Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel

Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...
 Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire

Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn
 Vot europarlamentare

Sfat reparatii

Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania
 AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...

imprimanta laser capacitate medie...

Parere garsoniera Tineretului
 

Skoda Octavia 3 1.0 TSI

* * * * * 3 votes
  • Please log in to reply
4438 replies to this topic

#181
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,936
  • Înscris: 31.03.2003

View Postutopium, on 05 septembrie 2016 - 11:55, said:



@oaspetele, ieri am parcat-o in fata la tine, dar am zis sa nu te deranjez, ma interesa o informatie in zona Posted Image
Eram la Cluj!
Posted Image

#182
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,843
  • Înscris: 15.06.2007

View Postutopium, on 05 septembrie 2016 - 11:33, said:

Am facut ieri un prim test, marja de eroare a fost 3 si ceva la suta (consumul la pompa vs consumul zis de masina Since refuelling, pe 680 de km, deci o distanta apreciabila), adica la drumul de ieri in loc de 4.2 ar fi 4.3 cu acea marja de eroare. Asta presupunand ca pompa masoara perfect litri si ca primul click cand faci plinul e la fel intotdeauna (ceea ce ma indoiesc). O sa mai fac sa vedem, oricum pare a fi ok.

Oricum e o prostie sa bagi de la aceeasi pompa, ca daca aia are o marja de eroare X nu iti vei da seama ca e problema pompei ... daca bagi de la pompe diferite ai sanse ca marja de eroare sa varieze si sa poti aprecia mai usor cum sta treaba. Eventual vii cu un bidon de 10 litri, apoi masori cu ceva de precizie sa vezi ce eroare are pompa daca vrei sa fii riguros. Daca insa eroarea e nesemnificativa cum e in cazul meu nu prea merita sa iti bati capul, ca e 4.2 sau 4.3 tot aia e.


Mai bine decat larga majoritate a masinilor de pe strazi Posted Image
Pompele de benzina sunt omologate metrologic , si au un calibraj de +, - 2 sau 3%.  Si mai toti vanzatorii le seteaza in favoarea lor.   Deci din daca dispui de un vas gradat de 100 de litri, ai putea vedea daca la  afisare ai 100 pe pompa si cat ai defapt in vasul tau gradat. Cel mai probabil vei avea 99 de litri.  Ideea este sa nu alimentezi de la benzinarii "obscure".   Si ca sa fi sigur ca e plin, poti alimenta pana "in gat"  , pana cand se vede combustibilul. Eu nu am rabdare sa clicai la pompa pana cand da pe langa.

View Postutopium, on 05 septembrie 2016 - 11:55, said:

Am facut si o poza azi pentru doritori.

@oaspetele, ieri am parcat-o in fata la tine, dar am zis sa nu te deranjez, ma interesa o informatie in zona :)
Tot jante d'alea am si eu. Mi s-au parut cele mai faine, fara sa fie prea mari.. ca cele de 17 sau 18 se zice ca arata mai bine. Dar costa si gumele pe masura.

#183
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

View Postutopium, on 05 septembrie 2016 - 11:33, said:

Am facut ieri un prim test, marja de eroare a fost 3 si ceva la suta (consumul la pompa vs consumul zis de masina Since refuelling, pe 680 de km, deci o distanta apreciabila), adica la drumul de ieri in loc de 4.2 ar fi 4.3 cu acea marja de eroare. Asta presupunand ca pompa masoara perfect litri si ca primul click cand faci plinul e la fel intotdeauna (ceea ce ma indoiesc). O sa mai fac sa vedem, oricum pare a fi ok.
fa cont pe spritmonitor.de si trece-ti realimentarile la modul serios de fiecare data. Io am 94.000km documentati in modul asta pe Z3-ul meu (imi pare rau ca nu l-am facut in ziua cand l-am luat) si timpul/distanta asta alimina orice anomalii.

#184
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Iti consuma multicel in oras. E manuala? Eu am la firma Octavia 1.2 tsi, 2015, dsg-urile consuma cam 7-7.3 in oras, manualele 8 (manualele fiind break). La drum sunt  super economice daca mergi linisitit, cam 5.6-5.8 la 130 pe autostrada, pe DN la 90-100 cam 5-5.2. Oricum sunt super si fata de diesel sunt mai silentioase si nici nu ai batai de cap cu filtre de particule etc etc.

#185
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,110
  • Înscris: 14.08.2007
E manuala ... pai 5-5.2 e mult in afara Posted Image, inca n-am scos 5+ niciodata la un drum "normal", doar la drum de munte. In oras inca nu scot sub 7.9 medie pe o saptamana, pare ca s-a blocat la 7.9 in ultimele saptamani.

Inca o poza pentru amatorii de poze Posted Image

Attached Files


Edited by utopium, 06 September 2016 - 10:38.


#186
andrew1980

andrew1980

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 01.10.2008

View PostDannyMC, on 05 septembrie 2016 - 12:11, said:

Da, eu am inceput sa inteleg de ce imi spuneau unii mai demult ca negrul nu e o culoare potrivita pentru Romania si cu atat mai putin pentru Bucuresti! Posted Image  A mea ramane curata in cel mai buna caz o zi! Cel mai des insa dupa doar cateva ore de la spalare e prafuita vizibil!
Din cauza asta nu mi-am luat nici eu ceva genul Rosso Brunello ce am avut pe Octavia... asta Adventure Brown tine foarte bine la murdarie si praf...
De altfel foarte frumoasa Octavia initiatorului :) Sa te poarte cu grija

#187
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,843
  • Înscris: 15.06.2007

View Postemil_sv, on 06 septembrie 2016 - 09:26, said:

Iti consuma multicel in oras. E manuala? Eu am la firma Octavia 1.2 tsi, 2015, dsg-urile consuma cam 7-7.3 in oras, manualele 8 (manualele fiind break). La drum sunt  super economice daca mergi linisitit, cam 5.6-5.8 la 130 pe autostrada, pe DN la 90-100 cam 5-5.2. Oricum sunt super si fata de diesel sunt mai silentioase si nici nu ai batai de cap cu filtre de particule etc etc.
Dieselul asta nou de 1.6 este surprinzator de silentios, defapt sunetul parca seamana cu un benzinar.

#188
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Ma trece gandul sa iau Octavie noua cu motorizarea asta intr-o tara cu volan pe dreapta.
In primul rand din cauza asigurarii. Aka, taxe extrem de mari.
Nu pot insa sa trec de blocajul psihologic al unui motor >1000cmc si doar 3 pistoane. Urasc sincer motoarele in 3 pistoane cu toate ca stiu ca exista si la producatori mai pricopsiti decat Skoda sau VW.

Urmaresc cu mare atentie topicul asta si recunosc ca-mi place ce spune posesorul masinii.

#189
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Care e problema cu trei pistoane?

#190
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,075
  • Înscris: 02.09.2005
la motoarele din generatia trecuta ziceai ca ai diesel, taca-taca-taca
poate asta e mai silentios

#191
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Efectiv clampanea motorul ala, nu functiona, ca orice motor normal.
Despre diesel mai ales, la Skoda, nici nu vreau sa aud. Ma refer la cele in 3 pistoane. Ziceai ca e drujba, rasnita, orice, numai a motor de masina nu suna.

Probabil au arbore de echilibrare.
O sa fac si eu un test cu Octavia asta noua cu motorul de 1 litru.

#192
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,843
  • Înscris: 15.06.2007

View Postserginho74, on 08 septembrie 2016 - 12:19, said:

Ma trece gandul sa iau Octavie noua cu motorizarea asta intr-o tara cu volan pe dreapta.
In primul rand din cauza asigurarii. Aka, taxe extrem de mari.
Nu pot insa sa trec de blocajul psihologic al unui motor >1000cmc si doar 3 pistoane. Urasc sincer motoarele in 3 pistoane cu toate ca stiu ca exista si la producatori mai pricopsiti decat Skoda sau VW.

Urmaresc cu mare atentie topicul asta si recunosc ca-mi place ce spune posesorul masinii.
Sigur noul motor are doar 3 cilindri?  Eu credeam ca are 4. La fel si ecoboost de la Ford.

#193
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,110
  • Înscris: 14.08.2007
3 are ... dar sincer eu nu aud diferenta la sunet ... de fapt fata de Logan nu prea il aud oricum :)

#194
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,014
  • Înscris: 09.05.2009

View Posttfmercedez, on 08 septembrie 2016 - 23:55, said:

Sigur noul motor are doar 3 cilindri?  Eu credeam ca are 4. La fel si ecoboost de la Ford.
Toate motoarele de cilindreea asta au doar 3 cilindri! La fel si Ecoboost de 1 la fel si TCe de 0.9.

Edited by DannyMC, 09 September 2016 - 06:54.


#195
Kazmer

Kazmer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,307
  • Înscris: 25.11.2010
Și Audi si BMW au motoare cu trei cilindri. BMW X1 18i, 318i face suta în 8.9s viteza max 210 nu e de ajuns?

#196
Groot

Groot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,021
  • Înscris: 16.11.2014

View Postserginho74, on 08 septembrie 2016 - 17:10, said:

Ma refer la cele in 3 pistoane.
Probabil au arbore de echilibrare.

Dar de ce ai senzatia ca motoarele in 3 cilindri au nevoie de echilibrare suplimentra? Doar n-or fi construite de tine intr-un beci.

#197
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

Dar de ce ai senzatia ca motoarele in 3 cilindri au nevoie de echilibrare suplimentra? Doar n-or fi construite de tine intr-un beci.
nu are el senzatia, e o realitate fizica.
din cauza fortelor si momentelor de inertie, un inline 3 nu e balansat si are nevoie de un arbore de echilibrare pentru a elimina vibratile. efectul e mai puternic ca la un inline 4, V6 sau V8, pe cand un inline6 e balansat perfect si de ordinul 1 si 2, fara vibratii.

#198
DannyMC

DannyMC

    Bug freak

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,014
  • Înscris: 09.05.2009
Tipu' asta explica foarte bine fenomenul! :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate