Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
Last Updated: Nov 07 2017 23:29, Started by
Kroghy
, Jan 30 2017 12:21
·
0
#2071
Posted 07 November 2017 - 17:53
#2072
Posted 07 November 2017 - 19:27
Iar placa cu 10 milioane... Vânzările auto cresc în toată lumea și sa faci 10 milioane de mașini vândute ca grup format din mai multe firme nu e mult.
|
#2073
Posted 07 November 2017 - 19:30
Da, e chiar simplu sa ajungi pe locul 1. Pentru VW.
Cand ai cele mai bune masini din lume nu e mult sa faci vanzari de 10 milioane. Din urma vine grupul Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi-Infiniti-Samsung-Datsun-Lada. care la fel detine mai multe marci insa produsele sunt de calitate slaba si se vand la preturi mult mai mici. Edited by Kroghy, 07 November 2017 - 19:35. |
#2074
Posted 07 November 2017 - 21:31
alexcrist, on 06 noiembrie 2017 - 14:51, said: Acu, nu zic că avem drumuri bune. Dar nici cu unii șoferi nu mi-e rușine. Există genul de șoferi care trec peste orice denivelare (inclusiv ”cocoașele” a.k.a. speed bumps) cu viteză mare. Și nu că nu le-ar păsa de mașină, ci din contră: ei susțin că e mai bine pentru articulații să treci cu viteză mai mare, bazându-se pe faptul că ei resimt mai puțin șocul în interior, fără să înțeleagă că una simt ei, alta simt articulațiile. Dar na... treaba lor, mașina lor, banii lor. Am dat și eu în destule gropi cu mașina, în unele am zis că acolo îmi rămâne câte o roată. Dar să îmi dau seama că urmează o groapă/denivelare mare și conștient să dau în ea fără să încerc măcar să frânez, asta niciodată. Si ni s-a ivit o groapa in cale, pe care 99% din soferi ar fi ocolit-o, asta "al meu" o ia in plin. La care, normal, il intreb, de ce nu a ocolit. La care imi zice, ca decat sa riste sa iasa in decor sau sa se intample ceva neptevazut, mai bine da in groapa, oricum, nu conteaza, se repara la revizie daca e ceva. Pur si simplu, nu era obisnuit cu asemenea situatii, nu avea reflexul format sa evite gropi. Cat despre speed bumps, teoretic ele sunt facute sa treci cu 30 peste ele, dar modelele de la mine, sunt atat de abrupte, incat incetinesc sub 10 cand trec, uneori opresc complet, si trec usor in pornire de pe loc. La Cluj mi-am luat o teapa, erau din alea mari din beton sau asfalt, lungi de vreo 3-4metri, nu le-am observat pt ca era uzata vopseaua pe ele, si am dat cu vreo 40-50 intr-una, de am crezut ca o sa-mi pice motorul de la masina. Am oprit sa vad de unde o sa culeg spoilerul, dar totul era la locul lui, nu curgea ulei, all ok. Cei de pe bancheta din spate au dat cu capul de plafon. Referitor la uzura, am vazut undeva un afis intr-un service cu reclama la amortizoare, care recomanda inlocuirea lor la cca 80000km. Tind sa le dau dreptate. Dar cine-si permite sa tot schimbe tot rrenul de rulare la fiecare 100000km? Merge si asa. Dar nu ca nou. Kroghy, on 07 noiembrie 2017 - 19:30, said: Da, e chiar simplu sa ajungi pe locul 1. Pentru VW. Cand ai cele mai bune masini din lume nu e mult sa faci vanzari de 10 milioane. Din urma vine grupul Renault-Nissan-Dacia-Mitsubishi-Infiniti-Samsung-Datsun-Lada. care la fel detine mai multe marci insa produsele sunt de calitate slaba si se vand la preturi mult mai mici. |
#2075
Posted 07 November 2017 - 21:55
tfmercedez, on 07 noiembrie 2017 - 21:31, said:
cine-si permite sa tot schimbe tot rrenul de rulare la fiecare 100000km? La Jetta am schimbat amortizoarele si bucsele la 120 mii km, la Golf tot asa dar numai pe fata la 110 mii iar la Audi numai bucsele pe fata, fara amortizoare. Asta daca vrei sa ai masina ca noua, adica sa poti sa mergi pe drumuri rele si sa nu trancane. VW e renumit pentru asta, adica are cele mai rezistente articulatii si tot ce tine de rulare. Gandeste-te ca la Renault trebuie sa faci asta la fiecare 30-40 mii km dar multi prefera sa mearga cu trancaneala, mai ales la Logan unde nu cred ca am vazut masina cu mai mult de 50 mii km care sa nu trancane si sa vibreze. Edited by Kroghy, 07 November 2017 - 21:58. |
#2077
Posted 07 November 2017 - 23:17
Mai un pic si topicul asta e fumat de 2 ani.
VAG a fost in premiera, sa vedem daca va mai fi... de parca ar conta. |
#2078
Posted 07 November 2017 - 23:29
pana la noi vesti de pe piata auto, consider si eu ca acest topic deja si-a atins scopul, un intreg an s-a discutat despre 1 an inainte. pana la un nou episod, tragem copertina.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users