Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Contabilitate Freelancing

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
Ionutunoi1

Ionutunoi1

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 08.04.2017
Buna seara,
Ma puteti ajuta si pe mine cineva cu un raspuns ?

Doresc sa lucrez ca freelancer pe site-uri gen Upwork, Freelancer etc.. , o sa ma inregistrez ca PFA sau SRL si ar urma sa fiu platit prin intermediul Paypal prin cont bancar, practic lucrez pentru site , el o sa imi trimita banii
Exista vreo modalitate sa emit facturi gen direct cand imi retrag banii , fara sa facturez fiecare client cu care lucrez deoarece sunt foarte multi din toate lumea care o sa comande si poate nu sunt toti dispusi sa imi dea toate detaliile .
Este cineva care a trecut prin aceasta situatie imi poate oferii un raspuns concret fie prin mesaj privat sau la acept post . As aprecia enorm .

Va multumesc frumos , o seara buna !

#2
LukRo

LukRo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,854
  • Înscris: 23.10.2015
Pfuai... asta te tine pe tine in loc, puhoiul de clienti care o sa navaleasca pe tine si nu o sa le tii piept in emiterea de facturi...

Stai linistit, banii ii iei de la intermediar (Upwork), nu de la clientul final.

#3
sSorsy

sSorsy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,360
  • Înscris: 24.03.2017
Nu-i nevoie sa platesti taxele, mai intai sunt bogatasii ce trebuie controlati

#4
Ann0nyym0us

Ann0nyym0us

    Arrogant bastard