Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Recomandare bormasina cu acumulatori
#38
Posted 25 February 2017 - 20:03
conexiuni2007, on 25 februarie 2017 - 13:36, said:
Parkside... Makita , Bosh , si pot sa spun ca am luat o mare teapa cu ele . Nu numai ca au fost f. scumpe dar s-au stricat dupa niste lucrari banale fara sa le solicit excesiv Ceva nu e bine in ceea ce spui . Am un Maktec (puiul lui Makita) masina de gaurit cu percutie mecanica , mandrina de 10mm - ce fac eu cu ea nici proiectantul nu a visat , rupe un bosch verde iar pretul e mai mic cu 15% din cauza ca la noi nu se stie de aceasta marca si se prefera bosch . Am si un rotopercutor pe acumulator de 18v de la parkside, merge bine pentru montat un candelabru dar la petreceri de zid nimic nu sta in fata la makita hr - deci atentie la scula si operatiune ! nu petreci zid cu roto sds pe acumulator de 18 v si burghiu de 24 mm si nici nu te chinui sa dai gauri de fi 6 mm in tavan cocotat pe o masa cu masini grele daca ai posibilitatea sa folosesti unul pe acumulator , la 2-4 gauri merge . Daca ai luat makita de 10,2v si ai bagat holsuruburi in stalpi de lemn de 10 cm lungime normal ca ai luat o scula prea fina . |
#39
Posted 25 February 2017 - 23:27
loock, on 25 februarie 2017 - 00:32, said: Pt seria G exista TD127DZ care e acum la 310 lei la acelasi magazin la care ai pus link. |
#40
Posted 25 February 2017 - 23:52
shymano, on 25 februarie 2017 - 23:27, said:
Cu putin noroc, se gaseste chiar si mai ieftin ... https://www.sculepri.../produs/td127dz ai idee cat costa separat acumulatorul si incarcatorul? Edited by arg, 25 February 2017 - 23:56. |
#41
Posted 26 February 2017 - 00:11
Pai normal ca e fara ac la asa pret, se presupune ca deja le are. Daca nu, incarcator gaseste pe olx cu 150. Dar acumulatori ar fi indicat sa ii cumpere noi si is cam scumpi. Unul de 3 Ah e pe la 200 de lei. Mare grija de la cine ii luati. Daca is prea ieftini, sigur nu-s originali. Si cautati variantele "B" care sunt mai noi si au indicator de stare
|
#42
Posted 26 February 2017 - 00:54
arg, on 25 februarie 2017 - 23:52, said: ieftin: 269lei "Fara acumulator si incarcator in setul de livrare!" ai idee cat costa separat acumulatorul si incarcatorul? La cat muncesc eu cu ea/ele, pe acumulatori ii omoara timpul, nu munca propriu-zisa. Oricum, eu nu lucrez in asa hal incat sa am nevoie de scule pe acumulatori, probabil imi pot face treaba (ocazionala) cu cele pe fir fara probleme. Asta (Makita) a fost luata asa, la ambitia piticilor de pe creier. Edited by shymano, 26 February 2017 - 01:02. |
#43
Posted 26 February 2017 - 01:08
@shymano
Corect iau 5 scule cu acelasi acumulator si cand am ceva de facut constat ca a decedat singurul acumulator iar unul nou costa 250lei.... Nu crezi ca mai bine iau ceva cu fir? p.s. initiatorul avea probleme cu biti prosti si voi vb de makita cu impuls cu strangere de 140Nm..... http://www.lidl.ro/r...Detail&id=67179 Edited by arg, 26 February 2017 - 01:08. |
#44
Posted 26 February 2017 - 01:13
Am 2 acumulatori ...
Pentru mine, scula cu acumulatori a fost un moft ... inca ma intreb daca am nevoie neaparata de asa ceva, la viitoarele achizitii. I-am recomandat si biti bunicei, eu ii am pe cei de la COBIT. Pana acum i-am folosit cu spor, fara a-i strica. In principal, treaba e sa folosesti bitul potrivit. Edited by shymano, 26 February 2017 - 01:15. |
#45
Posted 26 February 2017 - 01:31
gerbil a zis ca are un buget de 300lei
Mai e ceva, totusi poate sa cumpere doar un acumulator nou si bun daca bormasina actuala nu e chiar cea mai ieftina pocnitoare. |
#46
Posted 01 March 2017 - 18:14
xilo, on 25 februarie 2017 - 20:03, said:
Nu pot a intelege ce spui . Ceva nu e bine in ceea ce spui . Am un Maktec (puiul lui Makita) masina de gaurit cu percutie mecanica , mandrina de 10mm - ce fac eu cu ea nici proiectantul nu a visat , rupe un bosch verde iar pretul e mai mic cu 15% din cauza ca la noi nu se stie de aceasta marca si se prefera bosch . Am si un rotopercutor pe acumulator de 18v de la parkside, merge bine pentru montat un candelabru dar la petreceri de zid nimic nu sta in fata la makita hr - deci atentie la scula si operatiune ! nu petreci zid cu roto sds pe acumulator de 18 v si burghiu de 24 mm si nici nu te chinui sa dai gauri de fi 6 mm in tavan cocotat pe o masa cu masini grele daca ai posibilitatea sa folosesti unul pe acumulator , la 2-4 gauri merge . Daca ai luat makita de 10,2v si ai bagat holsuruburi in stalpi de lemn de 10 cm lungime normal ca ai luat o scula prea fina . Si eu am niste scule mai nepretentioase de la parkside, dar astea se vede clar ca joaca in alta liga , aceea de low cost. Insa mereu prefer makita si bosch, am preferat totusi bosch pt mine acasa, cu toate ca la munca am makita. Singura diferenta e ca makita mi se pare mai soft, gandita mai mult pentru durabilitate in timp, pe cand bosch-ul pare un pic mai agresiv, mai fortos. Totusi diferenta este mica, se copie una pe alta... |
|
#47
Posted 04 March 2017 - 14:44
kreeper, on 01 martie 2017 - 18:14, said:
Si eu am niste scule mai nepretentioase de la parkside, dar astea se vede clar ca joaca in alta liga , aceea de low cost. Insa mereu prefer makita si bosch, am preferat totusi bosch pt mine acasa, cu toate ca la munca am makita. Singura diferenta e ca makita mi se pare mai soft, gandita mai mult pentru durabilitate in timp, pe cand bosch-ul pare un pic mai agresiv, mai fortos. Totusi diferenta este mica, se copie una pe alta... E ciudat ce povestesti, pt. ca am auzit pana acum pareri diametral opuse. Probabil compari scule din clase diferite de putere, chestie care nu se face... E ciudat mai ales ca majoritatea sculelor Makita sunt industriale si "suparate", mai agresive, in timp ce Boschurile sunt mai finutze, cu un control ceva mai fin al turatiei si mai silentioase, dar nu sunt industriale ci doar Pro/semi-pro, cu diverse clase care variaza de la light duty la heavy duty. Comportamentul depinde mult si de model si obisnuinta. De ex. sunt scule care au turatie mai mare si altele mai mica. De curand a aparut DDF484 si DHP484 brushless care au turatie si mai mare, 2000 RPM.. Plus ca pt insurubari profesionale se folosesc uzual scule Makita care au si 4000+ RPM... Un montajist profesionist de mobilier m-a rugat sa-i cumpar un GSR 10.8 2 Li @ 2 x 2Ah, pt ca in urma experientei zilnice cu Bosch si Makita i s-a parut Makita mai smucita si Boschul cu un control mai fin. Insa el cred ca a facut alta eroare, a comparat cu niste modele Makita mai ieftine si foarte uzate care exagerau diferenta de finete care exista dar nu e foarte mare. Makita ofera un control destul de fin dupa ce inveti sa o folosesti si te obisnuiesti cu taria si cursa tragaciului, plus ca sunt multe modele din care sa alegi. Pt. light duty eu prefer GSR 10.8 2 Li pt ca e usoara, compacta, destul de puternica pt multe operatii, si relativ/destul de fiabila daca nu e abuzata. DF030 de la Makita e mult mai slaba si mult mai putin fiabila, insa e o exceptie intre sculele Makita. Am si Makita 6270 de 30 Nm din 2007 si DDF480 de 54 Nm de anul trecut, scule de care sunt foarte multumit, si care ofera un control suficient de fin dupa ce le inveti, insa in nici un caz nu as spune ca sunt mai soft decat Boschul, ba chiar din contra, insa nu de natura sa ma incurce sau deranjeze. La Bosch ambreiajul cu alunecare ofera un control mai fin si simultan intr-o plaja destul de larga la unele modele, insa din pacate majoritatea profesionistilor nu-l folosesc deloc. Edited by loock, 04 March 2017 - 14:59. |
#48
Posted 10 March 2017 - 08:53
gerbil, on 24 februarie 2017 - 10:29, said:
Am niste scaune tapitate comuniste carora li se misca spatarul cu picioarele din spate. M-am gandit sa le pun niste coltare de tabla. Am o bormasina cu acumulatori no name mai veche. M-am chinuit cu ea sa bag 4 suruburi cam 2 ore si tot nu au intrat calumea. Pur si simplu se toceste varful de surubelnita, se ascute si se strica si steaua surubului. As dori o recomandare de bormasina cu,acumulatori care sa mearga usor si sa nu se toceasca varful. Buget in jur de 300lei. Eventual de la Emag 1. Diferenta intre o bormasina si una special de insurubat, e ca cea facuta pentru insurubat are moment de torsiune mare la turatie mica, invers fata de bormasina care are torsiune mare la turatie mare, pentru ca ii lipseste angrenajul de putere. 2. Bormasinile ieftine la pornire iti induc un soc in mana si in bit-surub ce te face sa nu mai poti tine drept surubul prin urmare acesta nu va intra corect. 3. Varianta cu pre-gaurire e buna cand vrei sa intre fix si sigur prin gaura facuta de tine, de obicei e bine sa faci asta cand unesti 2 piese la precizie mare. 4. Daca bormasina eare uzura in rulmenti sau e pusa pe percutie accidental, sau blocata asa, atunci va sari de pe surub. 5. Biturile de calitate le gasesti de la 5 lei in sus pe bucata, totusi iti recomand sa cumperi suruburi cu cap "torx", cauta pe net sunt superioare si nu scapa bitul. Cu o autofiletanta - surubelnita electrica cu 2 viteze poti lucra lucruri la precizie pentru ca are turatie mica si forta mare. Cu astea poti baga si suruburi de 8 in lemn de fag sau stejar foarte usor, nu iti trebuie impact drill. Cu impact drill iti usurezi munca si mai mult, dar ala poate doar infileta si nu poate gauri. |
#49
Posted 10 March 2017 - 11:46
kreeper, on 10 martie 2017 - 08:53, said:
Cu impact drill iti usurezi munca si mai mult, dar ala poate doar infileta si nu poate gauri. E o moda de cativa ani buni sa se foloseasca scule de impact tangential si pt gauriri. Au aparut diverse burghie din otel special ca sa reziste la asa ceva. Desigur sunt mult mai scumpe si tot se uzeaza mai repede la sutele de Nm si la socul de imact repetat cu frecventa mare. Sculele cu impact tangential ofera avantajul ca la cuplu mare nu rasucesc mana (unele se pot tine cu doua degete, dar sunt si exceptii care mai transmit cuplu si in mana), dar au dezavantajul ca fac foarte mult zgomot. Exista si modele de imact tangential cu amortizare prin ulei, care au ~ 40 Nm, insa sunt scumpe si tot ajung pe la 77 db. Insa 40 Nm este deja un cuplu respectabil si e fain ca nu mai solicita mona, deoarece nu transmite cuplul de rasucire spre carcasa. Edited by loock, 10 March 2017 - 11:48. |
#50
Posted 10 March 2017 - 20:08
loock, on 10 martie 2017 - 11:46, said:
E o moda de cativa ani buni sa se foloseasca scule de impact tangential si pt gauriri. Au aparut diverse burghie din otel special ca sa reziste la asa ceva. Desigur sunt mult mai scumpe si tot se uzeaza mai repede la sutele de Nm si la socul de imact repetat cu frecventa mare. Sculele cu impact tangential ofera avantajul ca la cuplu mare nu rasucesc mana (unele se pot tine cu doua degete, dar sunt si exceptii care mai transmit cuplu si in mana), dar au dezavantajul ca fac foarte mult zgomot. Exista si modele de imact tangential cu amortizare prin ulei, care au ~ 40 Nm, insa sunt scumpe si tot ajung pe la 77 db. Insa 40 Nm este deja un cuplu respectabil si e fain ca nu mai solicita mona, deoarece nu transmite cuplul de rasucire spre carcasa. Man eu sunt mai mult pe hobby, nu sunt specialist cu toate ca lucrez cu scule uneori zilnic... mi se pare o porcarie cum se lucreaza in romania. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users