Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4438 replies to this topic

#163
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
tf, cine te pune sa setezi temperatura f scazuta sau sa lasi ventilatia prea tare sau si mai rau, sa o lasi pe auto, mai ales pe distante scurte.
Eu o folosesc aproape exclusiv in regim semi-automat adica reglez pe unde sa bata, cat de tare iar ea se ocupa de restul. Daca nu vrei sa sufle foarte rece seteaza o temperatura mai mare la inceput gen 23-24 cand e incinsa masina. Pe langa asta seteaza sa bata doar pe parbriz si la picioare.

#164
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View PostKazmer, on 03 septembrie 2016 - 13:33, said:

Nu vei reusi 4.3 la intoarcere. Normal ca pana la Dej ai avut consum mai mic. Ai coborat mai mult de 100m în altitudine.
4.2 e bine? Posted Image Din nou mai aglomerat decat ma asteptam, din nou stat cateva minute la coada la trecerea cu calea ferata (dar mai putin decat cand am mers incolo). 2+1 persoane, portbagaj 100% full (stiu ca unii se intrebau la ce am nevoie de 590 de litri, uite ca deja l-am umplut complet). Am ajuns la jumatea drumului (Dej) cu o medie peste 70 si consum 4.0, deci se poate. Acum mi-e destul de clar ca voi putea scoate in viitor si sub 4.0 (am avut 3.6 pe primii 12 km).

Attached Files


Edited by utopium, 04 September 2016 - 22:39.


#165
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Excellent. Deci nici VW nu minte la consum. Jos pălăria au făcut cel mai dinamic și cel mai economic motor în gama asta de putere cilindree. Mi-a zis vânzătoare de la vw ca 1.0 TSI e mai bun decat 1.2 dar am fost sceptic.

Postează te rog si la diesel vs benzina. Sa vadă lumea ca diferenta la consum e "minim" 2l.

#166
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View PostKazmer, on 05 septembrie 2016 - 05:48, said:

Postează te rog si la diesel vs benzina. Sa vadă lumea ca diferenta la consum e "minim" 2l.
Dupa ce fac unul sub 4 eventual :) Teoretic inca nu s-a terminat rodajul :)

#167
lula_canci

lula_canci

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,387
  • Înscris: 24.03.2007
Oricum pana nu e plin la plin, consumul estimat, ca asta e de fapt, inca nu are valoare. Nu zic ca 100% vor fi diferente mari, dar sa te astepti sa fie ceva ceva. Eu cand vreau sa testez cu adevarat consumul, bag benzina de la aceeasi pompa, pana la primul click.

#168
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

View PostKazmer, on 05 septembrie 2016 - 05:48, said:

Excellent. Deci nici VW nu minte la consum. Jos pălăria au făcut cel mai dinamic și cel mai economic motor în gama asta de putere cilindree. Mi-a zis vânzătoare de la vw ca 1.0 TSI e mai bun decat 1.2 dar am fost sceptic.

Postează te rog si la diesel vs benzina. Sa vadă lumea ca diferenta la consum e "minim" 2l.

chiar merg  masinile cu acest motor de drujba? mai mult de 5000 km? nu de alta, dar am 2 colegi cu astfel de masini (unul cu skoda)  si isi dau pumni in cap de alegerea proasta :(
lasa consumul, poti deplasa si un tanc cu un consum de 1l/100km, important e si in ce conditii

Edited by aeon, 05 September 2016 - 09:05.


#169
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View Postutopium, on 04 septembrie 2016 - 22:36, said:

4.2 e bine? Posted Image Din nou mai aglomerat decat ma asteptam, din nou stat cateva minute la coada la trecerea cu calea ferata (dar mai putin decat cand am mers incolo). 2+1 persoane, portbagaj 100% full (stiu ca unii se intrebau la ce am nevoie de 590 de litri, uite ca deja l-am umplut complet). Am ajuns la jumatea drumului (Dej) cu o medie peste 70 si consum 4.0, deci se poate. Acum mi-e destul de clar ca voi putea scoate in viitor si sub 4.0 (am avut 3.6 pe primii 12 km).
Si pe mine m-a excitat cand am scos consum de 3.5L/100  pe 40km, din Szeged pana la vama Cenad..    si dupa ce am stat cu motorul pornit 20 de minute a urcat la peste 4L.
Chestia este ca  la frecventa intre alimentari, nu m-a convins inca asupra consumului REAL.  
Adica , dupa alimentare imi arata range 630km, si dupa 400km deja am alerta de realimentare.

#170
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010

View Postaeon, on 05 septembrie 2016 - 09:04, said:



chiar merg  masinile cu acest motor de drujba? mai mult de 5000 km? nu de alta, dar am 2 colegi cu astfel de masini (unul cu skoda)  si isi dau pumni in cap de alegerea proasta :(
lasa consumul, poti deplasa si un tanc cu un consum de 1l/100km, important e si in ce conditii

Cred ca sunt povesti. Ce probleme au?
Ce alternativa mai buna cunoști în clasa asta? Eu nu cred ca găsești.

#171
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,028
  • Înscris: 20.06.2005
Uni vor consum mic si nu sunt interesati cum se deplaseaza, in consecinta accepta dinamica oricum.
Ceilalti, care isi dau cu pumnul in cap probabil ca vor o dinamica mai alerta dar nu au cum sa mentina si consumul jos. Probabil.

#172
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,104
  • Înscris: 09.01.2007
Incepand de la 100 cp pe o compacta nu se poate vorbi de submotorizare.

#173
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

View PostwolfydRg, on 05 septembrie 2016 - 09:24, said:

Uni vor consum mic si nu sunt interesati cum se deplaseaza, in consecinta accepta dinamica oricum.
Ceilalti, care isi dau cu pumnul in cap probabil ca vor o dinamica mai alerta dar nu au cum sa mentina si consumul jos. Probabil.
In oras.. e mai greu. Si sa stai in cap , nu poti sa reduci consumul, in trafic aglomerat. In rest pe afara, daca mergi cu 90-120, consumul e  apropriat de cel declarat (cu clima oprita doar).

View Postoverseas, on 05 septembrie 2016 - 09:37, said:

Incepand de la 100 cp pe o compacta nu se poate vorbi de submotorizare.
100-120cp sunt doza ideala de putere si compromisul intre "dinamica" si consum redus, asta pentru masini de sub 1500kg.  Cu cat creste puterea, inevitabil toate costurile o iau razna.  De la achizitie, carburant si pana la intretinere.

#174
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View Postlula_canci, on 05 septembrie 2016 - 08:55, said:

Oricum pana nu e plin la plin, consumul estimat, ca asta e de fapt, inca nu are valoare. Nu zic ca 100% vor fi diferente mari, dar sa te astepti sa fie ceva ceva. Eu cand vreau sa testez cu adevarat consumul, bag benzina de la aceeasi pompa, pana la primul click.
Am facut ieri un prim test, marja de eroare a fost 3 si ceva la suta (consumul la pompa vs consumul zis de masina Since refuelling, pe 680 de km, deci o distanta apreciabila), adica la drumul de ieri in loc de 4.2 ar fi 4.3 cu acea marja de eroare. Asta presupunand ca pompa masoara perfect litri si ca primul click cand faci plinul e la fel intotdeauna (ceea ce ma indoiesc). O sa mai fac sa vedem, oricum pare a fi ok.

Oricum e o prostie sa bagi de la aceeasi pompa, ca daca aia are o marja de eroare X nu iti vei da seama ca e problema pompei ... daca bagi de la pompe diferite ai sanse ca marja de eroare sa varieze si sa poti aprecia mai usor cum sta treaba. Eventual vii cu un bidon de 10 litri, apoi masori cu ceva de precizie sa vezi ce eroare are pompa daca vrei sa fii riguros. Daca insa eroarea e nesemnificativa cum e in cazul meu nu prea merita sa iti bati capul, ca e 4.2 sau 4.3 tot aia e.

View Postaeon, on 05 septembrie 2016 - 09:04, said:

chiar merg  masinile cu acest motor de drujba?
Mai bine decat larga majoritate a masinilor de pe strazi Posted Image

Edited by utopium, 05 September 2016 - 11:38.


#175
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,919
  • Înscris: 31.03.2003
De obicei, consumul la pompa (real sa-i spunem, desi nimeni nu masoara cat combustibil se evapora si cat ramane pe teava :P) e mai mare cu 0,2-0,5 litri la 100, functie de cum ai sofat si pe unde. Preponderent 0,2-0,3
Aproape nesemnificativ, as spune.

#176
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007
Am facut si o poza azi pentru doritori.

@oaspetele, ieri am parcat-o in fata la tine, dar am zis sa nu te deranjez, ma interesa o informatie in zona :)

Attached Files


Edited by utopium, 05 September 2016 - 11:56.


#177
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009
Foarte frumoasa culoarea!

#178
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,908
  • Înscris: 14.08.2007

View PostDannyMC, on 05 septembrie 2016 - 12:01, said:

Foarte frumoasa culoarea!
Da, si e si buna de ascuns mizeria :) Ieri i-am dat un jet (asa superficial, ca inca n-am spalat-o niciodata ca lumea). O mai tin pe langa parcuri cu diversi copaci cu frunze lipicioase, la alea n-am ce face, trebuie sa o spal :)

#179
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,997
  • Înscris: 09.05.2009
Da, eu am inceput sa inteleg de ce imi spuneau unii mai demult ca negrul nu e o culoare potrivita pentru Romania si cu atat mai putin pentru Bucuresti! :(  A mea ramane curata in cel mai buna caz o zi! Cel mai des insa dupa doar cateva ore de la spalare e prafuita vizibil!

#180
alexcrist

alexcrist

    Watchdog

  • Grup: Moderators
  • Posts: 9,305
  • Înscris: 02.02.2006

View Postutopium, on 05 septembrie 2016 - 11:33, said:

Asta presupunand ca pompa masoara perfect litri si ca primul click cand faci plinul e la fel intotdeauna (ceea ce ma indoiesc). O sa mai fac sa vedem, oricum pare a fi ok.

Oricum e o prostie sa bagi de la aceeasi pompa, ca daca aia are o marja de eroare X nu iti vei da seama ca e problema pompei ... daca bagi de la pompe diferite ai sanse ca marja de eroare sa varieze si sa poti aprecia mai usor cum sta treaba. Eventual vii cu un bidon de 10 litri, apoi masori cu ceva de precizie sa vezi ce eroare are pompa daca vrei sa fii riguros.
Rigurozitatea de care spui tu nu are sens în utilizarea de zi cu zi. Da, pompa poate pune câteva picături în plus, poate e mai cald și benzina din pompă e mai dilatată, poate mașina stă puțin altfel și așa mai departe. Toate contează doar dacă vrei cu orice preț să calculezi un consum fix atunci și doar atunci. Ceea ce mie mi se pare neinteresant.

Ce contează mai mult e media, iar asta o faci în mai multe alimentări. La un moment dat o să poți spune că mașina ta consumă "în jur de" la drum lung sau în oraș. Și cam asta e ce contează, zic eu. Că ai scos odată un consum minim sau maxim, e doar așa, de bârfă și de laudă. :D

În rest, dacă motorul se comportă similar unui 1,0 EcoBoost de 125 CP pe Focus Hatchback, eu zic că sigur nu vei avea de ce să te plângi. Tocmai am venit din concediu cu așa ceva, 4000 de km, 3 persoane și bagaj inclusiv pe banchetă, și pot să critic multe la mașina și la motorul ăla. Dar la dinamică, jos pălăria, absolut suficient și pentru limitele de viteză de la noi, și pentru bucățelele de autostradă fără limită de viteză de la nemți.

S-o stăpânești sănătos! :)

Edited by alexcrist, 05 September 2016 - 12:23.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate