Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
In 2016 VW a ajuns in premiera cel mai mare constructor auto mondial, depasind Toyota
Last Updated: Nov 07 2017 23:29, Started by
Kroghy
, Jan 30 2017 12:21
·
0
#1153
Posted 02 June 2017 - 00:18
Deci anul trecut cu 10.3 milioane masini a fost doar VW? Ce grozavi sunt.
Conform tie, Reno pe 11, nu uita fostoso. http://blog.autovit....anzari-in-2016/ In 2016 tot grupul VW a fost locul 1, nu doar vw ca brand. Deci in q1 al 2017 tot locul 1. Dar oare dieselgate, grevele, intreruperea furnizorilor nu.i afecteaza? Asa sunt de cautati si de cumparati? Edited by Torquemada-666, 02 June 2017 - 00:24. |
#1154
Posted 02 June 2017 - 01:07
Torquemada-666, on 02 iunie 2017 - 00:18, said:
Deci anul trecut cu 10.3 milioane masini a fost doar VW? Ce grozavi sunt. Vad ca pricepi tare greu ceva. Cele 10,3 mil de anul trecut au fost doar autoturisme si sunt ale grupului VAG nu VW. Topul pe care l-ai pus tu cuprinde si autovehicule usoare de transport marfa. Deci pentru autoturisme ramane valabil topul cu grupul VAG pe locul 3 la vanzari dupa primul trimestru. http://focus2move.co...-group-ranking/ |
#1155
Posted 02 June 2017 - 07:59
VAG locul 1. Scrie clar.
https://ro.m.wikiped...upul_Volkswagen Citeste ce inseamna VAG, care e prescurtarea de la Grupul VW. Arata clar ce masini include, plus camioane. Anul 2016, Grupul VW, sau VAG au fost primii. Mai informeaza.te. https://en.m.wikiped...olkswagen_Group Edited by Torquemada-666, 02 June 2017 - 08:12. |
#1156
Posted 02 June 2017 - 08:13
Eu stiu ce cuprinde grupul VAG, dar ti-am zis ca nu mai intereseaza topul care include si masinile de transport ale lor. N-au decat sa fie pe primul loc la camioane si LCV-uri. Ma intereseaza sa-si mai reduca vanzarile de gioarse de automobile.
|
#1157
Posted 02 June 2017 - 09:17
fortzoso, on 02 iunie 2017 - 08:13, said:
Eu stiu ce cuprinde grupul VAG, dar ti-am zis ca nu mai intereseaza topul care include si masinile de transport ale lor. N-au decat sa fie pe primul loc la camioane si LCV-uri. Ma intereseaza sa-si mai reduca vanzarile de gioarse de automobile. Pai nu prea se reduc. La noi dupa Dacia pe primul loc se inmatriculeaza masini de la VW Group, asa ca stai calm. Daca strugurii sunt acri, nu ai ce face. |
#1158
Posted 02 June 2017 - 16:01
Torquemada-666, on 02 iunie 2017 - 11:50, said: Eu am un sg.cuvant pt.ei: "romãni". Cand pt.unii strugurii sunt acri de la nastere, incepi sa crezi ca ala e gustul dulce si asa trebuie sa fie. Fiecare cu strugurii lui. P.S. "Social classes don.t mix." E usor sa ajungi pe primul loc, e greu sa te menții. |
#1159
Posted 02 June 2017 - 17:57
#1160
Posted 02 June 2017 - 18:23
MicroEdge, on 02 iunie 2017 - 16:01, said:
Crezi ca un om care isi cumpara o masina de 15-20k euro sau mai mult alege alta marca doar pentru ca strugurii sunt acri ? Masina se cumpara dupa nevoile fiecarui sau dupa sfaturi. Multi au considerat VW ca masini de top o perioada mare de timp sau au preferat VW pentru ca le dadea "statut social"( in tarile de mana a 2). Acum VW nu iti oferă nimic (fiabilitatea e la fel ca la ceilalalti ). E usor sa ajungi pe primul loc, e greu sa te menții. Daca ne am uita aici http://www.consumerr...-they-stack-up/ se pare ca VW e mult sub medie. Lexus ramanand pe #1. |
#1161
Posted 11 June 2017 - 20:56
Un articol in care un fost proprietar de 2 VW isi varsa amarul pentru ce-a patit cu ele :
https://www.4tuning....rile-27710.html Si altii s-au suparat pe mine fiindca vorbesc aiurea nfiind posesor de asemenea minunatii. Oi fi mai norocos de felul meu sau sunt mai inspirat cand imi aleg o masina si nu merg cu turma ? |
#1162
Posted 11 June 2017 - 21:59
Vin cu o completare la articolul postat de antevorbitorul meu.
http://dougdemuro.ki...amer-1572026115 |
|
#1163
Posted 12 June 2017 - 10:38
Masinile germane sunt total diferite de cele nipone si cele americane. Sunt cele mai complexe masini, cu o gramada de optiuni, cu cele mai noi implementari.
In domeniul auto, industria de masini germana detine de departe cele mai multe patente de inovatie. Niponii aleg calea mai sigura, de aici si sporul de fiabilitate. Americanii prefera masinile simple, robuste, iar cele germane nu prea se incadreaza. E o chestie de preferinte, de cultura, etc |
#1164
Posted 12 June 2017 - 12:37
Mama, cum gasesc fanii VW scuze pentru ca Vw-urile cad pe capete. I-auzi, domle, is cele mai complexe masini. De parca nemtii ar fabrica avioane supersonice si ceilalti carute. Penibil.
Sa te vad cand te-o lasa masina prin vreun concediu in Grecia ce o sa alegi? "Complexitatea" sau fiabilitatea? Edited by Hitmaker, 12 June 2017 - 12:37. |
#1165
Posted 12 June 2017 - 13:19
Avand in vedere ca de mai bine de 10 ani mi-am petrecut fara exceptie concediul prin Croatia (si o singura data in Grecia) si de fiecare data am plecat cu masina, alegerea cred ca este evidenta, nu?
Bat in lemn, pentru ca oricand se poate intampla ceva rau cu oricare masina... Eu nu am adus nicio scuza, la nimic. Esti tu doar prea incordat. In general, masinile germane sunt cu mai multe briz-brizuri decat celelalte, nu ca celorlalte le-ar lipsi nu stiu ce chestie indispensabila. Iar cu VW care cad pe capete... penibil mi se pare sa le spui unor posesori ca masinile lor sunt proaste. Din 2 motive: 1. mi se pare o mare mojicie sa faci asta, dar nu ma mira, sincer iti spun. si 2, este mult mai probabil ca un posesor sa stie mai bine avantajele si dezavantajele masinii cu care isi traieste viata, nu crezi? Nu, nu poate fi adevarat. Daca mi-as fi luat orice altceva de masina germana (mai ales VW) as fi devenit de 2x ori mai destept. Probabil as fi fost pe la nivelul tau, doar cumparandu-mi alta masina... |
#1166
Posted 12 June 2017 - 15:45
Eu am mai zis, e greu intr-o tara unde VW e la putere ca numar de masini sa compari, cu alte masini la numarul de probleme.
Daca vei incerca sa cauti in 100000 de masini de un fel si in 10000 de alt fel, sa nu credeti ca veti gasi mai multe cu probleme in cel cu mai putine masini. Si ce e mai penibil, este ca la noi multi repara masina cand apuca si unde apuca, mai ales cele VW. Stiu multi mecanici auto care repara VW in TM dar prea putini care repara Mazda, Toyota si tot asa. Si aici nu ma refer ca vine unul cu o masina Mazda si o baga in service, dar apoi in service incepe sa bajbaie ! Acesti mecanici care repara VW mai mult strica, marea majoritate din ei !!! Mai e o chestie ce am observat-o (poate imi pare mie), multi mecanici au masini din grupul Vag si nu alte modele ... Revenind la topic, asa e titlul, asta e .... Dar este rusinos ce a facut VW cu softul, totusi (si ma mai repet odata) daca le-ar aduce in Romania si ar vinde o masina care costa 30000 cu 25%-30% mai putin (si ar spune ca softul e masluit), adica 22500-21000, ar fii cea mai vanduta masina din clasa sa ... Atat ne doare de poluare, pana se simte la buzunar.... |
#1167
Posted 12 June 2017 - 20:30
fotbal5, on 12 iunie 2017 - 15:45, said: Dar este rusinos ce a facut VW cu softul, totusi (si ma mai repet odata) daca le-ar aduce in Romania Atat ne doare de poluare, pana se simte la buzunar.... problema nu e poluarea, acum nu intelege gresit, desigur e o problema si cu poluarea, dar aici e vorba cum poti fi sigur ca nu mint si despre altceva, cum poti sa mai ai incredere intr o companie care facea campanii de promovare a unui mediu fara poluare, iar dupa asta sa iasa patati, ca de fapt campaniile alea au fost nutret pentru cretini si ca ii dureau in cur de mediu ( oscrocheria fiind facuta cu stiinta parlamentului german ). Prima problema e ipocrizia/ minciuna, apoi pe locul secund e poluarea. |
|
#1168
Posted 13 June 2017 - 10:36
Ai dreptate, dar atunci, am avea nevoie de standarde la tot, dela interior la exterior, ceea ce nu se va intampla...
Iar cu mintitul e obisnuita lumea (nu doar Romania), vezi ce se intampla in viata de zi cu zi, de la politica la munca in sine... Din pacate in comert, minciuna e sinonim cu adevarul .... |
#1169
Posted 13 June 2017 - 15:17
valitudor, on 12 iunie 2017 - 10:38, said:
Masinile germane sunt total diferite de cele nipone si cele americane. Sunt cele mai complexe masini, cu o gramada de optiuni, cu cele mai noi implementari. In domeniul auto, industria de masini germana detine de departe cele mai multe patente de inovatie. Niponii aleg calea mai sigura, de aici si sporul de fiabilitate. Americanii prefera masinile simple, robuste, iar cele germane nu prea se incadreaza. E o chestie de preferinte, de cultura, etc Am un prieten cu Nissan Qashqai luat de noi full option, cu panorama si alea alea. Ciudat este ca in interior arata si se vede asa ieftin. Nu se compara nici cu calitatea de la golf, de Passat nici nu mai vorbim. Unii se fac doar ca nu vad. Edited by Torquemada-666, 13 June 2017 - 15:17. |
#1170
Posted 13 June 2017 - 17:50
Wow, ce glume. Golful mai ok decat Qashqaiul.
Si noi ar trebui sa te credem, nu? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users