondeo vignale, nu ti se pare de-a dreptul aberant? Sunt 45.000 euro, pret de un studio modest, in centru. Si aici si la sofia. Asta vreau sa subliniez, astia cu mașinile cred ca au sarit putin calul. Pretul nu mai reflecta realitatea, si noi muncim pt ele... cate luni sa strang sa imi iau unul? figo1988, on 28 octombrie 2017 - 08:07, said: Ala e Golf 6, nu? Uite cum arata un 7 GTI la interior: http://images.carico...2_2560x1440.jpg . Hai ca nu e rau, chiar daca un pic fad Si chiar in echiparea asta care costa probabil cu 10.000 euro peste majoritatea golfurilor vandute in lume tot arata ca in loc de rugaciune la care mai lipseste lumanarea. Cat o fi asta? Un cinstit 2.0 tdi, cu echiparea asta de top? Sare de 40k? Bani de seminte. Tu poate ii strangi mai repede da eu depu ceva eforturi sa pun mana pe ei... chiar nu s o suma de ignorat si sa mor daca nu mananc carne la fiecare masa... Poza belea. Di la mine e la fel. Iti vina sa iti tai venele pe lung... pe lat e prea putin pt explozia asta de culoare si rafinament. 2017_volkswagen_golf_35_1024x768.jpg 96.67K 69 downloads |
#588
Posted 28 October 2017 - 13:19
Era o statistica pe nush pe unde ca tre sa ne luam masina de 6 x salariul lunar, vrei golf de 40 mii, faceti voi calculul
|
#590
Posted 28 October 2017 - 14:00
Cristimate are o schimbare im cariera si e mai coleric perioada asta
|
#591
Posted 28 October 2017 - 14:55
cepy, on 28 octombrie 2017 - 13:49, said: Cristimate, iar exagerezi. Poate ai dreptate cand compari Audi cu golf, dar cand compari focus cu golf aberezi destul de mult. cris26, on 28 octombrie 2017 - 13:19, said: Era o statistica pe nush pe unde ca tre sa ne luam masina de 6 x salariul lunar, vrei golf de 40 mii, faceti voi calculul Regula americana. Tot nu meritã nici un golf 40.000. E golf, masina poporului nu a bogatilor... |
|
#593
Posted 28 October 2017 - 15:00
#594
Posted 28 October 2017 - 15:51
Crezi ca nu-mi convenea sa iau focus in loc de golf? Numai ca avea ceva minusuri fata de golf si nici un plus la acelasi pret. Spatiu mult mai mic in interior si in fata si-n spate, portbagaj mai mic, plastic mai prost, bordul care zici tu ca e urat la golf, e si mai urat la Ford. Antifonare mai proasta. Tinuta de drum se zice ca e mai buna la focus dar eu nu am simtit-o. ( am facut 3 drive testuri cu focus si 2 cu golf).Finantarea cea mai buna o au cei de la vag. Ce plusuri are focus fata de golf?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users