Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
#163
Posted 04 September 2016 - 22:02
tf, cine te pune sa setezi temperatura f scazuta sau sa lasi ventilatia prea tare sau si mai rau, sa o lasi pe auto, mai ales pe distante scurte.
Eu o folosesc aproape exclusiv in regim semi-automat adica reglez pe unde sa bata, cat de tare iar ea se ocupa de restul. Daca nu vrei sa sufle foarte rece seteaza o temperatura mai mare la inceput gen 23-24 cand e incinsa masina. Pe langa asta seteaza sa bata doar pe parbriz si la picioare. |
#164
Posted 04 September 2016 - 22:36
Kazmer, on 03 septembrie 2016 - 13:33, said:
Nu vei reusi 4.3 la intoarcere. Normal ca pana la Dej ai avut consum mai mic. Ai coborat mai mult de 100m în altitudine. Attached FilesEdited by utopium, 04 September 2016 - 22:39. |
#165
Posted 05 September 2016 - 05:48
Excellent. Deci nici VW nu minte la consum. Jos pălăria au făcut cel mai dinamic și cel mai economic motor în gama asta de putere cilindree. Mi-a zis vânzătoare de la vw ca 1.0 TSI e mai bun decat 1.2 dar am fost sceptic.
Postează te rog si la diesel vs benzina. Sa vadă lumea ca diferenta la consum e "minim" 2l. |
#166
Posted 05 September 2016 - 08:26
#167
Posted 05 September 2016 - 08:55
Oricum pana nu e plin la plin, consumul estimat, ca asta e de fapt, inca nu are valoare. Nu zic ca 100% vor fi diferente mari, dar sa te astepti sa fie ceva ceva. Eu cand vreau sa testez cu adevarat consumul, bag benzina de la aceeasi pompa, pana la primul click.
|
#168
Posted 05 September 2016 - 09:04
Kazmer, on 05 septembrie 2016 - 05:48, said:
Excellent. Deci nici VW nu minte la consum. Jos pălăria au făcut cel mai dinamic și cel mai economic motor în gama asta de putere cilindree. Mi-a zis vânzătoare de la vw ca 1.0 TSI e mai bun decat 1.2 dar am fost sceptic. Postează te rog si la diesel vs benzina. Sa vadă lumea ca diferenta la consum e "minim" 2l. chiar merg masinile cu acest motor de drujba? mai mult de 5000 km? nu de alta, dar am 2 colegi cu astfel de masini (unul cu skoda) si isi dau pumni in cap de alegerea proasta lasa consumul, poti deplasa si un tanc cu un consum de 1l/100km, important e si in ce conditii Edited by aeon, 05 September 2016 - 09:05. |
#169
Posted 05 September 2016 - 09:14
utopium, on 04 septembrie 2016 - 22:36, said:
4.2 e bine? Din nou mai aglomerat decat ma asteptam, din nou stat cateva minute la coada la trecerea cu calea ferata (dar mai putin decat cand am mers incolo). 2+1 persoane, portbagaj 100% full (stiu ca unii se intrebau la ce am nevoie de 590 de litri, uite ca deja l-am umplut complet). Am ajuns la jumatea drumului (Dej) cu o medie peste 70 si consum 4.0, deci se poate. Acum mi-e destul de clar ca voi putea scoate in viitor si sub 4.0 (am avut 3.6 pe primii 12 km). Chestia este ca la frecventa intre alimentari, nu m-a convins inca asupra consumului REAL. Adica , dupa alimentare imi arata range 630km, si dupa 400km deja am alerta de realimentare. |
#170
Posted 05 September 2016 - 09:20
aeon, on 05 septembrie 2016 - 09:04, said: chiar merg masinile cu acest motor de drujba? mai mult de 5000 km? nu de alta, dar am 2 colegi cu astfel de masini (unul cu skoda) si isi dau pumni in cap de alegerea proasta lasa consumul, poti deplasa si un tanc cu un consum de 1l/100km, important e si in ce conditii Cred ca sunt povesti. Ce probleme au? Ce alternativa mai buna cunoști în clasa asta? Eu nu cred ca găsești. |
#171
Posted 05 September 2016 - 09:24
Uni vor consum mic si nu sunt interesati cum se deplaseaza, in consecinta accepta dinamica oricum.
Ceilalti, care isi dau cu pumnul in cap probabil ca vor o dinamica mai alerta dar nu au cum sa mentina si consumul jos. Probabil. |
#172
Posted 05 September 2016 - 09:37
Incepand de la 100 cp pe o compacta nu se poate vorbi de submotorizare.
|
|
#173
Posted 05 September 2016 - 10:24
wolfydRg, on 05 septembrie 2016 - 09:24, said: Uni vor consum mic si nu sunt interesati cum se deplaseaza, in consecinta accepta dinamica oricum. Ceilalti, care isi dau cu pumnul in cap probabil ca vor o dinamica mai alerta dar nu au cum sa mentina si consumul jos. Probabil. overseas, on 05 septembrie 2016 - 09:37, said: Incepand de la 100 cp pe o compacta nu se poate vorbi de submotorizare. |
#174
Posted 05 September 2016 - 11:33
lula_canci, on 05 septembrie 2016 - 08:55, said:
Oricum pana nu e plin la plin, consumul estimat, ca asta e de fapt, inca nu are valoare. Nu zic ca 100% vor fi diferente mari, dar sa te astepti sa fie ceva ceva. Eu cand vreau sa testez cu adevarat consumul, bag benzina de la aceeasi pompa, pana la primul click. Oricum e o prostie sa bagi de la aceeasi pompa, ca daca aia are o marja de eroare X nu iti vei da seama ca e problema pompei ... daca bagi de la pompe diferite ai sanse ca marja de eroare sa varieze si sa poti aprecia mai usor cum sta treaba. Eventual vii cu un bidon de 10 litri, apoi masori cu ceva de precizie sa vezi ce eroare are pompa daca vrei sa fii riguros. Daca insa eroarea e nesemnificativa cum e in cazul meu nu prea merita sa iti bati capul, ca e 4.2 sau 4.3 tot aia e. aeon, on 05 septembrie 2016 - 09:04, said:
chiar merg masinile cu acest motor de drujba? Edited by utopium, 05 September 2016 - 11:38. |
#175
Posted 05 September 2016 - 11:38
De obicei, consumul la pompa (real sa-i spunem, desi nimeni nu masoara cat combustibil se evapora si cat ramane pe teava ) e mai mare cu 0,2-0,5 litri la 100, functie de cum ai sofat si pe unde. Preponderent 0,2-0,3
Aproape nesemnificativ, as spune. |
#176
Posted 05 September 2016 - 11:55
Am facut si o poza azi pentru doritori.
@oaspetele, ieri am parcat-o in fata la tine, dar am zis sa nu te deranjez, ma interesa o informatie in zona Attached FilesEdited by utopium, 05 September 2016 - 11:56. |
#178
Posted 05 September 2016 - 12:06
#179
Posted 05 September 2016 - 12:11
Da, eu am inceput sa inteleg de ce imi spuneau unii mai demult ca negrul nu e o culoare potrivita pentru Romania si cu atat mai putin pentru Bucuresti! A mea ramane curata in cel mai buna caz o zi! Cel mai des insa dupa doar cateva ore de la spalare e prafuita vizibil!
|
#180
Posted 05 September 2016 - 12:22
utopium, on 05 septembrie 2016 - 11:33, said:
Asta presupunand ca pompa masoara perfect litri si ca primul click cand faci plinul e la fel intotdeauna (ceea ce ma indoiesc). O sa mai fac sa vedem, oricum pare a fi ok. Oricum e o prostie sa bagi de la aceeasi pompa, ca daca aia are o marja de eroare X nu iti vei da seama ca e problema pompei ... daca bagi de la pompe diferite ai sanse ca marja de eroare sa varieze si sa poti aprecia mai usor cum sta treaba. Eventual vii cu un bidon de 10 litri, apoi masori cu ceva de precizie sa vezi ce eroare are pompa daca vrei sa fii riguros. Ce contează mai mult e media, iar asta o faci în mai multe alimentări. La un moment dat o să poți spune că mașina ta consumă "în jur de" la drum lung sau în oraș. Și cam asta e ce contează, zic eu. Că ai scos odată un consum minim sau maxim, e doar așa, de bârfă și de laudă. În rest, dacă motorul se comportă similar unui 1,0 EcoBoost de 125 CP pe Focus Hatchback, eu zic că sigur nu vei avea de ce să te plângi. Tocmai am venit din concediu cu așa ceva, 4000 de km, 3 persoane și bagaj inclusiv pe banchetă, și pot să critic multe la mașina și la motorul ăla. Dar la dinamică, jos pălăria, absolut suficient și pentru limitele de viteză de la noi, și pentru bucățelele de autostradă fără limită de viteză de la nemți. S-o stăpânești sănătos! Edited by alexcrist, 05 September 2016 - 12:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users