In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
#1099
Posted 23 May 2017 - 19:01
Hitmaker, on 22 mai 2017 - 23:12, said:
cu aberații de genul "Toyota e pe primul loc la vanzari dar i-a scazut cota de piata" |
#1101
Posted 24 May 2017 - 08:31
Tu nu poti sa faci diferenta dintre vanzari si cota de piata, este?
Pai cum ai zis chiar tu, a pierdut in Europa si SUA, dar a castigat in China. Cota de piata, nu vanzari. |
#1102
Posted 24 May 2017 - 08:44
valitudor, on 23 mai 2017 - 19:01, said: Stiu. Asta am afirmst si eu, si alte persoane cand vw a ajuns 1. Atunci au spus ca nu conteaza loc.1, daca le scade cota, dar azi au uitat complet. Se pare ca cei care comenteaza ca nu sm avut dreptate, sunt intr.o defectuasa lipsa de cunostinte. Se vede "calitatea" unor astfel de postari. Hitmaker, on 22 mai 2017 - 23:12, said:
2045 - Torquemada inca se va face de ras pe acest topic cu aberații de genul "Toyota e pe primul loc la vanzari dar i-a scazut cota de piata" sau va veni cu cifre inventate care n-au nicio legătură cu cota reala de piata a producătorilor. Te.ai facut de ras tare cu cele spuse mai sus. Valitudor sa obosit sa confirme, acolo unde eu nu ma oboseam, stiind ca dreptatea este 150% de partea mea. Si este. Niciodata nu e prea tarziu sa citesti si sa te informezi, dar e prea tarziu sa mai dezbati public. fortzoso, on 23 mai 2017 - 22:39, said:
Ai dovezi ca asa este la nivel global ? Spre exemplu anul trecut VW a pierdut din cota de piata in Europa si SUA dar a castigat mult in China. Ai vreo dovada ca la nivel mondial cota de piata i-a scazut ? Cota de piata in sua a crescut unde vw a vandut cu 10.000 sau 15.000 auto in plus si a scazut in europa, unde vw vinde milioane. Simplu si logic si se gaseste pe net. Dar cautati. Cautarea e mama invataturii. ericmario, on 24 mai 2017 - 08:31, said:
Tu nu poti sa faci diferenta dintre vanzari si cota de piata, este? Pai cum ai zis chiar tu, a pierdut in Europa si SUA, dar a castigat in China. Cota de piata, nu vanzari. Fortoiso nu stie sa faca diferenta. Si persista in aceasta. Edited by Torquemada-666, 24 May 2017 - 08:42. |
#1103
Posted 24 May 2017 - 08:48
ericmario, on 24 mai 2017 - 08:31, said:
Tu nu poti sa faci diferenta dintre vanzari si cota de piata, este? Pai cum ai zis chiar tu, a pierdut in Europa si SUA, dar a castigat in China. Cota de piata, nu vanzari. Vorbeam de cota de piata la nivel global. Asta inseamna numarul de masini vandute de grupul VAG la nivel mondial raportat la numarul de masini vandute (de toate firmele) la nivel mondial. A gasit cineva vreo astfel de statistica pe 2015 si 2016 ca sa se poata face afirmatia ca desi i-au crescut vanzarile totusi cota de piata i-a scazut la nivel mondial ? Idem si pentru Toyota Eu nu am gasit statistici decat pe anumite piete nu la nivel mondial. Iar facem afirmatii din burta numai ca sa-l sustinem pe colegul Torque fiindca e volksvaginist ? P.S. Nu este imposibil ca sa ai vanzari mai mari dar cota de piata sa-ti scada (vezi cazul VW in Europa) dar ar insemna ca ori au crescut mult mai mult vanzarile la nivel mondial raportat la cresterea vanzarilor acelei firme, ori au aparut noi piete foarte mari de desfacere. La niciuna din aceste variante nu am vazut cifre concrete Edited by fortzoso, 24 May 2017 - 08:54. |
#1104
Posted 24 May 2017 - 09:27
Asta era si ideea subliniata de mine si mai ales accentul pica pe a doua parte cum ca Torquemada a aruncat niste cifre aiuristice care nici nu intelegea la ce se refera insa vine el si ne vorbește despre cota de piata ))
El care anunta hegemonia VAG o da cu alte abureli cand a vazut ca dupa 3 luni li s-au înecat corăbiile... |
#1105
Posted 24 May 2017 - 10:38
@hitmaker si fostoso, tot nu ati inteles.
Nu o dau cu abureli. Citeste posturile din urma pe care le.am scris si sustinut. Eu tin minte ce scriu. fortzoso, on 31 ianuarie 2017 - 09:20, said: Terminati odata cu topurile astea de 2 bani. Acuma iar conteaza topul? Ha ha ha 😂😂😂 Edited by Torquemada-666, 24 May 2017 - 10:28. |
#1106
Posted 24 May 2017 - 10:45
La tine de la 2% la 1,8% înseamnă creștere ?
Ia arunca un ochi aici: http://carsalesbase....ata/volkswagen/ Ți-am zis : și Dacia are cotă de piață în Europa mai mare decât are VW in SUA. Dar la memoria ta !!! Edited by fortzoso, 24 May 2017 - 10:46. |
#1107
Posted 24 May 2017 - 11:02
Global market share, nu european. Dar se pare ca nu intelegi nimic. Ori esti in desync.
Automobile manufacturers Volkswagen Group's global market share 13.55% Toyota's share of global car production 12.19% General Motors - global market share 9.22% BMW's global market share 3%" Oricum cu o cota de piata mai mica in Europa, i.au rupt pe 2016 la vanzari. Bravo. |
#1108
Posted 24 May 2017 - 11:46
Tu știi să citești ?
E vorba in linkul meu de cota de piață în US. Ca ar fi de dorit să ajungă și în Europa la 1,84% cotă de piață, este altă poveste. Deci în afară de faptul că în curând vor fi rupți în cor, nu au rupt ei pe nimeni. Iar cu ultimul tău post demonstrezi încă o data că nu intelegi nimic. Vezi mai în urmă că ți-am explicat ce-i cu cifrele alea. |
|
#1109
Posted 24 May 2017 - 14:59
Oricum nu ai inteles nimic. Deci in sua a scazut cota, dar VW are vanzari in crestere. Deci ce spuneam eu ca nr.de masini vandute nu inseamna neaparat cota piara si mai mare se adevereste. Tu spuneai ca nu. Sper sa fi inteles acum. Sau sigur nu.
http://carsalesbase....ata/volkswagen/ Dovada. Dar ca nr.sunt locul 1. Un destept sau 2, spuneau ca nu e logic ca sa scada cota piata, daca sunt 1 la vanzari. Uite ca da, cum e la totoya acuma. Inca a n ori, am avut dreptate. Oricum stiam asta. Edited by Torquemada-666, 24 May 2017 - 15:02. |
#1111
Posted 24 May 2017 - 15:29
fortzoso, on 24 mai 2017 - 15:18, said:
Tu stii ce inseamna cota de piata la nivel global ? Cu insistenele astea nu faci decat sa dovedesti ca nu ai inteles mai nimic. Nu are relevanta la care piata te referi, globala sau locala, cota de piata a unui producator nu este direct proportionala cu vanzarile pe aceeasi piata. Caz concret VW: 1. Nr. de masini vandute in Europa de catre VW a crescut constant in ultimii ani, insa cota de piata a scazut tot constant. Cum e posibil? Simplu, pentru ca VW a crescut de la an la an cu mai putin decat media celorlalti producatori de pe piata respectiva (europeana). 2. La nivel global poate fi exact aceeasi situatie in cazul VW. Nu am spst sa verifica sa vad daca Torq are sau nu dreptate, insa cu certitudine ce spune el nu este absurd, cum pretindeai tu sau Hitmaker. VW poate creste de la an la an vanzarile globale, insa cresterea sa sa fie mai mica decat media globala a cresterii celorlalti producatori auto. Cam jenant sa discutam aici si in felul asta despre cota de piata vs vanzari,. nu crezi? Scaderile de cota de piata sunt destul de comune in randul liderilor de vanzari. De regula, ei nu pot creste la fel de mult ca producatorii mai mici |
#1113
Posted 24 May 2017 - 16:33
Ce se petrece acum' cu VW e fix la fel, dar fix la fel ca in perioada anilor 60-70 cand generatia FLOWER POWER se asociase cu imaginea VW Beetle, neavand habar de cine si cand a fost proiectata masina, altfel toate erau bune si frumoase in lumea ipocritilor. Ignoranta nu moare niciodata.
|
|
#1114
Posted 24 May 2017 - 20:32
valitudor, on 24 mai 2017 - 15:29, said: Cu insistenele astea nu faci decat sa dovedesti ca nu ai inteles mai nimic. Nu are relevanta la care piata te referi, globala sau locala, cota de piata a unui producator nu este direct proportionala cu vanzarile pe aceeasi piata. Caz concret VW: 1. Nr. de masini vandute in Europa de catre VW a crescut constant in ultimii ani, insa cota de piata a scazut tot constant. Cum e posibil? Simplu, pentru ca VW a crescut de la an la an cu mai putin decat media celorlalti producatori de pe piata respectiva (europeana). 2. La nivel global poate fi exact aceeasi situatie in cazul VW. Nu am spst sa verifica sa vad daca Torq are sau nu dreptate, insa cu certitudine ce spune el nu este absurd, cum pretindeai tu sau Hitmaker. VW poate creste de la an la an vanzarile globale, insa cresterea sa sa fie mai mica decat media globala a cresterii celorlalti producatori auto. Cam jenant sa discutam aici si in felul asta despre cota de piata vs vanzari,. nu crezi? Scaderile de cota de piata sunt destul de comune in randul liderilor de vanzari. De regula, ei nu pot creste la fel de mult ca producatorii mai mici Torquemada-666, on 24 mai 2017 - 15:31, said:
Vali, oricum nu au inteles nimic nici acum. Parca ati fi Don Quijote si Sancho Panza cu VW pe postul domnitei a carei onoare trebuie aparata. Dar ca si ei va luptati cu morile de vant. Mai nea Vali, tu ai citit postarea mea ? Nu ai citit-o, fiindca ai fi vazut acolo inca doua motive pentru care poate o marca sa aiba o cota de piata in scadere desi are vanzarile mai bune. Asa ca nu sunt eu acela care pretindea ca acest lucru este absurd. Eu te-am intrebat doar ce dovezi ai ca si la nivel global cota de piata a lui VW respectiv Toyota a scazut, de ai sarit asa neinficat in apararea sarmanului Torque. Fiindca asa cum sta treaba pe fiecare piata in parte, stiu mai bine decat voi (i-am si aratat lui Torque ca nu stie cota de piata a VW in America ). Raspunsul mi l-ai dat abia acum in postarea de mai sus : ' Nu am spst sa verifica sa vad daca Torq are sau nu dreptate ' Multumesc, asta voiam sa stiu. Restul ce-ai scris e gargara marca valitudor. Altadata nu te mai baga in disputa dintre mine si Torque decat daca poti dovedi ca are dreptate, ceea ce e foarte putin probabil (cam in 0,000001% din cazuri) . |
#1115
Posted 24 May 2017 - 21:38
Nu mai aberati. În trimestrul 1 Toyota a crescut 5% la fel ca si piata asta inseamna ca si-a pastrat cota de piata. VW a crescut 0.8% a pierdut la greu cota de piata si a cazut pe locul 3 . va fi din rau în mai rau va continua sa piarda cota de piata singura consolare e ca nu poate pierde locul trei general motors fiind la distanta mare.
http://focus2move.co...-group-ranking/ |
#1116
Posted 24 May 2017 - 23:22
fortzoso, on 24 mai 2017 - 20:32, said:
Asa ca nu sunt eu acela care pretindea ca acest lucru este absurd. glumesc, cred ca stiu deja: din solidaritate de gasca, ca doar nu pentru taria argumentelor Revenind on topic, cred ca lucrurile se vor aseza pe fagasul normal si toata lumea va fi fericita: VW va pierde cota de piata, va pierde orice loc fruntas, masinile lor vor fi din ce in ce mai slabe, iar voi veti trai pana la adanci batraneti fericiti si impliniti. E ok asa? Edited by valitudor, 24 May 2017 - 23:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users