In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
Last Updated: Nov 07 2017 23:29, Started by
Kroghy
, Jan 30 2017 12:21
·
0
#1063
Posted 17 May 2017 - 07:39
#1064
Posted 17 May 2017 - 07:57
#1065
Posted 17 May 2017 - 12:33
Aveti rabdare...timpul le rezolva pe toate! E usor sa ajungi in varf...mai greu e sa te mentii! Daca esti destept stai in varf, daca esti prost si dai cu mucii in fasole te duci la gara...iar wv pleaca usor-usor catre gara dupa ce si-a batut joc si a mintit un intreg glob pamantesc cu niste rahaturi de masini! Rusine sa le fie!
Si cand ma gandesc ca eram aproape sa-mi cumpar si eu o astfel de petarda de wv...noroc ca m-am informat inainte si am vazut cate defecte grave au! M-am dus catre Nissan...si bine am facut! Edited by RasAlGhul, 17 May 2017 - 12:38. |
#1066
Posted 17 May 2017 - 12:52
RasAlGhul, on 17 mai 2017 - 12:33, said:
Aveti rabdare...timpul le rezolva pe toate! E usor sa ajungi in varf...mai greu e sa te mentii! Daca esti destept stai in varf, daca esti prost si dai cu mucii in fasole te duci la gara...iar wv pleaca usor-usor catre gara dupa ce si-a batut joc si a mintit un intreg glob pamantesc cu niste rahaturi de masini! Rusine sa le fie! Si cand ma gandesc ca eram aproape sa-mi cumpar si eu o astfel de petarda de wv...noroc ca m-am informat inainte si am vazut cate defecte grave au! M-am dus catre Nissan...si bine am facut! |
#1067
Posted 17 May 2017 - 13:11
#1068
Posted 17 May 2017 - 14:00
Cand radeau fanii VW de rechemarile de la Toyota sau alte marci, le-am zis ca mai bine recall-uri dupa 1-2 incidente sesizate decat sa bagi gunoiul sub pres cum a facut VW cu motoarele ratate pe care a avut grija sa le scoata din productie discret, chipurile pentru a le inlocui cu unele mai 'performante'.
Se pare ca din ce in ce mai multi clienti nu prea mai apreciaza vizitele inopinante cu masini noi in service cu distributia sarita, cand totul s-ar fi putut rezolva cu un recall si prezentarea de scuze (ceva ce VW nu face niciodata) clientilor pentru o eroare de proiectare. Pana la urma clientii se reintorc spre marcile care nu scot anual noi tipuri de motorizari fiindca asta dovedeste ca nu au fost suficient testate in prealabil si reprezinta doar tertipuri de marketing. Mai bine una - doua motorizari pe benzina care si-au dovedit fiabilitatea decat 1.0, 1.2 (cu distributie si pe lant si pe curea), 1.4, 1.5, 1.8, 2.0 etc. toate cu un procent mare de defecte. Ceea ce nu au inteles managerii VW din inaltimea gloriei lor olimpiene este ca marea majoritate a clientilor nu au bani sa-si schimbe masina la doi ani pentru a profita de 'performantele' unor noi motoare si ca ar trebui sa se aplece mai mult asupra imbunatatirii fiabilitatii celor existente. Daca nu-si vor schimba politica, caderea asta e doar un inceput. |
#1070
Posted 17 May 2017 - 14:11
mufasa, on 17 mai 2017 - 14:00, said:
E cam invers, cine-si ia VW are portofelul plin ... Pai atunci va scadea pana-l vor cumpara doar fanii cu portofelul plin. Fanii cu portofelul gol se vor reorienta si stii cum se spune in marketing : e mai usor sa pastrezi un client decat sa-l recastigi . |
#1071
Posted 17 May 2017 - 15:37
Hai sa va spun cum sta treaba.
Cei mai mari critici ai VW sunt in MAJORITATE oameni care n-au detinut niciodata un VW si care extrag din context ceea ce au auzit sau citit, uitand sa mentioneze multele puncte pozitive ale marcii. O a doua categorie MICA au detinut sau detin o masina VW cumparata SH cine stie de unde si care au fost nemultumiti cand au bagat mana in buzunar pentru reparatii, facand comparatii inegale cu alte masini pe care le-au detinut fie de noi fie luate mai in mintiile lor. O a treia categorie FOARTE MICA au detinut sau detin un VW cumparat de nou sau SH in mintile lui, dar au avut ghinion sa le cada cate ceva (traim intr-o societate de consum si sa-mi spuneti si mie la ce marci nu se intampla ca nu mai cumpar decat de acolo). Dar versus celor 3 categorii de mai sus exista un numar foarte mare de oameni (si deocamdata cea mai mare all over the world asa cum spune si numele topicului) care sunt asa de multumiti de masinile VW de le cumpara in draci. Trebuie la acest nivel sa convenim ca trebuie sa fii, fie rauvoitor, fie tare ingust la minte sa faci afirmatii ca atatea milioane de oameni care cumpara VW anual sunt prosti si merg cu turma, sau marketingul ii face sa cumpere niste "petarde" de masini (cum mai zicea unul ca poti sa vinzi o punga de rahat daca ii pui pe ea sigla de VW ). Eu personal vorbesc din pozitia de a fi detinut in familie in ultimii 16 ani, 7 masini VW (cumparate noi sau SH) de toate felurile si desi la ora actuala nu mai am niciuna (din cu totul alte motive nu de nemultumire), am un respect deosebit pentru masinile VW, evident putand avea pretentia ca am o parere obiectiva. Cu toate astea departe de mine sa afirm ca VW sunt cele mai ce masini asa cum fac altii, deoarece fiecare model (nici macar marca) are atuuri sau nu, dar nici sa n-o luam pe aratura. Cea mai ce masina nu exista, important este care sunt criteriile pe care le tintesti cand cumperi o masina si bineinteles unde-ti permite bugetul sa te incadrezi. |
#1072
Posted 17 May 2017 - 15:49
[ https://media.giphy.com/media/1Z02vuppxP1Pa/giphy.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#1073
Posted 17 May 2017 - 16:55
mufasa, on 17 mai 2017 - 15:37, said:
Hai sa va spun cum sta treaba. Cei mai mari critici ai VW sunt in MAJORITATE oameni care n-au detinut niciodata un VW si care extrag din context ceea ce au auzit sau citit, uitand sa mentioneze multele puncte pozitive ale marcii. Cunoaste cineva punctele pozitive masinilor wv care lipsesc la alti fabricanti auto? Sa nu-mi spuneti motoarele...ca nu va cred! Ce puncte pozitive ar putea sa aiba aceasta masina ca sa ma faca sa renunt la o marca fiabila in favoarea ei? Edited by RasAlGhul, 17 May 2017 - 17:13. |
#1074
Posted 17 May 2017 - 18:13
fortzoso, on 17 mai 2017 - 16:33, said:
Si ai mai uitat de categoria gen Kroghy ... Acum nu vreau nici sa ma iau de Kroghy, pentru ca el doar este multumit de masinile grupului (ca si mine de altfel) fiind clar ca exagereaza, dar oare nu e datorita contaexagerarilor negative ?! RasAlGhul, on 17 mai 2017 - 16:55, said:
Cunoaste cineva punctele pozitive masinilor wv care lipsesc la alti fabricanti auto? Sa nu-mi spuneti motoarele...ca nu va cred! Ce puncte pozitive ar putea sa aiba aceasta masina ca sa ma faca sa renunt la o marca fiabila in favoarea ei? 1. Calitatea finisajelor. 2. Tinuta de drum. 3. Confortul la volan. 4. Siguranta. 5. Reteaua service. 6.7.8.9..... si altele. P.S. Iti spun doar 3 motoare super bune, dar mai sunt si altele : 1,9 TDI (zgomotos ca pentru anii lui dar bun), 1,6 benzen si V6 TDI. Alta intrebare ? |
#1075
Posted 17 May 2017 - 18:58
@fortzoso
De cate ori trebuie sa iti atrag atentia ca NU se discuta userii ci ideile? Nu ai invatat nimic din sanctiunile de pana acum? Chiar e necesar sa ridicam nivelul? |
#1076
Posted 17 May 2017 - 19:07
mufasa, on 17 mai 2017 - 15:37, said: Dar versus celor 3 categorii de mai sus exista un numar foarte mare de oameni (si deocamdata cea mai mare all over the world asa cum spune si numele topicului) care sunt asa de multumiti de masinile Drept dovada ca Toyota a revenit unde-i locul, si asta foarte repede. Acum nu ne ramane decat sa asteptam sfarsitul anului, sa vedem ce si cum, dar asta e important doar pentru fanaticii de statistici. |
#1078
Posted 17 May 2017 - 19:36
ericmario, on 17 mai 2017 - 19:07, said:
Cum zice si titlul topicului, au ajuns "in premiera" locul 1 mondial, dar diferenta fata de locul 2 nu a fost una colosala. Drept dovada ca Toyota a revenit unde-i locul, si asta foarte repede. Acum nu ne ramane decat sa asteptam sfarsitul anului, sa vedem ce si cum, dar asta e important doar pentru fanaticii de statistici. Asta asa pt. conformitate, ca de fapt statistica asta in general nu prea vad ce ne intereseaza. Ne da o orientare care sunt cele mai vandabile (nu ieftine, nu bune) masini pe glob. Nr.1, 2 sau 3 sunt tot pe acolo, diferenta de 1, 2, ...% sunt doar pentru statistica in sine si amorul propriu al constructorului. Sincer sa fiu eu vad 2 idei principale aici intre Toyota si VW : 1. Mi se pare normal ca Toyota sa fie nr.1 din cauza preturilor mai mici si mai ales datorita prezentei importante pe toate pietele globului. 2. Daca VW este umar la umar cu Toyota, avand in vedere ca nu exista pe foarte multe piete, asta arata cat de mult zdrobeste Toyota pe pietele comune. |
#1079
Posted 17 May 2017 - 19:59
#1080
Posted 17 May 2017 - 20:12
ericmario, on 17 mai 2017 - 19:59, said: De ce te prefaci ca nu stii care-i VAG si care-i VW? Acum zi cinstit ce preferi un Bentley sau o Toyota. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users