Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Skoda Octavia 3 1.0 TSI
Last Updated: Apr 22 2024 10:07, Started by
utopium
, Aug 29 2016 17:37
·
5
#181
Posted 05 September 2016 - 14:34
#182
Posted 05 September 2016 - 21:44
utopium, on 05 septembrie 2016 - 11:33, said:
Am facut ieri un prim test, marja de eroare a fost 3 si ceva la suta (consumul la pompa vs consumul zis de masina Since refuelling, pe 680 de km, deci o distanta apreciabila), adica la drumul de ieri in loc de 4.2 ar fi 4.3 cu acea marja de eroare. Asta presupunand ca pompa masoara perfect litri si ca primul click cand faci plinul e la fel intotdeauna (ceea ce ma indoiesc). O sa mai fac sa vedem, oricum pare a fi ok. Oricum e o prostie sa bagi de la aceeasi pompa, ca daca aia are o marja de eroare X nu iti vei da seama ca e problema pompei ... daca bagi de la pompe diferite ai sanse ca marja de eroare sa varieze si sa poti aprecia mai usor cum sta treaba. Eventual vii cu un bidon de 10 litri, apoi masori cu ceva de precizie sa vezi ce eroare are pompa daca vrei sa fii riguros. Daca insa eroarea e nesemnificativa cum e in cazul meu nu prea merita sa iti bati capul, ca e 4.2 sau 4.3 tot aia e. Mai bine decat larga majoritate a masinilor de pe strazi utopium, on 05 septembrie 2016 - 11:55, said: Am facut si o poza azi pentru doritori. @oaspetele, ieri am parcat-o in fata la tine, dar am zis sa nu te deranjez, ma interesa o informatie in zona |
#183
Posted 05 September 2016 - 22:01
utopium, on 05 septembrie 2016 - 11:33, said:
Am facut ieri un prim test, marja de eroare a fost 3 si ceva la suta (consumul la pompa vs consumul zis de masina Since refuelling, pe 680 de km, deci o distanta apreciabila), adica la drumul de ieri in loc de 4.2 ar fi 4.3 cu acea marja de eroare. Asta presupunand ca pompa masoara perfect litri si ca primul click cand faci plinul e la fel intotdeauna (ceea ce ma indoiesc). O sa mai fac sa vedem, oricum pare a fi ok. |
#184
Posted 06 September 2016 - 09:26
Iti consuma multicel in oras. E manuala? Eu am la firma Octavia 1.2 tsi, 2015, dsg-urile consuma cam 7-7.3 in oras, manualele 8 (manualele fiind break). La drum sunt super economice daca mergi linisitit, cam 5.6-5.8 la 130 pe autostrada, pe DN la 90-100 cam 5-5.2. Oricum sunt super si fata de diesel sunt mai silentioase si nici nu ai batai de cap cu filtre de particule etc etc.
|
#185
Posted 06 September 2016 - 10:34
E manuala ... pai 5-5.2 e mult in afara , inca n-am scos 5+ niciodata la un drum "normal", doar la drum de munte. In oras inca nu scot sub 7.9 medie pe o saptamana, pare ca s-a blocat la 7.9 in ultimele saptamani.
Inca o poza pentru amatorii de poze Attached FilesEdited by utopium, 06 September 2016 - 10:38. |
#186
Posted 06 September 2016 - 18:25
DannyMC, on 05 septembrie 2016 - 12:11, said:
Da, eu am inceput sa inteleg de ce imi spuneau unii mai demult ca negrul nu e o culoare potrivita pentru Romania si cu atat mai putin pentru Bucuresti! A mea ramane curata in cel mai buna caz o zi! Cel mai des insa dupa doar cateva ore de la spalare e prafuita vizibil! De altfel foarte frumoasa Octavia initiatorului Sa te poarte cu grija |
#187
Posted 07 September 2016 - 10:06
emil_sv, on 06 septembrie 2016 - 09:26, said: Iti consuma multicel in oras. E manuala? Eu am la firma Octavia 1.2 tsi, 2015, dsg-urile consuma cam 7-7.3 in oras, manualele 8 (manualele fiind break). La drum sunt super economice daca mergi linisitit, cam 5.6-5.8 la 130 pe autostrada, pe DN la 90-100 cam 5-5.2. Oricum sunt super si fata de diesel sunt mai silentioase si nici nu ai batai de cap cu filtre de particule etc etc. |
#188
Posted 08 September 2016 - 12:19
Ma trece gandul sa iau Octavie noua cu motorizarea asta intr-o tara cu volan pe dreapta.
In primul rand din cauza asigurarii. Aka, taxe extrem de mari. Nu pot insa sa trec de blocajul psihologic al unui motor >1000cmc si doar 3 pistoane. Urasc sincer motoarele in 3 pistoane cu toate ca stiu ca exista si la producatori mai pricopsiti decat Skoda sau VW. Urmaresc cu mare atentie topicul asta si recunosc ca-mi place ce spune posesorul masinii. |
#190
Posted 08 September 2016 - 16:15
la motoarele din generatia trecuta ziceai ca ai diesel, taca-taca-taca
poate asta e mai silentios |
|
#191
Posted 08 September 2016 - 17:10
Efectiv clampanea motorul ala, nu functiona, ca orice motor normal.
Despre diesel mai ales, la Skoda, nici nu vreau sa aud. Ma refer la cele in 3 pistoane. Ziceai ca e drujba, rasnita, orice, numai a motor de masina nu suna. Probabil au arbore de echilibrare. O sa fac si eu un test cu Octavia asta noua cu motorul de 1 litru. |
#192
Posted 08 September 2016 - 23:55
serginho74, on 08 septembrie 2016 - 12:19, said: Ma trece gandul sa iau Octavie noua cu motorizarea asta intr-o tara cu volan pe dreapta. In primul rand din cauza asigurarii. Aka, taxe extrem de mari. Nu pot insa sa trec de blocajul psihologic al unui motor >1000cmc si doar 3 pistoane. Urasc sincer motoarele in 3 pistoane cu toate ca stiu ca exista si la producatori mai pricopsiti decat Skoda sau VW. Urmaresc cu mare atentie topicul asta si recunosc ca-mi place ce spune posesorul masinii. |
#194
Posted 09 September 2016 - 06:40
tfmercedez, on 08 septembrie 2016 - 23:55, said:
Sigur noul motor are doar 3 cilindri? Eu credeam ca are 4. La fel si ecoboost de la Ford. Edited by DannyMC, 09 September 2016 - 06:54. |
#195
Posted 09 September 2016 - 09:23
|
#196
Posted 09 September 2016 - 18:28
#197
Posted 09 September 2016 - 20:48
Quote Dar de ce ai senzatia ca motoarele in 3 cilindri au nevoie de echilibrare suplimentra? Doar n-or fi construite de tine intr-un beci. din cauza fortelor si momentelor de inertie, un inline 3 nu e balansat si are nevoie de un arbore de echilibrare pentru a elimina vibratile. efectul e mai puternic ca la un inline 4, V6 sau V8, pe cand un inline6 e balansat perfect si de ordinul 1 si 2, fara vibratii. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users