Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Tesla Model 3: Imaginea de ansamblu
#3763
Posted 06 March 2019 - 10:51
dan78rom, on 06 martie 2019 - 10:46, said:
Eu nu cred ca-i ceva de demonstrat aici. Design-ul model 3 a ajuns in aceasta forma din ratiuni de costuri. A fost considerat cel mai bun compromis. Faptul ca tinde sa devina o moda, nu-l transforma intr-o chestie geniala dpdv tehnic. Sa speram ca nu se vor lua toti dupa imbecilitatea asta, si vom avea in continuare masini cu ceasuri de bord in spatele volanului. Fie ele si emulate pe un lcd. Ba e, trebuie demonstrat ca e un dezavantaj semnificativ sa iti refocalizezi privirea in punctul unde afiseaza Model 3 viteza, comparativ cu modelul clasic. Voi vorbiti doar de lucrurile cu care ati fost obisnuiti, dar daca analizati, veti vedea ca situatia de acum e un fel de struto-camila la care s-a ajuns pentru ca initial masinile nu puteau afisa decat cateva informatii, iar ulterior s-a extins sistemul de infotainment de pe consola centrala. Eu cred ca intr-un viitor foarte apropiat majoritatea producatorilor vor adopta solutia de la Model 3. Evident ca din reduceri de costuri, dar banii sunt ceea ce misca lumea si orice producator cauta sa reduca costuri atata timp cat nu-i afecteaza pozitionarea pe piata. |
#3764
Posted 06 March 2019 - 10:54
#3765
Posted 06 March 2019 - 11:03
figo1988, on 06 martie 2019 - 10:38, said:
Incurci borcanele vali. Model S a fost proiectat acum 10 ani, directiile de design evolueaza si ceea ce era modern sau acceptat acum 10 ani, nu mai e si acum. Probabil francezii au fost prosti si nu s-au prins, noroc cu americanii. citroen-grand-c4-picasso-5.jpg 68.64K 30 downloads 2019-Citroen-C4-Grand-Picasso-interior.jpg 68.75K 29 downloads In plus nu vad de ce ar trebui sa demonstrez eu ca e "o diferenta consistenta", mai ales ca nu am spus asa ceva, deoarece este discutabil. Uneori acea diferenta nu inseamna nimic, alteori poate insemna ceva. Habar n-am. Ce e important este ca in cazul masinilor normale poti avea niste informatii utile chiar in directia capului, iar in dreapta cu totul alte informatii Edited by valitudor, 06 March 2019 - 11:05. |
#3766
Posted 06 March 2019 - 11:04
ro_explorer, on 06 martie 2019 - 10:54, said:
Complet inutile. Parerea mea ™ Eu am facut trecerea de la Yaris la Auris si sa dea naiba daca ma obisnuiesc, sunt momente cand ma uit pe centru si chiar imi este mult mai incomod fata de ceasurile din spatelele volanului. Nu mai spun ca acum 3 ani am inchiriat un Fiat 500 XL si puteam sa reglez volanul atat de bine ca in 2000 de km eu nu am vazut nimic pe ceasuri As prefera ceva in genul cum aveam pe Yaris, fata de cum am pe Auris Attached FilesEdited by cata, 06 March 2019 - 11:06. |
#3767
Posted 06 March 2019 - 11:17
valitudor, on 06 martie 2019 - 11:03, said:
Cu riscul de a-i trezi nostalgii lui exploreru,, explica-ne cum a involuat design-ul extraordinar si "minimalist" din 2007 si a ajuns in halul din 2019... V3DImage.jpg 68.31K 35 downloads |
#3768
Posted 06 March 2019 - 11:21
Probleme la constructia si proiectarea modelului Tesla 3. Se aduna apa si nisipul unde nu trebuie. Nu prea se pricep.
https://www.google.c...-underbody/amp/ "Tesla Model 3 owners in cold climate are starting to uncover what appears to be a design flaw in an underbody panel of the vehicle – resulting in sand and water getting stuck. Over the years, Tesla has often been accused of designing cars in California for the Californian climate. Yet, Tesla vehicles have performed extremely well in colder climates and have often been praised for their winter driving performance. Some Model 3 owners, myself included, ran into some issues in Canada where things like the door handles, charge ports, and frameless windows didn’t perform well in extremely cold weather. Tesla has since been trying to push updates to help the situation. Now, we learn of another problem with Model 3 that becomes evident in colder climates, especially where they use sand to de-ice the roads. Eric Bolduc, the owner of Antirouille Bolduc, an anti-rust body shop specializing in electric vehicles in Quebec, has found significant amounts of sand and dirt accumulating in the underbody panel at the back of every Model 3 he has worked on so far. Here he removes the sand and dirt stuck inside a Model 3 before working on the anti-rust treatment" Edited by Torquemada-666, 06 March 2019 - 11:21. |
#3769
Posted 06 March 2019 - 11:37
vrajitoruldinoz, on 05 martie 2019 - 23:17, said:
In realitate informatiile ar trebui sa devina din ce in ce mai inutile. Sa vedem ce informatii avem acum: in afara de viteza care e folositoare unui sofer normal asistat de electronica intr-o masina a viitorului? De fapt si viteza e doar ca sa eviti amenzile. Daca nu ar exista poltie nu cred ca i-ar trebui cuiva viteza. Altii poate vor spune ca vor sa vada ca au semnalizat la stanga, nu la dreapta, ca au aprins farurile/faza lunga/proiectoarele de ceata, ca e frana de mana trasa, etc. Acum un HUD cu augmented reality si marcarea anumitor subiecte de interes (gen pietoni noaptea) ar fi interesant. |
#3770
Posted 06 March 2019 - 12:10
Nasol ca e facuta gresit si se aduna apa ai nisip in masina.
Ce fel de proiectanti au? Asta nu e elementar? |
#3771
Posted 06 March 2019 - 14:48
ro_explorer, on 06 martie 2019 - 10:54, said:
Complet inutile. Parerea mea ™ Altcineva care a condus Mini se plangea ca ii era greu sa priveasca in dreapta dupa vitezometru. Poate unii se obisnuiesc mai repede, altii mai grei, iar altii deloc. Eu sigur nu-mi voi lua masina fara ceasuri in spatele volanului. |
#3772
Posted 06 March 2019 - 20:29
valitudor, on 06 martie 2019 - 10:32, said:
Si care este legatura cu discutia? O sa rada de noi, cei cu afisaj la ceasuri si in dreapta, "la tableta", si o sa se mire de designul avangardist, minimalist, etc din Model 3, nu-i asa? Intotdeauna, dar absolut intotdeauna, A + B vor inseamna mai mult decat B de unul singur. Ca pe voi nu va deranjeaza prea mult ca lipseste A, poate fi o alta discutie, insa felcul cum argumentati acum este absurd. Mai ales ca Model S, cea mai scumpa Tesla, are tot ce-i trebuie. Sau ma rog, mai putin design "minimalist"... Din nou o exagererare pentru a demonstra ceva de nedemonstrat... Uite, eu apreciez mai mult indicatiile pe bord referitoare la urmatoarea manevra decat cele de pe ecranul din dreapta. Se intampla ca intr-un loc aglomerat, in sens giratoriu, cand trebuie sa fi atent in toate directiile, sa nu ai vreme sa studiezi harta din dreapta si sa iesi exact la momentul potrivit din sens. Te poti decurca si fara indicatiile in bord? Evident. Te poti descurca si cu un telefon agatat de consola, ba chiar si cu o harta clasica. Milioane de oameni au trait, au condus asa. Insa asta nu schimba faptul ca Model 3 are un minus acolo, nu un plus. P.S. Vrajitorulle, daca pui asa problema ma gandesc ca Modelului 3 nu-i trebuie decat volan si roti. Oare ce nevoie ai mai avea de toata electronica aia? Ahhhh, rationamentul asta este folosit doar aici, nu-i asa? Mai, eu la VWul meu dupa volan am turometru (inutil la tesla), temperatura apa (inutil), vitezometru (util ca sa nu iau amenda dar nu ma uit foarte des la el), un indicator de benzina la care ma uit rar, si tot felul de luminte care se aprind tot timpul ca deh, e VW si mereu se strica ceva (becul se arde, a scazut nivelul de lichid de racire ca scapa pe la pompa de apa, slabit contactul la alt bec etc). Aia cu harta pe care o spui tu e pe un ecran in dreapta mult mai putin ergonomic la la Tesla ca nu e rotit spre mine si e mititel. Si tot e absolut ok. Si da, cu cit masina are mai putine complicatii mecanice si mai multa electronica de asistare ai nevoie de mai putine date. Daca as avea un buton "tine viteza legala" pe care as putea sa-l activez nu as avea nevoie de vitezometru decit asa, informativ. |
|
#3773
Posted 06 March 2019 - 20:56
valitudor, on 06 martie 2019 - 10:32, said:
Insa asta nu schimba faptul ca Model 3 are un minus acolo, nu un plus. Eu nu inteleg ce e de discutat. M3 are o multime de minusuri, ar fi fantastic sa fie asta singurul. De fapt ar fi imposibil. Deci da, M3 are un minus aici. Daca minusul e destul de mare la incarnarea 3.1 sau 3.2 o sa-i puna un ecran acolo. Daca nu, nu. Important e ca minusul e neimportant in context. Nu cred sa existe vreun om pe planeta pentru care minusul asta sa fie un criteriu eliminatoriu. |
#3774
Posted 07 March 2019 - 09:11
Una calda : Tesla a scos primul lot de Model 3 la 35000 $
https://electrek.co/...l-3-production/ Dar și una rece : Musk a anunțat că productia de masă pentru acest model 3 va începe după jumătatea anului și deocamdată vor fi deserviți cei care au rezervări vechi și nu au comandat modelele mai scumpe https://electrek.co/...roduction-musk/ Probabil că are legătură cu terminarea noii capacități de producție din China, Gigafactory 3: https://electrek.co/...government-may/ |
#3776
Posted 08 March 2019 - 10:23
#3777
Posted 08 March 2019 - 11:57
La faza asta sunt de acord. Este o tehnica ieftina de inducere in eroare. Pui pretul de lista si apoi specifici ca pot exista reduceri, etc ...
Masinaa mea are pe comanda pretul de catalog, configurare la dealer iar pe factura finala apar reducerile si pretul final. Acele reduceri pot sa dispara dinneant, nefiind controlate de dealer sau de producator asadar este clar o manipulare din partea Tesla. Edited by ro_explorer, 08 March 2019 - 11:59. |
|
#3778
Posted 12 March 2019 - 21:00
Am văzut-o cu ochii meeeeeeei!
Din păcate pentru prea puțin timp. Nici nu am apucat să-i fac o poză. |
#3779
Posted 13 March 2019 - 17:32
vrajitoruldinoz, on 06 martie 2019 - 20:56, said:
Eu nu inteleg ce e de discutat. M3 are o multime de minusuri, ar fi fantastic sa fie asta singurul. De fapt ar fi imposibil. Deci da, M3 are un minus aici. Daca minusul e destul de mare la incarnarea 3.1 sau 3.2 o sa-i puna un ecran acolo. Daca nu, nu. Important e ca minusul e neimportant in context. Nu cred sa existe vreun om pe planeta pentru care minusul asta sa fie un criteriu eliminatoriu. Absolut de acord cu tine si in profund dezacord cu ceilalti, respectand sablonul: tesla lovers... Edited by valitudor, 13 March 2019 - 17:33. |
#3780
Posted 14 March 2019 - 15:34
Tesla Model 3 a devenit cea mai vândută mașină electrică în Norvegia și Olanda, în timp ce vânzările mărcii americane au crescut în Germania cu 500%.
Primele rapoarte de vânzări venite din principalele țări europene indică succesul de care se bucură deja noul model. De exemplu, Tesla a livrat peste 1.000 de unități Model 3 în Norvegia doar în prima săptămână a lunii martie, astfel că acesta a devenit cel mai vândut model din țara nordică, indiferent de sistemul de propulsie. De asemenea, Tesla a livrat peste 1.000 de unități Model 3 în luna februarie în Germania, ceea ce a condus la o creștere a vânzărilor mărcii cu peste 500%, ca urmare a dificultăților pe care producătorul american le-a avut în trecut pe principala piață auto europeană. Rezultate excelente au provenit și din Olanda, acolo unde au fost comercializate 472 de unități Model 3 în luna februarie, astfel că Model 3 a devenit rapid cea mai vândută mașină electrică din acest stat. De asemenea, Tesla a înregistrat vânzări în creștere puternică și în Spania sau Franța. Edited by cata, 14 March 2019 - 15:35. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users