Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 

Renault va renunta la motoare diesel in Europa

- - - - -
  • Please log in to reply
194 replies to this topic

#55
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

View PostWotan, on 09 septembrie 2016 - 10:15, said:

Dieselurile facute inainte de 1997 au fost deja interzise. Vor sa elimine complet dieselurile din Paris din cauza emisiilor de particulate.
Atunci sa alunge frumos si toate TSI-urile si tot ce e cu injectie directa, ca alea au emisii de particule nu gluma, de curiozitate cine are o astfel de masina sa se uite pe teava de esapament sa vada ce depuneri sunt, mai ales la masini de peste 100 000km.

#56
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Rav 4 cel mai bine vandut suv din lume nu are 4x4 diesel. S-ar putea sa vedem o surpriza la Corolla cea mai bine vanduta masina din lume și sa nu avem diesel de la modelul urmator.

#57
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
No problem atata timp cat cea mai vanduta "platforma" compacta din lume (MQB-Golf, Octavia, etc) va continua sa produca dieseluri.

#58
Wotan

Wotan

    Io n-am cerut sa ma nasc argyelean. Amu, am avut noroc...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,766
  • Înscris: 01.10.2002
Deocamdata...
http://archyworldys....-has-no-future/
https://www.wired.co...going-electric/

Iar daca producatorii majori europeni planifica sa elimine dieselul, politicienii europeni nu vor avea retineri in a innaspri legislatia, atat pentru a tine producatorii non-europeni in afara pietei locale, cat si pentru a stimula cumpararea de masini noi...Posted Image

#59
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
Ce zici tu e taman pe dos. Boss-ul VW spune ca din cauza inaspririi legislatiei antipoluare care loveste discriminatoriu (as zice eu) in diesel, acestea ar putea deveni nefezabile, asadar ar putea disparea. Cu alte cuvinte, disparitia lor este o consecinta a modificarii legislatiei, nicidecum cum spui tu, ca datorita eliminarii voluntare a dieselului de catre producatori, politicienii vor inaspri legislatia.

A doua stire este o prostie. VW isi bazeaza "recuperarea" pe electrice care au o cota de piata de 0,1%. Una articol care are in continut VW, dieselgate, electrice, iar legaturile intre ele sunt absolut aiurea facute de ziarist

#60
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postshmecherul, on 08 septembrie 2016 - 09:53, said:

Eu inca mult timp de acum inainte o sa prefer dieselul, chiar si second, pentru cuplul mare si constant la turatii destul de mici. Voi chiar credeti ca un benzinar de 1.6, turat la 7000 de ture pentru a scoate aceeasi putere si cuplu ca un diesel de 1.6 la o turatie de aproximativ 2000 ture, vor avea aceeasi viata? Dar din ce este facut wibrochenul ala din titan?

Pai compara cu 1.6 turbo... Si da scoate si cuplu si lasa dieselul intr-un nor de praf.

#61
X-plane

X-plane

    ANTICOMUNIST.

  • Grup: Validating
  • Posts: 7,838
  • Înscris: 15.03.2006
Singurele motive pentru care diesel a prins bine in Europa sunt:

Normele de mediu sunt diferite in sensul ca pentru diesel sunt mult mai blânde
Taxele sunt mai mici pentru diesel decat la benzina.


#62
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

Ce zici tu e taman pe dos. Boss-ul VW spune ca din cauza inaspririi legislatiei antipoluare care loveste discriminatoriu (as zice eu) in diesel, acestea ar putea deveni nefezabile, asadar ar putea disparea. Cu alte cuvinte, disparitia lor este o consecinta a modificarii legislatiei, nicidecum cum spui tu, ca datorita eliminarii voluntare a dieselului de catre producatori, politicienii vor inaspri legislatia.
daca in germany ar taxa dieselul, la fel ca benzina, cu in total 86c/litru, pretul litrului de motorina ar fi cu vreo 20-25 de centi peste benzina. asta combinat cu impozitul pe noxe dublu la diesel, l-ar face mai scump in exploatare decat benzina, chiar si dincolo de regula aia arbitrara "30.000 km/an". Cu alte cuvinte, ar rezolva treaba piata, dar asta ar afecta substantial firmele de logistica si in general ar duce la o marire a preturilor la pratic orice produs.

#63
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,577
  • Înscris: 12.03.2006

View PostX-plane, on 09 septembrie 2016 - 20:44, said:

Singurele motive pentru care diesel a prins bine in Europa sunt:

Normele de mediu sunt diferite in sensul ca pentru diesel sunt mult mai blânde
Taxele sunt mai mici pentru diesel decat la benzina.
...si pentru unii de pe la noi sau aiurea, gasesc combustibil si in afara statiilor de alimentare....si mai ieftin asa! De aia! Ca dupa aia o pecesc, nu mai conteaza!

Edited by arab, 10 September 2016 - 08:02.


#64
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View PostKazmer, on 09 septembrie 2016 - 11:06, said:

Rav 4 cel mai bine vandut suv din lume nu are 4x4 diesel. S-ar putea sa vedem o surpriza la Corolla cea mai bine vanduta masina din lume și sa nu avem diesel de la modelul urmator.
Toyota si japonezii nu au fost in stare mult timp sa faca un motor diesel, nu e asa usor. Apoi mult timp nu au fost in stare sa faca o cutie automata pt diesel.
Deci nu e un argument bun.
Passat de ex e oferit doar diesel in UK... si un hybrid, dar benzina pur nu.

View PostX-plane, on 09 septembrie 2016 - 20:44, said:

Singurele motive pentru care diesel a prins bine in Europa sunt:

Normele de mediu sunt diferite in sensul ca pentru diesel sunt mult mai blânde
Taxele sunt mai mici pentru diesel decat la benzina.
Sa inteleg ca nu ai condus o masina diesel?
A prins doar pt ca merge mai bine omule, atat... am avut si masini diesel si benzina si electrice, de departe dieselul e cel mai bun all rounder.
Mergi cu o benzinara cu 180km/h in Germania si vezi consumul... cu AC on si eventual mai urca si pe Glossglockner alpenStrasse... o sa stai in benzinarie mai mult.
Apoi fa acelasi drum cu un diesel si vezi comparat comsumul.

Sa nu mai vorbim de tractarea unei rulote.

Am avut o Honda CR-V cu faimosul motor de 2.0 iVtec 150 cai, peste 90 consumul sarea in sus rau... asa ca f rar am mers cu ea peste 100.

Cu Passatul diesel avut inainte mergeam frecvent cu 180-200, AC on tot timpul (climatronicul on) si bagaje, pasageri, nu conteaza, nu se simte nici o diferenta, motorul TRAGE.

Cand faci astfel de afirmatii, spune si pe ce te bazezi...

View Postemil_sv, on 09 septembrie 2016 - 18:43, said:

Pai compara cu 1.6 turbo... Si da scoate si cuplu si lasa dieselul intr-un nor de praf.
Cate masini ofera motoare turbo in oferta lor? Si ok, hai sa zicem ca gasim, cat e cuplul comparat cu un diesel si mai ales consumul?

Ai tractat o rulota cu o benzinara? Vezi si mai sus experienta mea cu benzina v diesel.

Ce nor de praf? De emisii CO2? da, poate ai dreptate daca la asta te-ai referit, t ca benzinarele emit mai mult CO2 ca dieselul.

Totusi, toti astia care scrieti de benzina nu ziceti unu daca ati avut si ceva experiente personale, ati avut cateva masini personal sa comparati, benzina si diesel si ati ajuns la conluzia ca benzina e mai ok sau e doar din teorie si carti? Ca pareti niste pusti fara masini dar care se uita la preturi si vad ca benzinarele sint mai ieftine la achizitie si vreti sa moara dieselul ca nu vi-l permiteti

View PostOutOfMind, on 08 septembrie 2016 - 20:40, said:

pff ce raspuns... deci arugmentul tau e ca nu mergi in vacanta decat o data pe an... aia e si problema, voi vorbiti din perspectiva unor tineri de nadejde ai tarii care inca nu isi permit vacante si masini si nu inteleg cum sta treaba.

Unii merg in vacante in fiecare weekend si in rest de 3-4 ori pe an minim...

Si chestia cu "de cate ori sharuiesti masina cu alte persoane"... prietene... daca tu nu sharuiesti, altii isi iau masini cu 7 locuri ca au familii...

Adica nu contrazici faptul ca masina pe benzina e aproape imposibil de folosit incarcata si la drum cu serpentine si cu o rulota dupa tine, dar imi spui ca rar faci asta... si pt ceilalti care isi permit sa o faca des ce facem?
Ideea era eficienta motoarelor si poluajul... deci evident o benzinara ar consuma mult mai mult.

Nu e nevoie sa ai o rulota sa cresti consumul la cote alarmante la benzinare, incearca sa mergi cu 200 in germania (eu am mers cu 200 si in Ro si in Turcia, dar sa zicem de Germania sa nu auzim copiii plangand ca nu e legal si deci nu e un argument bun). Consumul la o benzinara va fi socant, timpii de acceleratie mari, in timp ce la passatul meu de 140 de cai, ma baga in scaun si in viteza a 6a.

View PostKazmer, on 08 septembrie 2016 - 20:52, said:

1. Ce benzina turbo ai condus?
2. Da un singur exemplu la care varianta diesel are cuplu 30% mai mare decat turbo benzina nu dublu cum zici tu. Și chiar daca are cuplu cu 20% mai mare performanta e aprox aceeași.
3. Toyota auris are 1.2 turbo celelalte modele încă nu au primit dar urmeaza. Honda civic model nou va fi exclusiv turbo.

Uite colegul cu 1.0 TSI a facut 4.2 consum. Cunoaștem placa diesel Consuma 2.2 în aceleași condiții.

http://forum.softped...6#entry19799096

Nu mai vorbiți ce nu cunoașteți. Mergeți faceți test cu benzina turbo și după aia reveniți.
Bey man, unde sa fac ma test drive ? Ti-am dat linkul de la toyota romania si nu apare nici un motor turbo acolo, e linkul care apare chiar acum pe softpedia, toyota.ro oferta Avensis.

Si cum poti sa imi spui despre un motor din viitor care nu exista inca si sa il folosesti ca argument? Glumesti sau cum.

Aia spun, vorbiti din auzite... nu ti se pare semnificativ ca sint montate pe masinute mici?

View PostRealThing, on 08 septembrie 2016 - 20:53, said:


Compari diesel aspirat cu benzinar aspirat, nu? Sau turbo versus turbo? NU de altceva, dar in ambele situatii ceea ce ai spus sus e un nonsens. A, compari benzinar aspirat versus diesel turbo? Hih, halal comparatie.
Compar ce exista pe piata... am pus linkul de la toyota unde nu vad nici un model turbo, plus ca alt fan mare benzina ca tine a spus ca nici la Mazda nu e nici unul.

Ceea ce stim sigur e ca benzinarele ar consuma cu mult mult mai mult daca ar fi utilizate constant la viteze mari, Ac on, cu o rulota etc.

View PostDannyMC, on 08 septembrie 2016 - 21:30, said:

N-a scris nicaieri ca o cutie automata creste cuplul, mai degraba ca daca nu stii sau nu poti sa-ti sincronizezi picioarele exista si alta solutie decat diesel!
Adica automata! Posted Image
Deci sintem de acord, cutia automata nu creste cuplul, e ok, asta am zis si eu. Mai degraba il scade, si creste consumul

View PostKazmer, on 09 septembrie 2016 - 08:44, said:

Fanii diesel nu pot sa priceapa ca exista benzina turbo. chiar daca stiu ei cred ca sunt ca aspiratele.

Am fost la BMW și vanzatorul a fost șocat ca vreau motor pe benzina zicea ca sunt primul client care vrea asa ceva. Incerca să-mi zica de cuplu diesel de la 1700 iar benzina peste 3000.si cand se uita în fisa tehnica să-mi arate surpriza diesel avea cuplu maxim în plaja 1750-2750 iar benzina 1250-4250
O fi totusi un motiv pt care erai primul :) O data ce ai pus turbo si intercooler pe benzina, s-a dus si fiabilitatea, si atunci nu mai ramai cu nimic.
Doar poate cu ideea ca poluezi mai putin... ok, daca chiar asta vrei, e discutabil, CO2 e mai mare la benzinare.

Dar consumul la benzina tot va fi mai mare, mult mai mare in cazul unei masini mari.

Eu am dat peste 27000 euro pe o masina pe benzina noua, deci nu pot fi acuzat ca sint un "fan diesel". Sint doar un om care le-a testat pe ambele.

Tu pana la urma ai condus vreo cateva zeci de mii de km in ambele sa te convingi ce si cum?

Edited by maxtron_69, 12 September 2016 - 13:13.


#65
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Unii vorbesc utopii, ca azi o benzina consuma cu 1litru in plus fata de un diesel.
Poate cu 90km/h pe drum drept si atat. Asa da. Dar in situatii de trafic, viteza, acceleratii depasiri, urcari, familie cu bagaje, etc.se schimba total treaba.
Auris 1.4 benzina eurotrip 7800km. Consum 8 litri cu 4 oameni si bagaj pana in 140km.
Passat 2.0 diesel 4 oameni si bagaj 5.6 litri, mers 140/150.
Iar la viteza mare, spre 180+, benzina trage spre dublul motorinei.
Un 1.6 benzina la 200 ia 11 sau 12 minim.
Un diesel in jur de 6.3 tot 1.6 si mers ambele in germania.
Restul sunt basme ca in laborator ia cu 1l mai putin. Asta pana dai de mersul si situatiile de trafic.


#66
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,054
  • Înscris: 02.09.2005

View PostTorquemada-666, on 12 septembrie 2016 - 13:35, said:

Unii vorbesc utopii, ca azi o benzina consuma cu 1litru in plus fata de un diesel.
Poate cu 90km/h pe drum drept si atat. Asa da. Dar in situatii de trafic, viteza, acceleratii depasiri, urcari, familie cu bagaje, etc.se schimba total treaba.
Auris 1.4 benzina eurotrip 7800km. Consum 8 litri cu 4 oameni si bagaj pana in 140km.
Passat 2.0 diesel 4 oameni si bagaj 5.6 litri, mers 140/150.
Iar la viteza mare, spre 180+, benzina trage spre dublul motorinei.
Un 1.6 benzina la 200 ia 11 sau 12 minim.
Un diesel in jur de 6.3 tot 1.6 si mers ambele in germania.
Restul sunt basme ca in laborator ia cu 1l mai putin. Asta pana dai de mersul si situatiile de trafic.
io zic sa conduci un benzinar de generatie noua, ca si tu traiesti tot din povesti
vorbesti de situatiile din trafic, in schimb dai exemple la viteze de peste 180kmh... mda, cam cate situatii in trafic ai tu incat sa mergi cu 180+?
compari 1.4 benzina de pe o compacta (90 cp?, oricum submotorizata) cu un Passat de 2 litri diesel, normal ca benzina aia consuma mai mult...

Edited by jericho, 12 September 2016 - 13:40.


#67
maxtron_69

maxtron_69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,534
  • Înscris: 18.08.2010

View PostRedDev, on 09 septembrie 2016 - 10:01, said:

Am văzut multe mașini parcate aiurea pentru că posesorului îi e lene să o centreze. Indiferent de clasa mașinii însă la mașinile late și lungi e mai preponderent. Numai că mașinile mici întră frumos din prima în 90% din parcări.

Eu mereu voi miza pe mașini mici atât timp cât conduc în Europa sau Japonia. Nu e o chestie de invidie că nu-mi pot permite numai Skodae Fabia ci e o chestie de bun simț: în Europa e civilizat numai cu mașini mici în oraș. Plus că te poți strecura mult mai ușor printre mașini parcate și cele care virează la stânga. Când mă voi duce în SUA sau Australia...

Mașinile cu start-stop sunt poate 10%. La semafoare stau cu câte 16- 20 de mașini (4 benzi) și aud poate la 2-3 zile una care are pornit sistemul acesta.

Anyway, următoarea mașină e benzină turbo automată, deși dealer-ul îmi tot recomanda diesel. Jenant e când trebuie să argumentezi vânzătorului de ce vrei produsul X în loc să zică: Da, facem cum doriți dumneavoastră.
Nu. Nu la tot ce ai spus, e gresit, ti s-a aratat si cu cifre, masuratori... e tot invidie si niste frustrari personale.
Intr-adevar insa, la masinute mici cum vrei tu (aporpo, ce inaltime ai? Nu toti incapem in piticanii, nu ca nu vrem ci ca nu se poate sa ma fac mai mic de inaltine decat sint, plus mai e si familia si tot) e ok si cu motor pe benzina.

Dar tu te lupti pt benzina in general... si intrebarea e de ce? Esti deci un ecologist si zici ca dieselul polueaza? Ok atunci... sa nu vina unu sa zica ca tu poluezi mai mult ca el ca el are electric.

Oricum, motorina necesita niste pasi mai putini de rafinare, adica un grad mai mic de poluare la sursa.

Si nu cred ca stii tu cat % sint masini cu start-stop... ceea ce stim sigur e ca majoritatea celor noi si cam toate pe care scrie BlueMotion sau similar au asa ceva.
Pe cand corsa urile tale mici nu au aproape garantat.

Insa la tine e o lupta pe mai multe fronturi, nu iti plac masinile mai late ca a ta (nu late, ca nu ai definit tu reddev acuma ce e aia masina lata), masinile mai mari ca a ta, masinile in general care nu sint ca a ta.

View PostWotan, on 09 septembrie 2016 - 10:15, said:

Referitor la Renault, aici o analiza comparativa intre 0.9 Tce vs. 1.5 dCi ambele de 90 cp.
http://www.4tuning.r...-bun-17309.html
0.9 Tce: Putere maximă (CP/rpm): 90 / 5.250, Cuplu maxim (Nm/rpm): 135 / 2.500
1.5 DCi: Putere maximă (CP/rpm): 90 / 3.750, Cuplu maxim (Nm/rpm): 220 / 1.750
Consum urban:
Tce: 7,5 litri / 100 km, dCi: 7,2 litri / 100 km
Consum extra-urban:
Tce: 5,8 litri / 100 km, dCi: 5,1 litri / 100 km

Din punct de vedere al consumului si cheltuielilor clar nu mai iesi in castig cu dieselul. Singurul avantaj la diesel ar fi comoditatea data de cuplu la turatii joase. Dar, fata de de un benzinar aspirat care are cuplul maxim la 3500-4500 rpm, la turbo benzinare e la 2000-2500 rpm, deci nu e chiar atat de mare diferenta fata de diesel, in plus ai o gama de turatii disponibila de peste 1,5 ori mai mare. Trebuie doar sa turezi un pic mai mult. Daca 3000-4000 rpm ti se par multi, la o motocicleta sport ai cuplul maxim pe la 7000 si puterea maxima pe la 9500 rpm.Posted Image


http://www.bbc.com/n...gazine-36169815
Dieselurile facute inainte de 1997 au fost deja interzise. Vor sa elimine complet dieselurile din Paris din cauza emisiilor de particulate.
Nu stiu cum te uiti tu la analiza aceea... ma rog... faza e ca si la 1.5dci cu 130 de cai consumul cam tot ala ar fi, cuplul mult mai mare, si consumul real e mult mai mic fata de motorosul ala mic pe benzina care ar gafai la orice deal si cum dai drumu la AC simti ca iti moare sub picior pedala.
Serios, condu una incarcata la maxim si cu AC on pe deal... sau fa o vacanta cu o rulota.... sau mergi cu 135 pe autostrada... sau cu 180 in germania si vezi consumul real

View PostTorquemada-666, on 12 septembrie 2016 - 13:35, said:

Unii vorbesc utopii, ca azi o benzina consuma cu 1litru in plus fata de un diesel.
Poate cu 90km/h pe drum drept si atat. Asa da. Dar in situatii de trafic, viteza, acceleratii depasiri, urcari, familie cu bagaje, etc.se schimba total treaba.
Auris 1.4 benzina eurotrip 7800km. Consum 8 litri cu 4 oameni si bagaj pana in 140km.
Passat 2.0 diesel 4 oameni si bagaj 5.6 litri, mers 140/150.
Iar la viteza mare, spre 180+, benzina trage spre dublul motorinei.
Un 1.6 benzina la 200 ia 11 sau 12 minim.
Un diesel in jur de 6.3 tot 1.6 si mers ambele in germania.
Restul sunt basme ca in laborator ia cu 1l mai putin. Asta pana dai de mersul si situatiile de trafic.
Asta e si experienta mea, efectiv cand eram cu Honda benzinara, nu am mai depasit 100 decat f rar din cauza consumului, plus ca ma enerva ca opream asa des in benzinarii.
Dar multi care sustin aici pe totpicul asta benzinarele se refera la masinute mici de oras, de obicei sint baieti f tineri la prima lor masina si vor ceva ieftin si nu le convine ca unii au masini mari, spatioase, cu motoare cu cuplu urias si cu consum f mic totusi.
Nu vei merge cu o masinuta mica cu 180 prin germnia... cand vei ajunge sa faci excursii in germania, nu vei pleca fara bagaje si fara alti 2-3 pasageri, si de aici confuziile.

Experienta celor care isi dau cu parerea e redusa.
Nu am vazut pana acum nici macar unul singur sa zica ok, uite experienta mea, dupa 20.000km cu dieselul mi-am luat un benzinar si vad ca e mai buna cu aia sau cu aia...

nici macar un singur astfel de post nu exista :) Sint toti doar doritori de masini, care citesc asiduu pe forumuri

View Postjericho, on 12 septembrie 2016 - 13:37, said:

io zic sa conduci un benzinar de generatie noua, ca si tu traiesti tot din povesti
vorbesti de situatiile din trafic, in schimb dai exemple la viteze de peste 180kmh... mda, cam cate situatii in trafic ai tu incat sa mergi cu 180+?
compari 1.4 benzina de pe o compacta (90 cp?, oricum submotorizata) cu un Passat de 2 litri diesel, normal ca benzina aia consuma mai mult...
De cate ori conduci in Germania... acuma daca tu nu conduci... sint vreo 60 de milioane de nemti la ei acolo si cumpara ceva mai multe masini decat noi romanii.

Tu ce masini ai avut si ce ai acum de nu vorbesti din auzite? Nu e normal sa spui unu pic si despre tine cate ceva? Uite eu am zis mai sus experiente personale, nu din auzite.

Oricum, si la 135km/h consumul la benzinare e atroce. ATROCE. Dai si un AC pe on si adio...

Edited by maxtron_69, 12 September 2016 - 13:46.


#68
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,054
  • Înscris: 02.09.2005

View Postmaxtron_69, on 12 septembrie 2016 - 13:48, said:

De cate ori conduci in Germania... acuma daca tu nu conduci... sint vreo 60 de milioane de nemti la ei acolo si cumpara ceva mai multe masini decat noi romanii.

Tu ce masini ai avut si ce ai acum de nu vorbesti din auzite? Nu e normal sa spui unu pic si despre tine cate ceva? Uite eu am zis mai sus experiente personale, nu din auzite.

Oricum, si la 135km/h consumul la benzinare e atroce. ATROCE. Dai si un AC pe on si adio...

1. baejneboon? 60 de milioane de nemti care merg cu 200 kmh? sunt tari ma nemtii astia...
2. eu am avut Dacia si tico... acum am un matiz...
3. Cat e consumul la benzinare la 135kmh si ac on? Hai sa vad daca stii

#69
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View PostTorquemada-666, on 12 septembrie 2016 - 13:35, said:

Unii vorbesc utopii, ca azi o benzina consuma cu 1litru in plus fata de un diesel.
Poate cu 90km/h pe drum drept si atat. Asa da. Dar in situatii de trafic, viteza, acceleratii depasiri, urcari, familie cu bagaje, etc.se schimba total treaba.
Auris 1.4 benzina eurotrip 7800km. Consum 8 litri cu 4 oameni si bagaj pana in 140km.
Passat 2.0 diesel 4 oameni si bagaj 5.6 litri, mers 140/150.
Iar la viteza mare, spre 180+, benzina trage spre dublul motorinei.
Un 1.6 benzina la 200 ia 11 sau 12 minim.
Un diesel in jur de 6.3 tot 1.6 si mers ambele in germania.
Restul sunt basme ca in laborator ia cu 1l mai putin. Asta pana dai de mersul si situatiile de trafic.

Exact ce am zis oamenii astia au ramas în alt secol. Ei tot compara turbo diesel cu benzina aspirat de acum  10 ani.

#70
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
"O fi totusi un motiv pt care erai primul :) O data ce ai pus turbo si intercooler pe benzina, s-a dus si fiabilitatea, si atunci nu mai ramai cu nimic."

Motivul este spalarea pe creier altfel nu se explica de ce vânzătorul BMW nu stia ca benzina are plaja de cuplu maxim dublu fata de diesel.

M2,M3, m4,m5,M6 sunt exclusiv pe benzina
Cum se zice daca vrei sport iti iei benzina.

Și nu faci pipi pe tine ca o benzina turbo consuma 2l mai mult desi oricum nu va consuma atat.

#71
M0sGerila

M0sGerila

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,916
  • Înscris: 19.12.2007
Diferenta ar fi ca la benzinare țăcănitul e la volan Posted Image , pe cand la diesel este sub capota ! Posted Image
Alegerile se fac fie de placere fie de nevoie fie de ambele !

Edited by mzamfirm, 12 September 2016 - 14:26.


#72
Torquemada-666

Torquemada-666

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,053
  • Înscris: 15.10.2014
Si am dat exemplu si de 1.6 diesel vs.benzina 1.4 Toyota auris gen.noua, nu doar de 2.0tdi.
Asa drum drept cu benzina si singur in masina, cu maxim 100, consuma f.putin. Dar si la motorina, pe acelasi drum, pana in 100km, resetat computerul si mers pret de 50km, am un 3 litri in bord, spre final ajunge spre 4l.
Idealurile nu se discuta aici.
Facuse odata Lamborghini un monstru de terem pe benzina de cateva sute de cai.
Prin mlastini si ape, consuma peste 120litri pe suta.
Oare diesel cat papa? Cu 1litru mai putin, dupa unii "experti auto"?


"stimez ca un V12 de 5.2 care trebuie sa impinga 2.7 tone la deal va lua undeva la 100-120 la suta.

Dar, arta cere sacrificii celora care cred ca LM002 e un autovehicul de "clasa"..."

http://forum.club4x4...hp/t-62091.html

Edited by Torquemada-666, 12 September 2016 - 14:34.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate