Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație
 

Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu

* * * * - 6 votes
  • Please log in to reply
5361 replies to this topic

#3763
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

 dan78rom, on 06 martie 2019 - 10:46, said:

Eu nu cred ca-i ceva de demonstrat aici. Design-ul model 3 a ajuns in aceasta forma din ratiuni de costuri. A fost considerat cel mai bun compromis. Faptul ca tinde sa devina o moda, nu-l transforma intr-o chestie geniala dpdv tehnic.
Sa speram ca nu se vor lua toti dupa imbecilitatea asta, si vom avea in continuare masini cu ceasuri de bord in spatele volanului. Fie ele si emulate pe un lcd.

Ba e, trebuie demonstrat ca e un dezavantaj semnificativ sa iti refocalizezi privirea in punctul unde afiseaza Model 3 viteza, comparativ cu modelul clasic. Voi vorbiti doar de lucrurile cu care ati fost obisnuiti, dar daca analizati, veti vedea ca situatia de acum e un fel de struto-camila la care s-a ajuns pentru ca initial masinile nu puteau afisa decat cateva informatii, iar ulterior s-a extins sistemul de infotainment de pe consola centrala. Eu cred ca intr-un viitor foarte apropiat majoritatea producatorilor vor adopta solutia de la Model 3. Evident ca din reduceri de costuri, dar banii sunt ceea ce misca lumea si orice producator cauta sa reduca costuri atata timp cat nu-i afecteaza pozitionarea pe piata.

#3764
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 dan78rom, on 06 martie 2019 - 10:46, said:

Sa speram ca [...] vom avea in continuare masini cu ceasuri de bord in spatele volanului.
Complet inutile. Parerea mea ™

#3765
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 figo1988, on 06 martie 2019 - 10:38, said:

Incurci borcanele vali. Model S a fost proiectat acum 10 ani, directiile de design evolueaza si ceea ce era modern sau acceptat acum 10 ani, nu mai e si acum.
Cu riscul de a-i trezi nostalgii lui exploreru,, explica-ne cum a involuat design-ul extraordinar si "minimalist" din 2007 si a ajuns in halul din 2019...
Probabil francezii au fost prosti si nu s-au prins, noroc cu americanii.

Attached File  citroen-grand-c4-picasso-5.jpg   68.64K   30 downloads Attached File  2019-Citroen-C4-Grand-Picasso-interior.jpg   68.75K   29 downloads


In plus nu vad de ce ar trebui sa demonstrez eu ca e "o diferenta consistenta", mai ales ca nu am spus asa ceva, deoarece este discutabil. Uneori acea diferenta nu inseamna nimic, alteori poate insemna ceva. Habar n-am.
Ce e important este ca in cazul masinilor normale poti avea niste informatii utile chiar in directia capului, iar in dreapta cu totul alte informatii

Edited by valitudor, 06 March 2019 - 11:05.


#3766
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 ro_explorer, on 06 martie 2019 - 10:54, said:

Complet inutile. Parerea mea ™
Si a mea, dar nici cu unele tablete nu este mai bine
Eu am facut trecerea de la Yaris la Auris si sa dea naiba daca ma obisnuiesc, sunt momente cand ma uit pe centru si chiar imi este mult mai incomod fata de ceasurile din spatelele volanului. Nu mai spun ca acum 3 ani am inchiriat un Fiat 500 XL si puteam sa reglez volanul atat de bine ca in 2000 de km eu nu am vazut nimic pe ceasuri
As prefera ceva in genul cum aveam pe Yaris, fata de cum am pe Auris

Attached Files


Edited by cata, 06 March 2019 - 11:06.


#3767
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

 valitudor, on 06 martie 2019 - 11:03, said:

Cu riscul de a-i trezi nostalgii lui exploreru,, explica-ne cum a involuat design-ul extraordinar si "minimalist" din 2007 si a ajuns in halul din 2019...
Modelul c4 grand picasso 2019 arata asa la interior - captura de pe configuratorul online de la Citroen.se (nu stiu ce poza ai pus tu acolo dar pare o involutie la design, in opinia mea, evident):

Attached File  V3DImage.jpg   68.31K   35 downloads

#3768
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Probleme la constructia si proiectarea modelului Tesla 3. Se aduna apa si nisipul unde nu trebuie. Nu prea se pricep.

https://www.google.c...-underbody/amp/

"Tesla Model 3 owners in cold climate are starting to uncover what appears to be a design flaw in an underbody panel of the vehicle – resulting in sand and water getting stuck.
Over the years, Tesla has often been accused of designing cars in California for the Californian climate.
Yet, Tesla vehicles have performed extremely well in colder climates and have often been praised for their winter driving performance.
Some Model 3 owners, myself included, ran into some issues in Canada where things like the door handles, charge ports, and frameless windows didn’t perform well in extremely cold weather.
Tesla has since been trying to push updates to help the situation.
Now, we learn of another problem with Model 3 that becomes evident in colder climates, especially where they use sand to de-ice the roads.
Eric Bolduc, the owner of Antirouille Bolduc, an anti-rust body shop specializing in electric vehicles in Quebec, has found significant amounts of sand and dirt accumulating in the underbody panel at the back of every Model 3 he has worked on so far.

Here he removes the sand and dirt stuck inside a Model 3 before working on the anti-rust treatment"

Edited by Torquemada-666, 06 March 2019 - 11:21.


#3769
Hansolo

Hansolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,484
  • Înscris: 17.09.2007

 vrajitoruldinoz, on 05 martie 2019 - 23:17, said:

In realitate informatiile ar trebui sa devina din ce in ce mai inutile.
Sa vedem ce informatii avem acum: in afara de viteza care e folositoare unui sofer normal asistat de electronica intr-o masina a viitorului?
De fapt si viteza e doar ca sa eviti amenzile. Daca nu ar exista poltie nu cred ca i-ar trebui cuiva viteza.
O sa ramai surprins, unii spuneau pe aici ca e complicata navigarea in meniu pentru orientarea oglinzilor in mers.
Altii poate vor spune ca vor sa vada ca au semnalizat la stanga, nu la dreapta, ca au aprins farurile/faza lunga/proiectoarele de ceata, ca e frana de mana trasa, etc.
Acum un HUD cu augmented reality si marcarea anumitor subiecte de interes (gen pietoni noaptea) ar fi interesant.

#3770
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Nasol ca e facuta gresit si se aduna apa ai nisip in masina.
Ce fel de proiectanti au? Asta nu e elementar?

#3771
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,589
  • Înscris: 30.10.2003

 ro_explorer, on 06 martie 2019 - 10:54, said:

Complet inutile. Parerea mea ™
Mie imi convine mai mult ceasuri in bord.
Altcineva care a condus Mini se plangea ca ii era greu sa priveasca in dreapta dupa vitezometru. Poate unii se obisnuiesc mai repede, altii mai grei, iar altii deloc. Eu sigur nu-mi voi lua masina fara ceasuri in spatele volanului.

#3772
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,805
  • Înscris: 21.06.2016

 valitudor, on 06 martie 2019 - 10:32, said:

Si care este legatura cu discutia? O sa rada de noi, cei cu afisaj la ceasuri si in dreapta, "la tableta", si o sa se mire de designul avangardist, minimalist, etc din Model 3, nu-i asa?
Intotdeauna, dar absolut intotdeauna, A + B vor inseamna mai mult decat B de unul singur. Ca pe voi nu va deranjeaza prea mult ca lipseste A, poate fi o alta discutie, insa felcul cum argumentati acum este absurd. Mai ales ca Model S, cea mai scumpa Tesla, are tot ce-i trebuie. Sau ma rog, mai putin design "minimalist"...


Din nou o exagererare pentru a demonstra ceva de nedemonstrat...
Uite, eu apreciez mai mult indicatiile pe bord referitoare la urmatoarea manevra decat cele de pe ecranul din dreapta. Se intampla ca intr-un loc aglomerat, in sens giratoriu, cand trebuie sa fi atent in toate directiile, sa nu ai vreme sa studiezi harta din dreapta si sa iesi exact la momentul potrivit din sens.

Te poti decurca si fara indicatiile in bord? Evident. Te poti descurca si cu un telefon agatat de consola, ba chiar si cu o harta clasica. Milioane de oameni au trait, au condus asa.
Insa asta nu schimba faptul ca Model 3 are un minus acolo, nu un plus.

P.S. Vrajitorulle, daca pui asa problema ma gandesc ca Modelului 3 nu-i trebuie decat volan si roti. Oare ce nevoie ai mai avea de toata electronica aia? Ahhhh, rationamentul asta este folosit doar aici, nu-i asa?

Mai, eu la VWul meu dupa volan am turometru (inutil la tesla), temperatura apa (inutil), vitezometru (util ca sa nu iau amenda dar nu ma uit foarte des la el), un indicator de benzina la care ma uit rar, si tot felul de luminte care se aprind tot timpul ca deh, e VW si mereu se strica ceva (becul se arde, a scazut nivelul de lichid de racire ca scapa pe la pompa de apa, slabit contactul la alt bec etc).
Aia cu harta pe care o spui tu e pe un ecran in dreapta mult mai putin ergonomic la la Tesla ca nu e rotit spre mine si e mititel. Si tot e absolut ok.
Si da, cu cit masina are mai putine complicatii mecanice si mai multa electronica de asistare ai nevoie de mai putine date. Daca as avea un buton "tine viteza legala" pe care as putea sa-l activez nu as avea nevoie de vitezometru decit asa, informativ.

#3773
vrajitoruldinoz

vrajitoruldinoz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 32,805
  • Înscris: 21.06.2016

 valitudor, on 06 martie 2019 - 10:32, said:

Insa asta nu schimba faptul ca Model 3 are un minus acolo, nu un plus.

Eu nu inteleg ce e de discutat. M3 are o multime de minusuri, ar fi fantastic sa fie asta singurul. De fapt ar fi imposibil.

Deci da, M3 are un minus aici. Daca minusul e destul de mare la incarnarea 3.1 sau 3.2 o sa-i puna un ecran acolo. Daca nu, nu.
Important e ca minusul e neimportant in context. Nu cred sa existe vreun om pe planeta pentru care minusul asta sa fie un criteriu eliminatoriu.

#3774
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,165
  • Înscris: 13.11.2017
Una calda : Tesla a scos primul lot de Model 3 la 35000 $

https://electrek.co/...l-3-production/

Dar și una rece : Musk a anunțat că productia de masă pentru acest model 3 va începe după jumătatea anului și deocamdată vor fi deserviți cei care au rezervări vechi și nu au comandat modelele mai scumpe

https://electrek.co/...roduction-musk/

Probabil că are legătură cu terminarea noii capacități de producție din China, Gigafactory 3:

https://electrek.co/...government-may/

#3775
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Model 3 supercharging vs 175 kW

#3776
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
https://electrek.co/...arjniTozWGBm3y8
Tesla killerPosted Image

Edited by cata, 08 March 2019 - 10:23.


#3777
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
La faza asta sunt de acord. Este o tehnica ieftina de inducere in eroare. Pui pretul de lista si apoi specifici ca pot exista reduceri, etc ...
Masinaa mea are pe comanda pretul de catalog, configurare la dealer iar pe factura finala apar reducerile si pretul final. Acele reduceri pot sa dispara dinneant, nefiind controlate de dealer sau de producator asadar este clar o manipulare din partea Tesla.

Edited by ro_explorer, 08 March 2019 - 11:59.


#3778
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Am văzut-o cu ochii meeeeeeei!
Din păcate pentru prea puțin timp.
Nici nu am apucat să-i fac o poză.

#3779
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003

 vrajitoruldinoz, on 06 martie 2019 - 20:56, said:

Eu nu inteleg ce e de discutat. M3 are o multime de minusuri, ar fi fantastic sa fie asta singurul. De fapt ar fi imposibil.

Deci da, M3 are un minus aici. Daca minusul e destul de mare la incarnarea 3.1 sau 3.2 o sa-i puna un ecran acolo. Daca nu, nu.
Important e ca minusul e neimportant in context. Nu cred sa existe vreun om pe planeta pentru care minusul asta sa fie un criteriu eliminatoriu.
Ei, da, stiam eu ca esti un om cu pareri decente. Uneori te exprimi mai greu, dar in cele din urma ne intelegem. Posted Image  
Absolut de acord cu tine si in profund dezacord cu ceilalti, respectand sablonul: tesla lovers... Posted Image

Edited by valitudor, 13 March 2019 - 17:33.


#3780
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Tesla Model 3 a devenit cea mai vândută mașină electrică în Norvegia și Olanda, în timp ce vânzările mărcii americane au crescut în Germania cu 500%.
Primele rapoarte de vânzări venite din principalele țări europene indică succesul de care se bucură deja noul model. De exemplu, Tesla a livrat peste 1.000 de unități Model 3 în Norvegia doar în prima săptămână a lunii martie, astfel că acesta a devenit cel mai vândut model din țara nordică, indiferent de sistemul de propulsie.
De asemenea, Tesla a livrat peste 1.000 de unități Model 3 în luna februarie în Germania, ceea ce a condus la o creștere a vânzărilor mărcii cu peste 500%, ca urmare a dificultăților pe care producătorul american le-a avut în trecut pe principala piață auto europeană.
Rezultate excelente au provenit și din Olanda, acolo unde au fost comercializate 472 de unități Model 3 în luna februarie, astfel că Model 3 a devenit rapid cea mai vândută mașină electrică din acest stat. De asemenea, Tesla a înregistrat vânzări în creștere puternică și în Spania sau Franța.

Edited by cata, 14 March 2019 - 15:35.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate