In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
Last Updated: Nov 07 2017 23:29, Started by
Kroghy
, Jan 30 2017 12:21
·
0
#2053
Posted 05 November 2017 - 13:44
Torquemada-666, on 05 noiembrie 2017 - 13:26, said:
Cu Europa ai ocazia? Oricum astea au fost doar simple afirmatii. Concret, nimic. Nu amice, vad tot felul de masini, facute de producatori diferiti. Omul normal alege mai intai cu portofelul, si abia apoi cu inima. |
#2054
Posted 05 November 2017 - 13:52
Corect. Alege in fct.de cati bani are, pe cea pe care o considera el cea mai buna, atat din auzite, din citite si din verificarile sale personale, acolo unde le poate face.
|
#2056
Posted 05 November 2017 - 13:56
#2057
Posted 05 November 2017 - 14:16
Asta chiar e o prostie, la partea cu "indoctrinati" ma refer.
Ca vanzarile merg si fara postarile noastre, la toti producatorii. |
#2058
Posted 05 November 2017 - 15:10
ericmario, on 05 noiembrie 2017 - 14:16, said:
Asta chiar e o prostie, la partea cu "indoctrinati" ma refer. Ca vanzarile merg si fara postarile noastre, la toti producatorii. Vanzarile merg oricum, iar acest forum nu influenteaza cu nimic pe nimeni. Aici probabil ne incarcam de "sentimente umane", care pot face ca unii dintre noi, in trafic sa iasa cu bâta la cel care a gresit putin. Astia suntem. Asa suntem noi ca natie de uniti. Dai intr.un roman, dispar din jurul tau 100, dai intr.un rom, apar sa.l apere 100. |
#2059
Posted 05 November 2017 - 15:56
Kroghy, on 05 noiembrie 2017 - 00:31, said:
Vanzarile cresc, actiunile cresc. In gama electrica sunt cei mai buni cu eGolf si eUp. Edited by tatalor51, 05 November 2017 - 15:57. |
#2060
Posted 05 November 2017 - 16:03
tatalor51, on 05 noiembrie 2017 - 15:56, said:
Sunt cei mai buni dupa ce criteriu? eGolf si eUp au vanzari insignifiante comparat cu Tesla S sau X, Nissan Leaf, Renault ZOE, Chevy Bolt/Volt, printre altele. Ca performanta sau autonomie sunt de asemenea submediocre iar in comparatie cu orice Tesla sunt absolut penibile. Ne explici inca o data dupa ce criteriu sunt cei mai buni? Sa intelegem si noi. Unii stramba din nas cand aud de seat skoda etc, ca e sub VW, dar sunt bune si alea la numaratoare cand trebuie cifre mari. Deci, vw singur contra restul producatorilor unde e? Audi in gama de lux unde e? Etc. |
#2061
Posted 05 November 2017 - 18:35
tfmercedez, on 05 noiembrie 2017 - 13:22, said: Apropo, Ford da garantie mai nou 6ANI! skoda nu da decat 4. Nu au tupeu de mai mult? Honda, Hyunday, se intind si la 7ANI garantie sau 200000km. - criterii de luat in seama in cazul in care clientii sunt neincrezatori de produsul cumparat. |
#2062
Posted 06 November 2017 - 01:18
|
#2064
Posted 06 November 2017 - 07:43
oaspetele, on 06 noiembrie 2017 - 07:05, said: Un autobuz second hand. Cine sustine ca masina sh e tot aia cu cea noua la juma de pret, nu stie ce vorbeste. O masina chiar se uzeaza pe masura ce acumuleaza km. Eu deja parca observ ca la 30000, suspensiile, caroseria, sunetul motorului nu mai sunt ca la 0km. Cine are o masina de la inceput si numai pe aia o vede, poate se obisnuieste cu ea, si nu-si da seama de gradul lent de imbatranire. Dar el exista, nu poti scapa de el. Romanii sunt cei mai saraci din europa, si din perspectiva asta, e foarte normal sa nu intelegi, cum pot occidentalii sa schimbe masinile ca pe ciorapi, cand isi permit masina noua la fiecare 100000km. Edited by tfmercedez, 06 November 2017 - 07:49. |
#2065
Posted 06 November 2017 - 08:03
depinde si de drumul pe care sunt conduse, depinde de taranul care le conduce si depinde si de "smecheria" lui, de asemeni si de modelul masinii. toate astea adunate dau in final o imagine asupra fiabilitatii. mai grav este cand unii sunt orbiti de stralucirea marcii de pe capota si nu mai vad nimic altceva in afara ei. astfel niste cazane obosite sunt modele premium cu care se lauda de parca ar fi poleite cu aur. din pacate nu mai suntem obiectivi cu aceste bunuri si orice tentativa de obiectivitate este imediat inhibata violent de cei amintiti mai sus.
astfel de comportamente se regasesc in viata de zi cu zi, nu ma refer neaparat pe forum, deci sa nu-mi aud discutii de la unii mai sensibili. |
#2066
Posted 06 November 2017 - 12:17
Daca as avea un leu pentru fiecare E classe si BMW la care se auzeau arcurile scartaind la denivelari, zici ca erau carute.
Cat despre gropile din drumuri, ca la noi, mai rar, ca sa nu mai pomenesc de intersectiile cu linii de tramvai, care sunt criminale cu telescoapele si ce mai e pe sub masina, iti clantanesc dintii in gura cand traversezi. |
#2067
Posted 06 November 2017 - 14:51
Acu, nu zic că avem drumuri bune. Dar nici cu unii șoferi nu mi-e rușine. Există genul de șoferi care trec peste orice denivelare (inclusiv ”cocoașele” a.k.a. speed bumps) cu viteză mare. Și nu că nu le-ar păsa de mașină, ci din contră: ei susțin că e mai bine pentru articulații să treci cu viteză mai mare, bazându-se pe faptul că ei resimt mai puțin șocul în interior, fără să înțeleagă că una simt ei, alta simt articulațiile. Dar na... treaba lor, mașina lor, banii lor.
Am dat și eu în destule gropi cu mașina, în unele am zis că acolo îmi rămâne câte o roată. Dar să îmi dau seama că urmează o groapă/denivelare mare și conștient să dau în ea fără să încerc măcar să frânez, asta niciodată. |
|
#2068
Posted 07 November 2017 - 14:00
VAG nu se dezminte, iar cand banii nu mai sunt o problema, in ciuda scandalului, acestia construiesc.
Vanzarile mari ale grupului, necesita astfel de proiecte. http://m.automarket....-kmh-80893.html "Volkswagen a inaugurat un nou centru de testare în Wolfsburg. Aici, nemții vor putea realiza teste conform ciclului WLTP și vor putea simula condiții meteo extreme. Volkswagen a inaugurat un nou centru de testare în Wolfsburg. Acesta se întinde pe o suprafață de 8.800 de metri pătrați și este descris ca fiind cel mai modern și eficient centru din industrie. Conform oficialilor producătorului german, aici vor putea fi efectuate teste conform noului ciclul WLTP , iar mașinile vor putea fi supuse unor temperaturi extreme, de la -30 de grade Celsius până la 60 de grade Celsius. De asemenea, în cadrul tunelului aerodinamic, viteza aerului va putea ajunge până la 250 km/h. "Până în 2020 vom reînnoi întreg portofoliul și ne vom extinde în anumite segmente cheie. În total, echipele de dezvoltare lucrează la peste 50 de proiecte. Printre altele, noul tunel de vânt oferă condiții optime pentru îmbunătățirea consumului de carburant", a declarat Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen." Bravo. Mult succes. Edited by Torquemada-666, 07 November 2017 - 14:01. |
#2069
Posted 07 November 2017 - 14:38
Deci ei declara ca au cel mai bun centru de testare... În afara de câțiva de aici, cine mai are încredere în declarațiile lor? 😂
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users