Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Televizoare OLED [discuții doar despre OLED]
Ultima postare: mai 17 2024 22:56, Inițiat de
AndreiNR
, nov 15 2016 11:36
·
216
#2738
Publicat: 16 iunie 2018 - 10:40
Cineva spunea ca in urma schimbarii main board-ului, culorile nu mai sunt corecte parca. In procedura de inlocuire a mainboard-ului la B7, trebuie salvate valorile de white balance din meniul de service inainte de inlocuire, si reintroduse dupa instalarea mainboard-ului nou. Probabil valorile respective se schimba in timp in functie de vechimea panel-ului, sau sunt specifice panel-ului respectiv. Daca nu se face procedura asta, se ajunge cu TV-ul necalibrat dupa service.
Pentru a rezolva situatia, singura solutie e modificarea valorilor in meniul de service printr-o procedura de calibrare in care modifici acele valori. Un centru oficial de service LG dispune de aparat de masura si generator semnal pentru ajustarea acestor valori sa corespunda cu target-ul dorit, dar nu stiu daca cei de la ESD au asa ceva. Valorile de white balance din meniul de service controleaza si range-ul disponibil pentru controalele normale (OLED light / contrast / brightness / RGB controls). Editat de mhstamate, 16 iunie 2018 - 11:06. |
#2739
Publicat: 16 iunie 2018 - 10:55
Krisss, on 19 noiembrie 2017 - 12:59, said:
Ajuns acasa am constatat ca are un pixel alb in dreapta jos. L-am masat putin cu o carpa si apoi utilizand doua softuri de deblocare pixeli am reusit sa-l repar dupa vreo jumatate de ora. |
#2740
Publicat: 16 iunie 2018 - 11:20
Eu zic ca era doar praf. Nu vad cum ai resuscita un pixel oled cu cârpă.
Legat de ce spune mhstamate mai sus îl.rog sa-mi dea si mie o fisa de service in care spune treaba pe care o afirmă el. E prima dată când aud de asa ceva.Valorile sunt standard în mainboard iar ce face balansul de alb în 2p/20p si toate controalele puse la dispoziție în meniul televizorului modifica fix aceleași controale în mainboard. Sunt câteva ascunse ca si subbrightness si altele dar sunt la valoarea default toata viata televizorului. De asemenea tare as vrea si eu numele unui singur service de la noi care are aparatura de calibrare. Editat de AndreiNR, 16 iunie 2018 - 11:21. |
#2741
Publicat: 16 iunie 2018 - 19:33
Buna ziua, Am revenit cu poza...facuta cu telefonul...banda aceea se vede pe rosu, alb, verde, albastru.
Sa mai astept sau sa ii contactez pe cei de la lg? Mai este una pe partea stanga a ecranului (cum il privesc), zici ca este impartit in 3 ecranul... Fișiere atașateEditat de MembruAnonim, 16 iunie 2018 - 19:58. |
#2742
Publicat: 17 iunie 2018 - 11:18
sorinelionut: daca e vorba doar de o banda cu luminozitate diferita, sansele sunt foarte mari ca se va estompa sau dispare in timp, in urma ciclurilor pe care le face televizorul in mod automat cand il opresti. Daca e o banda in care culoarea are o tenta diferita de restul ecranului, nu va dispare, dar nici nu cred ca ti se va schimba panel-ul pentru asta.
Andrei: man, ce tot devii agresiv in exprimare de fiecare data cand postez ceva? Uite manualul de service pentru B7. E versiunea de US, dar nu difera in alte regiuni. Sunt avertizari in mod expres pe paginile de schimbare a mainboard-ului ca trebuie salvate valorile de W/B si apoi reintroduse. Si da, din ce stiu la noi LG nu are service propriu. Au doar contracte cu firme de service 3rd party independente, care deservesc pe oricine, nu doar pe LG, si nici nu au aparatura de calibrare culoare. Apropo, nu tin minte sa-ti fi cerut scuze vreodata pentru iesirile astea. O faci de data asta? Fișiere atașateEditat de mhstamate, 17 iunie 2018 - 11:18. |
#2743
Publicat: 17 iunie 2018 - 12:50
Ms pt raspuns, dar problema este in felul urmator: daca benzile alea doua nu dispar si astia de la service nu fac nimic, cred ca o sa ne vedem in instanta, plus opc. Nu vreu sa fiu negativist sau sa pun raul inainte, dar am platit pentru un produs premium si nu astept nimic mai prejos...tv-ul a costat 8000 de lei la vremea achizitiei. Liniile se vad cu ochiul liber, ele impart ecranul in 3, am tot incercat diferite abordari ale problemei, fara vre-un rezultat. Tv-ul are ecranul foarte uniform, dar dungile acelea sunt niste lini care-l fac sa para spart, asta dupa mai putin de un an de utilizare casnica...un lucru foarte anormal!!! Am luat legatura deja cu cei de la Lg si ii astept saptamana viitoare sa vada/constate aceasta defectiune...
Zi placuta! |
#2744
Publicat: 17 iunie 2018 - 14:00
mhstamate, on 17 iunie 2018 - 11:18, said:
sorinelionut: daca e vorba doar de o banda cu luminozitate diferita, sansele sunt foarte mari ca se va estompa sau dispare in timp, in urma ciclurilor pe care le face televizorul in mod automat cand il opresti. Daca e o banda in care culoarea are o tenta diferita de restul ecranului, nu va dispare, dar nici nu cred ca ti se va schimba panel-ul pentru asta. Andrei: man, ce tot devii agresiv in exprimare de fiecare data cand postez ceva? Uite manualul de service pentru B7. E versiunea de US, dar nu difera in alte regiuni. Sunt avertizari in mod expres pe paginile de schimbare a mainboard-ului ca trebuie salvate valorile de W/B si apoi reintroduse. Si da, din ce stiu la noi LG nu are service propriu. Au doar contracte cu firme de service 3rd party independente, care deservesc pe oricine, nu doar pe LG, si nici nu au aparatura de calibrare culoare. Apropo, nu tin minte sa-ti fi cerut scuze vreodata pentru iesirile astea. O faci de data asta? Prietene probabil suferi de mania persecuției. Nu stiu ce ai mai postat si nici ce ti am raspuns la vremea respectivă si nici nu am fost agresiv.Ba mai mult am folosit "te rog" în exprimare. Daca nu faci fata unei discutii in contradictoriu poate ca un forum nu este pentru tine. Setarile la care faci referire sunt aceleași din meniul televizorului si e normal sa fie salvate în caz că este calibrat. In rest, daca nu s-a umblat asupra lor ele sunt cele default si nu ai ce sa introduci după schimbarea mainboardului. Nu scrie acolo nici ca se modifica ceva la balansul de alb/cms o dată cu acumularea de ore. Deci o altă afirmație nevalidata de o fisa tehnica. Legat de service te contrazici singur si nu prea am ce sa-ti mai raspund. Niciun service pe lumea asta nu-ți calibreaza televizorul sa-ti introducă apoi nu stiu ce valori "masurate" altele decât cele care vin standard de la producător. @sorinelionut Dacă ai poze cu ecranul inainte de ciclul acela de o ora s-ar putea sa constati ca au fost acolo acele dungi. Asta s-ar vedea cel mai bine pe un 5% gri sau mai inchis. Am mai citit de cazuri in care acel master cleaning a evidențiat si mai mai mult benzile verticale. Se vor mai estompa cu utilizarea si efectuarea ciclurilor normale însă nu vad cum ar dispare de tot. E un caz ca acelea în care vezi ceva la un moment dat si apoi te uiti numai după acel lucru. Sa ne tii la curent cum evoluează lucrurile. Editat de AndreiNR, 17 iunie 2018 - 14:01. |
#2745
Publicat: 17 iunie 2018 - 14:29
Nu neg faptul ca acele benzi, posibil, sa fi fost acolo inainte de "curatare",nu am o dovada in acest sens, dar erau poate la un nivel insesizabil. Din ce stiu eu, pe 2-5% gri se vad imperfectiunile panoului, iar problema actuala este ca se vad tot timpul..pe toate culorile, inclusiv pe alb la volum maxim de luminozitate...acum sunt amplificate si de faptul ca stiu unde sunt, initial am crezit ca nu vad bine si ca este murdar ecranul cand ma uitam la un meci la CM. Cu siguranta as fi vazut asta in momentul in care l-am testat imediat dupa achizitie, dar nu-mi aduc aminte sa fi vazut asa ceva si nici persoanele cu care eram nu-si aduc aminte sa fi vazut ceva asemanator. Cel mai aiurea se vede la o competitie sportiva, in special la un meci de fotbal. Daca in poza nu s-a vazut cum sunt dungile, ele se prezinta ca un fir de par peste ecran in linie dreapta si pe o parte si pe alta culorilor sunt mai saturate/nesaturate. Personal, sper sa-si revina, dar din ce constat problema este serioasa si nu o sa am mai mult de 80-100 de ore rabdare cu el. Sper ca cei de la Lg sau reprezentantii lor sa constate defectiunea si s-o remedieze...am avut o experienta placuta cu cei de la Samsung si sper ca nici Lg sa nu fie mai prejos! Zi placuta si ms pt raspuns!
|
#2748
Publicat: 17 iunie 2018 - 15:18
panasonic11, on 17 iunie 2018 - 14:52, said:
Salut problema care o discutați despre oled este cumva acel lg b7? Am de gand sa il cumpăr dar am citit mai sus ca avea 3 benzi verzi.... la 60 de mil e penibil. Ce ma sfătuiți să mai astept alte modele sau nu este vorba de lg b7 ? Eu discut despre televizorul personal, modelul este b6 de 55 din 2016...nu este de vanzare, mai ales acum cand este si defect. Am vazut astazi o reclama la tv cu 6500 b7, dar nu am retinut magazinul, daca sunteti interesat! |
#2750
Publicat: 17 iunie 2018 - 15:53
Modelul este foarte reusit dar nu ai garantia ca nu exista probleme, daca ai ghinion poti nimeri unul cu probleme. Riscul este foarte mic. Este important sa-l cumperi in asa fel incat sa ai un termen cat mai lung in care sa-l returnezi si sa-l verifici cu mare atentie inainte sau dupa ce il cumperi.
|
#2751
Publicat: 18 iunie 2018 - 08:59
Nu mai inteleg nimic!!! Ieri am spus sa-i instalez ultima actualizare de soft sa-l vada baietii de la tehnic ca este la zi...aseara, i-am dat o noua curatare dupa ce l-am stins si de dimineata, surpriza de proportii. Dunga pe care v-am atasat o si pe care o detestam din suflet, s-a estompat de tot, deci nu se mai vede deloc si cealalta, care era mai mica si care se vedea foarte fad acum abia se mai vede decat pe gry 70%, dar cred ca numai daca stii ca este acolo. Am testat mai multi ochi si toti mi-au spus ca am "probleme" si ca ei nu vad nimic. Ii mai dau astazi o curatare a panoului si inainte il las cateva ore pe un filmulet youtube cu coretie uniformitate sa vad daca se mai schimba ceva. Pe cei de la service ii am programati pentru miercuri si vreau sa vad daca mai sunt motive sa vina, nu vreau sa fiu stupid si sa creada oamenii aia ca i-am chemat degeaba....Zi placuta!
|
|
#2752
Publicat: 18 iunie 2018 - 09:03
Nu e bine sa i dai acea curățare. Cel mai bine ar fi sa l folosesti minim 4 ore si sa si faca singur ciclul de compensare normal. Dacă nu mai sunt probleme atunci nu mai ai motive sa ti faci griji.
După cum ti-am spus au mai fost situații când acel master cleaning de 1 ora a evidențiat VB însă ciclurile următoare ai curățat ecranul cum era inainte. |
#2753
Publicat: 18 iunie 2018 - 09:20
Ms, Andrei, pt raspuns! Stiu ca nu este bine sa-i dau iar curatare, dar vreau sa fiu sigur ca nu reapare peste 1 saptamana si sincer nu cred ca 3 cicluri de curatare manuala o sa-i provoace vre-o defectiune mai mult decat cea pe care am reclamat-o zilele trecute. Sper sa nu mai am problema aceasta in viitor. Daca sunt curiosi o sa scriu cum arata dupa ce o sa termine, dar inainte vreau sa-l las cateva ore pe un test de pe youtube sa-i stimuleze pe domnii pixeli sa functioneze corect. Zi placuta!
|
#2754
Publicat: 18 iunie 2018 - 09:34
Pentru putin.
Poti face altceva:lași deschisă acțiunea către service si le spui ca problema este sporadica si ca tii sub observație. Același lucru îl comunici si catre LG. Nici eu nu cred ca strica ceva. Ma gandesc doar ca daca scoate în evidență acea banda care dispare după 2-3 cicluri normale , sa nu fie o falsa problema si sa te alegi cu un ecran si mai prost sau nervi aiurea. Nu cred ca ajuta cu ceva treaba cu YT.. Editat de AndreiNR, 18 iunie 2018 - 09:36. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 3
1 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi
ioany