Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota

* * * - - 4 votes
  • This topic is locked This topic is locked
2077 replies to this topic

#2071
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View PostMicroEdge, on 07 noiembrie 2017 - 14:38, said:

Deci ei declara ca au cel mai bun centru de testare... În afara de câțiva de aici, cine mai are încredere în declarațiile lor? 😂
pai aia peste zece milioane de le-au cumparat tinichelele... Daca nu aveau, nu cumpărau. Corect?

#2072
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Iar placa cu 10 milioane... Vânzările auto cresc în toată lumea și sa faci 10 milioane de mașini vândute ca grup format din mai multe firme nu e mult.

#2073
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006
Da, e chiar simplu sa ajungi pe locul 1. Pentru VW.
Cand ai cele mai bune masini din lume nu e mult sa faci vanzari de 10 milioane.
Din urma vine grupul Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi-Infiniti-Samsung-Datsun-Lada. care la fel detine mai multe marci insa produsele sunt de calitate slaba si se vand la preturi mult mai mici.

Edited by Kroghy, 07 November 2017 - 19:35.


#2074
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,580
  • Înscris: 15.06.2007

View Postalexcrist, on 06 noiembrie 2017 - 14:51, said:

Acu, nu zic că avem drumuri bune. Dar nici cu unii șoferi nu mi-e rușine. Există genul de șoferi care trec peste orice denivelare (inclusiv ”cocoașele” a.k.a. speed bumps) cu viteză mare. Și nu că nu le-ar păsa de mașină, ci din contră: ei susțin că e mai bine pentru articulații să treci cu viteză mai mare, bazându-se pe faptul că ei resimt mai puțin șocul în interior, fără să înțeleagă că una simt ei, alta simt articulațiile. Dar na... treaba lor, mașina lor, banii lor.
Am dat și eu în destule gropi cu mașina, în unele am zis că acolo îmi rămâne câte o roată. Dar să îmi dau seama că urmează o groapă/denivelare mare și conștient să dau în ea fără să încerc măcar să frânez, asta niciodată.
Eu am fost odata intr-o delegatie cu un neamt cu un Passat pe drumul vechi Tm -Deva, cu gropi cu carute cu tot ce vrei.  
Si ni s-a ivit o groapa in cale, pe care 99% din soferi ar fi ocolit-o, asta "al meu" o ia in plin. La care, normal, il intreb, de ce nu a ocolit. La care imi zice, ca decat sa riste sa iasa in decor sau sa se intample ceva neptevazut, mai bine da in groapa, oricum, nu conteaza, se repara la revizie daca e ceva.  Pur si simplu, nu era obisnuit cu asemenea situatii, nu avea reflexul format sa evite gropi.
Cat despre speed bumps, teoretic ele sunt facute sa treci cu 30 peste ele, dar modelele de la mine, sunt atat de abrupte, incat incetinesc sub 10 cand trec, uneori opresc complet, si trec usor in pornire de pe loc.
La Cluj mi-am luat o teapa, erau din alea mari din beton sau asfalt, lungi de vreo 3-4metri, nu le-am observat pt ca era uzata vopseaua pe ele, si am dat cu vreo 40-50 intr-una, de am crezut ca o sa-mi pice motorul de la masina. Am oprit sa vad de unde o sa culeg spoilerul, dar totul era la locul lui, nu curgea ulei, all ok. Cei de pe bancheta din spate au dat cu capul de plafon.

Referitor la uzura, am vazut undeva un afis intr-un service cu reclama la amortizoare, care recomanda inlocuirea lor la cca 80000km. Tind sa le dau dreptate. Dar cine-si permite sa tot schimbe tot rrenul de rulare la fiecare 100000km?  Merge si asa. Dar nu ca nou.

View PostKroghy, on 07 noiembrie 2017 - 19:30, said:

Da, e chiar simplu sa ajungi pe locul 1. Pentru VW.
Cand ai cele mai bune masini din lume nu e mult sa faci vanzari de 10 milioane.
Din urma vine grupul Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi-Infiniti-Samsung-Datsun-Lada. care la fel detine mai multe marci insa produsele sunt de calitate slaba si se vand la preturi mult mai mici.
Irelevant. Vw nu produce pentru afganistan, rusia, etc. Nisa aia a tintit-o Renault, chevrolet, si altii.

#2075
Kroghy

Kroghy

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,974
  • Înscris: 06.01.2006

View Posttfmercedez, on 07 noiembrie 2017 - 21:31, said:

cine-si permite sa tot schimbe tot rrenul de rulare la fiecare 100000km?
Eu asa am schimbat la 3 masini pana acum, insa asta se intampla o data in viata masinii asa ca nu e mare paguba.
La Jetta am schimbat amortizoarele si bucsele la 120 mii km, la Golf tot asa dar numai pe fata la 110 mii iar la Audi numai bucsele pe fata, fara amortizoare.
Asta daca vrei sa ai masina ca noua, adica sa poti sa mergi pe drumuri rele si sa nu trancane.
VW e renumit pentru asta, adica are cele mai rezistente articulatii si tot ce tine de rulare.
Gandeste-te ca la Renault trebuie sa faci asta la fiecare 30-40 mii km dar multi prefera sa mearga cu trancaneala, mai ales la Logan unde nu cred ca am vazut masina cu mai mult de 50 mii km care sa nu trancane si sa vibreze.

Edited by Kroghy, 07 November 2017 - 21:58.


#2076
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016
Ai și date sa susțină afirmația ta? Sau împrăștii zvonuri false? App mersi de link e amuzant sa vad marele VW cu vânzări în scădere în Germania😂

#2077
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Mai un pic si topicul asta e fumat de 2 ani.
VAG a fost in premiera, sa vedem daca va mai fi... de parca ar conta.

#2078
Dany_Darke

Dany_Darke

    ✠ Fear of the dark ツ

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 21,821
  • Înscris: 07.06.2014
pana la noi vesti de pe piata auto, consider si eu ca acest topic deja si-a atins scopul, un intreg an s-a discutat despre 1 an inainte. pana la un nou episod, tragem copertina.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate