In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
Last Updated: Nov 07 2017 23:29, Started by
Kroghy
, Jan 30 2017 12:21
·
0
#1135
Posted 26 May 2017 - 14:39
Daca aveti chef sa discutati politica, va mutati frumos pe Poiana!
Nu deversati mizerii politice (de orice culoare) pe Auto! |
#1136
Posted 26 May 2017 - 14:58
Se pare ca VAG, dupa ce s-a ars cu scandalul din sua, sufla si-n iaurt. Cu toate ca voiau sa lanseze mult asteptatul Golf 8, au decis ca abia in 2019 sa faca acest pas. Nu mai vor niciun pas gresit. Aceasta aminare sa aiba oare legatura cu scaderea vinzarilor?
https://www.4tuning....2019-31321.html |
#1137
Posted 26 May 2017 - 15:12
_R_A_D_U, on 26 mai 2017 - 14:58, said:
Se pare ca VAG, dupa ce s-a ars cu scandalul din sua, sufla si-n iaurt. Cu toate ca voiau sa lanseze mult asteptatul Golf 8, au decis ca abia in 2019 sa faca acest pas. Nu mai vor niciun pas gresit. Aceasta aminare sa aiba oare legatura cu scaderea vinzarilor? https://www.4tuning....2019-31321.html Si nu e mai bine asa pentru toată lumea ? Chiar daca vor scădea și mai mult în vânzări, macar pentru fani va fi mult mai bine. 7 nu se va mai vinde la prețuri nerușinate, iar cu 8 poate vor mai repara ceva din imaginea creata în ultima vreme. În plus de pare că au înțeles în al doisprezecelea ceas că viitorul nu mai este al mașinilor cu motor termic, ci cel mult hibride. Să vedem însă dacă nu va fi prea tardivă această deșteptare, concurența având un avans considerabil. |
#1138
Posted 26 May 2017 - 15:18
Eu am mai zis, din aceasta lupta acerba dintre producatorii auto ar trebui sa cistigam noi, cumparatorii. Referitor la acel avans "considerabil" de care zici tu, noi, pulimea, nu stim nimic. Cine stie ce asi mai are ascunsi VAG in mineca?
Sa nu uitam ca ei au deja mai de mult eGolf... |
#1139
Posted 26 May 2017 - 15:19
@fortzoso
O spui ca si cand concurenta ar fi undeva prin stratosfera, iar astia, vai mama lor, n-ar avea nici un hibrid si nici o electrica pe piata. Edited by ericmario, 26 May 2017 - 15:20. |
#1140
Posted 26 May 2017 - 15:25
Creca....
Problema e faptul ca pretul e foarte mare la masinile noi iar cei care nu au cu ce sint fortati sa le cumpere junkurile lor vechi. Nu ar fi normal sa faca toti un buy-back ?.... |
#1141
Posted 26 May 2017 - 15:36
Cloudfare, on 26 mai 2017 - 15:25, said:
Creca.... Problema e faptul ca pretul e foarte mare la masinile noi iar cei care nu au cu ce sint fortati sa le cumpere junkurile lor vechi. Nu ar fi normal sa faca toti un buy-back ?.... |
#1142
Posted 26 May 2017 - 16:17
N-ai inteles.... nu trebuie sa aiba toata lumea masina in orice conditii, adica veche.
Cele vechi sa fie casate pe ce procedura vor ei Cele noi sa si le cumpere cine-si permite |
#1143
Posted 26 May 2017 - 17:18
Eu sunt curios pe piata din SUA care va fi evolutia. Americanii sunt mai pragmatici acum, daca se intampla acum cativa ani buni situatia era nasol, trebuia sa puna cruce la piata americana. Japonezii cand au intrat pe piata americana au stat cu capul plecat si basca in mana, au avut reactii nationaliste de infruntat si au luptat mult sa cucereasca piata.
VAG a pornit din start cu sloganuri gen ,,Das auto" prezente in alta forma si la alte marci germane si acum au o mare problema de imagine de corectat. Norocul lor ca GM si Ford nu mai reprezinta in general o mandrie nationala pentru cumparatorul obisnuit iar Chrisler e italian acum. |
#1144
Posted 26 May 2017 - 18:03
http://m.automarket....dero-77501.html
"Volkswagen Golf a fost cea mai vândută mașină în Europa în aprilie și a revenit astfel pe primul loc în detrimentul lui Ford Fiesta, care a coborât până pe 8. Dacia Sandero ocupă poziția a 13-a în tipul european. Luna martie a adus o schimbare radicală în topul celor mai bine vândute mașini în Europa: Ford Fiesta producea surpriza și reușea să surclaseze liderul din ultimii 7 ani, Volkswagen Golf, pentru mai puțin de 500 de unități. Iată însă că minunea a durat doar o lună, întrucât Golf a revenit pe prima poziție în luna aprilie, potrivit unei analize realizate de Jato Dynamics. În plus, chiar dacă a înregistrat vânzări în ușoară scădere față de aceeași perioadă a anului trecut, compacta germană și-a surclasat rivalii prin cele 35.085 de unități livrate. Locul doi în topul european i-a revenit lui Renault Clio, care a înregistrat 26.088 de comenzi, în timp ce podiumul este completat de Volkswagen Polo cu 24.775 de unități. Una dintre surprizele lunii este prezența lui Volkswagen Tiguan pe poziția a 4-a, cu 19.864 de unități comercializate, acesta fiind astfel cel mai bine vândut SUV în aprilie. Comparativ cu aprilie 2016, vânzările modelului au crescut cu 71% și i-au permis astfel lui Tiguan să depășească Peugeot 208, Opel Astra și Opel Corsa. Ford Fiesta, liderul lunii trecute, a ocupat doar locul 8 în luna aprilie și a înregistrat o scădere a vânzărilor de peste 20%. Topul 10 este completat de Citroen C3 și Skoda Octavia. Între timp, Dacia a înregistrat din nou rezultate bune: Sandero ocupă locul 13 cu 15.978, cu numai 4.000 mai puține decât cele înregistrate de Tiguan, iar Dacia Duster este pe poziția 31 cu 11.429 de unități. Totuși, dacă vânzările lui Sandero au fost relativ stabile (-1.6%), cele ale lui Duster au scăzut cu peste 10%." 😂😂😂 Tiguan vine tare din urma. Bravo. Edited by Torquemada-666, 26 May 2017 - 18:04. |
|
#1145
Posted 26 May 2017 - 19:04
#1148
Posted 28 May 2017 - 14:47
Eu am tot vazut masini de cind ma stiu. Imi dau seama imediat cind scot fum: atunci cind sint uzate.
Sa fii pe primul loc te transformi intr-o pacoste: vinzi la greu prin tot felul de inginerii, le forjezi pe autostrazi si apoi le vinzi la SH in tari bananiere. Si uite asa creste poluarea in lumea 'verde'. O sa-mi sustin si afirmatia cu un exemplu: RAR a cumparat vreo 10 Suzuki Vitara... acum nu-mi dau seama ce-or fi facut cu ele dar imi imaginez ca si VW se vinde ca piinea calda cind e vorba de inginerie nemteasca! Edited by Cloudfare, 28 May 2017 - 14:50. |
#1149
Posted 01 June 2017 - 09:16
https://www.volkswag..._sales_Apr.html
Audi, adica VAG, crestere vanzari in SUA. "Audi of America’s April sales increased 5 percent to 18,711 vehicles, a record. Demand was strong across the product lineup, with the Q5, Q7 SUVs and the A4 sedan leading the volume gains. It was the best April sales result for Audi in the U.S., marking the brand’s 76th straight monthly record. The previous April record was set last year with 17,801 vehicles sold. Through the first four months of 2017, Audi sales have risen 8 percent to 64,358 vehicles." Edited by Torquemada-666, 01 June 2017 - 09:16. |
|
#1150
Posted 01 June 2017 - 11:54
#1151
Posted 01 June 2017 - 23:42
http://carsalesbase....-sales-2017-q1/
Grupul VAG este tot pe locul 1 in primul trimestru al 2017, depasind Toyota. "Volkswagen still leads despite growing slower than the industry at just +1,7%." Stirea asta sa omis sa se posteze de pe site.ul international al vanzarilor auto. 😉 La brand.uri Renault este pe 11 zi nu le 2. 😂😂😂 Edited by Torquemada-666, 01 June 2017 - 23:43. |
#1152
Posted 02 June 2017 - 00:11
Cand o sa vreau sa cumpar vreo dubita de marfa o sa iau in considerare si acest top
Pana atunci il iau in considerare pe ala care se refera numai la autoturisme si in care grupul VAG a picat pe doi si cu sanse mari sa cada pe trei dupa ce se vor aduna si autoturismele lui Mitsubishi la alianta Renault Nissan. Daca renunta sa mai produca autoturisme n-are decat sa stea pe locul 1 in topul tau. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users